Stickman Warfare: A játék

2024.05.04 21:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Szerinted melyik funkció a LEGFONTOSABB, aminek mindenképpen szerepelnie kell az új StickTool-ban?
Teleportok
Kommentek
Épületek színes jelölése
Választható háttérkép
Játékbeli koordináták beolvasása (/coords)
A játék modell-fájlainak buherálása
Többnyelvűség
Minimapok kimentése és betöltése a játékba
Azok a még titkos dolgok, amiket az új Stickman tartogat
NYAN NYAN NYAN (avagy nekem tök mindegy, csak szeretek össze-vissza kattintgatni)
Sok modell egyszerre való elhelyezése (Ecsetek)

Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 20   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: [WIP] StickTool v1.0 - Közvélemény-kutatás  (Megtekintve 246241 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #60 Dátum: 2010.01.04 21:57 »

Egyébként: az a serverstats tetszik. Talán még jobb a működése is (hát sokkal esztétikusabb) mint a mostaninak?
Csak kinézetben különbözik az eredetitől, különben ugyanúgy működik mint az eredeti  Kacsint (néhány plusz funkcióval Vigyorog)

Amúgy meg kijavítottam a Windows 7-es bugot, és a következő verzióban lesz egy új eszköz, a neve "ModPacker". Automatán lehet vele modokat becsomagolni egy ZIP fájlba úgy, hogy csak a módosított fájlokat pakolja bele. (Plusz még belecsomagol egy readme.txt-t, meg ha kell akkor még egy realm.ini-t is bele tud rakni.) De ez a verzió csak később jön ki majd mert mostanában elég kevés a szabadidőm.
Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #61 Dátum: 2010.01.04 23:01 »

realm.ini? Erről mesélnél egy kicsit? Mosolyog
Naplózva

   
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #62 Dátum: 2010.01.05 17:58 »

Remélem, hogy minden modhoz tartozni fog egy külön szerver. Ezt már mondtam egyszer, de mondom megint, hogy a legegyszerűbb az lenne, ha egy realm.ini fájl lenne a cfg mappában, és abba beírhatná a modder, hogy hova csatlakozzon indulás után.
Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #63 Dátum: 2010.01.05 18:34 »

Végre! Vigyorog De ezt akkor Alex fogja megcsinálni először, nem?
Naplózva

   
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #64 Dátum: 2010.01.05 18:42 »

Ha majd megcsinálja, a ModPacker támogatni fogja. De egyáltalán nem biztos hogy lesz ilyen.
Naplózva

láng láger
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


Na aki beszó' annak szó' a kép.


« Válasz #65 Dátum: 2010.01.08 14:23 »

1-2 ötlet: a térképen a hegyek magasságát kijelezze a kordinátával hogy milyen magasan van(nem hiszem hogy könnyű lenne de sokat segítene) ,ha nagyon ödaközelítünk az épületekhez mutassa a játékbeli formályát
Naplózva

HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #66 Dátum: 2010.01.08 14:43 »

A hegyek magasságát már mutatni fogja majd a következő verzióban, de az épületek játékbeli formáját semmiképp sem. Túl nehéz lenne megcsinálni, harmadára-negyedére lassítaná a programot, nem ismerem a játék SM0 modellformátumát (mielőtt előjönne a kérdés: nem, a StickConverter nem segít ezen) és ha sikerülne is megcsinálni, akkor előjönnének azok a problémák amik néhány embernél a játékban is előjöttek a cifra videokártyájuk miatt. (Rossz vagy hiányos textúrák, lassúság stb.) Úgyhogy egyszerűbb nem foglalkozni vele és egy egyszerű pályaszerkesztőbe nem belevinni a 3D-t.
Naplózva

sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #67 Dátum: 2010.01.09 14:08 »

Megoldható lenne, hogy nagyobb méretben exportálja ki a bmp-ket? Ekkora méretben sajnos nem lehet szép minimapot rajzolni :\

A másik ... Lehetne-e, hogy az aktuálisan generált mapok jelenjenek meg az editorban, nem pedig az eredeti stickman map? Furcsa nálam, hogy még víz van ott, ahol nem kéne Kacsint

Egyébként így első próba után pöpec az editor, bár a 3D hiánya miatt én Wings-ben helyezgetem el a modelleket, majd ini-t szerkesztek. Iigazából a minimap exporterre lett volna szükségem Kacsint Meg majd szerintem ezzel fogom szétszórni a fákat, úgy látom, lényegesen egyszerűbb lesz, mint egyesével beírogatni az adott értékeket.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #68 Dátum: 2010.01.10 17:02 »

A minimap-ek azért pont 256x256-os méretűek mert a játék ezt a méretet használja. Ez ellen semmit sem tudok tenni. 

Az első változatokban a térképnél az még aktuálisan generált minimap volt, de a zoomolás miatt nagyobb térképre lett szükségem (mert abból a 256x256-os térképből már párszoros zoom után semmit sem lehetett kivenni).

Ha nem tetszenek a bent lévő térképek és saját térképeket akarsz használni a Map Editorban, akkor az STdata mappába map1024_XXXX.png néven pakolj be 1024x1024-es PNG képeket, és a térképek menüpontban meg fognak jelenni XXXX néven. (Újra kell indítani a Map Editort hogy észrevegye a változásokat.)

Naplózva

Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #69 Dátum: 2010.01.10 17:10 »

Meg tudod oldani, hogy a .raw képeket is észrevegye?
Naplózva


-MH- Zaknod
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 297


Szájkaratetanonc


« Válasz #70 Dátum: 2010.01.11 15:59 »

Hova kell menteni a stick mappán belül?nekem nem mükszik...
Naplózva


"Minden kill honorable. Aki chatel vagy hátat fordít, magára vessen." \Bolint99\
Guild Wars 2 magyar hírblog|Guild Wars 2|Gang Garrison 2|Sumo Paint|SuperCrateBox
aka Blue Chicken
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #71 Dátum: 2010.01.11 16:36 »

A Stickman.exe mellé.
Naplózva


HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #72 Dátum: 2010.01.13 22:10 »

Itt van egy kép az új verzióról Vigyorog Majd nemsokára jön...
Naplózva

stukker01
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178


Barátok Közt Fan


« Válasz #73 Dátum: 2010.01.14 14:44 »

de miért angol? Zavart
Naplózva

Tomi
Gőzmozdony
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3411

Lieutenant of 13th Legion


« Válasz #74 Dátum: 2010.01.14 14:49 »

Mert nem magyar az a nyelv amit programozáshoz használsz..
Naplózva

FÓRUM SZABÁLYZAT! OLVASD EL! Nem ismerete nem mentesít by tetra


A szó elszáll, az írást meg törli a moderátor
Nesquick - Törölj még egyet és fogd rá a Tomira! Kacsint
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 20   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.