Stickman Warfare: A játék - Fórum

Általános => MODok => A témát indította: Hector - 2010.01.15 19:09



Cím: Avatar MOD
Írta: Hector - 2010.01.15 19:09
EDIT:

Szóval kész az 1.0 verzió, letöltési link:

AVATAR MOD LETÖLTÉSE (http://adamhector.atw.hu/avatar.html)


Jó szórakozást!


Unique módosítás, a tech nép kicserélve navi-ra, meg egyéb szövegek is.

Képek:
(http://dl.dropbox.com/u/5814715/avatar1.jpg)  (http://dl.dropbox.com/u/5814715/avatar1.jpg)(http://dl.dropbox.com/u/5814715/avatar2.jpg)  (http://dl.dropbox.com/u/5814715/avatar2.jpg)(http://dl.dropbox.com/u/5814715/avatar3.jpg)  (http://dl.dropbox.com/u/5814715/avatar3.jpg)


(http://dl.dropbox.com/u/5814715/avatar4.jpg)  (http://dl.dropbox.com/u/5814715/avatar4.jpg)(http://dl.dropbox.com/u/5814715/avatar5.jpg)  (http://dl.dropbox.com/u/5814715/avatar5.jpg)(http://dl.dropbox.com/u/5814715/avatar6.jpg)  (http://dl.dropbox.com/u/5814715/avatar6.jpg)



Cím: Re: Islands
Írta: Ádám - 2010.01.15 19:11
DE van egy pici hiba. Mitől van az, hogy bele tudok menni a romokba?

Lehet, hogy nem törölted a KD1-eket.


Cím: Re: Islands
Írta: KenYue - 2010.01.15 19:44
Letöltőlink nincs? :D ::)


Cím: Re: Islands
Írta: bence113 - 2010.01.15 20:09
nemár hogy te is lebegő szigetet csinálsz, de legalább lesz mihez hasonlítani


Cím: Re: Islands
Írta: KeTC |-||_| P - 2010.01.15 20:18
Valaki elárulná hogy a p|csába lehet a térképet módosítani? :-\ Mert nagyon kéne! :(


Cím: Re: Islands
Írta: Ádám - 2010.01.15 20:22
Töröld a cmap.raw, és a cmap2.raw fájlokat, akkor újragenerálja a térképet a módosított épületek szerint.


Cím: Re: Islands
Írta: KeTC |-||_| P - 2010.01.15 20:27
Töröld a cmap.raw, és a cmap2.raw fájlokat, akkor újragenerálja a térképet, a módosított épületek szerint.

De hogy hozzam vissza ezeket a fájlokat ezután?


Cím: Re: Islands
Írta: -MH- Mark575 - 2010.01.15 20:31
A játék újragenerálja, csak több ideig fog betölteni.


Cím: Re: Islands
Írta: KeTC |-||_| P - 2010.01.15 20:33
Kösz mindkettőtöknek :D ;)


Cím: Re: Islands
Írta: Blackman - 2010.01.15 20:49
Jó lett. Legalább nem hasonlít Oli módjához :) .


Cím: Re: Islands
Írta: [M] kratos - 2010.01.15 20:57
Hogyha az Avatár adta az ötletet akkor szedd ki belőle a tó közepén atmenő utat.Amúgy eddig nagyon jól néz ki! ;)


Cím: Re: Islands
Írta: ConneCTion - 2010.01.15 21:30
[KRITIKA]

Tisztelt Hector!

Nekem tetszik a műved, saját fantáziád alapján készítetted.[pont]
Egy projecten mindíg van mit csinálni, javitgatni.
(te is ezt tedd javítgasd)


Cím: Re: Islands
Írta: Rudi - 2010.01.15 22:02
A kis lebegő szigetek modellek avagy ini fájl módosíítottad?
 Ja, és:

A folytatásban lesz png turbósítás, indák, fák, növények, még több rom és sziget meg persze hidak.

;)


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.01.16 08:10
azt hozzá kell tennem, hogy ezt egy nap alatt csináltam  8)


Cím: Re: Islands
Írta: TimeMaster - 2010.01.16 09:14
Szép a mod. ;) :D :) Nem rosz gondolat az avatar mod. ;D


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.01.16 09:57
Ja igen rátettem az indákat. Lehet több kéne? Elég babrás így is :)


Cím: Re: Islands
Írta: ricsi12alma - 2010.01.16 21:38
Kis barna szín az indákra és máris jó gyökereknek ha egy fát dobnál rá máris olyan lenne mint az Oklahomai szakarékokon lelógó növényzet ;)


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.01.17 16:10
Igen elérkezett a fák és páfrányok ideje! ( lesz még több is).
Ezen kívül meg van a végső terv is, az egyik szigeten lesz egy tó is!


Cím: Re: Islands
Írta: Rudi - 2010.01.17 16:40
Csinálhatnál rá pl ilyeneket:

Görög ház (http://www.unca.edu/studyabroad/images/greece-pic.jpg)

Parthenon (http://www.nashville.gov/parthenon/Images/2008/Parthenon-Shot.jpg)

Mert ezek ilyen olajfa jellegű fák, és gyönyörűen mutatnának így, 1-1 ilyen ház mellett ;)

Természetesen nem csak a parthenont lehet, van jobb is, egyszerűbb is, kisebb is:

Niké templom (http://classicalstudies.files.wordpress.com/2007/10/temple-of-athena.jpg)


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.01.17 19:58
hát épületeket csak a vége felé képzeltem el rá, de hasonlóan művészi stílusra gondoltam


Cím: Re: Islands
Írta: Tomi - 2010.01.17 20:42
http://www.unca.edu/studyabroad/images/greece-pic.jpg

Ez pl pont hogy nem teljesen hagyományos görög, ez santorini-i. Kissé más. Szerintem jobb.


Cím: Re: Islands
Írta: Rudi - 2010.01.17 20:48
A hagyományos görögök túl kockásak és zsúfoltak, ezek a kék tetős házak. Szebbek. Amúgy is szeretem az ilyen görög dolgokat ;)

Ja, és a romokra oszlopfóknek:

Ez (http://www.epitoanyagnet.hu/epitestortenelem/stilusok/gorog/vazlatok/7.jpg), kicsit kevésbé kidolgozva, az nem olyan fontos, inkább a két csiga a szélén.


Cím: Re: Islands
Írta: ricsi12alma - 2010.01.17 20:57
Függő hidakkal össze s lehetne kötni ezeket a kis lebegő szigeteket és akkor ez lehetne a highland amire egy lyukon át lehetne kijutni. Leugrassz a lyukba és mint a mesékben kikötsz a világ túloldalán :D (kicsit hülyén hangzik így :D bár nehéz is lenne megcsinálni :S)


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.01.19 20:56
És igen remélem tetszenek a fák! Meg a többi növény. Legalább ilyen kidolgozottságú lesz a többi sziget is. És terveim szerint ez a legkisebb (amin van is valami)

Tehát képek:
(http://users.atw.hu/adamhector/pictures/island1.jpg) (http://users.atw.hu/adamhector/pictures/island1.jpg)(http://users.atw.hu/adamhector/pictures/island2.jpg) (http://users.atw.hu/adamhector/pictures/island2.jpg)(http://users.atw.hu/adamhector/pictures/island3.jpg) (http://users.atw.hu/adamhector/pictures/island3.jpg)


Cím: Re: Islands
Írta: [M] kratos - 2010.01.19 21:05
Nagyon királyak a fáid.Engem a Medal of Honor-ra emlékeztet,tehát csak gratulálni tudok! ;)
Az a fű szerű valami meg... ilyet még nem láttam de jó :D


Cím: Re: Islands
Írta: sadypisten - 2010.01.19 21:06
A fák ágait magad festetted, vagy letöltötted valahonnan? Mert ha előbbi, akkor grat hozzá, ha utóbbi, akkor kérek linket :D (bár eredetileg nem akartam más forrást használni ...)


Cím: Re: Islands
Írta: bence113 - 2010.01.19 22:40
grat, nekem még nem sikerült rendes lombot készíteni, csak tömöttet, annyira meg nem akarom leegyszerűsíteni
én is igényt tartanék valami segítségre hozzá (link vagy magyarázat)


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.01.19 22:43
100% gimp amúgy először azt hittem, hogy alpha csatornával is számol a gém, de úgy tűnik csak átlátszó-nem átlűtszó, és ilyen lett :D
a növény amúgy ilyen páfrány kezdemény. csak valóban nem ennyire kék :D
ez a sziget így magában 3500 poly


Cím: Re: Islands
Írta: -ELIT- Sheffield - 2010.01.20 14:10
Hát ez nagyon király! Alig várom, hogy kipróbálhassam. Grat!


Cím: Re: Islands
Írta: Radva - 2010.01.20 17:12
Nagyon jó gratulálok, de nekem kicsit fura, hogy a szigetnek a szélei magasabbak mint a közepe.
De, a fák meg a növények nagyon szépek. ;D


Cím: Re: Islands
Írta: -ELIT- Sheffield - 2010.01.20 19:17
Az Avatarban vannak ilyen "szigetek".


Cím: Re: Islands
Írta: Womi - 2010.01.20 22:25
Hector, ezt a modellt szívesen viszontlátnám a játékban! :)


Cím: Re: Islands
Írta: Ti@n - 2010.01.26 20:25
Ha az AVTAR-tól szetted az 5leted akkor szerintem egy kicsit sötétitsc be az eget amugy naon jó,csak igy tovább és javitgasd.


Cím: Re: Islands
Írta: Bolint99 - 2010.02.07 11:59
Letöltő link? Vagy mikor lesz kész? Mert nekem nagyon tetszik! :)


Cím: Re: Islands
Írta: Bolint99 - 2010.03.10 20:12
Hogy halad ez? Az Avatar a kedvenc filmem :D


Cím: Re: Islands
Írta: Oli - 2010.03.10 21:49
Idióták. Még egyszer nem fogok utánatok törölni. Ha ennyire unatkoztok, akkor kezdjetek magatokkal valamit, és csináljatok egy modot.


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.03.10 22:36
Mostanában 100 más dolgot is csinálok. Viszont egy nagyobb sziget már elvileg kész (kb 5-6x nagyobb mint az előzőek), de még nem próbáltam ki. Egy függőhíd viszont 100%-os profi, jó. Az a baj az egésszel, hogy babrás.
De kész van egy egyedi feature: a tengerben vizinövények vannak :) (és a távolba is terveztem lebegő szigeteket)
A teleportot még nem terveztem a pályába, lehet késöbb lesz, de.....


Cím: Re: Islands
Írta: Bolint99 - 2010.03.11 17:41
és letöltő link? pls... az Avatart imádom :D


Cím: Re: Islands
Írta: TimeMaster - 2010.03.11 17:45
/off/Bocs az offért ,de az egyik osztálytársam nem nagyon szereti az avatar filmet
,mert szerinte tul hosszu és még egyébb baja van/off/
Na ,de a lényeg ,hogy ez király mod lesz kiváncsi leszek ,hogy muzsikál a játékban.:)


Cím: Re: Islands
Írta: Nagy - 2010.03.11 17:50
Szerintem nincs semmi baja a filmnek.
És egy kis helyeselés: ha látáttok a filmet, akk tudjátok hogy ezek nem szigetek hanem hegyek (Hálelúja-hegység).


Cím: Re: Islands
Írta: bodonyi - 2010.03.12 15:31
tök jó lett nekem nagon tetszik  8)


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.03.12 19:42
Francba! Init geometry error ezzel:
http://imagerz.com/QENODUtvAwINBQgZFQVR
mondjuk nem csodálom 6800 polyval :)


Cím: Re: Islands
Írta: [M] Kecsappp - 2010.03.12 19:48
mondjuk nem csodálom 6800 polyval :)

Hát az kemény. Szerintem 2000 poly már-már sok, de 6800-tól én sem csodálom.
Megpróbáltad már a wingset? A Blender szerintem alapból tonnányi polyt ad a modellnek.


Cím: Re: Islands
Írta: Womi - 2010.03.12 19:54
Francba! Init geometry error ezzel:
http://imagerz.com/QENODUtvAwINBQgZFQVR
mondjuk nem csodálom 6800 polyval :)

Van erre egy jó megoldás: Szedj le minden csicsát róla, gondolok ezalatt pl a növényekre, majd tedd be őket külön modellbe.
Ha így sem megy, akkor pedig vedd ki az alapból játékban lévő épületeket, és a special cuccokat rakd rá egy kockára, amit pedig pakolj ki egy távoli helyre.


Cím: Re: Islands
Írta: sadypisten - 2010.03.12 19:55
Francba! Init geometry error ezzel:
http://imagerz.com/QENODUtvAwINBQgZFQVR
mondjuk nem csodálom 6800 polyval :)

6800 polynál még nem kéne. Raktam én már be 20k-s panelt. Bár sajnos a palotám nem fér be, pedig ha jól emlékszem az is "csak" 30k körül van.


Cím: Re: Islands
Írta: Womi - 2010.03.12 19:59
Esetleg megnézheted azt is, hogy maradt-e textúrázatlan terület.


Cím: Re: Islands
Írta: Radva - 2010.03.12 20:30
Nekem ezt a hibát akkor írta, amikor Objektumok.ini be a zárójelen kívűlre írtam 1 betűt.


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.03.12 22:26
Szerintem se a polyval van a probléma: voltak már kissebb cuccaim is amiknl ezt írta ki, fingom nincs mitkor írja eztki, jó lenne tudni.


Cím: Re: Islands
Írta: sadypisten - 2010.03.12 22:45
Igen, ez így van. Teljesen random, hogy milyen épületeknél találja ki ezt a játék. Viszont a palotám sajnos nem ezzel az üzenettel vágott ki, hanem range overflow-al, ami sajnos valóban a polygonok miatt van, bár Alex elvben kivette a range értékét, korlátlan polygonszámú modellt lehet bepakolni. A gyakorlat sajnos egész más ... :(


Cím: Re: Islands
Írta: Admin - 2010.03.14 16:36
Log pls.


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.03.15 07:34
Valamit elnézhettem, én is beleestem abba a csapdába, hogy nem volt ott a textúra. Pedig odaraktam.... na mind1
Szóval tessék képek:
(http://users.atw.hu/adamhector/pictures/island4-1.jpg) (http://users.atw.hu/adamhector/pictures/island4-1.jpg)(http://users.atw.hu/adamhector/pictures/island4-2.jpg) (http://users.atw.hu/adamhector/pictures/island4-2.jpg)

Ezen kívül, meg kéne oldani azt a problémát az átlászó textúrákkal. Ha maxra teszem a grafikát, rá se ismerek semmire, mert itt kb minden png :)

Kicsit késöbb:
Beállítottam az elhelyezkedést blenderben: http://imagerz.com/QENPWUtvAwINA1wcGAVR
(A blender mért nem tud exportálni map.inibe??? :'()


Cím: Re: Islands
Írta: sadypisten - 2010.03.15 11:13
Szép. Hangulatos. Pöpec. Ésatöbbi. Csak kicsit lehetne változatosabb a fák törzse ;)


Cím: Re: Islands
Írta: Tomi - 2010.03.15 13:35
Szép!
Ha elfogadsz egy tanácsot csinálj egy hatalmas kidőlt törzset valahol egy híd helyett ;)


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.03.15 16:34
Ja sztem is uncsi a sok híd. Jó 5let.


Cím: Re: Islands
Írta: Rudi - 2010.03.15 17:27
Le a kalappal, sokkal jobban modellezel szerintem néhány embernél, akiknek mellesleg ez az állásuk, nem mellesleg tényleg megvan a hangulat :) Csinálhatnál egy görögös házat is.


Cím: Re: Islands
Írta: Kakashi - 2010.03.15 17:50
Nagyon király lesz grat.


Cím: Re: Islands
Írta: Karalábé - 2010.03.15 20:27
Már első ránézésre megakadt rajta a tekintetem.Iszonyatosan jól néz ki és biztos nagyon király kis feeling-je lesz.Csak gratulálni tudok és csak így tovább!


Cím: Re: Islands
Írta: Jonel - 2010.03.20 16:50
Imádom hogy én nem tudok modolni mégis tudok majd ilyenekkel játszni ha lesz letöltő link. Szerintem (ha az lehetséges) legyen pár vízesés is. Nemtudom hogy meg lehet-e csinálni, mint említettem nem tudok modolni. Remélem nem sieted el, és tökéletes lesz. Egyébként grtatulálok, iszonyatosan jól néz ki. Imádlak!!!(NE ÉRTSD FÉLRE!!!):D


Cím: Re: Islands
Írta: Womi - 2010.03.20 17:02
A vízesés megoldása könnyű, elég lemodellezni a vízesést, majd rárakni a víz textúráját, végül berakni szilárdság nélkül a játékba.


Cím: Re: Islands
Írta: sadypisten - 2010.03.20 17:20
Attól még nem fog mozogni, az pedig kell a zuhatag hatáshoz ...


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.03.20 19:21
vízesés, vízesés... hát nem tom ,sztem nem nézne ki annyira jól ,megállva.

Visont adjatok 5leteket, de ne a map nagyobbításával, hanem ilyen díszítés szinten :)


Cím: Re: Islands
Írta: bence113 - 2010.03.20 19:39
kisebb-nagyobb köveket rakhatnál, meg egy két totemet, vagy fadarabokból meg csontokból eszkábált valamit
(pl.: 3 dárda összekötve, felálló heggyel, egyiken koponya)


Cím: Re: Islands
Írta: sadypisten - 2010.03.20 20:16
Farönkök iszonyatosan hiányoznak ... Plusz a hozzájuk tartozó kidöntött fatörzs. Tehát jó cikcakkos törési éllel.


Cím: Re: Islands
Írta: Womi - 2010.03.20 21:29
Egy-egy fából tákolt sátorszerű építmény a fák tövében. Legömbölyített trapéz alakúak, és kocka alakú a bejárat, kb akkorák, hogy két guggoló ember elfér benne.


Cím: Re: Islands
Írta: Tomi - 2010.03.20 22:20
Fészek madárnak vagy üreg, szépen kidolgozva, és a természet, lehullott falevelekkel.
A többit elmondták.


Cím: Re: Islands
Írta: IMortal - 2010.03.20 22:26
Szerintem az egyik fán csak dísznek egy kis faház amiről egy kötél lóg le


Cím: Re: Islands
Írta: Geri12 - 2010.03.22 21:46
Ő nagy Hector, ha megcsinálod az Avataros MODOt akkor örök hálám fog üldözni! Sok sikert és kitartást hozzá!
Üdv:Avatar Fan ;D
Szerk:ja és letöltő link?


Cím: Re: Islands
Írta: Bolint99 - 2010.05.22 18:39
Hogy áll a project?


Cím: Re: Islands
Írta: Womi - 2010.05.22 18:44
A képek, és a tervezett újítások alapján 60-70%


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.05.23 11:02
Ha az 1.0 verziót nézzük akkor 70%. A probléma amúgy azzal van, hogy nincs mindig kdvem csinálni, így elég lassú. Viszont ha írtok általában kedvem támad ;)
Igazából a függőhíd már 10000 éve kész van, csak el kéne forgatni stb. Spawnhelyekkel is van babra, és igazából kéne még a pályán kívül mást is módosítani (hangok, fejfedők, betöltőképernyő, stb.).


Cím: Re: Islands
Írta: Bolint99 - 2010.05.23 11:23
Mire kész leszel, a mod realm is kész lesz :D Én ezzel a verzióval biztosan játszanék... :)


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.05.23 11:31
igazából ezért is nem sietek annyira 


Cím: Re: Islands
Írta: Nesh01 - 2010.05.23 13:04
Ha ez belerülne, csak ott rajoskodnák, nagyon szép munka.
GRAT!


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Hector - 2010.05.26 21:26
csekkoljátok az első posztot


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Bolint99 - 2010.05.26 21:52
Kirááááááály ;D Te vagy a legjobb! :) :) :D


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Oli - 2010.05.26 21:53
Ez tényleg nagyon jó :) BTW, írhatnál egy kis tutort a szövegek módosításáról, hogy mégis hogyan csináltad :)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: sadypisten - 2010.05.26 21:57
És képekről ne feledkezz meg ...


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Captain Jack Harkness - 2010.05.27 08:28
Hűű Hector, ez fantasztikusan jó lett! Esetleg még a gunokat átírhatnád Föld Népére :D


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: .dunna. - 2010.05.27 10:29
Tök jól  néz ki :D.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Hector - 2010.05.27 13:35
az a probléma az átírásoknál, hogy az eredetivel megeggyező hosszúsági szöveget tudok írni, ezért nem na'vi csak navi mert a tech is 4 betűs, már ez is mák :)

amúgy átírás: én notepad++ -t használok, megnyitottam a sticman.exe-t, szöveg keresése, átír mód be (insert) és a fájl hossza nem változik, a szöveg igen :) kész!


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Nesh01 - 2010.05.27 14:09
Ezt simán eltudnám képzelni out helyére, nagyon szép lett grat.  ;)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: КιsRévαy - 2010.05.27 15:16
Ezt simán eltudnám képzelni out helyére, nagyon szép lett grat.  ;)

Ugyanez a véleményem. Gratulálok Hector! :)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: [M] Kecsappp - 2010.05.27 15:27
Ez a legjobb mod, és aki ennél jobbat csinál, annak le a kalappal! Szerintem mindenki tudja hogy miért.

szöveg keresése

Nem találom, egy printscreent pls!



Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Oli - 2010.05.27 15:46
az a probléma az átírásoknál, hogy az eredetivel megeggyező hosszúsági szöveget tudok írni, ezért nem na'vi csak navi mert a tech is 4 betűs, már ez is mák :)

amúgy átírás: én notepad++ -t használok, megnyitottam a sticman.exe-t, szöveg keresése, átír mód be (insert) és a fájl hossza nem változik, a szöveg igen :) kész!
Ohh, azt hittem van valami jobb megoldás erre :/


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Gyümi - 2010.05.27 17:07
Nekem nagyon tetszik lehetne több sziget és benne lenne az az otthonfa vagymi:D meg a lelkek fája vagy hogy is hivják? XD ja és mit keres a tengerben 1 bokor??? XD itt 1 kép rola:D :(http://img268.imageshack.us/img268/783/bokor.jpg) (http://img268.imageshack.us/i/bokor.jpg/)



Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Nesh01 - 2010.05.27 17:23
Ez akkor lenne élvezetes igazán ha az a hínár féleség a tengerben mozognak, és ha ráesnél lelapulna. ;D
Remélem értettétek mire gondolok.  :D


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.05.27 17:24
Ez egy "kocka hínár" nézd meg hogy rendeződik el.. :D


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: sadypisten - 2010.05.27 17:29
Hoppá, Hector, a térképet azért újrageneráltathattad volna ;)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Hector - 2010.05.27 17:36
hopsz  ::)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Gyümi - 2010.05.27 19:32
Ja jó lenne ha mozogna:D De még mindig nem kaptam választ hogy mit keres ott 1 bokor a tengerben? csak véletlenül ott hagytad vagy csak Úgy ott van?:D


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: IMortal - 2010.05.27 19:34
A bokor alapból ott van mindenhol, max épülettel/ez esetbe ha mindenhova tengerinövényt tenne akkor kiküszöbölhető lehtne asszem (ugye nem mondtam akkor hülyeséget?xD)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Hector - 2010.05.27 20:02
Ja jó lenne ha mozogna:D De még mindig nem kaptam választ hogy mit keres ott 1 bokor a tengerben? csak véletlenül ott hagytad vagy csak Úgy ott van?:D

Szerintetek ha csak simán bemegyünk a játékba, minden egyes bokor le van rakva? Nem. Az egy szabály szerint le van rakva. Igazából nem értem, hogy kerül a tengerfenékre, mert a víz aatt, meg a homokon nincs, de akár értem akár nem, nem én csináltam, de nem is tudom elszedni. Ezt már csak túléljük :)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Gyümi - 2010.05.28 22:40
Ja meg hector szerintem kéne 1 katonai bázis ahol vannak ilyen nagy robot testek meg helikopterek tudod mint a filmben:D.Ja és itt 1 kép a fa tetején:D  :(http://img708.imageshack.us/img708/7995/74527579.jpg) (http://img708.imageshack.us/i/74527579.jpg/)



Cím: Re: Avatar MOD
Írta: wertaq- - 2010.05.29 09:35
Grat Hector szép kis mod lett.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Betonkezű MaRc600 - 2010.05.29 10:36
Nagyon jó lett nájsz igen igen jó.Nekem nagyon de nagyon bejön. ;D :D ;)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Chimci - 2010.05.29 10:55
De tök jóó.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Geri12 - 2010.05.29 17:48
HÓDOLATOM A KÉSZÍTŐNEK!!!!
SZERK:Mindjá mondok is véleményt!
Mint Olo'eyktan mondom, hogy mi az Ég népét Ég népének nevezzük és Nem Föld népének!(csak, hogy megelőzzem a tévedéseket)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Geri12 - 2010.05.29 18:12
Értékelés:
Alapötlet kiváló.
Van még mit formálni rajta.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Nesh01 - 2010.05.29 19:45
Ne dupla hsz-elj.
Egyébként hector, megcsinálhatnád, ha tudod, ahogy a film kezdődött ott voltak egy laborban, na azt megcsinálhatnád.
Ahogy a laborban volt egy avatar ott aludt vagy mit csinált abban a búra szerüségben, na az helyett ott " aludhatna", feküdhetne egy stick. :P
Rémelem érthetetlen voltam.  ;D


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Betonkezű MaRc600 - 2010.05.30 09:27
Izé itt egy jó ötlet fegyók helyére íly kelene meg izé antigrav helyett olyan madár féle XD hummer helyett meg helikopter XD.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: IMortal - 2010.05.30 13:48
Nem Avatar modnak készült eredetileg, csak témában hsz-elők gondoltál úgy hogy a szigetek hasonlítanak az Avatarban lévőkkel, ezért lett Avatar mod


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Bolint99 - 2010.05.30 13:54
Igen! Ez még csak egy bemutató verzió...
Ha majd kész lesz a mod realm (3-4 hét múlva), akkora lesz ez is egy rendes, játszható, teljes Avatar mod ;) (Szerintem)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Hector - 2010.05.30 21:04
Szerinted. Mert én addig nem csinálok minden fost, míg nem biztos, hogy lehet ölni ;) De remélem minnél hamarabb lejön az az idő.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Geri12 - 2010.05.31 14:10
Szerinted. Mert én addig nem csinálok minden fost, míg nem biztos, hogy lehet ölni ;) De remélem minnél hamarabb lejön az az idő.
Amúgy Hector én szívesen besegítek mint szaktanácsadó... Elvégre Olo'eyktan vagyok. XD
De ezt tényleg komolyan mondom... Szívesen segítek!
Már, ha elfogadod a segítségemet. :)
Üdv:Geri12


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: [TIM] cakko - 2010.06.02 16:33
az a probléma az átírásoknál, hogy az eredetivel megeggyező hosszúsági szöveget tudok írni, ezért nem na'vi csak navi mert a tech is 4 betűs, már ez is mák :)
Ötlet: A gun lehetne men.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Jonel - 2010.06.02 17:05
Nekem csak egy problémám van: nagyon, de nagyon nem értek a számtechez. Leírné valaki, hogy mik azok amiket ki kell törölnöm az eredeti programból, és mit másoljak oda helyette az Avatar MOD fájljából.
Előre is köszi: Jonel


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: [TIM] cakko - 2010.06.02 17:14
Letöltöd és elindítod. Ezzel csak ennyi a feladat. Na és persze kipróbálni :).


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.06.02 17:19
Ki is kell csomagolni! Accem. Total Commander vagy valami mással, megfogod, letöltöd, kicsomagolod tetszőleges helyre, névvel. Megnyitod, ott van a Stickman s 2 katt, majd elindul.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Maresz - 2010.06.05 03:07
Most 2000-ediknek mondom h nagyon jó lett ;)
Csak még 1 picit pici a pálya
Nem baj várjuk az új verziót!!!


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Gaz - 2010.06.06 17:13
Ez az Avatar mod elég szép lett! :D Grat
Csak annyi a probléma hogy elég kicsi lett a pálya.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Womi - 2010.06.06 22:04
Valami hihetetlenül jó lett a feelingje. Ha ugyanilyen stílusban lenne egy nagyobb, egybefüggő pálya, minden bizonnyal azon nyomnám egész nap :)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: -MH- Zaknod - 2010.06.07 15:13
Nekem lefagy a játék ha megpróbálok botokat betenni :S


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.06.07 15:32
Nekem is lefagyott..
Amikor visszaszámol  1-nél mindig kidob..


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Hector - 2010.06.07 18:21
ne rakjatok be botokat :P ráadásul szerinted nem esnének le 3 mp en belül? akkor meg mire lenne jó?


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.06.07 18:24
Nem tudom ,csak kiakartam próbálni ,hogy milyen botokkal és lefagyott.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.06.07 21:56
Ha a wp1 file-okat kitörlöd tehát újra generálod akkor a botok is megismerik a helyet, nem? És akkor nem esnek le.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Womi - 2010.06.08 19:57
A botok megadott útvonalakon haladnak, ha észrevesznek, lelőnek. A wp1 csak arra kell, hogy az épületeken ne menjenek át, hanem megkerüljék azokat.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: R4z0R - 2010.06.09 09:47
Nagyon jó ez az avatar mod .
Imádom :D. XD grat


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Gyümi - 2010.06.10 12:49
mikor lesz új verzió? nagyon tetszik a mod és az ötletek hogy fegyver helyet nyíl meg nagyobb lenen a pálya antigrav helyet olyan repülő madár meg lenne a bázis helikopterekkel szerintem próbáld ezeket megcsinálni nagyon kafa lenne:D


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: [TIM] cakko - 2010.06.10 13:04
Amikor kedve tartja ;).


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: kléni - 2010.06.13 11:17
Talán annyi az érdekes benne, hogy a híd az emberekhez képest kicsit nagy. Legalábbis nem emlékszem, hogy a filmben nagyobb volt a korlát mint az ember :P
De ezt eltekintve szép lett nagyon.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Captain Jack Harkness - 2010.06.13 11:51
Azért olyan nagy sztem, mert a Na'vi-k nagyobbak az embernél, de a stick méretét nem lehet ( gondolom ) módosítani. :P


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Lewis - 2010.06.16 09:41
Van már letöltő link? :)
Csakmert nem találtam(lehet mert vak vagyok)  ;) ;) ;)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Jonel - 2010.06.16 09:54
Lewis a legelső hozzászólásnál keresgéld. Garantálom, hogy ki fogja szúrni a szemed... ;D :P 8)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Bk.F@ntaSTICK^^ - 2010.06.24 18:35
Letöltötem de nem indul el azt írja ki hogy error :P


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.06.24 18:36
Log utolsó pár sorát kérjük és egy error képet.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Betonkezű Damisz - 2010.07.17 20:03
Ezt is kiprobáltam már rég,csak elfejtettem mondani hogy a mod egyszerűen király xD


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Chan - 2010.07.18 12:09
Nagyon jó!Mikor jön az új verzió?


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: [TIM] cakko - 2010.07.18 15:48
Amikor elolvasod Hector adatlapját a honlapon......


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Chan - 2010.07.19 10:23
Milyen honlapot?:-)Bocs de nem tom...


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Kanselot - 2010.07.25 18:24
Tetszik a Mod csak nem tudok lejönni a szigetről


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: zerocool. - 2010.08.04 09:54
Szuper egy mod. Nagyon gratulálok hozzá :)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Frici báá :$™ - 2010.08.07 17:21
Tényleg nagyon jo ez a mod


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Fanta - 2010.08.20 11:36
Szupi egy jó mód  ;D


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Mand. - 2010.11.17 19:23
gyönyörű.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: -[H.G]- NO.1 - 2010.11.17 19:32
szépnek,szép :) csak értelme nincsen.


Cím: Re: Islands
Írta: Hector - 2010.12.08 14:39
Mire kész leszel, a mod realm is kész lesz :D Én ezzel a verzióval biztosan játszanék... :)

ezt 2010.05.23-án írták.

Valszeg ez a cucc mostanában lesz kész. Mármint a stickman verzió. És gondoltam megcsinálom az 2.0 verziót. Mennyivel jobb lesz, hogy lehet gyilkolni is, kicserélem a fegyvereket, teszek bele avatar zenét, tuningolom a pályát, új hangok, megcsinálom a sárkányos repülés funkciót is... és ezt mind a KP 4 elött!!!


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: -[H.G]- NO.1 - 2010.12.08 16:13
"sárkányos repülés funkciót"
Ez alatt mit kéne érteni pontosan?::)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Hector - 2010.12.08 20:54
fogok csinálni egy láthatatlan terepet, amin sárkánnyá átváltoztatott antigravval lehet menni :)


Cím: Re: Islands
Írta: Szabesz-kun - 2010.12.08 21:11
és ezt mind a KP 4 elött!!!

Van egy olyan érzésem, hogy idén már nem fogunk játszani a kp4-el.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: boross - 2010.12.08 22:57
ki tudja? lehet hogy a kp4 lesz a "fa alatt"  :D


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Hector - 2010.12.09 00:38
lehet, de nem


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Dr.KamikazEE - 2010.12.09 08:39
Az pedig jó lenne   :D :D :D :D



Cím: Re: Avatar MOD
Írta: sadypisten - 2010.12.09 10:32
A korábbi verzió képeit légy szíves pótold. Ahogy elnézem a tárhelyszolgáltató törölte. Rakd fel inkább dropboxra. Köszi!


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: ChupaChupsBoy - 2010.12.10 14:19
Hector!
Szerintem te nagyon tehetséges vagy ebben a témában!(MODolás)
Ha egyszer pl.4 napig csinálnál egy egy MODot akkor egészen-NAGYON jót csinálnál!
Ha az Avatar moddal sokat foglalkozol nagyon elismert mod lessz!
(Ez csak egy tanács!)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Hector - 2010.12.10 14:21
nyugi, ebben lesz munka, és most kivételesen, addig fejlesztem kiadás elött míg egy élvezhető játékmód nem lesz belőle.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: ChupaChupsBoy - 2010.12.10 14:26
Ennek nagyon örülök!
És arra gondoltam hamár Avatar MOD akkor lehetne benne egypár új helyszín!
Mert az 1.0ban nagyon "izgalmas" volt 3 helyen járkálni!
(de az is be jött!)


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Hector - 2010.12.10 14:29
Még nem tom mi lesz benne, de sok új cucc, igen pályabővítés is, mivel nem tom milyen új featurejei lesznek az új verziónak, még én sem tom mi lesz benne.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: ChupaChupsBoy - 2010.12.10 14:35
Ok köszönöm az infót!


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: ChupaChupsBoy - 2010.12.11 12:07
Kedves Hector!
Szerintem az Avatar MODhoz csinálni kéne egy új cursort is!


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: fradi - 2010.12.11 12:13
Hector!
Szerintem te nagyon tehetséges vagy ebben a témában!(MODolás)
Ha egyszer pl.4 napig csinálnál egy egy MODot akkor egészen-NAGYON jót csinálnál!
Ha az Avatar moddal sokat foglalkozol nagyon elismert mod lessz!
(Ez csak egy tanács!)

Szerintem meg majd akkor oktasd ki Hectort ,ha te jobbat csinálsz.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: ChupaChupsBoy - 2010.12.12 09:45
Fradi,én csak dicsértem!(+Mellesleg tanácsot adtam neki) :-X


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Captain Jack Harkness - 2010.12.12 10:14
Hector!
...
Ha az Avatar moddal sokat foglalkozol nagyon elismert mod lessz!
(Ez csak egy tanács!)
Fradi,én csak dicsértem!(+Mellesleg tanácsot adtam neki) :-X
Hector egy profi modellező, nincs szüksége efféle tanácsokra.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: turbo 2000 - 2011.02.02 20:55
sajnálom hector de ez nekem nagyon nem tetszett, összedoptál három-négy követ lebegőt és azon kell menni ennek így semmi értelme ez nekem nagyon nem tetszet!!!


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: Mand. - 2011.02.02 21:14
sajnálom hector de ez nekem nagyon nem tetszett, összedoptál három-négy követ lebegőt és azon kell menni ennek így semmi értelme ez nekem nagyon nem tetszet!!!

Te főgyökér, ez most komoly? 1. "Összedoptál" írni tudni ki fog? 2. összedobta? na csinálj egy ennél 600%-al jobbat. Kíváncsi leszek rá.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: kléni - 2011.02.02 21:47
Vélhetően arra számított, hogy a filmben látható világ teljesét megcsinálta Hector, így érthető, hogy ez a két kis szigetecske (vagy több) csalódást okozott számára.
ellenben turbo, hidd el, nem olyan könnyű megcsinálni ezt a kis szigetet sem, hectornak ennyire volt ideje, ennyit csinált meg. Ez a mod a szépségéért van, nem úgy mint a pár többi.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: -MH- Mark575 - 2011.02.02 23:37
sajnálom hector de ez nekem nagyon nem tetszett, összedoptál három-négy követ lebegőt és azon kell menni ennek így semmi értelme ez nekem nagyon nem tetszet!!!

Mindenkinek megvan a saját véleménye, de az a három-négy "kő" ezerszer többet ér, mint a legtöbb, 10 perc alatt összedobott mod.

írni tudni ki fog?

Na és te honnan vetted ezt a "600%-al jobbat"-ot?


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: turbo 2000 - 2011.02.09 20:13
de én nem tok 600% jobbat csinálni csináld meg te hogy ha ennyire pofázol, de mért nekem ez most nem tetszett ennyi.


Cím: Re: Avatar MOD
Írta: kléni - 2011.02.09 20:16
Aki pofázott, az te voltál, a mellett hogy nem tetszett, semmibe vetted a munkáját.
Téma lezárva.