Admin
|
|
« Dátum: 2007.11.08 18:10 » |
|
A szétlőhető autó igazából annyi lenne, hogy kevesebb mázli kell, hogy kilődd az embert az autóból, viszont darálni kell egy ideig... És igen, eddig azért nem csináltam meg, mert ahhoz egy minimális robbanáseffekt kéne... az meg jelenleg igen ronda, úgyhogy inkább marad a kilövés... az FUN! A lőszerfogyás arról szól, hogy végtelen töltény van, csak időnként tárazni kell. Jobb fejléc, megesik Mert az angolét b8horpet csinálta, a magyart meg én A madarak állandóan csicseregnek, csak nem tesznek textúrát a modelljeikre. Nekem meg se kedvem, se időm nincs rá. Csak ritkán... hónapok múltán
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.13 23:11 írta -MH- Mark575 »
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
SirWalter
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Válasz #1 Dátum: 2007.12.02 21:05 » |
|
Annyira látszik, hogy lány vagy és a szerepjátékos múlt is... nem negatívan mondom még mielőtt megsértődnél. (bár kétlem, hogy valaha látni fogod) Azt ajánlom, hogy Stickmanhez hasonló játékokban ne keress értelmet vagy hasolnót. Ez itt az agyatlan öldöklés birodalma. Ja és ha nem tudod ki vagyok kérdezd meg Admint.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.11 16:04 írta Admin »
|
Naplózva
|
"I was taught my craft at the dawn of pain You may not like my methods but you'll surely know my name "
|
|
|
Calmarius
|
|
« Válasz #2 Dátum: 2007.12.28 20:52 » |
|
Lehetne...
- többféle fegyver. - felszedegethető cuccok. (Nem lenne túl nehéz megcsinálni) - összetettebb pálya (természetesen BSP formátumban, és visdatával). - magánszerver-készítési lehetőség (bekapcsolod a szervered, akkor feltölti egy x helyre, hogy IP-d, portod mennyi, így kliens megtalálhat, és rád tud csatlakozni, ha kilépsz, akkor a bejegyzést törli. A fel/le töltösdit le lehet programozni a cURL library segítségével. Nem leszel a főnök kegyeire bízva.) - pályaszerkesztő. - eredményjelző tábla. (ez se lenne több pár sornál szerintem.) - a futás legyen az alapértelmezett, és ne a séta.
- Ha a cél a játék elkészítése volt, és nem csak az, hogy egy jót szórakozzunk a programozásával, akkor eleve lehetett volna az egészet egy nyílt forrású FPS motorra építeni, és még működne is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.28 20:55 írta Calmarius »
|
Naplózva
|
foo.cpp(5) : warning C4996: 'Calmarius' was declared deprecated calmarius.h(666) : see declaration of 'Calmarius' Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using fradi instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
|
|
|
G.J. Foxy | Foxx | Glam Jam
|
|
« Válasz #3 Dátum: 2007.12.29 12:47 » |
|
Jó nekünk a stick-engine is Nem tudom, hogy mi a bajod vele És nyugi, lesznek még terepobjektumok. Pl. hogyha csinálsz wings3D-ben, letextúrázod, belerakja. Hajrá.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Calmarius
|
|
« Válasz #4 Dátum: 2007.12.31 15:18 » |
|
Nem tudom, hogy mi a bajod vele Például az, hogy időnként színes és zavaros a kép. (Pedig egy Radeon 9200 SE-nek bírnia kéne) Meglehet, hogy a videókártya nem bírja a Direct 9.0-át nem támogatja teljes mértékben. De mégis csak akkor követelik meg ha pl.: shadow map, bump map, sphere map vagy víztükröződésről van szó. Nem tudok róla, hogy ebben volna-e ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
foo.cpp(5) : warning C4996: 'Calmarius' was declared deprecated calmarius.h(666) : see declaration of 'Calmarius' Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using fradi instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
|
|
|
Almabali
Rendszeres látogató
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
3l1min4T0R
|
|
« Válasz #5 Dátum: 2007.12.31 17:39 » |
|
Figyu, ez főként egy hobbi-játék. Az Admin azért programozza, h fejlődjön, és mert jól elvan vele ( bár lassan már igényeknek is meg kell felelnie... ) és én is (mint mindenki) csak azért csinálok modelleket, mert jól el lehet vele lenni, és jó érzés viszontlátni... Ha szeretnéd, h jobb legyen, te is segíthetsz, az Admin vár minden ideillő 3d-s objektumot, és ha tudsz programozni, sztem segíthettek is egymásnak. A kritikának örülünk, de az Admin idő híján van (lsd. suli...) és minden rajta múlik, amit írtál, annak jó része be van tervezve... Ezúton Boldog Új Évet Kívánok minden Stickmenesnek!!
|
|
|
Naplózva
|
=AA=
|
|
|
Calmarius
|
|
« Válasz #6 Dátum: 2007.12.31 18:46 » |
|
Figyu, ez főként egy hobbi-játék. Az Admin azért programozza, h fejlődjön, és mert jól elvan vele ( bár lassan már igényeknek is meg kell felelnie... ) és én is (mint mindenki) csak azért csinálok modelleket, mert jól el lehet vele lenni, és jó érzés viszontlátni... Ha szeretnéd, h jobb legyen, te is segíthetsz, az Admin vár minden ideillő 3d-s objektumot, és ha tudsz programozni, sztem segíthettek is egymásnak. A kritikának örülünk, de az Admin idő híján van (lsd. suli...) és minden rajta múlik, amit írtál, annak jó része be van tervezve... Ezúton Boldog Új Évet Kívánok minden Stickmenesnek!! Egyetértek... Mondjunk én is csak azért csinálok játékokat, hogy el szórakozzak vele, habár két kezemen meg tudom számolni, hogy eddig hányan töltötték le... Nyilván mert az RTS és a stratágiai műfajt kevesen szeretik, meg nem lehet azokat multiban nyomni (talán a következő verzió...) Ha az admin C++-ban fejlesztené ezt a játékot, akkor be is tudnék szállni a projektbe, de úgy tudom, hogy Delphiben csinálja, ezért inkább ráhagyom. (Attól független még a fizikai enginére kíváncsi vagyok) Meg már az is haladás, ha valaki modeleket csinál neki. Én eddig minden vackerájomat magam csaptam össze... Talán én sem unnék bele a sajátjaim fejlesztésbe, ha volna elegendő érdeklődés irántuk...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.31 19:37 írta Calmarius »
|
Naplózva
|
foo.cpp(5) : warning C4996: 'Calmarius' was declared deprecated calmarius.h(666) : see declaration of 'Calmarius' Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using fradi instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
|
|
|
Calmarius
|
|
« Válasz #7 Dátum: 2008.01.02 01:36 » |
|
Még egy ötlet:
Lehetne a hummer súlypontját is lentebb tenni. De szerintem ezt más is mondta már. Hogyha a fizikai motor olyan, mint az ODE, akkor szerintem nem túl nagy kunszt, mivel egy testnek ötféle adata van: súlypont (1×3 vektor), tömeg (skalár), impulzus (3×3 mátrix, vagy 4×4 kvaternió), perdület (3×3 mátrix, vagy 4×4 kvaternió), és geom (a test alakja).Tehát csak egy szám átírása lenne.
[off] Mondjuk arra még mindig kíváncsi vagyok, ha egy test P pontban I erőlökést kap (súlypont=origó), akkor a test mennyi és milyen irányú perdületet és lendületet kap. Ez lett volna az alapja a kártyaváras játékomnak is, de nem jöttem rá (vagy nem ástam bele magamat a problémába túl nagyon). A nyilt forrású fizikai motorok meg összeszarták magukat a papirvékonyságú testektől, úgyhogy abbahagytam... [/off]
|
|
|
Naplózva
|
foo.cpp(5) : warning C4996: 'Calmarius' was declared deprecated calmarius.h(666) : see declaration of 'Calmarius' Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using fradi instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #8 Dátum: 2008.01.02 13:44 » |
|
"Ha a cél a játék elkészítése volt, és nem csak az, hogy egy jót szórakozzunk a programozásával, akkor eleve lehetett volna az egészet egy nyílt forrású FPS motorra építeni, és még működne is." Ahogy a többiek mondták, rám a "jót szórakozzunk programozással" rész érvényes. k**va sokat fejlődtem emiatt a jáék miatt. Ha tényleg csak egy fos FPSt akartam volna összerakni moddolom a HL2t, vagy hasonló, azt bárki megteheti. Viszont büszke vagyok ennek a játéknak a grafikai enginejére, a fikikai enginjére, a hálózati enginjére (nem minden játék bír el 128 embert egy szerveren, bár ez még nem lehtt kihasználva ), meg a legtöbb részére. A cuccnak semmi köze az ODE-hoz, hanem egy egészen egyszerű ötleten alapul. Ja, k**va nehéz lenne lejjebb vinni a súlypontját, mert az nem része az enginenek, szal vezessetek óvatosan. (ha érdekelnek a részletek, nyiss egy külön topicot, én meg válaszolgatok rá, ahogy tudok Tényleg szívesen segítek, csak ne dobálózz ilyen hallott dolgokkal, mint W-buffer meg DDOS meg stb.) EDIT: Egyébként nem mondták még nekd, hogy a BSP tree kicsit elavult? Mert lehet, hogy az UT pályálya egy db. BSP tree volt, de ma már nem egészen így van, jóval bonyolultabb rendszerek vannak. Ja, a fizikához KD-treeket használok, ami sokkal jobb, mint a BSP.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.02 13:48 írta Admin »
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
Calmarius
|
|
« Válasz #9 Dátum: 2008.01.02 17:07 » |
|
"Ha a cél a játék elkészítése volt, és nem csak az, hogy egy jót szórakozzunk a programozásával, akkor eleve lehetett volna az egészet egy nyílt forrású FPS motorra építeni, és még működne is." Ahogy a többiek mondták, rám a "jót szórakozzunk programozással" rész érvényes. k**va sokat fejlődtem emiatt a jáék miatt. Ha tényleg csak egy fos FPSt akartam volna összerakni moddolom a HL2t, vagy hasonló, azt bárki megteheti. Viszont büszke vagyok ennek a játéknak a grafikai enginejére, a fikikai enginjére, a hálózati enginjére (nem minden játék bír el 128 embert egy szerveren, bár ez még nem lehtt kihasználva ), meg a legtöbb részére. A cuccnak semmi köze az ODE-hoz, hanem egy egészen egyszerű ötleten alapul. Ja, k**va nehéz lenne lejjebb vinni a súlypontját, mert az nem része az enginenek, szal vezessetek óvatosan. (ha érdekelnek a részletek, nyiss egy külön topicot, én meg válaszolgatok rá, ahogy tudok Tényleg szívesen segítek, csak ne dobálózz ilyen hallott dolgokkal, mint W-buffer meg DDOS meg stb.) EDIT: Egyébként nem mondták még nekd, hogy a BSP tree kicsit elavult? Mert lehet, hogy az UT pályálya egy db. BSP tree volt, de ma már nem egészen így van, jóval bonyolultabb rendszerek vannak. Ja, a fizikához KD-treeket használok, ami sokkal jobb, mint a BSP. [off] Azt írtad valahol, hogy peer-to-peer a kapcsolat, asszem a dokumentációban, akkor nem igazán a szerveren múlik, hogy mennyit bír a rendszer. De ha a mégis a te géped a kiszolgáló, akkor megnézem, hogy hogy képes 128 klienssel elbírni. Nem is tudom mennyi sávszélességet emésztene fel ez... Mivel "krónikus túlképzettségben szenvedsz" (Az a hogyishijják professzor mondta egyszer, megragadt...), ezért inkább nem is okoskodok többet. Gondolom azzal se mondok újat, hogy már azzal is növelheted a hatékonyságot, ha 4 bájtos adatigazítást használsz. (Nem én találtam ki, megnéztem az ODE forráskódját.) Illetve azzal se, hogy a testek helyzetét jobb 4×4-es kavternióban tárolni, mint 3×3-as mátrixban, mert, tükörfordítással élve, nehezebben degenerálódik. Fogalmam sincs, hogy miért, de nálam tényleg működött. Nem akarok külön topicot nyitogatni a részletek miatt, mert úgysem merülnék bele annyira. Erre van a prívát üzi meg az e-mail. Sok mindenbe belefogtam már, de még semmi sem haladt túl egy bizonyos szinten, egyszerűen azért mert jött valami más ötlet, és elkezdtem vacakolni azzal, aztán az eredeti projekt el lett felejtve. Volt olyan is, amit megcsináltam egy bizonyos szintig, aztán több idő elment azzal, hogy csak szórakozok vele, aztán el lett vetve az is. Ami meg valaha kész lett az olyan, hogy a kis nemtomki jobbat csinál Game Maker-ben, úgyhogy... Gondolom, hogy nem teljesen magányos farkasként juttattal el ezt a játékot erre szintre, és nem magad találtad fel a spanyol viaszt sokadjára. Ha mégis, akkor nem beszéltél volna többes számban programozásról. Ha én is csapatban csináltam volna a Space Tactics III-at, akkor lehet, hogy a hónap játéka lenne.... (Lehet, hogy le vagyok maradva korhoz, képest [lásd BSP nyavaja], de ez van, ha az ember túl későn jut saját géphez, vagy nethez.) [/off]
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.02 17:13 írta Calmarius »
|
Naplózva
|
foo.cpp(5) : warning C4996: 'Calmarius' was declared deprecated calmarius.h(666) : see declaration of 'Calmarius' Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using fradi instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
|
|
|
Calmarius
|
|
« Válasz #10 Dátum: 2008.01.02 22:50 » |
|
...ha érdekelnek a részletek, nyiss egy külön topicot...
Üsse kavics nyitok neki egy topicot...
|
|
|
Naplózva
|
foo.cpp(5) : warning C4996: 'Calmarius' was declared deprecated calmarius.h(666) : see declaration of 'Calmarius' Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using fradi instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
|
|
|
|
Calmarius
|
|
« Válasz #12 Dátum: 2008.01.24 18:38 » |
|
Lehetne némi kiegyensúlyozás a fegyverek között. Pl.: a gunok kaphatnának erősebb távcsövet a mesterlövészpuskájukra. Guggolva pontosabban lőhetne a m4a1 is (nem néztem meg, hogy így van-e). Meg kvadró is szórhatna egy picit.
|
|
|
Naplózva
|
foo.cpp(5) : warning C4996: 'Calmarius' was declared deprecated calmarius.h(666) : see declaration of 'Calmarius' Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using fradi instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #13 Dátum: 2008.01.24 20:29 » |
|
Elég balanszos igazából... kőpapírolló: M4 üti az MPG-t közép és rövidtávon M82 üt mindent hosszútávon, külöösen a quadot. QUAD üt mindent, ha egyszer már elkezd lőni. MPG üt középtávon, M4-et hosszútávon.
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
Calmarius
|
|
« Válasz #14 Dátum: 2008.01.25 16:27 » |
|
Akkor a mesterlövész puskán kéne egy kicsit turbózni: például véknyabb, és félig átlátszó célkereszt, mert az a vastag vonal teljesen eltakarja a sovány pálcikaembert, és megnehezíti a célzást, főleg ha nagyon távol van (az a elvégre fegyver nem arra való, hogy nagyon messziről és pontosan lőj vele?). Esetleg egy állítható zoom sem ártana, ha már távcsöves(pl. görgővel lehessen állítani, vagy valahogy).
Amúgy meg akármennyire is kőpapírolló, a techeknek mindenképpen nagy előny, hogy nem rúg vissza a vegyverük, mert úgy eleve könnyű a célratartás. Ráadásul a kvadróval is akármikor lőhetsz, ha az orrod előtt tartod. A gunoknak ezzel szemben meg rugdos a fegyverük, ami nehézzé teszi a célratartást.
Lehetne benne pl. egy olyan a kvadrónál, hogy a tűzgomb felengedése után félmásodpercig nem engedi, hogy újra darálj (mint sok más játékban is a plazma vegyver)
A kőpapítollóval kapcsolatban: mi van, ha minden tech kvadróval van? M4A1 pontatlan, ha meg M82-vel elsőre nem találod el a parasztot, mert mindenhová cikkcakkban vut, akkor el is van árulva a pozíciód...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.25 16:30 írta Calmarius »
|
Naplózva
|
foo.cpp(5) : warning C4996: 'Calmarius' was declared deprecated calmarius.h(666) : see declaration of 'Calmarius' Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using fradi instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
|
|
|
|