Stickman Warfare: A játék - Fórum

Általános => MODok => A témát indította: Admin - 2010.02.07 20:02



Cím: specials.ini
Írta: Admin - 2010.02.07 20:02
Ebbe az ini-be fognak kerülni az "egyéb" cuccok, ugyanolyan formában ahogy eddig.

[típus]
név=érték
név=érték

Egyelőre csak egy típus van, a [teleport]. Egyirányú teleport, a "from" helyén van az effekt. Oda vissza teleporthoz két [teleport] kell, de vigyázzatok, mert ha másik teleportba teleportálsz akkor az is működésbe lép, így könnyen le lehet fagyasztani a játékot, ha oda vissza elkezdesz pattogni.
from,to: egyértelmű
radius: teleport nagysága
visible: Milyen messziről látszik (próbáljatok minél kisebb értéket ideírni, mert az effekt eléggé terheli a motort)
Példát lehet látni a hivatalos verzióban, a comment=-n kívül minden mező kötelező, de ha nem akarsz kirózsázni magaddal, a commentet is kitöltöd.



Várható ebbe a specialsba sok egyéb butaság is, többek között pl a pantheon effektje, vagy az ég csicsázása.


Cím: Re: specials.ini
Írta: HelloTibi - 2010.02.07 20:44
Már folyik a StickTool-ba való beépítés...  ;D


Cím: Re: specials.ini
Írta: Kakashi - 2010.02.08 14:22
És ide aki modolni akar tud beletenni?


Cím: Re: specials.ini
Írta: Rudi - 2010.02.08 14:51
Beleírod, elmented, minek kérdezel hülyeséget? Nézd meg az első postot.


Cím: Re: specials.ini
Írta: Kakashi - 2010.02.08 17:39
Rudi én úgy gondoltam , hogy tudok is kill szerezni?


Cím: Re: specials.ini
Írta: Oli - 2010.02.08 18:02
Nem, természetesen nem. Majd meg lesz oldva a modder szeró, ahol ölni tudsz, viszont pontot természetesen ott se kapsz.


Cím: Re: specials.ini
Írta: [M] Kecsappp - 2010.02.08 18:07
Nem, természetesen nem. Majd meg lesz oldva a modder szeró, ahol ölni tudsz, viszont pontot természetesen ott se kapsz.

Szal.. a moddereknek lesz egy külön szeró, amiben egymást is ledarálhatják? :D

És ide rakjuk a specials.ini modokat?


Cím: Re: specials.ini
Írta: Oli - 2010.02.08 18:08
Nem, minden modnak lesz külön szervere.


Cím: Re: specials.ini
Írta: Kakashi - 2010.02.08 18:41
Az jó lesz hogy lesz modder szeró. És lesz több outland?


Cím: Re: specials.ini
Írta: Bolint99 - 2010.02.08 19:06
Már van is. Menj be a nagy piramis aljába, és ott egy teleport, ami egy új szigetre vezet. Kellemes felfedezést ;) :)


Cím: Re: specials.ini
Írta: [M] Kecsappp - 2010.02.09 15:07
Nem, minden modnak lesz külön szervere.

De ha minden mod különszeró, akkor minek lehetne ölni, mikor nincs kit?
Másrészt meg mindenki laggolna, mint a vadállat emiatt..


Cím: Re: specials.ini
Írta: sadypisten - 2010.02.09 15:11
Csak nem mindegy, hogy egy nyavajás kockátberakokmod kap egy külön szervert, vagy egy kidolgozott mod megy egy normális, benépesített realmre. Ezt majd még Alex-nek meg kell oldania valahogy hosszú távon.


Cím: Re: specials.ini
Írta: Rudi - 2010.02.09 15:23
Igen, viszont akkor megint igen fel kéne tolni a gépigényt. Vagy: sziget átrendezése, RENDESEN, esetleg textúramódosítás, stb, csak a méretét növelné meg a játéknak, de a gépigényét nem.


Cím: Re: specials.ini
Írta: sadypisten - 2010.02.09 15:26
Mikínod? Mi köze a játéknak a modoláshoz, és pláne mi köze a gépigényhez? Sőt, mi köze az átrendezéshez? Ne keverd a dolgokat ... És ne itt, légyszi ...


Cím: Re: specials.ini
Írta: Rudi - 2010.02.09 15:28
Nem a játékot modolod? Ja. Én úgy értettem, hogy 1-2 mod alapból benn lenne. Félreértettem?


Cím: Re: specials.ini
Írta: Bolint99 - 2010.02.09 15:28
Egy kapcsoló, h kér-e különszerót, esetleg egy fájl, amit csak az elit modok kapnak meg?


Cím: Re: specials.ini
Írta: Tomi - 2010.02.09 16:34
És  hogy oldod meg azt, hogy ne irják felül?
Véglis ez a megoldás csak plusz egy fájl lenne a szervergépen..


Cím: Re: specials.ini
Írta: sadypisten - 2010.02.09 16:55
Vagy a jóváhagyott modokat beépíteni az exe-be, hogy szimplán, mikor belép az ember, átnézi, mit tartalmaz az ojjektumok.ini, vagy más hasonló elven ellenőrizné a mod tartalmát. Fene tudja ...


Cím: Re: specials.ini
Írta: Womi - 2010.02.09 17:29
Csinál egy hash-t a módosított fájlok tartalmából, egymáshoz illeszti őket, megint egy hash, és lerövidíti 20 karakteresre. Ezután megnézi, hogy a kapott zagyvaság egyezig-e egy másik zagyvasággal, ha igen, akkor kirakja egy különszeróra a játékost.


Cím: Re: specials.ini
Írta: stukker01 - 2010.02.09 17:46
Bocsi, de ez nem úgy van, hogy készítesz egy modot, aztá belépsz a játékba a moddal és beírod pl. h /join modder (vagy más kód) és átrak egy olyan szeróra, amin lehet moddal ölni?


Cím: Re: specials.ini
Írta: Womi - 2010.02.09 18:33
Nem. ha csatlakozni akarsz, akkor alapból a különszeróra rak le, ahonnan nem mehetsz main szeróra.


Cím: Re: specials.ini
Írta: [M] Kecsappp - 2010.02.09 18:54
Nem. ha csatlakozni akarsz, akkor alapból a különszeróra rak le, ahonnan nem mehetsz main szeróra.

De (ahogy ezt már kérdeztem) minek lehet ölni ott, ha NINCS KIT MEGÖLNI?!


Cím: Re: specials.ini
Írta: Oli - 2010.02.09 19:42
DE LESZ KIT MEGÖLNI! Ha lesznek végre normális modok, amikkel játszani fognak, nem csak kipróbálják!


Cím: Re: specials.ini
Írta: Admin - 2010.02.10 16:52
Félreértés ne essék, minél több a realm, annál kevesebb a lagg. Mert minél kevesebben vannak egy realmon, annál jobb, az össz playerszám nem változtat semmin. A gépigény meg kizárólag az aktív modtól függ, az meg a modkészítő dolga alacsonyan tartani.

És igen, minden mod kap realmot és csá, ez legyen az én gondom. A modkészítők gondja pedig hogy játsszanak a modjával.

DE EZ NEM EZ A TÉMA!

Remélem ez csak azt jelenti, hogy mindenki megértette a specials.ini használatát.


Cím: Re: specials.ini
Írta: -(KiŁŁeRt¤jÁ$)- - 2010.02.13 20:50
Ezt nemértem.


Cím: Re: specials.ini
Írta: -D- Banán - 2010.02.13 20:55
Van egy portál (kék kör). Ennek a helyzete a from érték. Ahova ez vezet, az a to érték. Viszont ahol a to van, ott nincs kék portál effect. A radius, vagy miafene, a portál nagyságát jelöli, míg a visible (asszem) hogy miylen messziről látod.