Stickman Warfare: A játék

2024.05.03 17:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 ... 93   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: 5letek a játékhoz (5letek FAQ-t célszerű átolvasni)  (Megtekintve 934270 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
.:LeGeNdArYs:.
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ha ma 0° van s hnap 2xer ennyi, hnap mennyi° lesz?


« Válasz #1080 Dátum: 2010.12.29 15:50 »

És a Cl sadypisten? Azt a smiley-t ki kéne venni!
Naplózva

[TIM] cakko
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1308


The Big Stick Challenge 3-4 győztes


« Válasz #1081 Dátum: 2010.12.29 17:48 »

A honlap főoldalán lévő videót lecserélni, vagy újra felrakni azt.
Naplózva


"Légből kapott ölései vannak Vigyorog" by 8th4   "Nem véletlen, hogy a cakko név a kocka betűiből áll Vigyorog." by aron
-MH- Mark575
575pO.oWeRmAyBe
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2057


Az 575 mindenhol ott van...


WWW
« Válasz #1082 Dátum: 2010.12.29 19:03 »

És a Cl sadypisten? Azt a smiley-t ki kéne venni!

Sapi nem foglalkozik nagyon az account részleggel. Egyébként meg, a Clan szónak is van a magyar változata, használjátok azt. Clanwar=CW, vagy klánháború.
Naplózva

  
"...a jogot fenntartjuk a random törlésekre." (Admin)
Idézet
[15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #1083 Dátum: 2010.12.30 13:39 »

Max grafikán az átlátszó textúrák javítása. Így csak a terep látszik maxon, nem pedig az, aminek ténylegesen a textúra mögött lennie kéne.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #1084 Dátum: 2010.12.30 23:30 »

Az inkább bugok, főleg hogy csak kísérleti ljelleggel van átlátszó tex támogatás

Majd a materialrendszerrel együtt lesz megcsinálva, ahol úgyis megadhatod majd, hogy "special = transparent nonsolid"
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
Co.OlStick
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


o.O Mit nézel? o.O


« Válasz #1085 Dátum: 2011.01.01 18:38 »

Ha például megállunk egy helybe a stick mann el adjon egy kis életjelet.
Mondjuk mozogjon a fegyver ahogy lélegzik, vagy mozgassa a karjával...vagy hasonló.
Naplózva

-|H.S.P.C.|- Dani
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1072

Cheesewhale


« Válasz #1086 Dátum: 2011.01.02 13:24 »

stick mann

Nem zsidó, a neve végén nem két n van és nem külön írod a pálcikaembert.
Naplózva


"Minek nektek Űrhajó Event? Itt a Dani event!Nyolcszázszor ritkább hogy online vagyok..."
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #1087 Dátum: 2011.01.02 16:40 »

Majd ha kész lesz az animátor (=majd. NAGYON majd)
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
JELackland
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 855


великая отечественная война


« Válasz #1088 Dátum: 2011.01.03 16:11 »

A cw-k kapcsán: miután nem a játékban zajlik az egész, - így azt nem zavarná, - hanem egy külön szerveren, a játékvezetők vagy számlálók a cw-k alkalmalmával beüthessék /referee vagy /couter és ezekután az általuk írott szövegek narancs*ban jelennének meg. (Indul, vége, mennyi idő van hátra, stb.) Így a játékosok is jobban felfigyelnének rá. Pillanatnyilag elvész a játékosok trécselésében, és a vendégek trollkodásaiban a lényeg.
(A fekete, kék, vörös foglalt, a zöld a fű miatt nem látszódna; tehát a színválasztás mögött csak gyakorlati indok húzódik.)

szerk.
Valamit valamiért. A számlálóként bejelentkezett emberek nem tudjanak ölni. Ez annyiban lenne "fontos", hogy ha a klánok maguk delegálnának bírákat és elkapná esetleg őket a hév, akkor ne tudjanak beszállni a játékba.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.03 18:56 írta JELackland » Naplózva

kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #1089 Dátum: 2011.01.04 15:15 »

Azt nem lehetne megoldani, hogy be lehessen állítani külön, a vízben meghalhatok-e vagy sem? Érdekes lenne víz alatti modokat készíteni...
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #1090 Dátum: 2011.01.04 15:31 »

A víz most csak egy odatett plane. Nincs benne semmilyen látótávcsökkenés, fényveszteség, semmi. Ehhez előbb valamiféle ködöt kéne odatenni, vagy bármit, ami egyfajta falloff-ott szimulál. Erről annó beszéltem Alex-el, akkor nem akart ilyesmit, azóta nem tudom, változott-e az álláspontja.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

Adam15
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148


Elmélkedő vándor a nagyvilágban


« Válasz #1091 Dátum: 2011.01.04 18:23 »

A cw-k kapcsán: miután nem a játékban zajlik az egész, - így azt nem zavarná, - hanem egy külön szerveren, a játékvezetők vagy számlálók a cw-k alkalmalmával beüthessék /referee vagy /couter és ezekután az általuk írott szövegek narancs*ban jelennének meg. (Indul, vége, mennyi idő van hátra, stb.) Így a játékosok is jobban felfigyelnének rá. Pillanatnyilag elvész a játékosok trécselésében, és a vendégek trollkodásaiban a lényeg.
(A fekete, kék, vörös foglalt, a zöld a fű miatt nem látszódna; tehát a színválasztás mögött csak gyakorlati indok húzódik.)

szerk.
Valamit valamiért. A számlálóként bejelentkezett emberek nem tudjanak ölni. Ez annyiban lenne "fontos", hogy ha a klánok maguk delegálnának bírákat és elkapná esetleg őket a hév, akkor ne tudjanak beszállni a játékba.

Ebből kiindulva ha beírunk egy kódot akkor kiadná az eredményt a kettő csapat közt.
Naplózva

[TIM] cakko
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1308


The Big Stick Challenge 3-4 győztes


« Válasz #1092 Dátum: 2011.01.04 19:15 »

A cw-k kapcsán: miután nem a játékban zajlik az egész, - így azt nem zavarná, - hanem egy külön szerveren, a játékvezetők vagy számlálók a cw-k alkalmalmával beüthessék /referee vagy /couter és ezekután az általuk írott szövegek narancs*ban jelennének meg. (Indul, vége, mennyi idő van hátra, stb.) Így a játékosok is jobban felfigyelnének rá. Pillanatnyilag elvész a játékosok trécselésében, és a vendégek trollkodásaiban a lényeg.
(A fekete, kék, vörös foglalt, a zöld a fű miatt nem látszódna; tehát a színválasztás mögött csak gyakorlati indok húzódik.)

szerk.
Valamit valamiért. A számlálóként bejelentkezett emberek nem tudjanak ölni. Ez annyiban lenne "fontos", hogy ha a klánok maguk delegálnának bírákat és elkapná esetleg őket a hév, akkor ne tudjanak beszállni a játékba.

Ebből kiindulva ha beírunk egy kódot akkor kiadná az eredményt a kettő csapat közt.
Nem akartok már egy teljesen már szervert (nem különszervert)? Mosolyog
Naplózva


"Légből kapott ölései vannak Vigyorog" by 8th4   "Nem véletlen, hogy a cakko név a kocka betűiből áll Vigyorog." by aron
Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #1093 Dátum: 2011.01.04 19:35 »

de Vigyorog
Naplózva


Adam Hector
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #1094 Dátum: 2011.01.04 21:12 »

Tudom, már volt téma ... De egy szerverválasztó lehet tényleg kéne. Tudom, valami olyan alapon működik a szerver, hogy egyikről dobálja át a másikra a játékosokat, és erre valami rendszer van kitalálva, ami elvileg működik is, viszont a gyakorlat sokszor mást mutat. Ezért lehet kéne egy wow-hoz hasonlatos "realmlist", amiben az ember kiválaszthatja, hova is szeretne felcsatlakozni. Itt lehetne jelölni az online lévő emberek számát, meg hogy egyáltalán online-e a szerver. Tudtommal most két szerver üzemel (Pityuli és Main, a BME-ről most nem tudok semmit, de ha még megvan, akkor már három), ezek közt simán meg lehetne oldani a válogatást. Tudom, abból a szempontból felesleges, hogy itt nincs olyan nagy súlya a döntésnek, mint wow-ban (karakterek csak a realm-eken, satöbbi), de ezzel először is a szerverek terheltsége lenne megosztható, másrészt a kevesebb ember talán kialakíthatna néhol kissé "családiasabb" hangulatú meccseket is. COD-ban is feelingesebb az 5v5 mint a 10v10. Plusz ha valaki rinyál, mehet át a másikra, ahol az őt megsértő nem online :]
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 ... 93   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.028 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.