Cím: 2 tél mod Írta: hke12 - 2009.12.08 16:12 ebből minden vasárnap csinálok (egyre telesebb :D) modot.
1. http://data.hu/get/1955981/data.rar.html <-----letöltés Képek: http://stickmanpss.extra.hu/hke124tel/a.jpg http://stickmanpss.extra.hu/hke124tel/a2.jpg http://stickmanpss.extra.hu/hke124tel/a3.jpg http://stickmanpss.extra.hu/hke124tel/a4.jpg http://stickmanpss.extra.hu/hke124tel/a5.jpg Cím: Re: 4 tél mod Írta: green - 2009.12.08 16:27 Lesz mostmár jó sok stickman téli mod :). (legalább lehet válogatni). Nekem nem tetszenek ebben a havas épületek, szépítgesd még ;), meg ugye a távuli zöld fű.
Am ami fontos lenne, hogy mindíg tegyetek fel róla képeket, mert az ilyenek nem nagyon keltik fel az ember érdeklődését. ;) Cím: Re: 4 tél mod Írta: kléni - 2009.12.08 16:28 Láttál már olyan épületet, ahol csak 1-1 tégla havas? Kicsit furi...
Cím: Re: 4 tél mod Írta: (-PRO-) Kungfus. - 2009.12.08 16:43 Nekem annyira nem tetszik... Szerintem elég volt a téli modokból és ezt nagyon összecsaptad...
Cím: Re: 4 tél mod Írta: Tomi - 2009.12.08 16:58 A havas antigrav nem is rossz ;)
Cím: Re: 4 tél mod Írta: hke12 - 2009.12.08 17:18 az nem az én hibám hogy a távliban zöld a fű, mert ha te is átszínezet a füvet akkor nálad is átváltozik a színe távolról.
(BUG) (Nem öszecsaptam csak először kevés hónak kell lenie majd egyre több lesz) Cím: Re: 4 tél mod Írta: -D- Banán - 2009.12.08 17:24 a gnoise.jpg-be is a fű textúráját rakd és távol is jó lesz.
Cím: Re: 4 tél mod Írta: (-PRO-) Kungfus. - 2009.12.08 17:26 (Nem öszecsaptam csak először kevés hónak kell lenie majd egyre több lesz) Ezt mondthattad volna előbb is :D Cím: Re: 4 tél mod Írta: sadypisten - 2009.12.08 17:48 ebből minden vasárnap csinálok (egyre telesebb :D) modot. ... Gratulálok, kungfús! Cím: Re: 4 tél mod Írta: green - 2009.12.08 17:50 az nem az én hibám hogy a távoliban zöld a fű, mert ha te is átszínezet a füvet akkor nálad is átváltozik a színe távolról. Ezt nem értem... letöltöttem, és bemásoltam a data mappa helyére, tehát elvileg ugyan annak kéne lennie, mint neked :-\.(BUG) (és köszi greennek a képekért :)) WIP jelzés (amit most már elvár itt a közösség -én nem-). Cím: Re: 4 tél mod Írta: hke12 - 2009.12.08 17:55 ja te raktad be a képeket(kösz).
Am Banán kösz hogy elmondtad. MINDENKINEK KÖSZ!XD Cím: Re: 4 tél mod Írta: láng láger - 2009.12.09 15:33 hke ilyet én is tok,amivel viszont meggyűlne a bajod az az amit én próbálnék,hogy messze is fehér legyen a fű:P
Cím: Re: 4 tél mod Írta: hke12 - 2009.12.09 16:58 a gnoise.jpg-be is a fű textúráját rakd és távol is jó lesz. Ezt banán írta így lehet megcsinálni a köv.részben így lesz. Cím: Re: 4 tél mod Írta: Sunter - 2009.12.10 16:35 jó a mod csak az a gond, hogy eggyel réggebi mod meg nem sokár a reaktor robbanás utána 2.0 vagyis akkor kéne meg csinálni ha megjelent a 2.0
Cím: Re: 4 tél mod Írta: hke12 - 2009.12.10 19:47 majd ha valaki kéri msnen átadom a régi modot új verzióhoz
Cím: Re: 4 tél mod Írta: láng láger - 2009.12.12 12:07 hke én mndig a gnosie-t alakítom át.........csak éppenséggel az alapjáraton fehér így fehérré nem lehet alakítani,szopacs:P
Cím: Re: 4 tél mod Írta: hke12 - 2009.12.14 14:55 mindjárt jön az új mod de csak kedd 17óra után kezdem el.
Cím: Re: 4 tél mod Írta: Oli - 2009.12.14 15:45 Na igen, nekem is update-elnem kéne majd minden modomat :)
Cím: Re: 4 tél mod Írta: Sunter - 2009.12.14 17:17 jó nekem :P csak hummerem, és antigravom van vagyis csak újra bele kell raknom őket és semmit nem kell updatelni :P
|