Stickman Warfare: A játék

2024.05.04 17:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Szerinted melyik funkció a LEGFONTOSABB, aminek mindenképpen szerepelnie kell az új StickTool-ban?
Teleportok
Kommentek
Épületek színes jelölése
Választható háttérkép
Játékbeli koordináták beolvasása (/coords)
A játék modell-fájlainak buherálása
Többnyelvűség
Minimapok kimentése és betöltése a játékba
Azok a még titkos dolgok, amiket az új Stickman tartogat
NYAN NYAN NYAN (avagy nekem tök mindegy, csak szeretek össze-vissza kattintgatni)
Sok modell egyszerre való elhelyezése (Ecsetek)

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 20   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: [WIP] StickTool v1.0 - Közvélemény-kutatás  (Megtekintve 246234 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #30 Dátum: 2009.12.23 22:45 »

Forgatáshoz a lightmapokat újra kell generálni. Ezért nincs az iniben sem rá lehetőség. Maximum ha beépíti a konvertert, és úgy ad lehetőséget a forgatásra.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

bulint1
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


WWW
« Válasz #31 Dátum: 2009.12.24 10:53 »

ja sokkal jobb mint az előző nekem tetszik
Naplózva

Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #32 Dátum: 2009.12.25 18:57 »

Sajnos a konverter kb. tele van nem publikus kódrészletekkel, úgyhogy annak nem adom meg a forráskódját.

Ellenben ha kell, csinálok neki parancssori paraméteres változatot hogy meg lehessen hívni a StickToolból.

Egyébként nagyon jól néz ki, a kd1,wp0 fájlok törlése szép simítás, az egész abszolút professzionálisan néz ki, gratulálok. Talán a zoomoláson kéne kicsit javítani, hogy ne a bal felső saroktól zoomoljon hanem az aktuális pozíciótól.

U.I: Akkor kell az Y értékre vonatkozó kód? Hát a parancssori paraméteres konverter? Vigyorog
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #33 Dátum: 2009.12.26 13:27 »

Tetszik Mosolyog Tényleg lesz benne forgatás is? Amúgy kicsit érdekes, hogy bal felső sarokba nagyít, és jobb alsóba kicsinyít.

Forgatás nem lesz benne, az csak véletlenül maradt benne. Először azt hittem hogy az ini-ben van ilyen lehetőség, de nincs, és elfelejtettem kitörölni.  Mosolyog A következő verzióban az már nem lesz ott Vigyorog

Sajnos a konverter kb. tele van nem publikus kódrészletekkel, úgyhogy annak nem adom meg a forráskódját.

Ellenben ha kell, csinálok neki parancssori paraméteres változatot hogy meg lehessen hívni a StickToolból.

Egyébként nagyon jól néz ki, a kd1,wp0 fájlok törlése szép simítás, az egész abszolút professzionálisan néz ki, gratulálok. Talán a zoomoláson kéne kicsit javítani, hogy ne a bal felső saroktól zoomoljon hanem az aktuális pozíciótól.

U.I: Akkor kell az Y értékre vonatkozó kód? Hát a parancssori paraméteres konverter? Vigyorog

Köszönöm. A konverter forrása nem is kell, a parancssori konverter bőven elég. Meg az Y-os kódot is odaadhatod. A zoomolást meg megpróbálom fixálni, próbáltam már, de eddig még nem sikerült.
Naplózva

hke12
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 82


« Válasz #34 Dátum: 2009.12.26 16:22 »

Az 1. hozzászólást módosisd a hogy ott legyen a 0.3as verzió
Naplózva

http://hke12.mybrute.com <-- le bírsz győzni?
Ebben a játékban a legjobb embereim:

1.Bulint1
2.chourfi
Cpninja
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Válasz #35 Dátum: 2009.12.28 11:19 »

Hogy kell megnyitni? Vigyorog
Naplózva
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #36 Dátum: 2009.12.28 11:20 »

Winrarral, és kicsomagolod a stick mappájába.
Aki modolni akar, ilyenekkel legyen tisztában...
Naplózva

   
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #37 Dátum: 2009.12.29 14:31 »

A következő verzióban lesz majd pár újdonság.
Választható térkép a szerkesztésnél, rácsozás, minimap és a térkép távoli részeinek módosítása x, meg a programot nem lesz kötelező majd a Stickman mappába rakni. Plusz a konverter beépítése.
Naplózva

TimeMaster
Felfüggesztett
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127


WWW
« Válasz #38 Dátum: 2009.12.29 14:35 »

Mikor lesz kész?
Naplózva

|/|432_|0664|_4|245?
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #39 Dátum: 2009.12.31 01:10 »

Pár ötlet:
- Ha hozzáadsz épületet, ne lehessen legelöl. Egy órát szívtam, mire rájöttem, hogy miért nem a bunkerbe rak >.<
- Log fájl mentése, dátum lenne a név.
- Főleg az elsőhöz kapcsolódik: A modellek a listában drag&drop módszerrel áthelyezhetőek legyenek.
Naplózva

   
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 456


Torchwood Team Member


« Válasz #40 Dátum: 2009.12.31 02:48 »

Sztem tök jó! Naon fax lett, csak azt akarom kérdezni, h mért van az h megnyitom, megcsinálok minden amit akarok rámegyek h fájl, mentés és kiírja h Egy váratlan hiba lépett fel. Hozzáférés megtagadva. és nem engedi elmenteni. Ez mért van? H lehet kiküszöbölni ezt a hibát? Előre is köszi a választ. Mosolyog
Naplózva


,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester Vigyorog
,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit Vigyorog" xDDD By: cakko
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #41 Dátum: 2009.12.31 11:21 »

1. Nem a Stickman.exe mellett van a fájlod
2. Nem vagy rendszerga(rá)zda
Naplózva


HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #42 Dátum: 2009.12.31 13:42 »

Pár ötlet:
- Ha hozzáadsz épületet, ne lehessen legelöl. Egy órát szívtam, mire rájöttem, hogy miért nem a bunkerbe rak >.<
- Log fájl mentése, dátum lenne a név.
- Főleg az elsőhöz kapcsolódik: A modellek a listában drag&drop módszerrel áthelyezhetőek legyenek.

A log fájl jó ötlet, a másik kettőt meg már fixáltam új verzióban (igaz hogy nem drag&drop módszerrel hanem fel-le gombokkal).


Sztem tök jó! Naon fax lett, csak azt akarom kérdezni, h mért van az h megnyitom, megcsinálok minden amit akarok rámegyek h fájl, mentés és kiírja h Egy váratlan hiba lépett fel. Hozzáférés megtagadva. és nem engedi elmenteni. Ez mért van? H lehet kiküszöbölni ezt a hibát? Előre is köszi a választ. Mosolyog

1. Nem a Stickman.exe mellett van a fájlod
2. Nem vagy rendszerga(rá)zda

3. A fájl írásvédett
4. Meg van nyitva a fájl egy másik programban is


Mikor lesz kész?

Ma délután felrakom az új verziót.  Vigyorog
Naplózva

Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 456


Torchwood Team Member


« Válasz #43 Dátum: 2009.12.31 14:22 »

Oks, köszi a segítséget, már meg is oldottam MosolyogMosolyogMosolyogMosolyog 1000thx!
Naplózva


,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester Vigyorog
,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit Vigyorog" xDDD By: cakko
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #44 Dátum: 2009.12.31 16:24 »

Új verzió! (v0.4)
Naplózva

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 20   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.