Stickman Warfare: A játék

2024.05.04 18:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Szerinted melyik funkció a LEGFONTOSABB, aminek mindenképpen szerepelnie kell az új StickTool-ban?
Teleportok
Kommentek
Épületek színes jelölése
Választható háttérkép
Játékbeli koordináták beolvasása (/coords)
A játék modell-fájlainak buherálása
Többnyelvűség
Minimapok kimentése és betöltése a játékba
Azok a még titkos dolgok, amiket az új Stickman tartogat
NYAN NYAN NYAN (avagy nekem tök mindegy, csak szeretek össze-vissza kattintgatni)
Sok modell egyszerre való elhelyezése (Ecsetek)

Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 20   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: [WIP] StickTool v1.0 - Közvélemény-kutatás  (Megtekintve 246235 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
(-PRO-) tok
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Válasz #90 Dátum: 2010.01.25 19:10 »

Nagyon jó lett,grat.Nekem főleg a serverstats tetszik.
Naplózva
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #91 Dátum: 2010.01.25 19:12 »

Hmm tetszik. Viszont a Modpackert nem tudtam letesztelni, mert én egyből a modomra küldtem rá, és csak arról tudott snapshot-ot készíteni. Mi lenne, ha az STDatában eltárolná az eredeti fájlok adatait is, mint a Snapshot.dat?

Azért nem tárolja el az eredeti fájlok adatait, mert alapértelmezetten nem ismeri a fájlok adatait, nem tudja a program hogy a játék melyik verziójára van rászabadítva. Ezzel a módszerrel működhet újabb és régebbi játékverziókon is.
Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #92 Dátum: 2010.01.25 19:43 »

Akkor viszont kapjak egy figyelmeztetést első indításnál, hogy csináljak Snapshotot. Mert tényleg csak pár mp az egész.
Naplózva

   
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #93 Dátum: 2010.01.25 19:53 »

Akkor majd a következőben benne lesz Vigyorog
Naplózva

Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 456


Torchwood Team Member


« Válasz #94 Dátum: 2010.01.25 20:07 »

Tibi, naon cool az új verzió!!! Teccik:) Vigyorog Vigyorog
Naplózva


,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester Vigyorog
,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit Vigyorog" xDDD By: cakko
Rudi
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965


Karma: ∞


WWW
« Válasz #95 Dátum: 2010.01.25 20:11 »

Igazából semennyi mp sem. De a MOD packert én is használni fogom a következő moddomhoz. De mibe tömörít? Rar/Zip?
Naplózva

HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #96 Dátum: 2010.01.25 20:14 »

Szimpla Zip-be tömörít. Plusz még pakol bele egy kis használati útmutatót.
Naplózva

Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #97 Dátum: 2010.01.25 21:02 »

úúú ez az ékezetes neveket nagyon nem szeretí, és ez nekem nagyon keresztbe tesz. Az egész mindenség nálam a "Játékok" mappában van. (az Ádám mappát már átneveztem Adamra Kacsint )
ezen kéne valahogy javítani!
Naplózva


Adam Hector
Rudi
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965


Karma: ∞


WWW
« Válasz #98 Dátum: 2010.01.26 11:47 »

Úgy tudom, a Pascal nem ismeri fel az ékezeteket (Szóljatok ha nem így van  )
Naplózva

Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #99 Dátum: 2010.01.26 17:44 »

Sőt, egyik programozási nyelv sem szereti az ékezeteket. Ki tudják őket írni, de pl konstansok, változók, és fájlneveknél figyelmen kívül hagyják őket, vagy helyettesítik egy szóközzel, rosszabb esetben valami mással (kocka, a hozzá legközelebb eső megjeleníthető karakter)
Naplózva


gergo-0304
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #100 Dátum: 2010.01.27 12:27 »

csak anyyit akarok mondani hogy elindítom a gemet és 23 % nál megáll másfél órát vártam és még mindíg zgyanaz am grat faja lett
Naplózva
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #101 Dátum: 2010.01.27 15:39 »

Az a te hibád, kifagyott a játék.
Naplózva

   
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #102 Dátum: 2010.01.27 17:42 »

A pályaszerkesztő az épületek skálázásának és nevének állítgatásakor töröl néhány játékfájlt, aminek az újragenerálása időbe telhet. (Olyan sok időbe hogy a játék közben megfagy.) De ha a mentésnél felugró ablakra (Some models have added...) [Nem]-et nyomsz, akkor nem fogja ezeket a fájlokat törölni, és a játék lehet hogy nem fog lefagyni. (Majd a játék újratelepítése után próbáld ki.) De ha ezt csinálod, akkor biztos hogy nem tudsz felmenni a buherált épületekre (mert átmész rajtuk), rosszul is igazíthatja őket a talajhoz és a botok sem fogják ismerni őket.

úúú ez az ékezetes neveket nagyon nem szeretí, és ez nekem nagyon keresztbe tesz. Az egész mindenség nálam a "Játékok" mappában van. (az Ádám mappát már átneveztem Adamra Kacsint )
ezen kéne valahogy javítani!

Egyszerűbb lett volna a játékot a "C:\Stickman" helyre tenni és mellé a StickTool-t, minthogy mindent átnevezgetni, nem? Amúgy meg megpróbálom javítani. Elvileg alapból támogatnia kellene az ékezeteket.
Naplózva

KisRévay
Vendég
« Válasz #103 Dátum: 2010.01.27 20:32 »

Ez jó grat a fejlesztőnek
Naplózva
láng láger
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


Na aki beszó' annak szó' a kép.


« Válasz #104 Dátum: 2010.01.28 22:07 »

5let:hal bal oldalt ki van választva az épület jobb oldalt meg hogy melyik darabot akk a térképre kattintva tegye oda
Naplózva

Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 20   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.