Stickman Warfare: A játék

2024.05.04 21:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Szerinted melyik funkció a LEGFONTOSABB, aminek mindenképpen szerepelnie kell az új StickTool-ban?
Teleportok
Kommentek
Épületek színes jelölése
Választható háttérkép
Játékbeli koordináták beolvasása (/coords)
A játék modell-fájlainak buherálása
Többnyelvűség
Minimapok kimentése és betöltése a játékba
Azok a még titkos dolgok, amiket az új Stickman tartogat
NYAN NYAN NYAN (avagy nekem tök mindegy, csak szeretek össze-vissza kattintgatni)
Sok modell egyszerre való elhelyezése (Ecsetek)

Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: [WIP] StickTool v1.0 - Közvélemény-kutatás  (Megtekintve 246242 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #165 Dátum: 2010.04.05 19:52 »

Amikor kijelölök egy épületet, objektumot lehetne róla egy kép a betöltött adatok alatt. Ha újat rakok be akkor is lehetne képet csatolni mellé.
Csicsából.
Naplózva

Bolint99
Bolint99. The WebAdmin.
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 951


WWW
« Válasz #166 Dátum: 2010.04.05 20:01 »

Aha, de ki csinálja meg? Volt már róla szó Vigyorog Ha valaki elkészíti a képeket, akkor sztem belekerülhet...

Jah, ami lehet, hogy benne lesz az új verzióban:
* Az a bug javítása, amit kléni mondott
* Minden épület megjelölése egyedi színnel alapból is, nem mindegyiknek az a piros
* StickTool is already running üzenet helyett feljön a főablak, ha nincs fönt (miniikonban van)
* Comment a modellekhez
* Add new modell/teleport/comment gomb a listák végére
Naplózva

http://ilajkyou.com Lájkollak ^^ Kattanj rá! =)
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #167 Dátum: 2010.04.05 20:08 »

És egy új fejlesztő is?
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #168 Dátum: 2010.04.05 20:15 »

Egyedül Admin jöhetne szóba, az ini fájlokat még nem rágtam át, bár jót tenne a delphis tudásomnak Mosolyog
Naplózva


(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #169 Dátum: 2010.04.05 21:14 »

Aha, de ki csinálja meg? Volt már róla szó Vigyorog Ha valaki elkészíti a képeket, akkor sztem belekerülhet...
Csinálom Kacsint

EDITKE: Készen vagyok, azt hiszem minden épület megvan. Ha valami nincs szóljatok Mosolyog
http://rapidshare.com/files/372420351/__p__let_k__pek.zip.html  <-- letöltő link
Egy kép mutatóba:
Hasonló lett a többi is.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.05 23:23 írta (-PRO-) gamehunter » Naplózva

stukker01
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178


Barátok Közt Fan


« Válasz #170 Dátum: 2010.04.06 09:48 »

A romoknak csak az egyik része van megcsinálva... (A 2.0 óta elhelyezett romokra gondolok.)
Naplózva

(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #171 Dátum: 2010.04.06 10:34 »


Amúgy csak arra gondoltam hogy egy-egy kép hogy lássuk melyik az az épület Mosolyog
Naplózva

Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #172 Dátum: 2010.04.06 10:45 »

Amikor kijelölök egy épületet, objektumot lehetne róla egy kép a betöltött adatok alatt. Ha újat rakok be akkor is lehetne képet csatolni mellé.
Csicsából.

Erre visszatérve, directx nélkül nem nagyon megoldható minden épületre, csak sajnos a sablonokra.
Naplózva


Rudi
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965


Karma: ∞


WWW
« Válasz #173 Dátum: 2010.04.06 13:00 »

Directx-el megoldható lenne, hogy kapjunk az elhelyezett épületeinkről egy 3d képet? (Bizonyos magasságból, oldalról mutatja a szigetet)
Naplózva

HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #174 Dátum: 2010.04.06 13:22 »

A hegyek magasságát már mutatni fogja majd a következő verzióban, de az épületek játékbeli formáját semmiképp sem. Túl nehéz lenne megcsinálni, harmadára-negyedére lassítaná a programot, nem ismerem a játék SM0 modellformátumát (mielőtt előjönne a kérdés: nem, a StickConverter nem segít ezen) és ha sikerülne is megcsinálni, akkor előjönnének azok a problémák amik néhány embernél a játékban is előjöttek a cifra videokártyájuk miatt. (Rossz vagy hiányos textúrák, lassúság stb.) Úgyhogy egyszerűbb nem foglalkozni vele és egy egyszerű pályaszerkesztőbe nem belevinni a 3D-t.
Naplózva

Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #175 Dátum: 2010.04.06 15:44 »

Valamint piszoknehéz leprogramozni anélkül, hogy át ne rágtuk volna magunkat a DirectX rejtelmein
Naplózva


-ELIT- Sheffield
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 363


Népszerűség: {[(ctg³β)*(sin²α+cos²α)²]*∞}²


« Válasz #176 Dátum: 2010.04.06 17:05 »

Olyat kéne, ami a játékba van benne...szal az épületek felülnézetből látszanának.
Így lehetne látni az épületek határatit és ha kettő épületet egymás mellé akarunk helyezni, akkor tudjuk mennyire tedjük közel öket, hogy ne egymásba legyenek...
Naplózva


Rudi
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965


Karma: ∞


WWW
« Válasz #177 Dátum: 2010.04.06 18:11 »

Szerintem ne teDJünk két kis pontot egymásba és akkor nem lesznek egymásban az épületek, főleg hogy az egy olyan építmény ami hosszú és nehézkes az elhelyezése az a híd.
Naplózva

Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #178 Dátum: 2010.04.06 19:35 »

Láttam amikor admin postolta az sm0 fájl header részének leírását. Szóval abban van egy információ ami a kiterjedést írja le. Ha ez tényleg így van ahogy gondolom, akkor nem csak egy pötty lehetne a mapon, hanem egy kör és akkor az tök fain lenne Mosolyog
Remélem úgy van ahogy gondolom, mert innentől megcsinálni annyira nem nagy cucc. ÉS azé mégis tök király lenne 
Naplózva


Adam Hector
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #179 Dátum: 2010.04.06 20:21 »

A kép lehetne olyan pipálható, mint a szín, és ha megadunk neki, beírja az inibe a datában található képet, aztán ha valaki más megnyitja a sticktoolt, akkor ott láthatja a kis képet róla. Aztán ha új épületet csinál, akkor csinál neki képet, esetleg mehetne egy + tutor róla, annyira nem nehéz gondolom.
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.