Stickman Warfare: A játék - Fórum

Általános => MODok => A témát indította: hke12 - 2009.12.08 16:12



Cím: 2 tél mod
Írta: hke12 - 2009.12.08 16:12
ebből minden vasárnap csinálok (egyre telesebb :D) modot.
1.
http://data.hu/get/1955981/data.rar.html  <-----letöltés

Képek:
http://stickmanpss.extra.hu/hke124tel/a.jpg
http://stickmanpss.extra.hu/hke124tel/a2.jpg
http://stickmanpss.extra.hu/hke124tel/a3.jpg
http://stickmanpss.extra.hu/hke124tel/a4.jpg
http://stickmanpss.extra.hu/hke124tel/a5.jpg


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: green - 2009.12.08 16:27
Lesz mostmár jó sok stickman téli mod  :). (legalább lehet válogatni). Nekem nem tetszenek ebben a havas épületek, szépítgesd még  ;), meg ugye a távuli zöld fű.
Am ami fontos lenne, hogy mindíg tegyetek fel róla képeket, mert az ilyenek nem nagyon keltik fel az ember érdeklődését.  ;)


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: kléni - 2009.12.08 16:28
Láttál már olyan épületet, ahol csak 1-1 tégla havas? Kicsit furi...


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: (-PRO-) Kungfus. - 2009.12.08 16:43
Nekem annyira nem tetszik... Szerintem elég volt a téli modokból és ezt nagyon összecsaptad...


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: Tomi - 2009.12.08 16:58
A havas antigrav nem is rossz ;)


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: hke12 - 2009.12.08 17:18
az nem az én hibám hogy a távliban zöld a fű, mert ha te is átszínezet a füvet akkor nálad is átváltozik a színe távolról.
(BUG)
(Nem öszecsaptam csak először kevés hónak kell lenie majd egyre több lesz)


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: -D- Banán - 2009.12.08 17:24
a gnoise.jpg-be is a fű textúráját rakd és távol is jó lesz.


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: (-PRO-) Kungfus. - 2009.12.08 17:26
(Nem öszecsaptam csak először kevés hónak kell lenie majd egyre több lesz)

Ezt mondthattad volna előbb is :D


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: sadypisten - 2009.12.08 17:48
ebből minden vasárnap csinálok (egyre telesebb :D) modot.

...

Gratulálok, kungfús!


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: green - 2009.12.08 17:50
az nem az én hibám hogy a távoliban zöld a fű, mert ha te is átszínezet a füvet akkor nálad is átváltozik a színe távolról.
(BUG)
Ezt nem értem... letöltöttem, és bemásoltam a data mappa helyére, tehát elvileg ugyan annak kéne lennie, mint neked   :-\.
(és köszi greennek a képekért  :))

WIP jelzés (amit most már elvár itt a közösség -én nem-).


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: hke12 - 2009.12.08 17:55
ja te raktad be a képeket(kösz).
Am Banán kösz hogy elmondtad.


MINDENKINEK KÖSZ!XD


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: láng láger - 2009.12.09 15:33
hke ilyet én is tok,amivel viszont meggyűlne a bajod az az amit én próbálnék,hogy messze is fehér legyen a fű:P


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: hke12 - 2009.12.09 16:58
a gnoise.jpg-be is a fű textúráját rakd és távol is jó lesz.

Ezt banán írta így lehet megcsinálni a köv.részben így lesz.


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: Sunter - 2009.12.10 16:35
jó a mod csak az a gond, hogy eggyel réggebi mod meg nem sokár a reaktor robbanás utána 2.0 vagyis akkor kéne meg csinálni ha megjelent a 2.0


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: hke12 - 2009.12.10 19:47
majd ha valaki kéri msnen átadom a régi modot új verzióhoz


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: láng láger - 2009.12.12 12:07
hke én mndig a gnosie-t alakítom át.........csak éppenséggel az alapjáraton fehér így fehérré nem lehet alakítani,szopacs:P


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: hke12 - 2009.12.14 14:55
mindjárt jön az új mod de csak kedd 17óra után kezdem el.


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: Oli - 2009.12.14 15:45
Na igen, nekem is update-elnem kéne majd minden modomat :)


Cím: Re: 4 tél mod
Írta: Sunter - 2009.12.14 17:17
jó nekem :P csak hummerem, és antigravom van vagyis csak újra bele kell raknom őket és semmit nem kell updatelni :P