Stickman Warfare: A játék - Fórum

Általános => MODok => A témát indította: -D- Banán - 2010.11.14 12:03



Cím: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 12:03
Miközben a jelentkezőket várom BSCre belekezdek egy újabb modba. Ezúttal egy hatalmas szigetet akarok készíteni, és bárki segítségét elfogadom. Egyelőre Work-In-Progress állapotban van, és még jó sokat kell dolgozni rajta, de gondoltam megmutatom hogyan haladok. :) Hátha van valakinek kedve csatlakozni.
Képek:
(http://noob.hu/2010/11/14/2_3.jpg)
(http://noob.hu/2010/11/14/1_6.jpg)
(http://noob.hu/2010/11/14/3_1.jpg)
(http://noob.hu/2010/11/14/4_0.jpg)

Igen, pár textúrát Omodból szedtem.




Letöltőlink :
   http://data.hu/get/3323131/StickmanISLAND.rar


Cím: Re: Istald Mod
Írta: Dragon123 - 2010.11.14 12:06
Kőfejek? mint a húsvéti szigeteknél?
a földön kókuszok? (bár ez elég nehéz valóban)
és mint EVENT kitör a vulkán :D (meg tudod oldani h a lávába mész meghalsz mint reaktor közelébe?)
törött hajó  (pl igy kerültönk ide)
és néhány halott stick a TE VAGY AZ EGYETLEN TÚLÉLŐ miatt :D

EDIT: istald mod? nem island?


Cím: Re: Istald Mod
Írta: -MH- Mark575 - 2010.11.14 12:08
-Akár terrain=dont akár nem, csak a fél modell alatt van föld, és ahol van, ott vibrál a víz.

Wingsben y tengelyen mozgasd a modellt az x-z tengelyek tetejére.

És szerintem elírtad a címet. Ha majd kijavítod, rakd elé a [WIP] - részt is. ;)


Cím: Re: Istald Mod
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.11.14 12:09
Én szívesen segítek, csak mond meg ,hogy mit csináljak. :)

Azon a vulkánon szerintem alakítgass még egy picit.A pálmák szépek:)
Esetleg lehetne egy ilyen Challange ,hogy fel kell jutni a vulkán tetejére (vagy az aljába).

Kőfejek? mint a húsvéti szigeteknél?

Ez jó ötlet szerintem. :)

és mint EVENT kitör a vulkán :D (meg tudod oldani h a lávába mész meghalsz mint reaktor közelébe?)

Ehhez Admini jog kell vagy egy jó Hacker program.


Cím: Re: Island Mod
Írta: Dragon123 - 2010.11.14 12:10
Adsz töltő linket h "teszteljük" és mondjunk véleményt esetlek keressünk elcsúszásokat hibákat?


Cím: Re: Island Mod
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 12:13
Amiket jelenleg tervezek:
-Kövek/sziklák
-Hajóroncsok a homokon
-Elhagyatott kunyhók
-Kivenni a fegyvereket a kezekből

Kőfejek? mint a húsvéti szigeteknél?
a földön kókuszok? (bár ez elég nehéz valóban)
és mint EVENT kitör a vulkán :D (meg tudod oldani h a lávába mész meghalsz mint reaktor közelébe?)
törött hajó  (pl igy kerültönk ide)
és néhány halott stick a TE VAGY AZ EGYETLEN TÚLÉLŐ miatt :D

EDIT: istald mod? nem island?

Sorban:
-Lehet
-Ha lesz rá időm, és találok textúrát esetleg megcsinálom
-Eventet nem tudok csinálni
-Lesz
-Nem lesz
-Javítva

-Akár terrain=dont akár nem, csak a fél modell alatt van föld, és ahol van, ott vibrál a víz.

Wingsben y tengelyen mozgasd a modellt az x-z tengelyek tetejére.

És szerintem elírtad a címet. Ha majd kijavítod, rakd elé a [WIP] - részt is. ;)

Majd megnézem thx.

Én szívesen segítek, csak mond meg ,hogy mit csináljak. :)

Azon a vulkánon szerintem alakítgass még egy picit.A pálmák szépek:)
Esetleg lehetne egy ilyen Challange ,hogy fel kell jutni a vulkán tetejére (vagy az aljába).

Kőfejek? mint a húsvéti szigeteknél?

Ez jó ötlet szerintem. :)

és mint EVENT kitör a vulkán :D (meg tudod oldani h a lávába mész meghalsz mint reaktor közelébe?)

Ehhez Admini jog kell vagy egy jó Hacker program.

Modellek/textúrák/5letek

Adsz töltő linket h "teszteljük" és mondjunk véleményt esetlek keressünk elcsúszásokat hibákat?

Majd ha lesz minimális élet a szigeten.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.11.14 12:18
-Hajóroncsok a homokon
-Elhagyatott kunyhók
-Kivenni a fegyvereket a kezekből

Szívesen csinálok hajót vagy kunyhót és ha tetszik, tetszik ,ha nem, nem.

Szerintem nem kivenni kéne hanem mondjuk ,csinál helyette egy bunkós botot vagy lándzsát.
Hummer helyett pedig lehetne valami más, valami kőkorszaki szekér.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 12:21
Járművek nem lesznek. Fegyvereket sem akarok, mert majd a parton a roncsok közt fogsz respawnolni. Esetleg amit itt szedhetsz fel, valami deszka, vagy ilyesmi.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Dragon123 - 2010.11.14 12:21
szerintem nem el kell venni a fegyót hanem "DÁRDÁT" vagy botot rakni a kezébe ugy még elhagyatottabb lesz a mod
esetleg követ vagy csúzlit techbe vagy ilyesmi sőt ha nagyon ráérsz elrejthetnél valahol "KINCSET" vízbe hajóba fölbe vhova... vélemény?


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Gaz - 2010.11.14 12:21
Jármű szerintem felesleges... Én is szívesen beszállok segíteni, modellezem, amiket leírtál és írsz véleményt.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 12:25
szerintem nem el kell venni a fegyót hanem "DÁRDÁT" vagy botot rakni a kezébe ugy még elhagyatottabb lesz a mod
esetleg követ vagy csúzlit techbe vagy ilyesmi sőt ha nagyon ráérsz elrejthetnél valahol "KINCSET" vízbe hajóba fölbe vhova... vélemény?

Kincsek lesznek majd, és egy verseny is lesz, hogy aki először mind megtalálja és képpel bizonyítja nyer.

Gaz, Joe: VEgyetek fel msnre és beszélünk a modellekről. shando9992@hotmail.com


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Gaz - 2010.11.14 12:40
Nem lehetne inkább Skype-ra? Nem jó az msn-em...


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 12:45
Sajna nemtudom mi a szkájp accom.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.11.14 12:50
swbanan1, a jelszó viszont a te dolgod. :) A mod tetszik, Dragon kicsit izgága :D. Amire gondoltam azt mind elmondták előttem. Esetleg ha unatkozom akkor össze dobok valamit, ami eszembe jut.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Dragon123 - 2010.11.14 12:53
swbanan1, a jelszó viszont a te dolgod. :) A mod tetszik, Dragon kicsit izgága :D. Amire gondoltam azt mind elmondták előttem. Esetleg ha unatkozom akkor össze dobok valamit, ami eszembe jut.

nem izgága ötletláda ;) msn en vagy 20 ötletet mondtam még baninak...
nem ide irom mee akk 100 HSZ lenne tőlem...

EDIT: a kincs felirata "BANÁN KAPITÁNY" elveszett kincse :D


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: sadypisten - 2010.11.14 13:05
Azok a pálmák vacakok. És ne légy barom, hogy ebből is challenge hülyeséget csinálsz. Az ötlet jó, csináld a saját fejed után, ne hagyd, hogy a plebs eltérítsen a rossz irányba!


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 13:41
Nem challenge lesz, csak egy kis easter egg féle.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: sadypisten - 2010.11.14 14:37
Ha szeretnéd, felajánlom ehhez a modhoz a régen készített (egyébként tök béna) hajómodellem, ha még emlékszel rá. Ma este, amennyiben szeretnéd ebbe a modba, fel is textúrázom. Máskülönben nem fáradozok vele ...

Edit: http://dl.dropbox.com/u/2640043/1.JPG Rá gondoltam. Természetesen csak mint tereptárgy, messze a parttól. Túl közeli objektumként leakasztaná a nagy poligonsűrűség miatt a játékot (kb 20k poly).


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: [Mortals] Kecsappp - 2010.11.14 14:53
Ötleteim:
1. Alagutak (modellezett földnél és domborzatnál megoldható)
2. Maszkok
3. Egyik fegyver helyére egy labda amire egy arc van rajzolva :D


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.11.14 15:00
Banán, a hajónak még nem kezdtem neki ,még csak ötleteket gyűjtök meg képeket nézegetek ,hogy nagyjából össze álljon a fejemben.
Addig is csináltam 1 kincses ládát:(http://kephost.hu/image-51EA_4CDFDCCB.jpg)
138 polly, ha kell faragok le belőle.

Hátul van 2 kapocs meg egy ilyen "fogó rész" a tetején.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 15:09
Jó lesz, majd este küldd át msnen amiket addig megcsináltál.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Captain Jack Harkness - 2010.11.14 15:28
Én is, amiben tudok, szívesen segítek :)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.11.14 15:47
Ötleteim:
1. Alagutak (modellezett földnél és domborzatnál megoldható)
2. Maszkok
3. Egyik fegyver helyére egy labda amire egy arc van rajzolva :D
Modellezett föld az csúnya. :D
Joe ládikája tetszik, Sapi hajójához már hozzá sem szólok. ;)
Saját ládám. (http://dl.dropbox.com/u/4598642/chest2.PNG)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 15:49
GH vegyél fel msnre, vagy tedd fel data.hura és küldd el pmben.

Alagutak lesznek, maszkok nem, a fegyók meg deszkák lesznek. (egyéb 5let jöhet, de csak olyan kell, amit egy hajóroncsból elő lehet szerezni)
Puszta kéz is lesz.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Mand. - 2010.11.14 15:56
és ami megvan azt le lehetne tölteni? mint a TC-t?


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Oli - 2010.11.14 15:57
Miért akarod a szigetet modellezni? Inkább kis láthatatlan modellekkel formáld a talajt olyanra, amilyenre te akarod.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 15:59
Majd ha lakhatóvá válik a sziget. Értsd: Sziklák, bugfix, erdő, roncsok, minimum 1 kunyhó.

Most egy kisebb patakon dolgozok, amin fatörzsekből készített híd vezet át.

Olinak: Mert az macerásabb. :D És nem lehet barlangokat csinálni.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Mand. - 2010.11.14 16:01
ok


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Alex - 2010.11.14 16:12
Kafa bani nagyon jó!
Azt baromira bírnám hogy hétfőn
bemenk az Euronics-ba
és a polcon  Stickman Warfare Hajótörötek
lenne ;) XD
Az 5lett nagyon szép és jó!

Gratulálni tudok csak! mert kafa


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 16:28
(http://noob.hu/2010/11/14/asd.JPG) (http://noob.hu/2010/11/14/asd.JPG)
A folyó leendő környéke fákkal és kövekkel.

A fák poliszámát egyébiránt lecsökkentetem, mert egy harmadszigetnyi erdő 12k polit foglalt. Maga a sziget ~700 poli. Egy fa jelenleg 250 körül van, a kövek pedig nem haladják meg a 100at.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Alex - 2010.11.14 16:42
Szép! ;) Bani! de nem gondolod én csak úgy mondom
lehet hogy nekem most így képről kicsit furcsa a vulkán textúrája
játékban lehet hogy nem az
de szerintem egy kicsit nagyobbítsál rajta
egyébként arra nem gondoltál hogy raksz a fákra banánt
 ;)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 16:48
Gondoltam rá, de egyelőre nem foglalkozok ilyen kis díszelemekkel.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.11.14 17:05
A sziget egy modell, vagy a játékban csinálsz egy szigetet és oda ez csak egy kiegészítés?


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.11.14 17:07
Nemrossz! :)
DE a fű és a homok átmenetét szépítsd mert így nem olyan élethű.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 17:18
Az egész egy modell.
Az átmenetekkel nem tudom mit kezdjek. :\


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.11.14 17:23
http://data.hu/get/3184494/Banan.zip (http://data.hu/get/3184494/Banan.zip)

Ez a láda.. használd egészséggel:P


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 17:30
Thx. Közben elkészültem egy bokorral, és egy nagyon alap szálláshellyel. Képeket mindjárt rakok fel (ingame).


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Wborg1 - 2010.11.14 18:27
Ha jobban megneezem, egy tök alap modell ez a laada, de hogy ezt keet koczkaabool...


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 18:31
Új képek:
http://noob.hu/2010/11/14/7_1.jpg
http://noob.hu/2010/11/14/8_1.jpg
http://noob.hu/2010/11/14/6_1.jpg
http://noob.hu/2010/11/14/5_4.jpg
http://noob.hu/2010/11/14/9_0.jpg


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.11.14 20:09
Az a "bokor jól néz ki nagyon. :)
A hajó az elég kezdetleges..(majd én dolgozok rajta :D ) Legalább akkor használj még 1 textúrát. :)

És a ládáról levetted a textúrát a szélén?


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Frici báá :$™ - 2010.11.14 20:15
Jol néz ki,régebben csináltál egy olyan modot ahol volt ien gun,tech bázis egymás mellett,ott elég gyatrák voltak a fák,de itt nagyon jol néz ki a fa is a bokor is,grat. szép lett. . . .


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 20:37
A hajón majd még dolgozok, meg csinálok többet. Esetleg egy kunyhót még összedobok most.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Wborg1 - 2010.11.14 20:44
Elég sz@r munka, nem is tudom, hogy van pofám feltölteni a képeket és megmutatni, de:
kunyhoo1 (http://noob.hu/2010/11/14/1_35.jpg)
kunyhoo2 (http://noob.hu/2010/11/14/2_27.jpg)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 20:46
Az én hibám lehet, hogy nem mondtam, de csak ilyen összetákolt lakóalkalmatosságok kellenek. Amilyeneket egy túlélő is tud csinálni.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.11.14 20:55
Az én hibám lehet, hogy nem mondtam, de csak ilyen összetákolt lakóalkalmatosságok kellenek. Amilyeneket egy túlélő is tud csinálni.

Én 1 bambuszos pálma leveles kis tákolmányra gondoltam .Előtte egy kicsi tűz.És ilyenből 3-4 egymás mellett.

Ja és lehet ,hogy a kö textúrára rányomok 1-2 barlang rajzot néhol jól mutatna a barlangokban.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 21:00
Az én hibám lehet, hogy nem mondtam, de csak ilyen összetákolt lakóalkalmatosságok kellenek. Amilyeneket egy túlélő is tud csinálni.

Én 1 bambuszos pálma leveles kis tákolmányra gondoltam .Előtte egy kicsi tűz.És ilyenből 3-4 egymás mellett.

Ja és lehet ,hogy a kö textúrára rányomok 1-2 barlang rajzot néhol jól mutatna a barlangokban.

Ami fából van, és puszta kézzel, max kövekkel építhető az jöhet. Barlangrajz csak akkor ha csinálsz hozzá barlangot, vagy 1 128*128as általam felhasznált barlagtextúrára teszed rá, és majd én kirakom. Tábortüzet fogok csinálni én is, de ha falucskát akarsz (bennszülöttek höhö) akkor jöhet máglya és totem is.

Belekezdtem egy faházba, egyelőre félész. Faház jöhet? ;D

Ha puszta kézzel felépíthető...


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Oli - 2010.11.14 21:22
Banán mondom, formázd meg inkább a talajt, ne akard lemodellezni.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: sadypisten - 2010.11.14 21:24
Ha nem, hát nem ...


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 21:26
Banán mondom, formázd meg inkább a talajt, ne akard lemodellezni.

Direkt így csinálom. Sokkal egyszerűbb amúgy szerintem.

Ha nem, hát nem ...

Ezt mire mondod? <.<


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -MH- Mark575 - 2010.11.14 21:29
Ha szeretnéd, felajánlom ehhez a modhoz a régen készített (egyébként tök béna) hajómodellem, ha még emlékszel rá. Ma este, amennyiben szeretnéd ebbe a modba, fel is textúrázom. Máskülönben nem fáradozok vele ...

Edit: http://dl.dropbox.com/u/2640043/1.JPG Rá gondoltam. Természetesen csak mint tereptárgy, messze a parttól. Túl közeli objektumként leakasztaná a nagy poligonsűrűség miatt a játékot (kb 20k poly).


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 22:02
Eh, nem láttam azt a hszt sry. Mind1, ha egy 13k polis erdő (azóta kivettem) úgy akasztotta hogy1fpsem volt, akkor egy 20ks hajó tán meg is ölné. Azért thx.

EDIT: Egy kép a sziget mostani kinézetével:
(http://noob.hu/2010/11/14/asd_1.JPG)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: sadypisten - 2010.11.14 22:31
Az a csónak nagyon ormótlan (közeli kép alapján). Egyébként a homok-fű, és a kő-fű találkozásánál alakíts ki egy poligonnyi széles területet. Ez lehetőleg legyen egyforma nagy, mondjuk 1 egység széles (minden pontján - ez elég macerés, de nem kivitelezhetetlen). Ide csinász mondjuk PhotoShop-al átmenetes textúrát, a megfelelő méretben. Innen kezdve már szerintem magadtól is rájössz. Ha nem, írj rám MSN-en vagy Skype-on (utóbbi, légyszíves), és részletesen elmagyarázom.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.14 22:35
Az a csónak nagyon ormótlan (közeli kép alapján). Egyébként a homok-fű, és a kő-fű találkozásánál alakíts ki egy poligonnyi széles területet. Ez lehetőleg legyen egyforma nagy, mondjuk 1 egység széles (minden pontján - ez elég macerés, de nem kivitelezhetetlen). Ide csinász mondjuk PhotoShop-al átmenetes textúrát, a megfelelő méretben. Innen kezdve már szerintem magadtól is rájössz. Ha nem, írj rám MSN-en vagy Skype-on (utóbbi, légyszíves), és részletesen elmagyarázom.

A csónakon még fogok dolgozni akkor.
Az átmeneteken pedig én is hasonlóra gondoltam, meg is csinálom ha a nagyobb dolgok megvannak.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: sadypisten - 2010.11.14 22:55
Szerintem elég nagy dolog ... Egyébként jobb, ha most megcsinálod, mielőtt minden nyavaja rajta lenne, és nagyon szöszölni kéne az ilyesmivel.

Egyébként nem tudom, milyen géped van, de a 12k polis erdő akadása nekem gyanús, hogy a terep miatt van. Nagyon nagy a poligonsűrűség, mivel mindent modellel akarsz megcsinálni. Szerintem higgy Olinak, jobban jársz (meg az engine is), ha a terepet próbálod meg faragni. Ebben kérj tőle segítséget, szerintem fog tudni adni.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Hector - 2010.11.14 23:49
egy ilyen szumártai lábasház jól nézne ki szerintem

http://img571.imageshack.us/img571/7972/kp066t.jpg

mobillal fényképeztem éptöri könyvemből :) nagyon tetszik, ott ez a népi építészet!


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Dragon123 - 2010.11.16 10:05
hogy állsz a kőfejekkel? (olyan kicsi a sziget a képen ;))
hol tartotok? (joe?)
jó lenne már kipróbálni ezt a "minőségi" izét :D egyépként lesz benne barlang?


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Hector - 2010.11.16 10:33
Az a csónak nagyon ormótlan (közeli kép alapján). Egyébként a homok-fű, és a kő-fű találkozásánál alakíts ki egy poligonnyi széles területet. Ez lehetőleg legyen egyforma nagy, mondjuk 1 egység széles (minden pontján - ez elég macerés, de nem kivitelezhetetlen). Ide csinász mondjuk PhotoShop-al átmenetes textúrát, a megfelelő méretben. Innen kezdve már szerintem magadtól is rájössz. Ha nem, írj rám MSN-en vagy Skype-on (utóbbi, légyszíves), és részletesen elmagyarázom.

Kéne egy kis multitexture cucc a játékba! Legalább decalokat lehessen tenni.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: sadypisten - 2010.11.16 11:49
Az a csónak nagyon ormótlan (közeli kép alapján). Egyébként a homok-fű, és a kő-fű találkozásánál alakíts ki egy poligonnyi széles területet. Ez lehetőleg legyen egyforma nagy, mondjuk 1 egység széles (minden pontján - ez elég macerés, de nem kivitelezhetetlen). Ide csinász mondjuk PhotoShop-al átmenetes textúrát, a megfelelő méretben. Innen kezdve már szerintem magadtól is rájössz. Ha nem, írj rám MSN-en vagy Skype-on (utóbbi, légyszíves), és részletesen elmagyarázom.

Kéne egy kis multitexture cucc a játékba! Legalább decalokat lehessen tenni.

Vagy használj óriási méretű textúrákat. PS-ben megfestheted és egyben ráhúzhatod. Igazából itt a legjobb megoldás az lenne, amit más játékokban is használnal. De azt megint csak generált terepekhez lehet alkalmazni, vagy legalábbis nem elkülönített modellként. Gondolok én itt arra, hogy az ember heightmappal megad egy terepet, ebből leképzi a megfelelő programmal (Max tud például tud ugye egy megfelelő felbontású plane-re displace módosítót tenni) a terepet, és a színátmenethez már shaderként hozzárendeli a megfelelő textúrákat. A különféle tájképgenerátorok is kb így dolgoznak, lásd például a VUE-t. De ez a technológia Alex perlin noise alapú szigete miatt teljesen el van lehetetlenítve.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Hector - 2010.11.16 19:56
Az a csónak nagyon ormótlan (közeli kép alapján). Egyébként a homok-fű, és a kő-fű találkozásánál alakíts ki egy poligonnyi széles területet. Ez lehetőleg legyen egyforma nagy, mondjuk 1 egység széles (minden pontján - ez elég macerés, de nem kivitelezhetetlen). Ide csinász mondjuk PhotoShop-al átmenetes textúrát, a megfelelő méretben. Innen kezdve már szerintem magadtól is rájössz. Ha nem, írj rám MSN-en vagy Skype-on (utóbbi, légyszíves), és részletesen elmagyarázom.

Kéne egy kis multitexture cucc a játékba! Legalább decalokat lehessen tenni.

Vagy használj óriási méretű textúrákat. PS-ben megfestheted és egyben ráhúzhatod. Igazából itt a legjobb megoldás az lenne, amit más játékokban is használnal. De azt megint csak generált terepekhez lehet alkalmazni, vagy legalábbis nem elkülönített modellként. Gondolok én itt arra, hogy az ember heightmappal megad egy terepet, ebből leképzi a megfelelő programmal (Max tud például tud ugye egy megfelelő felbontású plane-re displace módosítót tenni) a terepet, és a színátmenethez már shaderként hozzárendeli a megfelelő textúrákat. A különféle tájképgenerátorok is kb így dolgoznak, lásd például a VUE-t. De ez a technológia Alex perlin noise alapú szigete miatt teljesen el van lehetetlenítve.

A blender is tud effélét, dőt ha már így csinálod, akkor már a fényeket is lődd be és rendereld az egész cuccot a textúrára, és akkor az lm fájl lehet 64*64 is és szürke. És a fény is valszeg sokkal jobb lesz.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: sadypisten - 2010.11.16 20:19
Jogos. Viszont továbbra sem sok értelmét látom a sziget kimodellezésének, bugos lesz, és rettenetesen romlani fog a polygonsűrűség miatt a sebesség is.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Wborg1 - 2010.11.16 20:28
A bug alatt gondolom azt érted, hogy pattogni fog a stick, stb....


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.16 20:39
Egyelőre nem bugos. Az átmenet valszeg úgy lesz megoldva, hogy create texute-rel kirajzolom.

EDIT:
(http://noob.hu/2010/11/17/hatas.jpg)
Nos, elkészült ez is.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.11.18 16:11
Szerintem nagyon szép lett így.

Irodalom órán unatkoztam és csináltam egy elég jó kis vázlat rajzot a hajóról és rengeteg kiegészítő ötletem is van hozzá.
Szerintem péntek este vagy szombaton neki is kezdek ,csak mondj 1 polly számot ,hogy kb. úgy dolgozzak majd.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.18 18:51
Egy roncs 800-1000 legyen max. Házikó kijön 5-600ből is.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.11.20 14:23
Tegnap elkezdtem a hajót már csak csicsák kellenek rá.(Ágyú ,horgony dobozok létra, törött üvegek kötelek..)
http://kepfeltoltes.hu/view/101120/Bani_haj__www.kepfeltoltes.hu_.png (http://kepfeltoltes.hu/view/101120/Bani_haj__www.kepfeltoltes.hu_.png)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Frici báá :$™ - 2010.11.20 14:54
Egész jó lett Joe.Egy ötlet:tehetnél bele kisseb szakadt köteleket is. . . . . . Meg még egy kisseb növényeket,mohát stb.,de az már tulságosan csicsás lenne szerintem....


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -|H.S.P.C.|- Dani - 2010.11.20 15:10
Milyen hajó elején van kormány? :O


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.11.20 15:18
Milyen hajó elején van kormány? :O
Hallod nekem is ez a bajom ,hogy a végére kéna a kormány de az eleje akkor meg rohadt üres..
Nemtom akkor mit tegyek oda..kidőlt árbóc?


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: kléni - 2010.11.20 15:26
http://www.google.hu/imghp
Biztos fogsz találni valamit, amit odarakhatsz :P


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Oli - 2010.11.20 15:32
Kötelek, hordók, szerszámok, törmelék.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.11.20 21:15
Egykét dolgot raktam még rá.(Hordó kidőlt árbóc + javítások)
Banán rakj még rá amit szeretnél :http://data.hu/get/3206069/Banan.zip (http://data.hu/get/3206069/Banan.zip)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.20 21:49
Kösz :) Épp most konvertálom, és ha kész a hajó, (átméretezés) meg a homok-fű átmenet, szika-fű átmenet, akkor ki is adom a mod első verzióját. Valszeg holnap.

FAIL:

Game started at:2010.11.20.20:56:11
DirectSound and DirectInput Initialized
Max indices:FFFFFF...Using 16 bit indices
Direct3D Initialized
Loading menu
Loaded menu
Loaded stickmen
Loaded weapons
Sorry, but an unhandled error occured:Range check error
Last state: Initializing
Last network action:
Last sound action:
Exception at:2010.11.20.20:54:34

Valaki?


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Oli - 2010.11.20 22:00
Passz, ilyen velem is előfordult már. A legutóbb módosított dolgokat állítsd vissza egészen addig, amíg jó nem lesz (milyen jó dolog Dropboxon dolgozni, ehh :P)
Joe: a "fa2" nevű textúra egy kicsit túl nagy, kicsinyítsd le. Kisebbek szoktak lenni ezek a fadarabok. A hajópadló, és a hajó törzse meg nem ugyanolyan fából szokott lenni (ha már a textúra felhasználásnál tartunk, legyél már annyira kreatív, hogy nem más modból használsz fel textúrákat)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: sadypisten - 2010.11.20 22:13
Alex nekem azt mondta, hogy a Range check error akkor jön elő, ha túl sok poligon kerül egy területre. Ezért nem tudtam például az arabos modomnál berakni a palotát, amivel napokig kínlódtam. Szedj le polikat, rakd át máshova az objektumot, darabold fel és úgy rakd be, vagy bármi. Különben ezt fogja írni :(


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.11.20 22:45
Akkor törölj 1-2 hordót. Még jó ,hogy nem hagytam rajta azt a 200 pollys horgonyt.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: NaNi - 2010.11.25 19:39
Kérhetek egy időpontot, hogy mikor lesz kész?


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.11.25 19:51
Ha nem írsz normális betűkkel nem.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Hector - 2010.11.26 08:15
Igen, pár textúrát Omodból szedtem.

ja a 90%át :D


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: 666™ - 2010.12.10 19:59
Bani tudnék még vmit csinálni ? :D nem modellezek annyira profin de tudok.valamire csak hasznos vagyok.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.12.10 20:44
Persze hogy tudsz, de mostanában nincs időm nagyon a szigetre, bár most hétvégén megpróbálom megoldani a kifagyást, addig jöhetnek a modellek. :D


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: 666™ - 2010.12.10 21:57
Sztem több fa kéne.Mongyuk egy erdő a vulkán mögé.:D


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: misza98 - 2010.12.11 00:30
Jól néz ki! :D Grat ;)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: láng láger - 2010.12.11 16:19
Én csináltam lawnak egy dárdát amire puskaporos kókusz van akasztva,képet felrakni nem tudok,annyira nem lett nagy szám de kilehet egészíteni,ha érdekel akk majd írj és küldöm aztán ha jónak találod belerakod ha nem nem.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.12.11 19:06
Képet!


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: láng láger - 2010.12.11 19:37
(http://kepkezelo.com/images/cdt35gp3h4dzhdo0e2z.jpg) (http://kepkezelo.com/)

Mint mondtam nem lett nagy szám szerintem.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.12.11 21:18
Túl vaskos a bot. A kő felőli részét vékonyítsd le. És a kókuszdió szvsz felejtős.
(http://www.awise.org/files/productsimages/BS_C/31450.jpg)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: BigB - 2010.12.12 14:26
Hello!Ha kéne csináltam egy bungallot ,bár eléggé kezdetleges de egész jó sztem.(a képen nagyobb ,mint amugy, csak felnagyítottam ,hogy jobban látszódjon)

(http://kepfeltoltes.hu/thumb/101212/260353850N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png) (http://kepfeltoltes.hu/view/101212/260353850N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png)
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu (http://www.kepfeltoltes.hu)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.12.12 14:41
Törött kézzel nehéz modellezni de vannak ötleteim amiket megvalósítok amint levették a gipszet(Low polly hajó roncsok, csicsák kiegészítők)
Banán neked meg csak válogatnod kell majd. ;)

Hello!Ha kéne csináltam egy bungallot ,bár eléggé kezdetleges de egész jó sztem.(a képen nagyobb ,mint amugy, csak felnagyítottam ,hogy jobban látszódjon)

(http://kepfeltoltes.hu/thumb/101212/260353850N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png) (http://kepfeltoltes.hu/view/101212/260353850N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png)
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu (http://www.kepfeltoltes.hu)

Nagyon vastag a fal és csúnya a tetőnek a textúrája.Próbálj ilyen egyszerű tákolmányt csinálni.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.12.12 14:42
Kicsit vékonyabb fal kéne, meg a tetőn látsszon, hogy miből van (a végeken dolgozz kicsit).


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Hector - 2010.12.12 14:45
egy ilyen szumártai lábasház jól nézne ki szerintem

http://img571.imageshack.us/img571/7972/kp066t.jpg

mobillal fényképeztem éptöri könyvemből :) nagyon tetszik, ott ez a népi építészet!

egy ilyen kéne inkább :D csináljak?


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.12.12 16:24
Ha van kedved. :D Megköszönném.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: haha123 - 2010.12.13 18:32
jó lett csak anyi még hogy lehetne [akkora marha vagyok, hogy az oLYant oJannak írtam] hogy a láva fojik bele a tengerbe


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Bk.F@ntaSTICK^^ - 2010.12.13 18:51
jó lett csak anyi még hogy lehetne [akkora marha vagyok, hogy az oLYant oJannak írtam] hogy a láva fojik bele a tengerbe

Helyes írásból hányas vagy? (Nem azért)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Dragon123 - 2010.12.13 18:58
jó lett csak anyi még hogy lehetne [akkora marha vagyok, hogy az oLYant oJannak írtam] hogy a láva fojik bele a tengerbe

Helyes írásból hányas vagy? (Nem azért)

Ovisoknak belépni TILOS! Na de elég az offból
-Bani tudom hogy mostanában nem érsz rá de mint látod mindenki nagyon várja a mododat...
-Remélem hamarosan kész nagyon kíváncsi vok milyen ötleteket valósítottál meg (azt is amihez volt kedved olyat is amihez nem  ;))
-Ha kell még ötlet szólj. (Így is van elég deha mégis...)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: BigB - 2010.12.13 19:12
Kicsit jobban elkezdtem kidolgozni ,de a tetővel nemtudom hogy mitcsináljak.Egyébként szerintem a szumátrai lábasház mellett lehetne a sziget másik oldalán mondjuk egy-két ilyen kisebb bungallo.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.12.13 19:23
Ha nagyon ráértek csinálhattok egy bennszülött falut is akár. :D Én mostanában a Minecraft sorozattal vagyok elfoglalva.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Hector - 2010.12.13 19:47
Hamár a házamról volt szó:
(http://img138.imageshack.us/img138/9618/labashaz.jpg)

most fogom kipróbálni milyen a gémben


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: [TIM] cakko - 2010.12.13 19:52
-Ha kell még ötlet szólj. (Így is van elég deha mégis...)
Ötlet, ahogy Te is leírtad sok van, és kevés a kész/elkezdett munka, inkább azt mutassatok.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Hector - 2010.12.13 20:27
na akkor ingame:
http://img84.imageshack.us/i/stickmanwarfare20101213.jpg/
http://img805.imageshack.us/i/stickmanwarfare20101213.jpg/
http://img683.imageshack.us/i/stickmanwarfare20101213.jpg/
http://img258.imageshack.us/i/stickmanwarfare20101213.jpg/


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.12.13 20:41
A poliszámot nem tudnád kb 1-1.5k ra csökkenteni? Egyébként le a kalappal! :D


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Hector - 2010.12.13 20:53
hát nemigazán, nagyon macera lenne, mert akkor vagy a hengerek oldalszámát kéne csökkenteni, vagy a deszkázást hanyagolni. a gerendákon meg nem lehet egyszerűsíteni :)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: potion - 2010.12.13 20:59
Mikor lesz kész nagyon várom?


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.12.13 21:10
hát nemigazán, nagyon macera lenne, mert akkor vagy a hengerek oldalszámát kéne csökkenteni, vagy a deszkázást hanyagolni. a gerendákon meg nem lehet egyszerűsíteni :)

Akkor nem csinálok ezekből falut. :D Am PMben linket pls. :)


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Hector - 2010.12.13 21:16
a házat kb úgy képzeltem el hogy kibújsz a növények közül és megpillantod ezt és akkor az milyen király!

de akkor most az egész sziget egy model??: felejtsd el! keress egy hegyet a pálya akármely részén, ami hasonlít a szigetedre, és utána kővel süllyeszd le a terepet tengerré körülötte.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.12.13 21:33
Kitartok amellett, hogy 1 modell marad.
Egyébként meg tudom csinálni úgy is. Már úgyis kérdek erdőt. :D


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: BigB - 2010.12.13 22:17
A pálya-lesüllyesztést hogy lehet megoldani?Tervezek egy modot és jól jönne ,mert nem akarom egy modellből.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Hector - 2010.12.13 23:45
hát nézd meg a mostani pályán a híd alatt mitől mély a víz...


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: BigB - 2010.12.15 16:52
Megnéztem, de az a baj, hogy csak a medert lehet mozgatni...A vizet nem


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.12.15 17:04
A víz egy adott magasság (illetve mélység)-nél van. A homok úgyszint. A murva egy adott lejtésszögtől. Ha egyik sem akkor fű. A vizet pedig mélyre rakott modellek idézik elő. Azok a kövek a híd alatt. Azok miatt olyan a víz, amilyen. Ha te is mélyre raksz pár dolgot akkor ott is víz lesz. Vizet ide-oda mozgatni nem lehet.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Alex - 2010.12.19 23:45
Hát igen elégé furcsa lenne ha a vizet mozgatni lehetne?! ???
Hector háza pedig nagyon jól sikerült Joeblack hajóját bele raktad banán?
mert az nagyon jó lett.
De összegezve így is jó az egész.



Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: [-Gres-] - 2010.12.22 16:48
Tiszta jó a mod szerintem lehetnének benne ilyen totemoszlopok is:D
 am Banán honnan kell letölteni azta minecraftot?:D


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.12.22 17:57
Amíg ismét lesz kedvem dolgozni ezen, addig zárom a topikot.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2010.12.25 11:41
Itt az én karácsonyi ajándékom nektek: http://data.hu/get/3323131/StickmanISLAND.rar
Egyelőre még van rajta mit dolgozni, de azthiszem elérte a minimum szintet, hogy kiadhassam.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -FP- Chim - 2010.12.25 12:03
Ez szép ajándék banán egész jó lett csak szegényes egy kicsit a terület. Lehetne még berakni majd
pár dolgot. Nekem tetszik amikor a törött hajóban spawnolás. :D :D


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Gyümi - 2010.12.25 13:25
Jó ajándék bani nagyon jól elvoltunk bujócska stb..:D


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -ELIT- Sheffield - 2010.12.25 15:04
Tetszik ez a mod. Nagyon szép és jó munkát végeztél !! Grat


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Hector - 2010.12.25 17:14
Látszik hogy még alfa :D egy tonna texúrahiba, és üres a sziget. Még mindig azt mondom, hogy a szigetnek a földből kéne lennie nem modellből. A vulkán más dolog mivel barlang is van benne, az jó. Egyátalán nem neház megcsinálni egy kör alakú szigete, csórd ki omodból a lapito nevű modelt, és a szélességét méretezd bazi nagyra. Ezután a osztd a szigete 4-5-6-7-8 részre amin az erdő egy külön objektum. Így sztem sokkal jobb lenne; a talaj sokkal jobb lenne. Hogy legyen pillanatnyi feature: tegyél sok easter egget!


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.12.25 17:57
A sziget úszik a vízen. :-[ Tényleg jobb lenne, ha nem modelleznéd hanem csak alakítanád a játékot. Kevesebb bug lenne, és szerintem sokkal jobban is nézne ki. A homok-fű átfedés is kicsit ronda. Kicsit lehet, hogy szöszmötölősebb, ha szigetet emelsz és nem modellezel de sokkal szebben is nézne ki. Nem is lebegne. Tudom, be kell rakni több modellt, de akkor is jobb lenne.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Alex - 2010.12.25 18:29
Ma letöltöttem és mászkáltam egy pár percet
de egy kérdés miért pont ugyan ott van ahol a bsc7?
Egyébként tetszett főleg az a ház amit Hector csinált.
A vulkánban is tetszett az alagút
de szerintem a csónakban a bunkert rakd a föld alá!


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: ChupaChupsBoy - 2010.12.25 19:02
Nem rossz.Sőt elég jó alap ahoz,hogy olyan legyen mint az OMod.
Nem tudom mien újitások lesznek benne,de jó lenne ha lenne. :D


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Mand. - 2010.12.29 20:15
Ez gyönyörű. zeroval meg Surával jól el voltunk (barlang, bújócska). Imádom  :-*


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: 666™ - 2010.12.30 17:18
Bani van 1 ötletem.:Úgy tudom hogy a vulkánban van barlang(nem tudom hogy van mert nem tudom kiprobálni a modot.)
Vannak a modban segitök és gondolom még lesznek.Kéne csinálni a barlang belsejébe egy Hall Of Fame féleséget persze
nem olyat mint az Omod-ban mert az tul modern hanem mondjuk faraggott szikla.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Bk.F@ntaSTICK^^ - 2011.01.08 12:48
Csak egy kérdés. Hol lehet be menni a vulkán belsejébe?


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -D- Banán - 2011.01.08 13:32
Sehol.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Bk.F@ntaSTICK^^ - 2011.01.08 16:58
Akkor rosszul kérdeztem. A barlang hol van?


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: zerocool. - 2011.01.08 17:00
Akkor rosszul kérdeztem. A barlang hol van?

A vulkán távolabbi oldalán.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: 666™ - 2011.01.09 12:04
de édes :D
(http://i52.tinypic.com/8yxdua.jpg)
am meg találtam egy bugot az egyik szikla nagyon feldob.


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: haha123 - 2011.01.10 18:58
jó lett csak anyi még hogy lehetne [akkora marha vagyok, hogy az oLYant oJannak írtam] hogy a láva fojik bele a tengerbe

Helyes írásból hányas vagy? (Nem azért)
nem majd itt szarozok a j kel amúgy 4,3


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: -|H.S.P.C.|- Dani - 2011.01.10 19:16
Hanyadikban van helyesírás nevű tantárgy? :O
Helyes írásból hányas vagy? (Nem azért)
nem majd itt szarozok a j kel amúgy 4,3

Fanta: Kár, hogy te sem tudod leírni a helyesírás szót. :(

heheegykettőhárom: Ha nem vagy hajlandó megjegyezni ilyen egyszerű dolgokat, és IE6ot használsz akkor legalább másold be valahova, ahol van helyesírás ellenőrző. IE7től fölfelé illetve használható böngészők mind tudják.


Cím: Re: Istald Mod
Írta: Levi0306 - 2011.01.10 21:26
Kőfejek? mint a húsvéti szigeteknél?
a földön kókuszok? (bár ez elég nehéz valóban)
és mint EVENT kitör a vulkán :D (meg tudod oldani h a lávába mész meghalsz mint reaktor közelébe?)
törött hajó  (pl igy kerültönk ide)
és néhány halott stick a TE VAGY AZ EGYETLEN TÚLÉLŐ miatt :D

EDIT: istald mod? nem island?
helló ez tök jó :D ;) :)azt meg tudod csinálni hogy ezen lehessen játszani de nem mod ként?ugy mint a mostani stickman-nal ami nem mod ;D :D :o


Cím: Re: Istald Mod
Írta: Levi0306 - 2011.01.10 21:29
Kőfejek? mint a húsvéti szigeteknél?
a földön kókuszok? (bár ez elég nehéz valóban)
és mint EVENT kitör a vulkán :D (meg tudod oldani h a lávába mész meghalsz mint reaktor közelébe?)
törött hajó  (pl igy kerültönk ide)
és néhány halott stick a TE VAGY AZ EGYETLEN TÚLÉLŐ miatt :D

EDIT: istald mod? nem island?
helló meg tudod csinálni azt hogy ne mod ként játszunk vele? ha meg tudod lécci csináld meg ::) :D ;D


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: zerocool. - 2011.01.10 21:31
Nem tudja...


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: potion - 2011.01.14 12:09
"kicsit" bugos


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: Levi0306 - 2011.04.23 19:43
melyik szikla dob fel????:o:o :o pls képet


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: kléni - 2011.04.23 19:59
a harmadik szikla jobbra


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: niklo - 2011.06.29 11:47
szerintem szólni kéne adminnak hogy ezt a modot a klánbázis mellé rakja be, szent helyként :D

ötletek:
felvehető bunkók stb... (ha úgy programozol mint állat akkor sikerül)
a karakter tud enni kókuszdiót ami a fáról esik le, vadon élő állatok (ha nem eszel 10 percig meghalsz :D)
a gunoknak sárga bennszülött kosztüm a techeknek zöld, kalapok helyett maszkok :D
ilyen lándszák is felvehetők :D
(a spórában törzsi fázisnál vannak ilyen cuccok :D)
(azért nem a játék nevét írtam mert szerzői jog sértés lenne  :D)

[most fojamatosan megy a szeró így nem lehet rajta játszani, ha kihúzom a netet akkor nem lesz ellenség vagy barát, ez még egy ok amiért be kéne tenni a játékba :D]


Cím: Re: Island Mod - [WIP]
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2011.06.29 11:56
felvehető bunkók stb... (ha úgy programozol mint állat akkor sikerül)
a karakter tud enni kókuszdiót ami a fáról esik le, vadon élő állatok (ha nem eszel 10 percig meghalsz :D)
a gunoknak sárga bennszülött kosztüm a techeknek zöld, kalapok helyett maszkok :D
ilyen lándszák is felvehetők :D
Ez mind szép és jó csak nem lehet megcsinálni a játékba.És hiába tud bárhogy programzoni ,ha nincs Admini joga a játékhoz.