Stickman Warfare: A játék - Fórum

Általános => Bugok => A témát indította: elbandii - 2010.08.03 15:47



Cím: Stick convert
Írta: elbandii - 2010.08.03 15:47
Sziasztok.
A StickConverter nem működik nekem. Kiírja hogy loading, de nem csinál semmit. Így nem tok betenni a modomba semmit. ez eléggé idegesítő.


Cím: Re: Stick convert
Írta: Captain Jack Harkness - 2010.08.03 15:53
Letextúráztad a konvertálni kívánt modellt? Ha igen, akkor meg lehet, h rejtett éleket/oldalakat hoztál létre véletlenül.


Cím: Re: Stick convert
Írta: elbandii - 2010.08.03 16:31
persze hogy le texteltem dzsidzsi. az élekkel lehet valami:) kösz a vélaszt


Cím: Re: Stick convert
Írta: Captain Jack Harkness - 2010.08.03 17:30
Vagy az is lehet baj, h abban a mappában, ahonnan betallóztad a konvertálni kívánt modellt, nincs/enek ott a felhasznált textúra/rák.


Cím: Re: Stick convert
Írta: zerocool. - 2010.08.03 18:49
Nekem is ez a gáz...
De én úgy oldottam meg, hogy letöltöttem a stick tools-t és abba van stick convert és az mükszik :)


Cím: Re: Stick convert
Írta: goofre - 2010.08.03 19:48
én is úgy használom.és nekem textúra nélkül konvertál


Cím: Re: Stick convert
Írta: Reboяn - 2010.08.03 20:12
Csak textúrával konvertál, és azért is lehet lassú, mert sok poli a modell.


Cím: Re: Stick convert
Írta: elbandii - 2010.08.05 16:02
oké. sikerült, dzsi elmondásai alapján. na akkor most hogyan tovább?


Cím: Re: Stick convert
Írta: Reboяn - 2010.08.05 20:23
Ha megkaptad a konvertált modellt, akkor pakold be őket datába, írd be map.ini-be a kordináltákat, és ott lesz a játékban a modelled. De SticTool-al egyszerübben megtudod csinálni. ;)


Cím: Re: Stick convert
Írta: elbandii - 2010.08.06 15:30
oké megvan. már csak 1 szépséghibája van a dolognak:( azt írja ki InitGeometry error


Cím: Re: Stick convert
Írta: AnonimMc - 2010.08.15 22:29
Valamiért nem csinált kd1 és wp1 fájlt ez miért van???


Cím: Re: Stick convert
Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.08.15 22:32
Nem tudta lekonvertálni, rossz formátum, nincs textúrázva teljesen, hiányzik valami a konverterből (dll).


Cím: Re: Stick convert
Írta: AnonimMc - 2010.08.15 22:41
Adott .x fájlt lm fájlt és .sm0 fájlt akkor mit nem tudott lekonvertálni?
Teljesen textúrázva van Wingsbe .3ds formátumba importáltam (vagy mit csináltam) és a konverter nem adta ki a .wp1 és .kd1 fájlt és mellette van a .dll fájl.Akkor mi a hiba?


Cím: Re: Stick convert
Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.08.15 23:05
Este van, hülye vagyok. De wp1 és kd1 file-t nem is fog adni. Azt a játék generálja le. Az egyik (wp1) a botokért felel a másik (kd1) pedig a szilárdság. Tehát azt csak úgy kapod meg, ha berakod a modellt a játékba.


Cím: Re: Stick convert
Írta: goofre - 2010.08.16 09:02
szerintem itt a map.ini-ben lesz a gond.

mondok egy példát:
[kikoto]
scalex=6.00
scaley=6.00
zone=Industrial District
terrain=dont
pos=-299.09 10.61 -9.04

[nafta]
scalex=5.00
scaley=5.00
zone=Industrial District
pos=-355.66 16.18 110.32

Ez NEM JÓ!A helyt nem szabad kihagyni, mert akkor hozza ki a geometry errort

Ez a jó:
[kikoto]
scalex=6.00
scaley=6.00
zone=Industrial District
terrain=dont
pos=-299.09 10.61 -9.04
[nafta]
scalex=5.00
scaley=5.00
zone=Industrial District
pos=-355.66 16.18 110.32