Cím: SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.05 03:00 Nos, mivel a játék immáron modolhatóvá vált, szeretnék elkezdeni valami nagyobb szabásút is készíteni a játékhoz. Ehhez, azt hiszem, egyedül csúnyán kevés lennék. Amire gondoltam, az egyfajta teljes átalakítása a játéknak. Ehhez úgy gondoltam, szabadon lehetne használni bármilyen textúrát, figyelmen kívül hagyva az eddig Admin által kért problémaforrásokat. Igen, ez jóval nagyobb gépigényt eredményezne a mostaninál, viszont több poligonnal szebb élményt lehetne elérni. És amit eddig csináltam, pár óra alatt, textúraszínezgetéssel együtt, az ennyi lenne:
(http://dl.dropbox.com/u/2640043/SMWF/Stickman%20Warfare%202009.12.04.%2001-40-18.jpg) Tudom, nem sok, de kezdésnek elmegy, azt hiszem. Bár a sátor részletgazdagságát lehetett volna még hova fokozni, és még fogom is, de egy gyors preview képet mindenképp akartam még az este (hajnal ...) folyamán. Akinek felkeltettem az érdeklődését, és modellezni sem lenne lusta, és hajlandó lenne kicsit alávetni magát egy célzott projektnek, akkor majd írjon ide pár sort, és hogy mire gondol, mit szeretne. Ha minden igaz, Alex nemsokára megcsinálja majd a transparent textúrákat, legalábbis valami ilyesmit írt az általánosban. Ha ezt elintézi, bármit el lehet majd intézni a játékon belül. Főleg gondolok itt a drótkerítésre és növényzetre. Ebből az utóbbi, például a fák a leveleik miatt, nagy poligonszám-emelkedéssel járnának, amihez az is hozzátartozik, hogy szépen meg kell csinálni a dolgokat. Szóval aki benne lenne egy iylesmiben, ide írjon először, aztán a többit megbeszéljük! ;) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Gunner - 2009.12.05 08:57 jó 5let.Én POD-ot Hector-t,Oli-t,Green-t és Archy-t ajánlanám
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Oli - 2009.12.05 11:31 Már beszéltünk a dologról MSN-en régebben :) Én továbbra is egy ilyen lebegő platformos pályát csinálnék (levegőben a bunkerekkel természetesen), de ez az erdős pálya sem rossz ötlet.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: bence113 - 2009.12.05 11:43 én benne lennék, most úgy is tele van az agyam ötlet részletekkel, amiket szívesen kipróbálnék, csak lenne már kész az átlátszó textúra a játékban
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: hke12 - 2009.12.05 11:50 egész jó de nem kéne letöltés???
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Oli - 2009.12.05 12:04 Azért ennyire hülye ne legyél. Olvasgass, mielőtt írsz -.-"
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: -MH- Mark575 - 2009.12.05 12:34 egész jó de nem kéne letöltés??? (http://www.godlessgirl.com/wp-content/uploads/2009/10/jesus-facepalm.png) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.05 12:52 Már beszéltünk a dologról MSN-en régebben :) Én továbbra is egy ilyen lebegő platformos pályát csinálnék (levegőben a bunkerekkel természetesen), de ez az erdős pálya sem rossz ötlet. Én inkább realisztikusabbra venném a dolgot, már amennyire ez a játék határain belül megoldható. Ezért is raktam le első körben ilyesmiket, és továbbra is ebben a stílusban szeretném folytatni, természetesen a kicsit cyberpunk tech párjával egyetemben. Igen, cyberpunk, mint ahogy Alex ezt annak idején elképzelte. Most inkább sci-fi a tech oldal, szeretnék olyan jellegű épületeket, amik valamennyire jövőbeli, de lepusztult, összetákolt hatást keltenek. Olyan Rise of Legends-es Vinci stílusra gondoltam, a dűledező gyárkéményekkel, kilátszó bronzos fém részekkel. Ha Alex megcsinálja a betervezett specular mapokat is, akkor az brutális látvány lenne ;) én benne lennék, most úgy is tele van az agyam ötlet részletekkel, amiket szívesen kipróbálnék, csak lenne már kész az átlátszó textúra a játékban Igen, az átlátszó textúra okozhat még gondot, mivel egyelőre nincs. Ezért is csupasz még a fa, és ezért is nincs még drótkerítés, pedig az lett volna a következő dolog, amit beraktam volna. Viszont szívesen veszek bármilyen jellegű segítséget. Szeretnék az általam felvázolt témánál maradni, ezért írtam, hogy egy irányított, célzott projekt lenne, nem pedig olyan, mint a mostani SMWF, hogy aki minőségi modellt csinál, teljesen mindegy, milyen stíusban, annak esélye van a bekerülésbe. Szóval? Ötleteket, kommenteket, és tényleges jelenkezőket várnék, akik azt mondják, hogy csinálják is, amit kitalálunk! Azt tudom vállalni, hogy a modelleket a játékba konvertálgatom, megvannak hozzá az erőforrásaim, így főleg tényleg arra lenne szükségem, hogy stílusos, az alapötlethez passzoló modellek szülessenek. Az általam felvázolt 'világon' belül. Bár ezen még dolgozom, egyelőre főleg tényleg a realisztikus Gun stílust erőltetném, a többit majd utána ;) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Womi - 2009.12.05 15:07 Már lekonvertáltam pár épületet, ha akarod, átküldhetem ;)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.05 15:11 Inkább konvertálatlanul érdekelnének előbb. Mondom, nem olyat akarok, mint a mostani játék, hogy egymásra van hányva benne mindenféle.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: POD - 2009.12.05 19:24 Hmm.. Benne lennék, én (is) a sci-fi stílus felé mozdulnék el.
Bár ne minden épület legyen romos, azért lehetnének viszonylag ép épületek is. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.05 19:41 Eszem ágában sincs romos épületeket készíteni ;)
Még firkálgatok kicsit, de egyelőre úgy nézem, hogy ezt a kis támaszpontot csinálom meg elsőnek, és valószínűleg egy erdőbe rakom az egészet. Legalábbis úgy tervezem, most így első körben. Ha nem is erdőbe, de jó pár fát köré. Aztán valahol lenne egy kisebb település, valamiféle gyárteleppel, ahol már érvényesülni a tech cyberpunk hatás. Egy dolgot nem találtam még ki, hogy micsoda legyen majd az új spawn hely, a mostani csúnya bunkert eszem ágában sem lenne megtartani. Majd firkálgatok még valamit, hogyan is képzelem el a terepet, lesz itt minden, ha minden jól megy. Remélem. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Sunter - 2009.12.05 19:48 miért nem valami sátor vagy kis erőd?
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Tomi - 2009.12.06 00:11 Kiformálsz egy gödröt homokzsákokkal és kis kavicsokkal (kockakő talp és lehúzható) és megfelelő kimenetelt biztosítasz hozzá.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.06 00:13 Az a baj ezzel, hogy mint írtam, valami kisváros szerűséget is akarok, plusz erdőt, ahova ezek nem illenének be. Szóval a homokzsákos/erősen militáris dolgok felejtősek.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Tomi - 2009.12.06 00:23 Erre meg megjegyezném, a régi WC-t. Volt.
Lehetne. Pottyantó feeling, újra sz.. a mindenható. Esetleg ahhoz mit szólsz, hogy, a semmi közepén? Biztos lehet módosítani hogy hova tegyen le. Régen teljesen random volt. Alex-szel (ezt használja) kell beszélned objektum.ininek e felőli bővítéséről. Nem lenne rossz, stunt modokhoz, ahol alapba beállítod hogy a resp pont az a start. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: -|H.S.P.C.|- Dani - 2009.12.06 01:00 Sapi: Akkor neked egy kút kell. :)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.06 01:14 (http://dl.dropbox.com/u/2640043/SMWF/Stickman%20Warfare%202009.12.06.%2000-03-04.jpg)
Haladgatok, már amennyire időm engedi. Az átlátszóságot meg jó előre megcsinálom, mert Alex beígérte, hogy lesz ;) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: -|H.S.P.C.|- Dani - 2009.12.06 04:35 Nekem tetszik. a fű ki lett cserélve nagyobb felbontásúra? :D
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.06 12:41 Nem.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sün - 2009.12.06 13:14 nekm is tetszik
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: bence113 - 2009.12.06 22:04 légvédelmi ágyú beleillene? mert van egy félkész részletes falk 88asom
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.06 23:23 Egynek jó lesz. De a modernebb fegyverek miatt talán nem pont egy 88-as kéne ;) Ettől eltekintve ilyesmikkel is fel lehet dobni a pályát, viszont az ilyesmiből sok kell, emiatt pedig a limitált LM miatt nem egészséges. De persze. Az ilyesmi jöhet. Meg mindenféle ötlet, én egyelőre csak a kis Gun bázisomon dolgozgatok ;)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: -|H.S.P.C.|- Dani - 2009.12.07 13:13 Pár spawnhely ötlet:
csatornafedő zászló egy nagyrakás farúd amolyan útszéli emlékvalami mécsessel :D Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: goulash - 2009.12.07 13:28 Pöpec eddig :D Hajrá-hajrá. Sajna eddig mindig hibát jelzett a játék, mikor be akarták rakni a modelljeim az SMWF-be (Alexnek remélem azért sikerülni fog), emiatt nem hiszem, hogy hozzá tudnék járulni a munkához ???
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.07 13:57 Figy, ha besegítenél, akkor szíves örömest fogadom, legfeljebb átnézem a modelleid, hogy jó legyen ;)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Ti@n - 2009.12.07 18:36 Amm...,én most a wings3D csinálok texturákatvagyis inkább próbálok mert még csak amatőr vagyok a dologban de ha minden a terveim szerint halad akko kész lessz ez a teches épület még karácsonyig,csak a a baj h épületet én nem tudok betenni a játékba csak a járműveket/fegyvereket de ha kész lessz átküldöm és amit még tudok segitek.Ja még azt szeretném kérdezni h ez az egész kb mikorra lesz kész (mán a fákra gondoltam mert van 1 pár haverom akik csak azért nem játszák a játékot mert túl egyszerü az egész) ?
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.07 19:32 1.) Modellt csak minőségit fogadok el.
2.) Épületet bárki tud betenni. Ojjektumok.ini 3.) Majd ha kész leszek, jön a letöltőlink. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Ti@n - 2009.12.08 21:11 Na és ha fa modelleket csinálnék,én a pálmafára gondoltam csak a leveleit nem bisztos h meg tom csinálni
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.08 21:15 Én meg arra gondoltam, hogy ez nem egy trópusi helyszín. Meg arra is, hogy vajon azt a fát honnan másolnád? Nekem sima ágas-bogas fák kellenek, azokból egy olyan 4-5 féle (kettő kész), amiket szétszórok a játéktéren.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.08 21:57 Dupla, tudom, de ha hírek vannak, ez így lesz. Legalábbis ebben a topikban.
Szóval haladgatok a dolgokkal, egyelőre nem sokat fejlődött, de igyekszem, ha időm engedi ;) Katt a képre a nagyobb méretért! Jó előre elhelyezgetem Wings-ben és az ottani koordináták alapján rakosgatom le. Legalább előre látom (ha a magasságokat nem is tudom belőni) a terepet, milyen lesz ingame: (http://dl.dropbox.com/u/2640043/009_Mod/Wings001.jpg) (http://dl.dropbox.com/u/2640043/009_Mod/Wings001.jpg) És pár ingame kép: (http://dl.dropbox.com/u/2640043/SMWF/Stickman%20Warfare%202009.12.08.%2020-49-14.jpg) (http://dl.dropbox.com/u/2640043/SMWF/Stickman%20Warfare%202009.12.08.%2020-49-14.jpg) (http://dl.dropbox.com/u/2640043/SMWF/Stickman%20Warfare%202009.12.08.%2020-49-05.jpg) (http://dl.dropbox.com/u/2640043/SMWF/Stickman%20Warfare%202009.12.08.%2020-49-05.jpg) (http://dl.dropbox.com/u/2640043/SMWF/Stickman%20Warfare%202009.12.08.%2021-00-09.jpg) (http://dl.dropbox.com/u/2640043/SMWF/Stickman%20Warfare%202009.12.08.%2021-00-09.jpg) Sajnos még a Transparency nincs integrálva, szóval nem átlátszó a drótkerítés, és a fákra sincs értelme levélzetet rakni :( Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: (-PRO-) Kungfus. - 2009.12.09 12:45 Nekem ez már most nagyon tetszik... egyébként (ha tudsz) csinálhatnál valami kiképzőpályát... mint a katonaságon :D
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: -|H.S.P.C.|- Dani - 2009.12.09 12:55 Engem az a híd érdekelne.. :D
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.09 14:14 Az 2.0-ban ígyis-úgyis benne lesz. Szóval várd ki a végét.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Ti@n - 2009.12.11 18:03 hú te asztán tudsz...GRATULA!!
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.13 17:06 Semmi különös ... Csak új spawnhely. Bár nekem nem tetszik, valószínűleg le fogom még cserélni ...
(http://dl.dropbox.com/u/2640043/Stickman/screenshots/Stickman%20Warfare%202009.12.12.%2013-11-01.jpg) (http://dl.dropbox.com/u/2640043/Stickman/screenshots/Stickman%20Warfare%202009.12.12.%2013-11-01.jpg) (http://dl.dropbox.com/u/2640043/Stickman/screenshots/Stickman%20Warfare%202009.12.12.%2013-09-40.jpg) (http://dl.dropbox.com/u/2640043/Stickman/screenshots/Stickman%20Warfare%202009.12.12.%2013-09-40.jpg) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Tomi - 2009.12.13 17:12 Zászló megoldásra nem is gondoltam.
Mondanám hogy UT powercore, de neked az úgyse tetszik. Talán a 4 fadarab, fölötte meg minden oldalon 1-1 zászló a rudak közt? :) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.13 17:56 Az a baj, hogy ötletem sincs, mi lenne a jó. A zászlórúdban az a hátulütő, hogy nehéz megállni rajta, hogy az ember kocsit 'béreljen', szóval kell neki minimláis talapzat is. De mondom, nem igazán tetszik nekem a zászlós megoldás, nem fog minden területhez passzolni, mást kell kitalálnom.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: bence113 - 2009.12.13 18:04 egy láda amiben lőszerek és egyéb dolgok vannak, kb mint a cod5 ben
vagy egy X a földön Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: SÜN - 2009.12.14 10:35 gratula
:) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Ti@n - 2009.12.14 13:14 Szerintem tehetnél egy repülőgép roncsot vagy valami iesmit
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Sunter - 2009.12.14 17:20 Ti@n próbálj meg egy szép repülőgép roncsot csinálni wings 3dvel, de ha jól megy akkor könnyebb
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.14 17:40 Na, ez az a három hozzászólás, hogy ha mégegy ilyet meglátok, szó nélkül törlöm. Itt ne egyszavas, animált smiley-s HSZ-ek legyenek, ésszerű, rendesen kigondolt ötletek (egyébként repülő lesz. Azaz reptér. Csak még azzal nem foglalkoztam csak papíron), és ami legfőképp ne legyen, az a flame-elés. Köszönöm!
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: [TIM] Ricco - 2009.12.14 21:04 nah ha már ez is benne lesz a 2.0-ban akkor nagyon fogok örülni...már egy-kát dolgot megtudtam mi lesz bent XD
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Oli - 2009.12.14 21:43 Nem tudom honnan veszed, nem lesz benne.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Zsolt998 - 2009.12.14 22:34 Az 2.0-ban ígyis-úgyis benne lesz. Szóval várd ki a végét. Off gondolom innen /Off Amúgy szép lett Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Archy - 2009.12.14 22:36 Az a hídra vonatkozott, de nem baj, elnézi neki sztem Sapi xD
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.14 22:38 nah ha már ez is benne lesz a 2.0-ban akkor nagyon fogok örülni...már egy-kát dolgot megtudtam mi lesz bent XD Oli jól mondta. Ezek nem 2.0 modellek lesznek, ez az én kis saját készítésű modifikációm a játékhoz. Sapi! Ha gunos repülőt akarsz, - minthogy ott amerikai felszerelések vannak -, a Lopakodót ajánlom. Neked azt gyerekjáték megcsinálnod. A technél viszont elengedheted a fantáziád. A Gun-ok első körben kapnak egy repteret B52-vel, és még nem találtam ki, milyen vadászgéppel. Valószínűleg maradok amerikánus térségben, és valamelyik F szériás gép lesz, bár egy Mig29-essel szemezgettem nagyon a délután folyamán. Tech téren, meg mint írtam, eléggé steampunk vonalat akarok követni, szóval még elválik, mi lesz belőle. De még az is lehet, hogy a végén UFO-k lesznek :D Bár fene tudja ... Majd még kitalálom, velük nincs konkrét elképzelésem. Az a hídra vonatkozott, de nem baj, elnézi neki sztem Sapi xD Nemnézi el. Szövegértés, és kész. Csak a híd az, ami benne lesz a 2.0-ban, de azt ide nem postoltam, ha jól emlékszem. De már így is többet tudtok, mint kéne ... Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Tomi - 2009.12.14 22:47 Szertném ajánlani hogy UT kopp vadászt / SG-A kopp ugrót válassz technek, jó félék. Esetleg ajánljam figyelmedbe a Goauld hajókat is? :)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.14 23:31 Szertném ajánlani hogy UT kopp vadászt / SG-A kopp ugrót válassz technek, jó félék. Esetleg ajánljam figyelmedbe a Goauld hajókat is? :) Ha megmondod, mindezek hol állnak rokoni kapcsolatban a steampunk stílussal, persze. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.15 00:27 B52 ready to strike, avagy "prepare for nuclear attack" ... Egyelőre ennyi van kész a reptérből, meg egy 600 méteres kifutópálya, amin sajnos nem lesznek hummer gyorsasági versenyek, mert az illesztéseknél rendre megdobja a járművet. Mindegy. Hamarosan belekezdek a vadászgépekbe is.
Ja, és Banán ... Ilyen egy repülő :P (http://dl.dropbox.com/u/2640043/Stickman/screenshots/Stickman%20Warfare%202009.12.14.%2023-20-12.jpg) (http://dl.dropbox.com/u/2640043/Stickman/screenshots/Stickman%20Warfare%202009.12.14.%2023-20-12.jpg) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Tomi - 2009.12.15 00:56 Megmondom, sehol, de jó néznek ki mindegyikük.
Szép kis reptér. Hol a MIGem? >:( Bombát tegyél raktárba, halom hordóval / mellé egy üzemanyagtartályt, hozzá kocsit. (Mert ezt nem a sötét reaktor táplálja..) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.15 01:15 Hordóim megvannak, egyesével tudom őket lepakolni bárhova, döntve vagy állva, lesznek is még, csak előbb a nagyját akarom a reptérnek, hogy aztán jöjjön a 'berendezés'. A MiG pedig nem a tiéd lesz. Hogy miért? Mert én azt mondtam. Pond :D
Vadászok meg lesznek, de szerintem F19-es lesz ebből, hogy ne álljon az amerikánus bombázó mellett orosz (szovjet!) vadászgép. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Ti@n - 2009.12.16 11:00 WoW te király,vagy mivel készitetted?
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Womi - 2009.12.16 15:56 Istenem... Ne válaszoljon neki senki se, majd megtalálja. :)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: kléni - 2009.12.16 16:12 Paint.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.16 16:13 Paint. Kössz, hogy helyettem is válaszolsz. De gyerekek. Mit mondtam a flamerkedésről? -.-' Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: TheBuzogány - 2009.12.19 16:44 esetleg ha még a MIgen kívül belefér a keretbe, f14es Tomcat-ek is mehetnének a hangárba(ha lesz több, akkkor akár a mellettelevő belsejében lehetne néhány)...
és egy kis ötlet a sci-fi részhez: lézerlövegek, meg ha tech "reptér" is lesz, vmi terran wraithez hasonló vadászgépek lehetnének Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Sunter - 2009.12.19 21:11 5let: Ha lesz TECH reptér, akkor egy B12 lézer fegyverrel,sugárhajtómű
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Ti@n - 2009.12.23 23:24 Vagy legyen egy UFO repcsi féleség ::)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.24 15:10 A karácsonyi verzió újdonsága, végre megkaptuk a transparency-t. Drótkerítéssel nem túl szép, majd tesztelem lombkoronával is ;)
(http://dl.dropbox.com/u/2640043/screenshots/Stickman%20Warfare%202009.12.24.%2014-06-43.jpg) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Dani x - 2009.12.24 16:59 Egyébként hány új textúra?
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.24 17:30 Kit érdekel? Teljesen felújítom a játékteret.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: [TIM] Ricco - 2009.12.24 19:30 és ez valamikor be is fog kerülni? én asszem örülnék neki XD
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.24 19:31 A játékba soha nem fog bekerülni. Önálló, általam (és a vállalkozó kedvűek által, amikből még egy sincs) készített módosítás a játékhoz.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Sunter - 2009.12.24 23:16 felrakod fórumra ha kész a linket?? nagyon jó, jól kivan dolgozva ;)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.24 23:22 Sok van még addig, hogy ez kész legyen. Egyedül nem nagyon haladok, más meg nem nagyon van. Szóval hosszú-hosszú idő kérdése ez még. Mindenesetre igyekszem. Lesz majd egy HOF (Hall of Fame) a segítőknek, terveim szerint.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Sunter - 2009.12.25 01:03 tudok segíteni ha kell ;)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.25 01:08 Az attól függ, miben tudsz segíteni.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Sunter - 2009.12.25 01:23 miért mibe kéne?? meglátom hogy mit tudok tenni ;)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.25 01:28 Modellezés, mint a hülye (minőségileg. Azért azt nagyon elvárom), textúrafestés, ahol szükséges, és sok-sok desing, ötletelés. Dolgozni pedig (mivel alapvetően a koncepció megvan, most kétkezi munkára van szükség) az általam adott feladatok alapján kell. Dögivel.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Sunter - 2009.12.25 01:42 csinálok egy mintát átküldöm vagy valami és ha jó akkor meg csinálom a modellt és átküldöm
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Barney2000 - 2009.12.29 18:54 Szerintem úgy kéne megcsinálni ezt hogy lesz egy erdő amibe ilyen vadász-házak meg fából készzült házak lennének,esetleg egy-két fára felépített bunker ahova egy létra vagy egy fa lépcső
vezetne.Visszatérve a légvédelmi ágyúhoz betehetnéd a bunkerbe,mint egy ágyat meg egy pottyantóst,és úgy egész otthonos lenne ;D.Na meg a földbe fúródott légvédelmi ágyú is lehetne,esetleg leesett a tartóról vagy bezsakadt alatta a beton.Na lenne ez az erdő meg lenne egy csatatér ahol ilyen gyertyás útmenti síremlékek lennének,a csatatér melett egy kis temető lenne oda,hogy ott kicsit félelmetesebb legyen a hangulat,plusz pár csontváz és eldobált kard is jó lenne.És lenne a békés kisváros,amibe valami western-farmi hangulat lenne,meg lehetne egy titkos bázis ahol esetleg kidőlt fémajtók lennének ami alatt egy-két csontváz lenne,és a közepén kéne egy reaktor ami mindent magába szív.Egyébként minden utcasarkon találkozhatunk egy klotyóval,szemetessel,eldobott újsággal,elültetett fácskával,szóval jöhetnének ezek is.Szívesen megcsinálnák egy-két barátommal a skineket,hisz mindegyik ért photosophoz,persze én is,és egész jól össze tudnánk dobni a skineket ;) :) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: bence113 - 2009.12.29 19:05 hajrá, ha megcsinálod akkor benne lehet, ötlete mindenkinek van, de megvalósítani kevesen tudják
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Barney2000 - 2009.12.29 22:01 Oks meg is csinálom de az fél év ;D :D :(egész jól alakul de temető kéne meg erdő is:Dde a fákon lévő házak sztem jó ötletek
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.29 22:04 Lehet bármit csinálni. Legfeljebb ha olyan, és az elvárásaimnak nem felel meg, akkor nem lesz benne. És nem ... A fákon lévő házak nem jó ötlet ...
Ezen kívül, ha már itt a szabadság, és még transparency-t is kaptunk, egy kis update. De még asszem ettől is sűrűbbre kellesz venni a levélzetet ... (http://dl.dropbox.com/u/2640043/screenshots/Stickman%20Warfare%202009.12.29.%2021-02-58.jpg) Cím: modellek a modhoz Írta: b8horpet - 2009.12.30 02:09 sziasztok...
eddig na ennyit akartam, legyetek jók, és tanuljatok sokat a vizsgákra... már akinek vannak :P Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Barney2000 - 2009.12.30 11:00 Én is modelleznék és megcsinálnám a színeit photosoppal,csak még nem tom mit csináljak.Talán,nemis tudom egy-két ház jól jönne ;) :).
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Ti@n - 2009.12.30 19:22 És ilyen fák bekerülnek a játékba?
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.30 19:25 Én is modelleznék és megcsinálnám a színeit photosoppal,csak még nem tom mit csináljak.Talán,nemis tudom egy-két ház jól jönne ;) :). Lehet bármit csinálni. Legfeljebb ha olyan, és az elvárásaimnak nem felel meg, akkor nem lesz benne. És nem ... A fákon lévő házak nem jó ötlet ... Sokszor írjam még le? Oké. Akkor: Lehet bármit csinálni, postolni, megnézem, ha megüti az elvárásaimat, akkor bekerül a modba, ha nem, így jártál. Textúrákat is lehet festeni, akinek van kedve (de azt is normálisan ...), szóval PS guru is jöhet, ha akar. És ilyen fák bekerülnek a játékba? Te ... Ugye tudod, hogy ez továbbra is a modok szekció? Itt nem Alexnek készülnek a dolgok. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Hector - 2009.12.30 23:21 király!
csatlakoznék a modhoz, ha lehet, csak most vettem észre ezt a topicot, de zsírnak tűnik :) Nem is tuttam h. már van transparencity Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.30 23:39 No alkottam megint kicsit, remélem tetszetős.
(http://dl.dropbox.com/u/2640043/screenshots/Stickman%20Warfare%202009.12.30.%2022-38-25.jpg) (http://dl.dropbox.com/u/2640043/screenshots/Stickman%20Warfare%202009.12.30.%2022-38-47.jpg) (http://dl.dropbox.com/u/2640043/screenshots/Stickman%20Warfare%202009.12.30.%2022-52-52.jpg) Hector! Szívesen veszek bármilyen nemű segítséget! Amint látod, egyelőre főleg a 20-adik századi dolgokat preferálnám, tehát ahhoz lenne szükség jó pár dologra! Első körben ez a kis tábor és környéke, amit szeretnék megcsinálni, aztán egy kisváros, pár házzal. A házakat nem bízom másra, azt én csinálom, de jól jönne még jó pár dolog. Konkrétan ha visszalapozol, láthatod, hogy egy repteret is tervezek, nos oda is jól jönne még pár apróság. Edit: Ja, és le akarom cserélni a fegyvereket is. Gunoknak eddig az MP5 helyére P90-est akarok, sniper helyére pedig leginkább Dragunovot, M4-es helyett pedig berakni valami modernebb rohampuskát, vagy az M4-est megtuningolni (COD4-6 powa). Tehát amire szükség van, azok a tech fegyverek megtuningolása, mivel azokhoz semmi ötletem nincs. De valami áramvonalasabbat akarok. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Hector - 2009.12.31 08:49 Nah ezzel jól megfogtál, mert ehez nekem sincsenek nagy ötleteim, de sztem ha csak az eredetit highpoly verzióban megalkotom ez se lenne rossz. Mellesleg, tökugyanaz úgy se lesz.
Tudod mi kéne ennek a tábornak a környékére? Egy magasfeszültségű villanyoszlop. Márcsak azért is, mert van hozzá egy modellem :D nesze :D : (http://users.atw.hu/adamhector/pictures/oszlop.jpg) Ezenkívűl zsír a fenyő, tetszetős ;) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.31 14:06 Magasfesz vezetéken már én is gondolkodtam, jó is lesz, csak picit vedd realisztikusabbra a dolgokat, azt szeretném ;)
Tehát alapvetően a modell kialakítás ügyében jó, csak legyen magasabb, karcsúbb, és mint építész, megtanultam, hogy ez a szerkezet nem állna meg ilyen formában :D Nincs megfelelő erőátadás, de ez már csak szőrszálhasogatás. Rúdnak nem adhat erőt két másik ebben a formában ;) http://hir6.hu/kepek/x/0806/080610_feszultseg17.jpg Remélem látod a különbséget. Tehát ilyen modell jöhet! Nagyon is. Csak legyen kicsit korrektebb ábrázolás ügyileg! Szóval ezt visszük, csak nem ebben a formában ;) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Captain Jack Harkness - 2009.12.31 14:57 Nekem nagyon tetszik, nagyon király!!!! Nekem is lenne 1 ötletem, az h majd az erdőbe, ha meglesz, tök jó lenne egy kis tó, mellé meg egy félig elsüllyedt kis csónak vagy ladik. :D De szerintem így is nagyon zsír ahogy most van, hát még ha kész lesz! Jah meg még a reptérhez szerintem nem lenne rossz 1 katonai helicopter, vmi ilyesmire gondoltam :
http://www.honvedelem.hu/images/9/900011674_1.jpg Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.31 15:02 Ötletek, ötletek, ötletek ... Azok mindenkinek vannak. Kész modellt viszont még csak Hector volt képes felmutatni. Nahh, ilyenekkel gyertek nekem, ne ötletekkel! ;)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Darknesss - 2009.12.31 15:24 Csak gratulálni tudok nagyon fain dolog lesz/lett itt!
Sajnos segíteni nem tudok mert modellekben nem vagyok valami jó de, ha lesz 5letem majd azt megírom ide.. Egyébként azzal hogy Alex ilyen szabadon modolhatóvá tette a gamet az egész Stickmanből esetleg a távoli jövőben 1 modjáték válhatna ami azt jelentené hogy különböző modoknak külön realmok lennének. Auz emberek feltötltenék ide az egészpályás modjaikat írnának hozzá 1 szervernevet és oda az menne fel akinek megvan ugyanaz a mod.. :D Dreamworld... xd Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Gunner - 2009.12.31 16:10 Nah,csináltam egy Fegyvertároló dobozt,remélem hasznát veszitek.
Képek: (http://kep.ivpicture.hu/267007.t.jpg) Nagyban: http://kep.ivpicture.hu/267007.jpg (http://kep.ivpicture.hu/267008.t.jpg) Nagyban: http://kep.ivpicture.hu/267008.jpg Innen lehet letölteni: http://www.mediafire.com/?voqmqtk4ndk Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2009.12.31 18:31 Ne legyünk igénytelenek. Köszi!
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.01.02 22:37 (http://dl.dropbox.com/u/2640043/screenshots/Stickman%20Warfare%202010.01.02.%2021-35-35.jpg)
Elkészült kisvárosom első objektuma, egy focipálya! Bár még a lelátó készül hozzá, ezt szeretném majdanán körbeépíteni a városkával, ami még egyelőre csak tervezve van, nem elkészítve ;) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: kléni - 2010.01.02 22:40 Húzd jó vastagra a vonalakat, akkor messziről is látszik.
Azon kívül nem tudok mekkora méretű, de innen nagyon úgy látszik, hogy kokca, szóval rövid. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Bolint99 - 2010.01.02 22:41 A focipályákon reklám is szokott lenni... néhány helyre kerülhetne a 4919Software logó is ;) ;D
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.01.02 22:44 Húzd jó vastagra a vonalakat, akkor messziről is látszik. Azon kívül nem tudok mekkora méretű, de innen nagyon úgy látszik, hogy kokca, szóval rövid. 90x60 méter, szabványos focipálya (utánanéztem, nem beszólni). A focipályákon reklám is szokott lenni... néhány helyre kerülhetne a 4919Software logó is ;) ;D Csak nem vidéken. És szerintem még ezeket a transzparenseket is meg fogom kicsit nyírbálni, nagy eséllyel valami saját készítésű kerül a helyére. Csak egyelőre ez van, ilyen lett. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: gtrgtr1 - 2010.01.03 15:29 én mondjuk erre gondoltam amit már modelezek:
Játszótér Stickman HQ Víztornyok és Remélem hogy mindegy hány poli mert szerintem sok lesz Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.01.03 15:37 Megcsinálod és postolod. Mondtam, ötletből van annyi, mint a szemét, csak dolgozni nem nagyon dolgozik senki, hogy haladjon is a dolog.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: gtrgtr1 - 2010.01.03 15:48 Kész de már nem csak a játszótér(bár még nincs textúrázva)
de a víztorony kész és textúrázva is van Most jöhet a Stickman HQ ami nagy feladat lesz ma már neki se álok majd a jövő hétvégén de nagy lesz és SZÉÉÉP Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.01.03 21:13 Mint említettem, két fájlt meg sem tudtam nyitni azok közül, amit küldtél. Az "új" M4-est nyitottam meg, de az is elég pocsékra sikerült. Bocs, de ez van. Nem jó, amit csináltál. Ilyen minőséget én nem fogadok el. Kezd elölről, vagy gondold újra a modellezési tudásod. Azon kívül már párszor elmondtam, hogy képet közölj a topikba, nem kell engem pm-ben zaklatni az ilyesmivel, pláne nem az e-mail-emen.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Dr.Kuki-Alex - 2010.01.05 21:40 Nos, mivel a játék immáron modolhatóvá vált, szeretnék elkezdeni valami nagyobb szabásút is készíteni a játékhoz. Ehhez, azt hiszem, egyedül csúnyán kevés lennék. Amire gondoltam, az egyfajta teljes átalakítása a játéknak. Ehhez úgy gondoltam, szabadon lehetne használni bármilyen textúrát, figyelmen kívül hagyva az eddig Admin által kért problémaforrásokat. Igen, ez jóval nagyobb gépigényt eredményezne a mostaninál, viszont több poligonnal szebb élményt lehetne elérni. És amit eddig csináltam, pár óra alatt, textúraszínezgetéssel együtt, az ennyi lenne: (http://dl.dropbox.com/u/2640043/SMWF/Stickman%20Warfare%202009.12.04.%2001-40-18.jpg) Tudom, nem sok, de kezdésnek elmegy, azt hiszem. Bár a sátor részletgazdagságát lehetett volna még hova fokozni, és még fogom is, de egy gyors preview képet mindenképp akartam még az este (hajnal ...) folyamán. Akinek felkeltettem az érdeklődését, és modellezni sem lenne lusta, és hajlandó lenne kicsit alávetni magát egy célzott projektnek, akkor majd írjon ide pár sort, és hogy mire gondol, mit szeretne. Ha minden igaz, Alex nemsokára megcsinálja majd a transparent textúrákat, legalábbis valami ilyesmit írt az általánosban. Ha ezt elintézi, bármit el lehet majd intézni a játékon belül. Főleg gondolok itt a drótkerítésre és növényzetre. Ebből az utóbbi, például a fák a leveleik miatt, nagy poligonszám-emelkedéssel járnának, amihez az is hozzátartozik, hogy szépen meg kell csinálni a dolgokat. Szóval aki benne lenne egy iylesmiben, ide írjon először, aztán a többit megbeszéljük! ;) ALEX PRICE Én benne lennék társulhatnánk az %leted nagyon tetszik, Lehetne több ilyen a stick-be ilyen tereptárgyak. Nagy tehetséged van hozzá és ha mi ketten össze fogunk! Szóval társulunk?? Msn-en szerintem jobban meg tudnánk beszélni , nem?? ÜDV:Price Alex (COD 4) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.01.05 21:42 Nos, mivel a játék immáron modolhatóvá vált, szeretnék elkezdeni valami nagyobb szabásút is készíteni a játékhoz. Ehhez, azt hiszem, egyedül csúnyán kevés lennék. Amire gondoltam, az egyfajta teljes átalakítása a játéknak. Ehhez úgy gondoltam, szabadon lehetne használni bármilyen textúrát, figyelmen kívül hagyva az eddig Admin által kért problémaforrásokat. Igen, ez jóval nagyobb gépigényt eredményezne a mostaninál, viszont több poligonnal szebb élményt lehetne elérni. És amit eddig csináltam, pár óra alatt, textúraszínezgetéssel együtt, az ennyi lenne: (http://kép) Tudom, nem sok, de kezdésnek elmegy, azt hiszem. Bár a sátor részletgazdagságát lehetett volna még hova fokozni, és még fogom is, de egy gyors preview képet mindenképp akartam még az este (hajnal ...) folyamán. Akinek felkeltettem az érdeklődését, és modellezni sem lenne lusta, és hajlandó lenne kicsit alávetni magát egy célzott projektnek, akkor majd írjon ide pár sort, és hogy mire gondol, mit szeretne. Ha minden igaz, Alex nemsokára megcsinálja majd a transparent textúrákat, legalábbis valami ilyesmit írt az általánosban. Ha ezt elintézi, bármit el lehet majd intézni a játékon belül. Főleg gondolok itt a drótkerítésre és növényzetre. Ebből az utóbbi, például a fák a leveleik miatt, nagy poligonszám-emelkedéssel járnának, amihez az is hozzátartozik, hogy szépen meg kell csinálni a dolgokat. Szóval aki benne lenne egy iylesmiben, ide írjon először, aztán a többit megbeszéljük! ;) ALEX PRICE Én benne lennék társulhatnánk az %leted nagyon tetszik, Lehetne több ilyen a stick-be ilyen tereptárgyak. Nagy tehetséged van hozzá és ha mi ketten össze fogunk! Szóval társulunk?? Msn-en szerintem jobban meg tudnánk beszélni , nem?? ÜDV:Price Alex (COD 4) Mint mindenkinek, neked is azt mondom, hogy mutass referencia munkát, ami alapján meg tudom ítélni, vajon mennyire van reális alapja az általad írtaknak. Majd ha beigazolódik, hogy valóban jó munkát végzel, akkor lehet szó róla. De ehhez előbb tényleg mutass mindenképp valamit. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: szakic - 2010.01.06 14:28 Nagyon jó az egész ha kész lesz le is fogom szedni ;D Segítenék szívesen csak az a gond hogy nem tudok modellezni :-[ De azért sok sikert hozzá :)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.01.07 00:53 (http://dl.dropbox.com/u/2640043/screenshots/Stickman%20Warfare%202010.01.06.%2023-50-01.jpg)
(http://dl.dropbox.com/u/2640043/screenshots/Stickman%20Warfare%202010.01.06.%2023-50-11.jpg) (http://dl.dropbox.com/u/2640043/screenshots/Stickman%20Warfare%202010.01.06.%2023-50-50.jpg) Lehet nem kéne minden új objektumot bemutatni? Mindegy, itt az újdonság, a lelátó. Jöhetnek kritikák, ellenvetések, ésatöbbi. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: stukker01 - 2010.01.07 14:51 fúú asztaa ez nagyon ott van
grt király lett Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Hector - 2010.01.07 19:38 csináltam egy farmázat, még lesznek hozzá kiegészítők ( jó sokat terveztem) és valójában egy farmot sszeretnék
Szóval itt a kép, az lenne a kérdésem, hogy részletezzem még (így kívülről) vagy ne? (http://users.atw.hu/adamhector/pictures/farmhouse1.jpg) szerintem jafféle eddig :D Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Rudi - 2010.01.07 19:47 Jó! Annyit, hogy a szalmabáláknak nem kéne ilyenb szabályosan egymáson lenni, valamint ahogy nézem, belülről kicsit üres. Tehát vályút, esetleg még boxokat i tehetnél bele ;)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Zsolt998 - 2010.01.07 19:49 Szép! :)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.01.07 19:58 Hector! Szép, és jól is néz ki, DE! Kicsit kevésbé amerikánusat szeretnék ;) Bár igen, aláírom, ott van a reptér, amire amerikai gyártmányú gépek lesznek pakolva, mégis szeretném kicsit keletiesebbnek (értsd > szocialista jellegű) megőrizni a játékteret. Szóval nem gondolkodom ilyen jellegű farmépületben.
Viszont! Ha már kezdvet kaptál a mezőgazdasághoz, akkor valami sliótelep féle, gabonatároló szerű épület jól jönne. Tehát olyan TSZ féle legyen. Akarok majd szántóföldeket csinálni, csak azzal még megvárom Alex-et, hogy megcsinálja, hogy állítható legyen az adott tárgyak szilárdsága (búzamezőt szeretnék), ésatöbbi. Ha jól emlékszem, a téma elején írtam, hogy ez egy irányított projekt lenne, nem ilyen mindenféle modellt behajigálós, mint amilyen jelenleg a stick (első post), szóval szerintem majd kapj fel MSN-en (asszem profilomban ott az elérhetőségem, ha nem, akkor dobj egy PM-et), hogy értekezni tudjunk. Pláne, hogy szépen is dolgozol, szóval elkélne az ilyen munkás kéz ;) Viszont most csúnyán fog hangzani szerintem, amit mondok, de ... Írtad, hogy egy farmot szeretnél. Én nem, az az igazság. Szóval ha ilyen ambícióid vannak, akkor szerintem modellezd le, és importáld be a játékba magadnak. Szívesen vennék ilyen minőségű modelleket a játékba, de nem ezeket. Van egy saját koncepcióm, amibe ez a farmépület sajnos nem fér bele. Szóval legközelebb inkább kérdezz meg, mire van szükségem ;) Rudi, Zsolt. Ez egy mod topik. A modellt nekem postolták, nem nektek. Nem közbeszólni. Köszönöm. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Hector - 2010.01.07 21:32 Ok, pmben írtam, majd MSN.
AMúgy technikai kérdés: ezzel a transparency-vel lehet decalokat csinálni? Mert ha igen akkor erőteljesen alkalmaznám őket :) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: kléni - 2010.01.07 21:34 Gabonatároló meg mezőföld mellé miért ne mehetne 1-1 mezőgazdasági farm? bár mondjuk nem sok mindent tudok elképzelni tárolón kívül, mert azt nem a földön szokták, de mondjuk oldalt két fészer (így hívják?) mondjuk egy traktor, egy családi ház esetleg.
Amúgy nekem a házban az a furcsa, hogy alul is van deszka, ami ilyen helyen nem igazán szokott lenni.. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Ti@n - 2010.01.08 20:41 Sztem tehetnél 1 szélkakast,vagány lenne.Amúgy klassz.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: KisRévay - 2010.01.09 22:32 Ha vmit tok segíteni szóljatok stickman.hu-n küldjetek üzit
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: -MH- Mark575 - 2010.01.17 11:27 Nos, versenyre nem maradt időm MOD-ot csinálni (túl sok dolgot akartam bele, de időhiány miatt nem jött össze :\), viszont ha még lehet, segítenék Sapi. :) Mégpedig egy temetővel.
Eddig csak pár sír van meg, azoknak is kicsit (nagyon) ronda a textúrájuk: http://imagerz.com/QFdCVF0GUAA (http://imagerz.com/QFdCVF0GUAA) http://imagerz.com/QFdCVF0GV1Y (http://imagerz.com/QFdCVF0GV1Y) (Lehet nem teljesen méretarányosak, de próbáltam úgy csinálni) Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: goulash - 2010.01.17 12:42 Mark ez nem ronda, sőt, szerintem van egy bizonyos hangulata.. nekem bejönnek :)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.01.18 23:09 Semmi gond nincs ezzel a sírkővel ;) Csak annyi, hogy van nekem is egy raklapra való :D (annó egy másik játékhoz kellett volna, de nem lett belőle semmi ... No comment) Szóval ez megint olyan, amire nem sok szükség van, viszont növényzetet elfogadnék (fák, szép lombosak, átlátszó textúrával), és ha már temető, akkor valami ravatalozó épület félét. Eszembe sem volt eddig, hogy temetőt csináljak, de jó ötlet ;)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.01.20 23:09 (http://dl.dropbox.com/u/2640043/screenshots/Stickman%20Warfare%202010.01.20.%2022-04-37.jpg)
Funkció nélküli felesleges csicsa ... De most ehhez volt kedvem :] Legyen sárgás árnyalatú a nádas? Több még lesz belőle, azon nem kell aggódni, csak a színárnyalatával nem vagyok még kibékülve. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Bőrmajom - 2010.01.20 23:13 Nagyon jó lett Sady! Úgy mint az eddigiek! ;)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Oli - 2010.01.20 23:20 Jó ez az árnyalat, nincs ezzel gond. Talán szálanként kicsit különbözhetnének árnyalatban, de alapvetően a zöld jó.
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Tomi - 2010.01.20 23:52 Világosabbra voksolok. A víz felett él, ott nem kell ennyire sötét zöld színnel élnie :P
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Hector - 2010.01.21 17:39 nem rossz de ha azt akarod kritizáljunk nesze:
sztem a dokk lehetne gy kicsit vastagabb deszkából, meg lehetne keskenyebb is másghol is keskenyebb(legalábbis sztem, nem tom mér?) a nádasban pedig az a fura, hogy ici-picit sűrű, és túl nagy külömbségek avnnak az egyes szálak között szerintem de amúgy jó lesz ez a mod, csak nagy a sziget kell rá sok cucc amúgy ****************a címed? ha igen mi a neved MSN-en? ott kéne dumálni... Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.01.21 17:44 Igen, az a címem, és nem, nem kéne így leírni, nem hiába PM-ben adtam meg ;)
Este 7-8 után leszek MSN-en. Ott SaPiTheGreat néven futok, de ha sok kriszkraszt látsz név helyett, töltsd le egy MSN Plus-t. Avagy tartsd a név fölött a kurzort, hogy kiírja a címem. Hja, és szerintem te még nem fogadtad el a jelölésem, lévén nem láttalak még online, mióta felvettelek. Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Ti@n - 2010.01.21 22:25 Hmmm. ez is jó lenne egy külön szerónak,sőt muszáj lenne berakni(meg az islandosat meg Oli TCmodját,mindet külön szerónak,bisztos akkor sokkal többen jáccanának)
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: Captain Jack Harkness - 2010.01.21 22:30 Sady, ez nagyon állat! :) Én majd itt fogok mindig a nádsba elbújni xDxD Am én is arra szavazok, h víz felett lehetne kicsit világosabb színárnyalatú, meg h ne legyen ennyire sűrű, de így is tökéletes! Te olyan jól értesz ezekhez, h én soha a büdös életbe nem jutok el idáig, az biztos xD
Hajráááá Sady!!!! :D :D Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.01.21 22:36 Azt, hogy a víz felett legyen a megfelelő árnyalatú, nem tudom megoldani, mivel a vízmélység változik, és nem rajzolhatok külön textúrát minden egyes modellhez. Pláne, hogy akkor le is kell modellezni, UV-zni, ésatöbbi újra, az pedig a játékból venne el erőforrásokat, és már így is akad, mint a hülye a 768 RAM-ommal. Szóval asszem a giga ram lesz a minimális követelménye ...
Cím: Re: Első teljes SMWF mod [WIP] Írta: fradi - 2010.01.26 22:21 Sady jó lett ez a nádas,olyan kafa mintha egy horgász paradicsomba lennénk.
Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.02.13 15:22 No szóval ... Ezzel a moddal nem nagyon haladok, bár a munkálatokat nem akarom lelőni. Viszont! Szeretnék készíteni egy Ezeregy éjszaka stílusú modot (ha nem ismerős, akkor Aladdin), amihez segítőket várnék. Alapvetően nem a segítség miatt, hanem hogy bevonjak másokat is a munkába, haladjon az egész, ne pedig hébe-hóba kerüljön be valami.
Amire gondoltam, mint pár újdonság: - Tech fegyverek mágikussá tétele (a Jaffar kobrafejes bot már megvan az MPG helyére ;) ) - Gun fegyverek felújítása, de nem lecserélése (sivatagi stílusú fegyverek, RPG, AK47, Dragunov és Scorpion SMG - A jelenlegieknél minimum kétszer több poly) - Talaj textúra csere (ezzel már megvagyok) - Bokor és fű lecserélése (bokor félig megvan, még finomítanék a textúrán, ilyen száraz gallyakat képzelek el) - Egy nagy városias környezet (lásd szintén Aladdin), centrális elhelyezkedésben (palota, lakóépületek, ésatöbbi) - Több kisebb oázis szerűség a terep különböző részein (inkább grafikai feature, és térfoglalás, a csatatérnek a várost képzelem) - A palotából teleportlehetőség egy lebegő BG-re, bár ennek a megvalósítása talán a legkomplikáltabb (grafikailag) - Járműcsere (Hummer helyett valami szellősebb, vagy Jeep, vagy Rover, Antigrav helyett Oli repülő szőnyegére pályázom) - Fejrevalócsere (kendők, szintén Aladdin stílusú sapkák [pávatoll], arab fejrevalók, köpeny [legfeljebb nem lebeg majd], néhány modernebb, katonai stílusú fejrevaló) - Új betöltőképernyő Azt hiszem, ennyi lenne (mást nem is nagyon lehet cserélni), szóval várok komoly, segítőkész jelentkezőket (nem mást, modellek még nem kellenek, tényleg emberekre van előbb szükségem), akik látnak affinitást ebben a típusú modifikációban ;) Ha leszünk páran nyitok neki új topikot, addig jöhet ide a jelentkező emberek listája! Elöljáróba (nem végleges textúra): (http://dl.dropbox.com/u/2640043/010_Mod2/Prevs/Stickman%20Warfare%202010.02.04.%2023-02-45.jpg) Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: -D- Banán - 2010.02.13 17:39 Hm.. Az Aladdin mindigis a kedvenceim közé tartozott... Benne vagyok. :] Már ha jöhetek...
Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: Hector - 2010.02.13 18:13 háháhá ez egy jó 5let!
azon kívül hogy jelenkezek, szívesen váállaok textúrák készítését, mert ezekhez a sivatgiakhoz értek ;) Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.02.13 19:00 Hm.. Az Aladdin mindigis a kedvenceim közé tartozott... Benne vagyok. :] Már ha jöhetek... Jönni jöhetsz, csak akkor majd úgy dolgozz, hogy abba ne nagyon lehessen belekötni ;) háháhá ez egy jó 5let! azon kívül hogy jelenkezek, szívesen váállaok textúrák készítését, mert ezekhez a sivatgiakhoz értek ;) Örömmel hallom. Mint a kígyós bonton is látszik, én annyira nem vágom a textúrázást ;) Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: -D- Banán - 2010.02.13 19:04 Egyébként hamár nagyváros, akkor nagyon részletesnek kell lennie? Szal bejárható épületek meg minden?
Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.02.13 19:10 Egy részük mindenképp, legalábbis a nagyobbak. Aki nézte annó az Aladdint, annak rémlik remélem, hogy milyen volt az utcaszerkezet. Bazár végig a főúton, az se túl széles, szűk sikátorok, és hasonlók. Szóval a lényeg az lenne majd, hogy egy kellően zsúfolt ugra-bugra környezet létrejöjjön. Hja, és persze majd egy arabos jellegű kikötő. A lényege tényleg az lenne majd az egész modifikációnak, hogy egy mesebeli hangulatot hozzon létre a Stick keretein belül.
Apropó. Mindketten fenn vagytok MSN-en, majd írjatok rám. Ha nem válaszolok egyből, akkor vacsizok, de ott megbeszéljük a továbbiakat (bár skype-nak jobban örülnék, ha az van nektek, akkor inkább ott, lehet normális konferenciaszobát csinálni). Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: Oli - 2010.02.14 10:09 Repülőszőnyeget természetesen adom ;)
Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: Womi - 2010.02.14 17:35 Egy részük mindenképp, legalábbis a nagyobbak. Aki nézte annó az Aladdint, annak rémlik remélem, hogy milyen volt az utcaszerkezet. Bazár végig a főúton, az se túl széles, szűk sikátorok, és hasonlók. Szóval a lényeg az lenne majd, hogy egy kellően zsúfolt ugra-bugra környezet létrejöjjön. Hja, és persze majd egy arabos jellegű kikötő. A lényege tényleg az lenne majd az egész modifikációnak, hogy egy mesebeli hangulatot hozzon létre a Stick keretein belül. Apropó. Mindketten fenn vagytok MSN-en, majd írjatok rám. Ha nem válaszolok egyből, akkor vacsizok, de ott megbeszéljük a továbbiakat (bár skype-nak jobban örülnék, ha az van nektek, akkor inkább ott, lehet normális konferenciaszobát csinálni). Régi vágyam volt összerakni egy várost... A cuccok (ajtók, ablakok, stb) külön objektumba menjenek, vagy mindent egy objektumból formázzak meg? Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.02.14 20:35 Külön object, természetesen. Extrude, ahova lehetséges (falak, és más hasonló finomságok), de ki ne találd, hogy más, nem közvetlenül kapcsolódó dolgot (ahogy mondtad, ablak, ajtó, stb) extrude-al oldj meg ;)
A napokban nyitni fogok egy topikot a modnak, hogy kb milyen elképzeléseim lennének vele kapcsolatban, ahova már feltöltök majd a városból épületmodellt, de addig Skype-on elérsz, ha kérdésed lenne. Majd ott folytassuk ezt egyelőre ;) Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: Hector - 2010.02.14 22:50 Érdekes. Én blenderben mindent egy objektumba teszek ami ablak-ajtó, mert azért szerintem eléggé az épület szerves része. NEm tudom miért érdemes wingsben külön tenni, de blenderben kifejezetten nem érdemes, mert 2 objectet egymáshoz igazítani elég babrás. Viszont én tudok egy ojektumon belül több féle textúrát alkalmazni.
Szóval a kérdés: az miért jó h. külön csinálom a valamelyest is egybefüggő cuccot pl. ablakot? ( @sadypisten : amit multkor küldtem kocka amit egységnek vettél az nálam is 2x2x2 -es volt, csak azt hittem standard 1x1x1 est rak, de nem :) szóval a méretezés 1:1) Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.02.15 08:33 Duplikálási lehetőség és hasonlók ;) Ha netán többször lenne szükség arra a bizonyos ablakra, akkor elég legyen egyszer megcsinálni. Természetesen Wings-ben is fennáll a többféle material (textúra) lehetősége egy objektumon, és van is alkalmazva több helyen a játékban (lásd bármi, amit én csináltam), de csak indokolt esetben. Szerintem érdemes külön kezelni a külön álló részeket, ha lehetőség van rá. Az igazítási problémák pedig nem hiszem, hogy túl jelentősek lennének, ha már egyszer lehet alkalmazni a numerikus beírást is. De ezt ne itt vitassuk meg ;)
Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: 123456789 - 2010.02.16 15:30 ez nekem marhára tetszik ne adnád oda a modot ? :)
Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.02.16 15:39 Nem.
Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: Captain Jack Harkness - 2010.02.16 16:37 Egyébként is ott van h [WIP], vagyis Work In Progress, tehát nincs kész. :-\ :-\
Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: PiXeL KiLlErR - 2010.05.26 20:37 sady tudom sokat off oltam de most tényleg csináltam egy hangtompítós red dotos m4et csak uv asszem meg a textúra van hátra.
Csináljak egy képet wingsben? 8) Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: PiXeL KiLlErR - 2010.05.26 20:43 uvztél és textúráztál?
Cím: Re: SMWF mod [WIP] Írta: sadypisten - 2010.05.26 21:19 Képet ... Százszor és ezerszer elmondtam, képet.
|