Cím: Épület berakás bug Írta: [-Gres-] - 2010.06.08 15:04 Ma szerettem volna egy épületet berakni a stickmanba de soha nem sikerül.
38%nál megáll és ezt írja ki:Sorry, but an unhandled error occured:Access violation at address 0042AE86 in module 'Stickman.exe'. Read of address 00000000 A logba ez van:Stickman Warfare v2.0.5. Log file. --------------------------------------- Game started at:2010.06.08.13:46:32 DirectSound and DirectInput Initialized Max indices:FFFFF...Using 16 bit indices Direct3D Initialized Loading menu Loaded menu Loaded stickmen Loaded weapons Sorry, but an unhandled error occured:Access violation at address 0042AE86 in module 'Stickman.exe'. Read of address 00000000 Last state: Initializing Last network action: Last sound action: Exception at:2010.06.08.13:46:39 Nemtudjátok mi a baja? EDIT(by Mark575): Átrakva ide, mert ez modolással kapcsolatos. Cím: Re: Épület berakás bug Írta: Oli - 2010.06.08 16:37 A hiba biztos nálad lesz, mert eddig mindenkinek működött.
Cím: Re: Épület berakás bug Írta: [-Gres-] - 2010.06.08 16:41 És milehet a hiba?Lehet ,hogy azért mert nem textúráztam le de azt ilyen színezős progikba kell mint pl:paint :D?
Igaz?Mert nekem nemrakja be a paintba. Cím: Re: Épület berakás bug Írta: IMortal - 2010.06.08 16:43 ...
Ha nem textúráztad, akkor hogy a francba convertáltad át az épületet? Cím: Re: Épület berakás bug Írta: [-Gres-] - 2010.06.08 16:44 Azzal a stickonverter izével ami OLi mod oldalán van.És mielőtt megkérdezitek,exportáltam a vvingsbe 3ds. be.
Cím: Re: Épület berakás bug Írta: IMortal - 2010.06.08 16:52 ....És ha nem tudod hogy kell textúrázni?Akkor hgoy konvertálta át?Vagy csak nekem nem tud átkonvertálni textúra nélkül?
Egyébként valószínűleg valami ilyesmi lehet a hiba, a fájlban(valószínűleg az a hibád hogy 3ds fájlt tettél be nem sm0-t...) Cím: Re: Épület berakás bug Írta: [-Gres-] - 2010.06.08 16:56 Na ,lehet hogy ez a hiba megpróbálom kijavítani.
Cím: Re: Épület berakás bug Írta: -MH- Mark575 - 2010.06.08 16:56 Textúrázás tutorial(by Goulash) (http://gulyasbeni.freeblog.hu/archives/2009/05/10/Wings_3D_-_Texturazas_tutorial)
Tessék egy kis segítség. Egyszerű, de a lényeg benne van. Megnyitásához PowerPoint szükséges. Cím: Re: Épület berakás bug Írta: [-Gres-] - 2010.06.08 17:02 Ezzel a honlappal cask aza baj ,hogy ahova leírta az linkbe van rákattintottam és ezt hozza elő: https://aukcio.dotroll.com/
Cím: Re: Épület berakás bug Írta: -MH- Mark575 - 2010.06.08 17:06 Uff tényleg, azóta nem rakta fel az új oldalra a fájlt, amióta az extra.hu fizetős lett.
Cím: Re: Épület berakás bug Írta: -MH- Zaknod - 2010.06.08 17:36 Nekem megvan a file,feltöltöm dropboxra és linkelem.
EDIT: http://dl.dropbox.com/u/5909988/Text%C3%BAr%C3%A1z%C3%A1s.ppt Várjatok amíg feltölt.Majd szólok.(Lassú a net :S) EDIT2: Fenntvan! Cím: Re: Épület berakás bug Írta: [-Gres-] - 2010.06.08 17:38 Köszi Zaknod hogy belinkeled:) ja és sm0át nemtaláltam wingsbe az exportálásnál:(
Cím: Re: Épület berakás bug Írta: IMortal - 2010.06.08 17:39 stickmanconverterrel kell 3ds fájból sm0-vá átalakítani
Cím: Re: Épület berakás bug Írta: [-Gres-] - 2010.06.08 17:40 Na igen azt megcsináltam de a textúrázás az ugye a színezés?Mert ha az nekem semelyik nemviszi a paint a paint.net a gimpse.
Cím: Re: Épület berakás bug Írta: IMortal - 2010.06.08 17:45 ...
Textúrázni wingson belül is tudod, épp ennek a tutorját fogja feltötleni Zaknod Cím: Re: Épület berakás bug Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.06.08 19:05 Paintbe is lehet textúrázni..
Ott max textúrát csinálni nem? Cím: Re: Épület berakás bug Írta: [-Gres-] - 2010.06.09 18:54 Megoldódott a bug.Nemtudtam textúrázni de már rájöttem...De most akadt egy másik bug is xD.Egy akadálypályaszerüséget akartam csinálni és amikor rámennék a kezdő kockára akkor belemegyek >:( . Nemtudjátok mi lehet az oka?
Cím: Re: Épület berakás bug Írta: IMortal - 2010.06.09 18:57 Ha másik épület helyére tetted be töröld a kd1 és wp1 fájlokat
Cím: Re: Épület berakás bug Írta: [-Gres-] - 2010.06.09 18:58 Egy külön szigetre raktam.Az baj lehet ,hogyha véletlenül raktam bele 1 fogaskereket?XD
Cím: Re: Épület berakás bug Írta: IMortal - 2010.06.09 19:17 Úgy értem hogy egy másik épületre cserélted ki?PL. kicserélted a maya templomra vagy ilyesmire?Mert akkor törölni kell kd1 és wp1 fájlokat...
Cím: Re: Épület berakás bug Írta: [-Gres-] - 2010.06.09 19:22 Nem cseréltem ki.Mindent otthagytam ahol volt csak még csináltam 1szigetet amin vannak a cuccok,de megpróbálom kitörölni a kd1 és wp1 fájlokat.De hol vannak?XD mert én nemtalálom.
Cím: Re: Épület berakás bug Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.06.09 19:37 Stickman/data és itt meg kell keresned hol van az épületed. Közvetlen mellette van az sm0 kd1 wp1 file és a textúrák.
Töröld a wp1-e és a kd1-et. Úgy értem hogy egy másik épületre cserélted ki?PL. kicserélted a maya templomra vagy ilyesmire?Mert akkor törölni kell kd1 és wp1 fájlokat... Ha nem cserélte ki, de pl egyszer berakta de utána módosított rajta és újra berakta akkor is törölni kell a kd1 wp1 fileokat.Cím: Re: Épület berakás bug Írta: [-Gres-] - 2010.06.09 19:47 Sehol se találok ilyeneket >:( .De felraktam a datára ,hogy megtudjátok nézni.
Letöltőlink : http://data.hu/get/2637924/Greschallange.rar.html Ha valaki kitörölné ezeket a fájlokat és felrakná úgy hogy nincsennek benne annak megköszönném :) Ja és ha letöltitek nézzétek meg ,hogy nektek átmegy-e a dobozon vagy miaz. Cím: Re: Épület berakás bug Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.06.09 20:05 Itt van! (http://rapidshare.com/files/397150791/greschallange.zip.html[cim) De kérlek kicsit találd fel magad. És mellesleg nem lehet felmenni rá.
|