Mesh.load('hummer.x')
Mesh.render()
Ezt igazán nem cseszhettem el :S Talán a 3DSről konvertáló progi... vagy mittomén.
Nem 3ds konvertáló progi, mert ahol stickcsíkbug se volt, ott kocsicsíkbug sem volt. Gép konfiguráció függő a dolog, és tuti, hogy megint valamelyik dx függvényt hívtad meg helytelenül. Ha nem is pont fv. hívásnál, hanem valahol máshol hibádzik egy-két pointer.
A csíkbugnál is valami ilyesmi volt, valami a transzformálásnál forráscím==célcím volt, tuti itt is hasonló van...
És érdekes módon csak csak azoknál a dolgoknál van csík, amelyeket forgatsz meg mozgatsz. Az épületeket nem forgatod, szóval ott nincs csík. A fegyverek megjelenítésénél nincs csík tehát azoknál nincs ott egy olyan dolog, amely a kocsik megjelenítésénél ott van.
Javaslom, hogy a hummer kerekét, és az antigravot kezelő részeket nézegesd meg nagyon-nagyon...