Stickman Warfare: A játék

2024.05.12 14:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 88   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Homokozó (az első modod ide írd)  (Megtekintve 1009296 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
(-PRO-) JoeBlack
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


Joe, kárhozatos bálványimádó pápista! by:JEL úr


« Válasz #1125 Dátum: 2011.03.23 21:14 »

Szerintem nyomj egy Deletet és kezd újra ,átgondoltan az alapoktól.
És nézegess képeket rajzolgass és törekedj e realizmusra.
Naplózva

potion
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


ingame name: Camper576 (klánomból lépek)


« Válasz #1126 Dátum: 2011.03.23 21:16 »

képekről én se bizti h letölteném de magas a játék az jó hidd el próbáld ki utána nyugodtan kritizálhatod  Kacsint
Egyépként mi az a realizmus?
Naplózva

 
potion
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


ingame name: Camper576 (klánomból lépek)


« Válasz #1127 Dátum: 2011.03.23 21:25 »

Idézet
Akk a nevet írta el xD. De majd megpróbálom fradit megcsinálni

Aki esetleg Kíváncsi a Modomra:[WIP]

http://www.kephost.com/view3.php?filename=zuyzml3b3zaokrzpnics.jpg

Egy körkörös csőben megy fel a kocsi, ott ráugrat a hídra megy-megy és a nagy ugrató, ott át és leesik a hídról és megy tovább. Ennyi...
COOL nagyon jó! nekem tetszik. Finomíts rajta azt pipa de eddig nagyon jó Vigyorog Kacsint

(ki van rajtam kívül a homokozóba?)
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.24 00:40 írta kléni » Naplózva

 
Andris
Vendég
« Válasz #1128 Dátum: 2011.03.23 21:43 »

Sztem furi. De megnézem.
Naplózva
potion
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


ingame name: Camper576 (klánomból lépek)


« Válasz #1129 Dátum: 2011.03.23 21:46 »

köszi sok sikert hozzá Vigyorog
Naplózva

 
csékmaha
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Válasz #1130 Dátum: 2011.03.24 12:38 »

Ne mondd azt, hogy te rá tudsz nézni. Kérlek ne. Csak az én kedvemért. Nagyon hálás leszek immár másodszor ma.
De hogy tanulj is valamit:
A hídnak a tartó kötele vagy hogy hívják nem merev (hehe, megtanultam ), másodszor kell egy valami, amire ki vannak kötve, ezt általában egy nagyobb pillérrel vagy mi az szokták megoldani. (Google biztos mutat róla képet, ha pl rákeresel az Erzsébet hídra). Másodszor a textúra "kicsit" nagy, és ilyen fajtával nem szoktak hidat építeni. Harmadszor  túl messze van a két rész egymástól, leengedve szépen belesnének az autók a vízbe. És az az izé ott jobb oldalt. Ha használod a keresőt, meg fogod találni, hogy pont az OModba csinált valaki totál ugyanilyen "csúszdát", és vélhetően azt is, hogy miért lett elutasítva (össze vissza pattogna a játékban). Az a kis cső vezeték tökéletes lesz oda, vélhetően ha nem borul fel nem tud annyira felgyorsulni a kocsi, hogy át tudjon ugratni. Szép színű, de valahogy mégsem jó. Lájkolom, hogy megtaláltad ezt az alap wings formát, de attól még értelmesebb lehetne a kivitelezés, főleg ha az OModba tervezted, ami nem ilyen jellegű mod, hanem sokkal fejlettebb (mellesleg nem tudom, ekkora híd hol férhetne el, bár egy ideje már nem jártam arra).
Ezeket nem azért mondtam, mert nekem nem tetszik, ezek tények, amiket ki kell javítanod.



Adok egy büntipontot jó?
Hát igen Mosolyog
szerintem nem feltétlenül kell a modnak teljesen valós építészet szerint összeálnia
Naplózva

   
Le spanwoltam utraól by PIZZADOX
Vigyázzatok csék egy kemper állat by krisz4002
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #1131 Dátum: 2011.03.24 15:57 »

A valóság szintje az alap, amit meg kell ütni. Ha megvan, jöhet a fantázia, mert akkor vélhetően már van annyi tapasztalatod, hogy a fantáziának ne legyen pocsék a megvalósítása.
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Andris
Vendég
« Válasz #1132 Dátum: 2011.03.24 16:15 »

Kléni bácsi romosítottam a Hidat és a Textúra is változott. De nem tudod mért van az, amit leírtam EDITbe a Kérdezz - Felelek be?
Naplózva
csékmaha
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Válasz #1133 Dátum: 2011.03.24 17:55 »

A valóság szintje az alap, amit meg kell ütni. Ha megvan, jöhet a fantázia, mert akkor vélhetően már van annyi tapasztalatod, hogy a fantáziának ne legyen pocsék a megvalósítása.
Hát valójában én is erre céloztam csak pocsékul fogalmaztam meg
Naplózva

   
Le spanwoltam utraól by PIZZADOX
Vigyázzatok csék egy kemper állat by krisz4002
potion
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


ingame name: Camper576 (klánomból lépek)


« Válasz #1134 Dátum: 2011.03.24 18:26 »

Kléninek van igaza most mer lehet h valóságban nem jó de ha a játékba se (mert pattogna az autó) akk az egész rosz
Naplózva

 
Andris
Vendég
« Válasz #1135 Dátum: 2011.03.24 18:44 »

Erre ennyit ..........................


De új hír: Kész van a híd. Tesztelni szeretném, de megáll a betöltés 38%-nál, ez mért van?
Naplózva
potion
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


ingame name: Camper576 (klánomból lépek)


« Válasz #1136 Dátum: 2011.03.24 18:50 »

Mert roszul tetted fel először is 3ds fájlba ( file-export-3d studio ) és akk lementi mellé a textúrát akk convertáld stickvonverterrel és a textúrát meg azokat amiket kiadott tedd be és a modellt tegyed be sticktoolba ( másolod a wins fájlt másolás és sticktoolnál modell hozáadása) és kész is masjd töltsd fel  Kacsint
de ezt úgy könyebben meg tudod nézni innen: http://worldofoli.tumblr.com/post/1563716951/epuletek-berakasa-stickmanbe  meg onnan is meg tudod nézni h beírod google keresésbe hogy épület berakása stickmanba és ott videotalálatok is vannak. Na sok sikert 

bocs a duple hszért
Naplózva

 
Mand.
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


Mandi Family Member ^^


« Válasz #1137 Dátum: 2011.03.24 18:51 »

Csakmertmértne. Potion, kérlek, hagyd mán abba a dupla hsz-eléseket...
Andris, nem hallottál még  a log.txt-ről?  

Potion, sztem Andris jobban érti... Nemhinném, hogy ez a problémája.
Naplózva

Andris
Vendég
« Válasz #1138 Dátum: 2011.03.24 18:55 »

Nem ez volt de azért köszi Potion. A Log.txt-ről meg hallottam és ilyenkor egy pár sor kell ugye? Akk itt van az egész:

Kód:
Stickman Warfare v2.0.8 (00000000). Log file.
---------------------------------------
Game started at:2011.03.24.17:54:28
Loading lang file (LANGID=14)
DirectSound and DirectInput Initialized
Max indices:FFFFFF...Using 16 bit indices
Direct3D Initialized
Loading menu
Loaded menu
Loaded stickmen
Loaded weapons
Loaded object 'bunker4'
Loaded object 'kikoto'
Loaded object 'steelworks'
Loaded object 'raktar'
Loaded object 'nafta'
Loaded object 'gyar1'
Loaded object 'haz3'
Loaded object 'radio2'
Loaded object 'almacomp1'
Loaded object 'almacomp2'
Loaded object 'romhaz1'
Loaded object 'romhaz2'
Loaded object 'banker'
Loaded object 'fuggo'
Loaded object 'pantheon'
Loaded object 'mayan'
Loaded object 'maya_a3'
Loaded object 'maya_b3'
Loaded object 'stickportal'
Loaded object 'towerF'
Loaded object 'techkomplex'
Loaded object 'towerV'
Loaded object 'kbsz'
Loaded object 'meder'
Could not load texture:data\copy_of_.bmp
Error loading object 'M'
Game ended at:2011.03.24.17:54:49


Ennyi
Naplózva
Mand.
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


Mandi Family Member ^^


« Válasz #1139 Dátum: 2011.03.24 18:57 »

Nézd csak azt hogy Could not load texture:data\copy_of_.bmp! Magyarul hiányzik a copy_of_bmp textúra, ami a datába kéne. Szerezd be. Alatta mi is van? Error loading object 'M' Az M objektumról hiányzik a datába való copy_of_.bmp képfájl. Pótold, és jó lesz.
Naplózva

Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 88   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.023 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.