Cím: specials.ini Írta: Admin - 2010.02.07 20:02 Ebbe az ini-be fognak kerülni az "egyéb" cuccok, ugyanolyan formában ahogy eddig.
[típus] név=érték név=érték Egyelőre csak egy típus van, a [teleport]. Egyirányú teleport, a "from" helyén van az effekt. Oda vissza teleporthoz két [teleport] kell, de vigyázzatok, mert ha másik teleportba teleportálsz akkor az is működésbe lép, így könnyen le lehet fagyasztani a játékot, ha oda vissza elkezdesz pattogni. from,to: egyértelmű radius: teleport nagysága visible: Milyen messziről látszik (próbáljatok minél kisebb értéket ideírni, mert az effekt eléggé terheli a motort) Példát lehet látni a hivatalos verzióban, a comment=-n kívül minden mező kötelező, de ha nem akarsz kirózsázni magaddal, a commentet is kitöltöd. Várható ebbe a specialsba sok egyéb butaság is, többek között pl a pantheon effektje, vagy az ég csicsázása. Cím: Re: specials.ini Írta: HelloTibi - 2010.02.07 20:44 Már folyik a StickTool-ba való beépítés... ;D
Cím: Re: specials.ini Írta: Kakashi - 2010.02.08 14:22 És ide aki modolni akar tud beletenni?
Cím: Re: specials.ini Írta: Rudi - 2010.02.08 14:51 Beleírod, elmented, minek kérdezel hülyeséget? Nézd meg az első postot.
Cím: Re: specials.ini Írta: Kakashi - 2010.02.08 17:39 Rudi én úgy gondoltam , hogy tudok is kill szerezni?
Cím: Re: specials.ini Írta: Oli - 2010.02.08 18:02 Nem, természetesen nem. Majd meg lesz oldva a modder szeró, ahol ölni tudsz, viszont pontot természetesen ott se kapsz.
Cím: Re: specials.ini Írta: [M] Kecsappp - 2010.02.08 18:07 Nem, természetesen nem. Majd meg lesz oldva a modder szeró, ahol ölni tudsz, viszont pontot természetesen ott se kapsz. Szal.. a moddereknek lesz egy külön szeró, amiben egymást is ledarálhatják? :D És ide rakjuk a specials.ini modokat? Cím: Re: specials.ini Írta: Oli - 2010.02.08 18:08 Nem, minden modnak lesz külön szervere.
Cím: Re: specials.ini Írta: Kakashi - 2010.02.08 18:41 Az jó lesz hogy lesz modder szeró. És lesz több outland?
Cím: Re: specials.ini Írta: Bolint99 - 2010.02.08 19:06 Már van is. Menj be a nagy piramis aljába, és ott egy teleport, ami egy új szigetre vezet. Kellemes felfedezést ;) :)
Cím: Re: specials.ini Írta: [M] Kecsappp - 2010.02.09 15:07 Nem, minden modnak lesz külön szervere. De ha minden mod különszeró, akkor minek lehetne ölni, mikor nincs kit? Másrészt meg mindenki laggolna, mint a vadállat emiatt.. Cím: Re: specials.ini Írta: sadypisten - 2010.02.09 15:11 Csak nem mindegy, hogy egy nyavajás kockátberakokmod kap egy külön szervert, vagy egy kidolgozott mod megy egy normális, benépesített realmre. Ezt majd még Alex-nek meg kell oldania valahogy hosszú távon.
Cím: Re: specials.ini Írta: Rudi - 2010.02.09 15:23 Igen, viszont akkor megint igen fel kéne tolni a gépigényt. Vagy: sziget átrendezése, RENDESEN, esetleg textúramódosítás, stb, csak a méretét növelné meg a játéknak, de a gépigényét nem.
Cím: Re: specials.ini Írta: sadypisten - 2010.02.09 15:26 Mikínod? Mi köze a játéknak a modoláshoz, és pláne mi köze a gépigényhez? Sőt, mi köze az átrendezéshez? Ne keverd a dolgokat ... És ne itt, légyszi ...
Cím: Re: specials.ini Írta: Rudi - 2010.02.09 15:28 Nem a játékot modolod? Ja. Én úgy értettem, hogy 1-2 mod alapból benn lenne. Félreértettem?
Cím: Re: specials.ini Írta: Bolint99 - 2010.02.09 15:28 Egy kapcsoló, h kér-e különszerót, esetleg egy fájl, amit csak az elit modok kapnak meg?
Cím: Re: specials.ini Írta: Tomi - 2010.02.09 16:34 És hogy oldod meg azt, hogy ne irják felül?
Véglis ez a megoldás csak plusz egy fájl lenne a szervergépen.. Cím: Re: specials.ini Írta: sadypisten - 2010.02.09 16:55 Vagy a jóváhagyott modokat beépíteni az exe-be, hogy szimplán, mikor belép az ember, átnézi, mit tartalmaz az ojjektumok.ini, vagy más hasonló elven ellenőrizné a mod tartalmát. Fene tudja ...
Cím: Re: specials.ini Írta: Womi - 2010.02.09 17:29 Csinál egy hash-t a módosított fájlok tartalmából, egymáshoz illeszti őket, megint egy hash, és lerövidíti 20 karakteresre. Ezután megnézi, hogy a kapott zagyvaság egyezig-e egy másik zagyvasággal, ha igen, akkor kirakja egy különszeróra a játékost.
Cím: Re: specials.ini Írta: stukker01 - 2010.02.09 17:46 Bocsi, de ez nem úgy van, hogy készítesz egy modot, aztá belépsz a játékba a moddal és beírod pl. h /join modder (vagy más kód) és átrak egy olyan szeróra, amin lehet moddal ölni?
Cím: Re: specials.ini Írta: Womi - 2010.02.09 18:33 Nem. ha csatlakozni akarsz, akkor alapból a különszeróra rak le, ahonnan nem mehetsz main szeróra.
Cím: Re: specials.ini Írta: [M] Kecsappp - 2010.02.09 18:54 Nem. ha csatlakozni akarsz, akkor alapból a különszeróra rak le, ahonnan nem mehetsz main szeróra. De (ahogy ezt már kérdeztem) minek lehet ölni ott, ha NINCS KIT MEGÖLNI?! Cím: Re: specials.ini Írta: Oli - 2010.02.09 19:42 DE LESZ KIT MEGÖLNI! Ha lesznek végre normális modok, amikkel játszani fognak, nem csak kipróbálják!
Cím: Re: specials.ini Írta: Admin - 2010.02.10 16:52 Félreértés ne essék, minél több a realm, annál kevesebb a lagg. Mert minél kevesebben vannak egy realmon, annál jobb, az össz playerszám nem változtat semmin. A gépigény meg kizárólag az aktív modtól függ, az meg a modkészítő dolga alacsonyan tartani.
És igen, minden mod kap realmot és csá, ez legyen az én gondom. A modkészítők gondja pedig hogy játsszanak a modjával. DE EZ NEM EZ A TÉMA! Remélem ez csak azt jelenti, hogy mindenki megértette a specials.ini használatát. Cím: Re: specials.ini Írta: -(KiŁŁeRt¤jÁ$)- - 2010.02.13 20:50 Ezt nemértem.
Cím: Re: specials.ini Írta: -D- Banán - 2010.02.13 20:55 Van egy portál (kék kör). Ennek a helyzete a from érték. Ahova ez vezet, az a to érték. Viszont ahol a to van, ott nincs kék portál effect. A radius, vagy miafene, a portál nagyságát jelöli, míg a visible (asszem) hogy miylen messziről látod.
|