Cím: Stick convert Írta: elbandii - 2010.08.03 15:47 Sziasztok.
A StickConverter nem működik nekem. Kiírja hogy loading, de nem csinál semmit. Így nem tok betenni a modomba semmit. ez eléggé idegesítő. Cím: Re: Stick convert Írta: Captain Jack Harkness - 2010.08.03 15:53 Letextúráztad a konvertálni kívánt modellt? Ha igen, akkor meg lehet, h rejtett éleket/oldalakat hoztál létre véletlenül.
Cím: Re: Stick convert Írta: elbandii - 2010.08.03 16:31 persze hogy le texteltem dzsidzsi. az élekkel lehet valami:) kösz a vélaszt
Cím: Re: Stick convert Írta: Captain Jack Harkness - 2010.08.03 17:30 Vagy az is lehet baj, h abban a mappában, ahonnan betallóztad a konvertálni kívánt modellt, nincs/enek ott a felhasznált textúra/rák.
Cím: Re: Stick convert Írta: zerocool. - 2010.08.03 18:49 Nekem is ez a gáz...
De én úgy oldottam meg, hogy letöltöttem a stick tools-t és abba van stick convert és az mükszik :) Cím: Re: Stick convert Írta: goofre - 2010.08.03 19:48 én is úgy használom.és nekem textúra nélkül konvertál
Cím: Re: Stick convert Írta: Reboяn - 2010.08.03 20:12 Csak textúrával konvertál, és azért is lehet lassú, mert sok poli a modell.
Cím: Re: Stick convert Írta: elbandii - 2010.08.05 16:02 oké. sikerült, dzsi elmondásai alapján. na akkor most hogyan tovább?
Cím: Re: Stick convert Írta: Reboяn - 2010.08.05 20:23 Ha megkaptad a konvertált modellt, akkor pakold be őket datába, írd be map.ini-be a kordináltákat, és ott lesz a játékban a modelled. De SticTool-al egyszerübben megtudod csinálni. ;)
Cím: Re: Stick convert Írta: elbandii - 2010.08.06 15:30 oké megvan. már csak 1 szépséghibája van a dolognak:( azt írja ki InitGeometry error
Cím: Re: Stick convert Írta: AnonimMc - 2010.08.15 22:29 Valamiért nem csinált kd1 és wp1 fájlt ez miért van???
Cím: Re: Stick convert Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.08.15 22:32 Nem tudta lekonvertálni, rossz formátum, nincs textúrázva teljesen, hiányzik valami a konverterből (dll).
Cím: Re: Stick convert Írta: AnonimMc - 2010.08.15 22:41 Adott .x fájlt lm fájlt és .sm0 fájlt akkor mit nem tudott lekonvertálni?
Teljesen textúrázva van Wingsbe .3ds formátumba importáltam (vagy mit csináltam) és a konverter nem adta ki a .wp1 és .kd1 fájlt és mellette van a .dll fájl.Akkor mi a hiba? Cím: Re: Stick convert Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.08.15 23:05 Este van, hülye vagyok. De wp1 és kd1 file-t nem is fog adni. Azt a játék generálja le. Az egyik (wp1) a botokért felel a másik (kd1) pedig a szilárdság. Tehát azt csak úgy kapod meg, ha berakod a modellt a játékba.
Cím: Re: Stick convert Írta: goofre - 2010.08.16 09:02 szerintem itt a map.ini-ben lesz a gond.
mondok egy példát: [kikoto] scalex=6.00 scaley=6.00 zone=Industrial District terrain=dont pos=-299.09 10.61 -9.04 [nafta] scalex=5.00 scaley=5.00 zone=Industrial District pos=-355.66 16.18 110.32 Ez NEM JÓ!A helyt nem szabad kihagyni, mert akkor hozza ki a geometry errort Ez a jó: [kikoto] scalex=6.00 scaley=6.00 zone=Industrial District terrain=dont pos=-299.09 10.61 -9.04 [nafta] scalex=5.00 scaley=5.00 zone=Industrial District pos=-355.66 16.18 110.32 |