Cím: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: Admin - 2009.07.14 14:25 http://stickman.hu/misc/fegyok.rar (http://stickman.hu/misc/fegyok.rar)
A textúrák megvannak a játék mappájában, ezek a már UVzott változatok (mintha ez számítana) Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: Furious - 2009.12.27 03:07 THX!! :) Megmondanád hogy a .wings fájlokból a 3d object converter-rel hogyan csináljak .x fájlokat?(mert gondolom azt kell)
Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: Oli - 2009.12.27 10:33 Wings-ben ki tudod exportálni .x-be, nem kell hozzá konverter.
Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: bence113 - 2009.12.27 11:23 File / Export / válogass
Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: Furious - 2009.12.27 14:28 Kössz,de megpbóbáltam,de sem a konverter,sem a wings nem tudja megnyitni amit elment :S
Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: Bolint99 - 2009.12.27 15:51 A konverternek szigorúan .3ds fájl kell és a textúra(k)!
Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: Furious - 2009.12.27 18:09 Nem is az a baj.hanem hogy a wings-el elmentem a modellt .x-be,és amit elment hibás.
Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: [TIM] Ricco - 2009.12.27 19:08 nekem meg sm0-ba kell mentemnem,azt is lehet?
Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: Tomi - 2009.12.27 19:10 A konverternek szigorúan .3ds fájl kell és a textúra(k)! Nem lehetne hogy értelmezitek? Második átolvasásra úgy rájöttem, hogy nem használtam még a convertert.. Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: goulash - 2010.01.02 22:02 Ingame képek? :) (Csak hogy Alex se mentesüljön a téma szabályai alól)
Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: Oli - 2010.01.02 22:14 Kivételesen nem törlöm xDD
Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: Admin - 2010.01.06 20:26 http://imagerz.com/QENHCUtvAwICUl5IQgVR (http://stickman.hu/page/?o=gallery&l=hun)
Tessék, itt van néhány. ;D ;) xD Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: 123456789 - 2010.01.22 22:35 http://stickman.hu/misc/fegyok.rar (http://stickman.hu/misc/fegyok.rar) A textúrák megvannak a játék mappájában, ezek a már UVzott változatok (mintha ez számítana) admin csináltamegy új modot és megkérdezhetem hogy lehet megcsinálni .hogyha valamit épületet csinálok.ha egy embert lelövök ne dobjon ki ? Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: kléni - 2010.01.22 22:40 Sehogy, ezt hívják modolásnak, ez a védelem, hogy az esetleges mod ne juttasson előnyhöz.
Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: stukker01 - 2010.01.22 22:46 Ez igaz, de mostanában arról volt szó, hogy ilyen modokhoz (a legjobbakhoz) lesz külön szeró és nem modoltat be...
Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: gtrgtr1 - 2010.01.22 23:24 Ez igaz, de mostanában arról volt szó, hogy ilyen modokhoz (a legjobbakhoz) lesz külön szeró és nem modoltat be... mármint modonként külön szeró? szerintem ha a modoloás nem itt fog tartani akkor érdemes lenne egy külön lapot csinálni amin válogathatsz meiket töltöd le Cím: Re: Fegyver/autó mod kiindulás pack Írta: Admin - 2010.01.24 17:22 Szerintem meg majd megcsinálom, tényleg tervben van.
De OFF vége MOST. Ez nem az a fórum. Már azt hittem hogy itt kezditek el kéregetni az új quad modelljét, de sajnos az csak .3ds és blender formában van meg. |