Cím: Konverter Mod Írta: Oli - 2010.05.16 14:28 Észrevettem, hogy Tibi módosított a Stick Converteren, amikor azt beépítette a Sticktoolba, úgyhogy előkaptam a Resource Hackert, és belenyúltam én is egy kicsit. A kiindulás Tibi verziója volt, tehát egy pár dolgot már ő csinált meg.
(http://dl.dropbox.com/u/2640488/K%C3%A9pek/converter.png) Változtatások: - Az ablak címe - Nem lehet maximalizálni az ablakot (Tibiében csak bezárni lehetett, eredetileg azt akartam javítani - Natív windows gombok (Tibi csinálta) - Magyar nyelv - A megnyitás ablakban lehet fájltípusok szerint szűrni (Tibi csinálta) LETÖLTÉS (http://dl.dropbox.com/u/2640488/Egy%C3%A9b/Konverter.exe) Akinek még van valami ötlete (esetleg ért is a programozáshoz, nem úgy mint én), az szóljon. Azt is meg akartam csinálni, hogy alapból a 64-es felbontás legyen kiválasztva, de nem sikerült :/ Cím: Re: Konverter Mod Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.05.16 14:33 Hülyeség, de előnézeti kép a modellről árnyékkal meg textúrával. Ahogyan a játékban nézne ki.
Kiválasztás, hova mentse a konvertált fájlokat. Cím: Re: Konverter Mod Írta: Oli - 2010.05.16 14:38 Elfelejtettem írni, de nem programot írok, csak a vizuális részeket módosítom, ami az EXE-ben van tárolva. Tehát ezt:
Kód:
Cím: Re: Konverter Mod Írta: HelloTibi - 2010.05.17 13:29 A TRadioGroup-nál az ItemIndex-el lehet beállítani hogy melyik gomb legyen kiválasztva. A számozás nullától indul úgyhogy a 64-hez "0"-ra kell átírni. A "-1" meg azt jelenti hogy nincs semmi sem kiválasztva.
Kód: object resg: TRadioGroup Amúgy még azt is beletettem hogy az ablakot megnyitáskor pont a képernyő közepére tegye ;D Cím: Re: Konverter Mod Írta: Big.Sün - 2010.05.17 15:21 :S Mikor elindítanám azt írja nem található egy fájl :S
Cím: Re: Konverter Mod Írta: Oli - 2010.05.17 17:39 Mint az eredeti konverternek, ennek is kell a d3drm.dll. Gúglizz rá, és töltsd le.
Tibi: Kösz, tényleg működik :) A link is frissítve. Cím: Re: Konverter Mod Írta: Big.Sün - 2010.05.18 11:23 Mint az eredeti konverternek, ennek is kell a d3drm.dll. Gúglizz rá, és töltsd le. Letöltöttem(d3dx9_25.dll) és mit csinjak tegyem ki asztalra v mit?? Mert úgyse találja .. pls segitsTibi: Kösz, tényleg működik :) A link is frissítve. Cím: Re: Konverter Mod Írta: Womi - 2010.05.18 12:28 Neki d3drm.dll kell, semmi más. És pakold a fájl mellé.
Cím: Re: Konverter Mod Írta: Big.Sün - 2010.05.23 12:05 Oks kössz igy már mükszik.
;) Cím: Re: Konverter Mod Írta: Nesh01 - 2010.05.23 13:03 Nekem is ugyanez volt a baj, de már jó.
Am Grat Oli. ;) Cím: Re: Konverter Mod Írta: Dr. Akula - 2010.07.30 21:25 Neki d3drm.dll kell, semmi más. És pakold a fájl mellé. Melyik fájl mellé? ???Cím: Re: Konverter Mod Írta: Oli - 2010.07.30 21:37 A konverter mellé.
Cím: Re: Konverter Mod Írta: Dr. Akula - 2010.07.30 22:13 Beraktam oda de a fájl megnyitásnál elakadt.
Kiírta hogy loading aszt annyi... :( Most micsináljak? Cím: Re: Konverter Mod Írta: Oli - 2010.07.30 22:33 Akkor ott magával a modellel van a gond.
Cím: Re: Konverter Mod Írta: goofre - 2010.08.21 14:14 vagy nagyon sok poly-ból áll, és várni kell.Nekem is csomót kell várni, mire elkezdi.
Cím: Re: Konverter Mod Írta: joczo - 2010.10.03 11:04 Több felbontást is be tudsz rakni,ahogy én is csináltam: http://joczo.hupont.hu/28/stickconvert-pro
Cím: Re: Konverter Mod Írta: Oli - 2010.10.03 11:40 Sokat nem érsz vele, játékban úgyse megy.
Cím: Re: Konverter Mod Írta: sadypisten - 2010.10.03 12:28 Dehogynem ... Egészen addig, míg a lightmap-ek összterülete el nem éri az 1024x1024-et.
Cím: Re: Konverter Mod Írta: Oli - 2010.10.03 14:28 Darabonként viszont 256 a max, már próbáltam.
|