Stickman Warfare: A játék

2024.05.04 01:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 93   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: 5letek a játékhoz (5letek FAQ-t célszerű átolvasni)  (Megtekintve 934377 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Adam15
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148


Elmélkedő vándor a nagyvilágban


« Válasz #825 Dátum: 2010.09.26 22:19 »

Azt tudom de ha az autók modelljéhez egy másik textúra név lenne beállítva akkor modolni is lehetne. Itt jön nekem a galiba:
textúra neve: antigrav2.jpg és jármű neve: antigrav.x ilyenkor az antigrav.jpg-t játssza be a játék. Vagy:
textúra neve: antigrav2.jpg és jármű neve: antigrav2.x ilyenkor nem játssza be az antigravot és 80%-nál megáll.


Naplózva

sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #826 Dátum: 2010.09.26 22:25 »

Ez nem support topik, de azért válaszolok ...

A játékban a modellek nevei bele vannak programozva az engine-be, így ha te más nevet adsz a modellednek, mint ami a már játékban lévőnek a neve, ez lesz az eredményt. Textúrát adhatsz mást, de ilyenkor magát a modellt is módosítani kell (teszem azt, antigrav.x lesz a modell neve, a textúrájé pedig antigravitációsherkentyű.jpg), és akkor működni fog, de továbbra is modolásnak minősül és nem ölhetsz vele. Az egyedüli megoldás tényleg az lenne, hogy Alex átpötyög pár sort, és nem azt a textúrát fogja használni a hídon lévő járműmodell, mint amit vezetni is lehet. De erre várni kell.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

IMortal
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 265


Fuck and you


« Válasz #827 Dátum: 2010.10.03 19:10 »

Klánprofilba legyen egy olyan fül ahol látni lehet a klántagok legutóbbi cselekvéseit a klánnal kapcsolatosan pl.xy kirúgta ezt a tagot,yx felvette ezt a tagot,xz átírta a klánprofilt...
Naplózva

"Korrektnek lenni rég nem divat..." Deniz - Divat nem divat
Adam15
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148


Elmélkedő vándor a nagyvilágban


« Válasz #828 Dátum: 2010.10.04 18:35 »

Gondolkoztam hogy hogyan lehetne az alagutat betenni a panti alá.:
A panti modelljébe lenne beépítve az alagút és a dombot is kiépíteni rendesen köré. Aztán a panti effekt nem épülethez hanem koordinátához lenne kötve és meglehetne adni hogy mekkora legyen a hatóköre. Aztán a panti helyere kellene rakni. Ha jó ötlet akkor mondjátok nyugodtan ha meg béna akkor szavazzátok le nyugodtan.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.04 18:43 írta Adam15 » Naplózva

Gaz
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325

-FirePower- hűséges tagja!


« Válasz #829 Dátum: 2010.10.04 18:39 »

"Föld alatti dolgok
Technikailag nem megoldhatóak... nem részletezném. Igen, az alagutak is föld alatt vannak. A lövészárkok is."

Ezt még Alex írta "5letek FAQ" topicba....
Naplózva



"Aki meg akar tenni valamit, talál rá módot, aki nem, az talál kifogást." Stephen Dolly
Adam15
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148


Elmélkedő vándor a nagyvilágban


« Válasz #830 Dátum: 2010.10.04 18:42 »

Tudom hogy írta de tömören hogy aki nem érti az is értse:
A panti alatt lévő hegy egy része modell lenne nem pedig igazi hegy.
Naplózva

Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #831 Dátum: 2010.10.04 18:57 »

a modell és hummer még mindig nem szeretik egymást = nem lehetne csak gyalog felmenni, és mindenkinek egyből meglenne a maximális stuntmedálja. Mellesleg nagyon polizabáló lenne. De nem is tom miért írom, hiszen már ki van találva, hogy lesz megoldva: teleport
Naplózva


Adam Hector
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #832 Dátum: 2010.10.04 20:33 »

Igen, konkrétan az a baj, hoyg távolról a terep részletességét másképp veszi le a játék, mint a modellekét. És ez messzről NAGYON látszik. És nem vagyok hajlandó kijavítani.

De a panthi laatt lesz barlang (már évek óta kézül, csak lassssssssan), és teleporttal lesz megcsinálva. Ismét hadd ne részletezzem.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #833 Dátum: 2010.10.07 16:54 »

A hullák fokozatosan váljanak láthatatlanná. Ez így csúnyácska, hogy hirtelen eltűnnek.
Ha neki mész a falnak ne menj tovább. Melyik hülye az aki miután a falnak neki ment még megy tovább. xD Így nem is remegne ha neki mész a falnak és talán nem is dobna el.
Naplózva

Tomi
Gőzmozdony
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3411

Lieutenant of 13th Legion


« Válasz #834 Dátum: 2010.10.07 17:14 »

Írd át a fizikai enginet.. -.-
Naplózva

FÓRUM SZABÁLYZAT! OLVASD EL! Nem ismerete nem mentesít by tetra


A szó elszáll, az írást meg törli a moderátor
Nesquick - Törölj még egyet és fogd rá a Tomira! Kacsint
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #835 Dátum: 2010.10.07 17:25 »

A hullák fokozatosan váljanak láthatatlanná. Ez így csúnyácska, hogy hirtelen eltűnnek.
Szerintem meg az lenne a jobb, ha az a hulla tűnne el, amit nem látok. tehát x ideig ottmarad, majd ha elfordulok, és a látható képernyőben nincs benne, akkor eltűnik.
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #836 Dátum: 2010.10.07 17:33 »

vagy szerintem egyszerűbb végtelenségig otthagyni, és beállítani egy hulla-küszöbszámot, mondjuk 25 és ha egy új keletkezik, a legrégebbi eltűnik (verem megoldás)
Naplózva


Adam Hector
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #837 Dátum: 2010.10.07 22:41 »

A hullák fokozatosan váljanak láthatatlanná. Ez így csúnyácska, hogy hirtelen eltűnnek.
Szerintem meg az lenne a jobb, ha az a hulla tűnne el, amit nem látok. tehát x ideig ottmarad, majd ha elfordulok, és a látható képernyőben nincs benne, akkor eltűnik.

Ez van legnagyobbrészt, azaz a legközelebbi, látható hullák tűnnek el legkésőbb, de egy idő után muszáj, mert túl sok lenne a pályán és szarrálassítanűák a játékot.

(a verem az LIFO, azaz a legutóbb meghalt emberke tűnne el, nekünk FIFO kell )
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #838 Dátum: 2010.10.08 13:58 »

Esetleg a hullák valami csicsa villanással is eltűnhetnének.
Naplózva


(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #839 Dátum: 2010.10.08 14:32 »

Minimális szintkülönbségeken esetleg felpattanhatna a stick(te is fellépsz a járdára, nem ugrassz). = Lehetne lépcsőt csinálni.
Ha az egyik csapatban többen vannak (túlerő, itt nem 1-2 emberre gondolok, 5:7 arány kb) akkor nem lehetne ahhoz a csapathoz csatlakozni.
Vagy valahogy meg kellene ezt oldani. De ez nem túl fontos. xD
Naplózva

Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 93   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.029 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.