Hector
|
|
« Válasz #135 Dátum: 2009.12.28 16:37 » |
|
ha telepít a játék az .ini filét ne írja felül (csak ha szerkezeti változás van), így nem vesznének el a beállítások amúgy tényleg ideje lenne frissíteni a galériát
|
|
|
Naplózva
|
Adam Hector
|
|
|
Darknesss
|
|
« Válasz #136 Dátum: 2009.12.28 18:00 » |
|
5let: Saját magad állíthatsd be az irányítást, ne a meghatározott billenytűvel legyen muszály hanem lehessen átállítani!
Hja és a 'Q' visszarakása célozni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ádám
|
|
« Válasz #137 Dátum: 2009.12.28 18:07 » |
|
Lehet a 'Q' gombbal célozni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dani x
Rendszeres látogató
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
|
|
« Válasz #138 Dátum: 2009.12.28 19:56 » |
|
Bolint rakd ki azt az ideas részt hogy meg tudjuk nyitni a stick pluszra kattintva
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bolint99
|
|
« Válasz #139 Dátum: 2009.12.28 23:38 » |
|
Ez komoly modul, Alex véleménye is kell, aki mostanában pihen...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
[TIM] Ricco
Teljesértékű Tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
3hónapjajátszómagátprofinak képzelő embertípus
|
|
« Válasz #140 Dátum: 2009.12.29 15:10 » |
|
az előző két oldal szinte végig tele lett offolva,amihez sajnos most én is hozzájárulok...... amm miért nincs egy-két olyan egyszerű épület,ami semmi extra,csak egy elhagyatott kórház,panellakás betört ajtókkal,kiütött ablakokkal.... egyedül talán a modern romok mutatják egyedül,hogy valahol ezek a pálcikák laknak/laktak valahol......
|
|
|
Naplózva
|
This is my fucking world,and I am this fucking world's LORD
|
|
|
sadypisten
|
|
« Válasz #141 Dátum: 2009.12.29 15:39 » |
|
az előző két oldal szinte végig tele lett offolva,amihez sajnos most én is hozzájárulok...... amm miért nincs egy-két olyan egyszerű épület,ami semmi extra,csak egy elhagyatott kórház,panellakás betört ajtókkal,kiütött ablakokkal.... egyedül talán a modern romok mutatják egyedül,hogy valahol ezek a pálcikák laknak/laktak valahol......
Készült egy panel ... Csak Alex a hardverigény alacsonyan tartása végett nem rakta be. Igen, túl jó volt
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #142 Dátum: 2009.12.29 19:29 » |
|
Hát, nincs mit tenni Bolint, te meg tedd nyugodtan publikussá a cuccot, úgyis a stickman elve, hogy félkész ratyi dolgokat is feltöltök új verzióként, ha mást nem, a kipróbálásnál bebizonyosodik hogy félkész és ratyi, de akkor már könnyebb javítani, ha tudom mit. A TODO listámat rendszeresen nézegetem Másrészt nekünk csak Ladát van kedvünk (így ingyér) összerakni, Ferrarit nem, az munkaigényes és sok alapanyag kell hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
kléni
|
|
« Válasz #143 Dátum: 2009.12.30 02:20 » |
|
Nekem lenne egy olyan ötletem, hogy végre valahára kerüljenek fel a képek a galériába
|
|
|
Naplózva
|
[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
|
|
|
HelloTibi
|
|
« Válasz #144 Dátum: 2009.12.30 14:26 » |
|
Egy ötlet: Az ojjektumok.ini-ben lehetne egy olyan tulajdonság (interior), ami megszabná hogy az adott modell melyik világba kerülne (mint a GTA-VC és GTA-SA-ban). A főszigeten lévő modelleknél ez az érték 0 lenne. Másik világban levő objektumoknál ez az érték értelemszerűen más lenne. A világok közti átjárást teleportokkal vagy kapukkal lehetne biztosítani (amiket a játék az ojjektumok.ini-hez hasonlóan kívülről olvasna be). Az átjáróknak 3 tulajdonsága lenne: pozíciója (X,Y,Z); melyik világban van; és melyik világba vezet. Ha a játékos éppen nem a 0-ás számú világban van, akkor nem lenne szükséges a játéknak kirajzolni a szigetet, ami jelentősen dobna a játék teljesítményén. Belső tereknél, Outland-nél lehetne hasznosítani. 1 2
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 902
Error 404 - Title not Found
|
|
« Válasz #145 Dátum: 2009.12.30 16:29 » |
|
Nem lesz domborzatátalakítgatás a perlin-zaj alapú talajgenerátor miatt.
Viszont Tibi ötletét támogatom, tényleg jó lenne egy ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kléni
|
|
« Válasz #146 Dátum: 2009.12.30 16:34 » |
|
Növényzet Erdőkre lehet számítani a távoli jövőben.
És mondjuk szikla? ez a kavics eléggé kmm, jó lenne pár szikla is, amire nehéz lenne felugrálni. Amúgy egy kis folyó, vagy vízesés lehetne. Oké, elfolyik minden a szigetről, viszont látványos lenne, és szerintem senki nem gondolna arra, hogy a semmiből hogy lesz ott a mittoméni tetején egy vízesés. Vagy esetleg lehetne egy gigantikus hely, ami jóóóóó nagy lenne ugye, és a teteje havas lenne. Esetleg a sziget szélén pálmafák, bár az elméletielg lesz. Akár a part lehetne nem mindenhol homokos, hanem erdővel benőtt, meredek sziklás oldal is.
|
|
|
Naplózva
|
[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #147 Dátum: 2009.12.30 16:46 » |
|
HA csináltok fákat/köveket, nagyobb eséllyel kezdek el programozni ahhoz kapcsolódó dolgokat A tengeren kívül más vizet nem vagyok hajlandó csinálni, azzal is megszenvedtem rendesen. @HelloTibi: igen, ez már rég tervben van, csak hihetletlenül mocskos bonyolult dolog. Másrészt a stickman nem beltéri hanem kültéri játék, erre van kiélezve a játékmenet, a motor, minden. Szóval az tuti így marad. Viszonta GTA VC-t szeretem, onnan ötleteket is vettem, mert rohadt nagy gányolások vannak benne (programozásilag), és az tetszik
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
|
Gunner
|
|
« Válasz #149 Dátum: 2010.01.01 16:35 » |
|
Egy ötlet:
Az ojjektumok.ini-ben minden épületnek lehetne egy grass=yes,no funkciója,és akkor nem lenne a házban bokor,és nem porozna ha kocsival belemennénk
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|