Stickman Warfare: A játék

2024.11.10 21:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Általános  (Megtekintve 657213 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
666™
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135


|N3wbee117| REACH Rank: Lt. Colonel grade 2


« Válasz #525 Dátum: 2010.12.31 12:53 »

Nem átszerkesztve, csak megnyitva MilkShape-ben. Onnan már tudom exportálni amibe csak akarom. Szerintem felrakom majd a mostani épületeket Wings formátumban egy topicba, aztán mindenki módosíthatja őket kedvére.

Ez nagyon jó 5let,és oda bárki küldhet utána wings fájlokat nem?
Naplózva


(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #526 Dátum: 2010.12.31 12:57 »

Nem átszerkesztve, csak megnyitva MilkShape-ben. Onnan már tudom exportálni amibe csak akarom. Szerintem felrakom majd a mostani épületeket Wings formátumban egy topicba, aztán mindenki módosíthatja őket kedvére.

Ez nagyon jó 5let,és oda bárki küldhet utána wings fájlokat nem?
Miért küldhetne wings file-okat? Mi köze a modell küldéshez annak a topicnak ahova majd Oli felteszi a most a játékban lévő modelleket?
Összegezve, hogy te is megértsd: Oli talált egy programot amivel meg tudja nyitni a játékban lévő épületeket és onnan tudja exportálni olyan formátumba ami8t a wings is tud kezelni. Ezt majd felrakja fórumra. Esetleg így bugokat is lehetne (lehetNE) javítani.
Naplózva

666™
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135


|N3wbee117| REACH Rank: Lt. Colonel grade 2


« Válasz #527 Dátum: 2010.12.31 13:19 »

Ja boccs...félreértettem.
Naplózva


goofre
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


« Válasz #528 Dátum: 2010.12.31 13:25 »

már korábban felvetettem az ötletét, hogy legyen egy ilyen konverter, hát a konverter elbukott az tény.De szerintem is jó ötlet, így a modokat könnyebb megcsinálni.
Naplózva


"Ne lopd el, mert nincs időm újat csinálni!" By:Nyolcvan
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #529 Dátum: 2010.12.31 14:08 »

Szórakoztam kicsit ezzel a konverterrel, és rájöttem, hogy nem jó. Minden lapot külön object-ként kezel
Naplózva

   
Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #530 Dátum: 2010.12.31 15:56 »

ez blenderben nem lenne para: A, JEG, CTRL-J és egy objektum Vigyorog
Naplózva


Adam Hector
goofre
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


« Válasz #531 Dátum: 2010.12.31 22:25 »

ezért nem szeretem énse a .x fájlokat, mert nehéz kezelni őket.
Naplózva


"Ne lopd el, mert nincs időm újat csinálni!" By:Nyolcvan
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #532 Dátum: 2011.01.01 13:48 »

ez blenderben nem lenne para: A, JEG, CTRL-J és egy objektum Vigyorog
Gondolom azzal is csak annyit érsz el, hogy egy objektum a sok-sok lap, de nem kapcsolódnak egymáshoz.
Na mindegy, felrakom így, jobb, mint a semmi. Ami benne van:
- Épületek:
- Banikomplex
- Bunker
- Gyááár
- Téglaház
- Kikötő
- Maja romok, mind a kettő
- Maja piramis
- Nafta
- Outland
- Radio Tower
- Kis piramis
- Bástya
- Fantasy Torony
- Bani fém tornya
- Világítótorony
- Fegyverek:
- MPG
- Régi QUAD
- Új QUAD
- NOOB
- X72 (mindkét textúrával)
- M4
- M82
- LAW
- M82
- Lángszóró
- Járművek
LETÖLTÉS
Beraktam a Letöltenivalók topicba is.
Naplózva

   
666™
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135


|N3wbee117| REACH Rank: Lt. Colonel grade 2


« Válasz #533 Dátum: 2011.01.01 14:18 »

Állatí,leis töltöttem Vigyorog
Naplózva


sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #534 Dátum: 2011.01.01 14:29 »

ez blenderben nem lenne para: A, JEG, CTRL-J és egy objektum Vigyorog
Gondolom azzal is csak annyit érsz el, hogy egy objektum a sok-sok lap, de nem kapcsolódnak egymáshoz.

Lehet egyesíteni Blenyában a lapokat. Wings-ben a Weld képes erre, lényegében összeköti az egy koordinátán lévő de különálló vertexeket. Maxban szintén Weld néven érhető el ez a funkció.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

laci409
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



« Válasz #535 Dátum: 2011.01.01 23:03 »

 mivel lehet modot készíteni?
Naplózva

Pedofil a láthatáron*.* 
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #536 Dátum: 2011.01.01 23:09 »

Ameddig azt sem tudod, mi a mod fogalma, számodra semmivel.
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #537 Dátum: 2011.01.02 11:11 »

mivel lehet modot készíteni?
Attól függ mit akarsz módosítani.
Naplózva

   
m4rcee
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 119


Ezt ne olvasd el mert...


« Válasz #538 Dátum: 2011.01.02 13:52 »

miért van vaz hogy akármelyik moddal játszok, kifagy töltésnél és ezt írja ki: "InitGeometry error." ??
(az omodnál például 20%-nál fagy ki, de mondom minden modnál ez van)  Zavart
Naplózva
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #539 Dátum: 2011.01.02 15:39 »

Lehet, hogy nem bírja a videókártyád a sok képet (textúrát) betölteni. A modok általában részletesebbek, ezért lehet az, hogy a rendes játék még pont megy, csak a modok nem.
Naplózva

   
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.034 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.