Stickman Warfare: A játék - Fórum

Általános => MODok => A témát indította: Oli - 2010.05.16 14:28



Cím: Konverter Mod
Írta: Oli - 2010.05.16 14:28
Észrevettem, hogy Tibi módosított a Stick Converteren, amikor azt beépítette a Sticktoolba, úgyhogy előkaptam a Resource Hackert, és belenyúltam én is egy kicsit. A kiindulás Tibi verziója volt, tehát egy pár dolgot már ő csinált meg.
(http://dl.dropbox.com/u/2640488/K%C3%A9pek/converter.png)
Változtatások:
- Az ablak címe
- Nem lehet maximalizálni az ablakot (Tibiében csak bezárni lehetett, eredetileg azt akartam javítani
- Natív windows gombok (Tibi csinálta)
- Magyar nyelv
- A megnyitás ablakban lehet fájltípusok szerint szűrni (Tibi csinálta)

LETÖLTÉS (http://dl.dropbox.com/u/2640488/Egy%C3%A9b/Konverter.exe)
Akinek még van valami ötlete (esetleg ért is a programozáshoz, nem úgy mint én), az szóljon. Azt is meg akartam csinálni, hogy alapból a 64-es felbontás legyen kiválasztva, de nem sikerült :/


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.05.16 14:33
Hülyeség, de előnézeti kép a modellről árnyékkal meg textúrával. Ahogyan a játékban nézne ki.
Kiválasztás, hova mentse a konvertált fájlokat.


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: Oli - 2010.05.16 14:38
Elfelejtettem írni, de nem programot írok, csak a vizuális részeket módosítom, ami az EXE-ben van tárolva. Tehát ezt:
Kód:

object Form1: TForm1
  Left = 377
  Height = 282
  Top = 176
  Width = 400
  BorderStyle = bsSingle
  BorderIcons = [biSystemMenu, biMinimize]
  Caption = 'Stickman Konverter (Mod by Oli)'
  Position = poScreenCenter
  ClientHeight = 272
  ClientWidth = 400
  Font.Height = 14
  Font.Name = 'Arial'
  OnClose = FormClose
  OnCreate = FormCreate
  object Label1: TLabel
    Left = 264
    Height = 14
    Top = 115
    Width = 30
    Caption = ''
    ParentColor = True
  end
  object Button1: TButton
    Left = 264
    Height = 25
    Top = 85
    Width = 100
    Caption = 'Modell megnyitása'
    OnClick = Button1Click
    TabOrder = 1
  end
  object resg: TRadioGroup
    Left = 264
    Height = 72
    Top = 8
    Width = 100
    Caption = 'Felbontás (pixel)'
    ItemIndex = 1
    Items.Strings = (
      '64'
      '128'
      '256')
    TabOrder = 2
  end
  object OD1: TOpenDialog
    Filter =
      'Összes támogatott fájl (*.3ds; *.x)|*.3ds;*.x|3DS fájlok (*.3ds)' +
      '|*.3ds|X fájlok (*.x)|*.x|Összes fájl (*.*)|*.*'
    left = 256
    top = 128
  end
end


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: HelloTibi - 2010.05.17 13:29
A TRadioGroup-nál az ItemIndex-el lehet beállítani hogy melyik gomb legyen kiválasztva. A számozás nullától indul úgyhogy a 64-hez "0"-ra kell átírni. A "-1" meg azt jelenti hogy nincs semmi sem kiválasztva.

Kód:
  object resg: TRadioGroup
    ...
    Caption = 'Felbontás (pixel)'
    ItemIndex = 0
    Items.Strings = (
    ...
  end

Amúgy még azt is beletettem hogy az ablakot megnyitáskor pont a képernyő közepére tegye  ;D


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: Big.Sün - 2010.05.17 15:21
:S Mikor elindítanám azt írja nem található  egy fájl :S


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: Oli - 2010.05.17 17:39
Mint az eredeti konverternek, ennek is kell a d3drm.dll. Gúglizz rá, és töltsd le.
Tibi: Kösz, tényleg működik :) A link is frissítve.


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: Big.Sün - 2010.05.18 11:23
Mint az eredeti konverternek, ennek is kell a d3drm.dll. Gúglizz rá, és töltsd le.
Tibi: Kösz, tényleg működik :) A link is frissítve.
Letöltöttem(d3dx9_25.dll) és mit csinjak tegyem ki asztalra v mit?? Mert  úgyse találja .. pls segits


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: Womi - 2010.05.18 12:28
Neki d3drm.dll kell, semmi más. És pakold a fájl mellé.


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: Big.Sün - 2010.05.23 12:05
Oks kössz igy már mükszik.
;)


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: Nesh01 - 2010.05.23 13:03
Nekem is ugyanez volt a baj, de már jó.
Am Grat Oli. ;)


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: Dr. Akula - 2010.07.30 21:25
Neki d3drm.dll kell, semmi más. És pakold a fájl mellé.
Melyik fájl mellé? ???


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: Oli - 2010.07.30 21:37
A konverter mellé.


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: Dr. Akula - 2010.07.30 22:13
Beraktam oda de a fájl megnyitásnál elakadt.
Kiírta hogy loading aszt annyi... :(
Most micsináljak?


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: Oli - 2010.07.30 22:33
Akkor ott magával a modellel van a gond.


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: goofre - 2010.08.21 14:14
vagy nagyon sok poly-ból áll, és várni kell.Nekem is csomót kell várni, mire elkezdi.


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: joczo - 2010.10.03 11:04
Több felbontást is be tudsz rakni,ahogy én is csináltam: http://joczo.hupont.hu/28/stickconvert-pro


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: Oli - 2010.10.03 11:40
Sokat nem érsz vele, játékban úgyse megy.


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: sadypisten - 2010.10.03 12:28
Dehogynem ... Egészen addig, míg a lightmap-ek összterülete el nem éri az 1024x1024-et.


Cím: Re: Konverter Mod
Írta: Oli - 2010.10.03 14:28
Darabonként viszont 256 a max, már próbáltam.