Stickman Warfare: A játék

2024.05.04 23:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 [2]   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Negatív Textúrák  (Megtekintve 14573 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #15 Dátum: 2010.07.18 21:54 »

Ezek nagy része le van programozva, nem lehet módosítani.
Naplózva

   
Ádám
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 484


Bilux láver (L)


« Válasz #16 Dátum: 2010.07.19 11:05 »

Hogy lehet a szineket változtatni?Mármint ami nem képbe van elmentve.(pl.a hummer kerekeinél a porzás,a távol lévő fű,a lézerek)

A lézereket, a law lövedékének a füstjét és a hummer porzását a homaly.png-vel tudod állítani, a távol lévő füvet pedig a cmap.raw-val (Photshoppal tudod módosítani).

EDIT: A homaly.png-vel a pantheon shaderét is változtatod.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.19 11:13 írta Ádám » Naplózva
Furious
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



« Válasz #17 Dátum: 2010.07.19 13:29 »

kössz a választ,de a homaly kép alapból fehér,szóval nem tudom szinezni(főleg hogy mindent felkete fehérré akarok modolni(hogy mért azt ne kérdezd :D))
Naplózva
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #18 Dátum: 2010.07.19 13:35 »

a távol lévő füvet pedig a cmap.raw-val (Photshoppal tudod módosítani).

Nem kell hozzá Photoshop, ott van a StickTool Map Editor-ja is. (Map Editor > Edit > Import/Export)
Először ki kell exportálni, átszerkeszted, majd importálod.
Naplózva

Oldalak: 1 [2]   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.