Stickman Warfare: A játék - Fórum

Általános => MODok => A témát indította: Oli - 2010.12.23 15:46



Cím: sm_cw
Írta: Oli - 2010.12.23 15:46
Most a Téli Bajnokság CW-je alatt támadt az ötletem: kéne egy cw mapot csinálni. A szigeten 60-80 playernél igazán jó játszani, ehhez képest a CW-ken maximum 15-en szoktunk lenni. Az egész arról szól, hogy találsz-e ellenfelet, vagy nem, és akkor ő kempel le a sziget másik végéből. Szóval arra gondoltam, hogy egy sokkal kisebb, zárt pálya kéne pont az ilyen alkalmakra.
Igazából eddig jutottam, ötletek, segítők kellenének.
Szerk: Ja és ugye az egész annak a kapcsán, hogy hamarosan lesz modder realm, ahol lehet ölni moddal.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Dragon123 - 2010.12.23 16:36
Bakker Oli en is erre gondoltam hogy csinalok egy ilyet :D
De en arra gondoltam hogy 2 klan bal es jobb oldalrol indulnak el kozepen van a cel es meg kell akadalyozni hogy a masik elerje a celt.PL:sniper folyamatosan ugzel hogy ay ellenseg ne erjen fel (pl egy toronyra) a torony tetejere ahol van a zaszlo. (tegyuk fel hogy az a cel) nekem ilyesmi 0tletem volt (Nemigaz h te is erre gondoltal :D)
Sok sikert a modhoz ha kell otlet csak szolj mar reg ota gondolkodom egy ilyesmin ;).
(Elnezest romaniaba vagyok es nincsenek ekezetek :))


Cím: Re: sm_cw
Írta: fradi - 2010.12.23 16:40
hogy egy sokkal kisebb, zárt pálya kéne pont az ilyen alkalmakra.

Hogyha jól emlékszem volt már erről szó,sőt voltak pályák is amik ilyen zártak voltak,csak most nem találom a topikot.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Alex - 2010.12.23 17:01
Aha értem :D
Ez jó akkor kb. azt mondod hogy olyasmi féleségű  pályát kellene
csinálni ,mint outland?
Meg próbálok csinálni egyet! (persze ha szabad)


Cím: Re: sm_cw
Írta: [TIM] cakko - 2010.12.23 17:05
hogy egy sokkal kisebb, zárt pálya kéne pont az ilyen alkalmakra.

Hogyha jól emlékszem volt már erről szó,sőt voltak pályák is amik ilyen zártak voltak,csak most nem találom a topikot.
Én egy 1v1 pályára emlékszem amit Gh csinált.


Cím: Re: sm_cw
Írta: -FP- Chim - 2010.12.23 17:15
Csak ebbe lehetnének sáncok vagy hasonló, mert azért az igazi war-ba is lehet.


Cím: Re: sm_cw
Írta: -|H.S.P.C.|- Sensui - 2010.12.23 18:39
Én is próbálkoztam már egy aréna szerűséggel de jobb híján csak vacaknak nevezem.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Dr.KamikazEE - 2010.12.23 18:43
Én egyszer még anno csináltam egy ovális alakú arénát,ha gondolod Oli én szívesen segítenék ebbe ez ötletedbe 


Cím: Re: sm_cw
Írta: ChupaChupsBoy - 2010.12.23 20:01
Jó az ötleted,Oli!Csak arra lennék kiváncsi hogy meg fog e valósulni.
/Modder realm mikor lessz/?


Cím: Re: sm_cw
Írta: Oli - 2010.12.23 20:09
Én elsőnek valami TDM pályára gondoltam, respawn helyekkel a pálya két végén (sajnos nem lehet megoldani, hogy a tech és gun külön respawnoljon, szóval vegyesen lesz).
Méretben szerintem 2-3X akkora kéne, mint outland, azon kényelmesen el lehetne csatázni. Szerintem az lesz, hogy egyelőre csak elnagyolt, szögletes valamiket rakok le, azzal beállítjuk a pályát, a stíluson aztán lehet gondolkodni (mivel valami hosszúkásra gondoltam, ezért egy utca jó ötlet lenne)


Cím: Re: sm_cw
Írta: -|H.S.P.C.|- Sensui - 2010.12.23 21:10
Esetleg barikádok, felrobban hummer...stb  :)
Am miért pont ez a topic neve? :D


Cím: Re: sm_cw
Írta: [TIM] cakko - 2010.12.23 21:34
Szegény szeretett Fórum Moderátorod - egy kocka. És szerintem itt a történet vége :D.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Adam15 - 2010.12.23 21:38
Nem azért de valaki egyszer felvetette hogy a gunok/techek külön helyeken respawnoljanak. Admin mondta is hogy jó ötlet, lehet hogy megcsinálja majd egyszer.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Gabi - 2010.12.23 21:52
Admin mindenre mindig aztmondja hogy egyszer majd megcsinálom. Ez a verzió is nem lett jó ugy ahogy van

Am meg olyat kéne hogy ne 2 respwan hely klegyen mert akkor sok lenne a hátba killtugykéne megcsinálni mint kparkot hogy elején belesel egy portálba és az meg bedob a pályára sztem valahogy így


Cím: Re: sm_cw
Írta: (-PRO-) GamehunteR - 2010.12.23 21:58
Külön respawn majd lesz, elvileg. Szerintem meg örüljetek, hogy egyáltalán lett új verzió. Segíthetek én is, ha kell. Kör alakú pálya, hordókkal, dobozokkal és ilyesmikkel. 1 "kijövő" hely, az egyikből nem lehet átlátni a másikba. Fontos, hogy ha az egyik uralja a belső kört akkor ne nagyon tudja bevenni a kaput. Tehát mondjuk 2 hely, ahol ki lehet jönni. Középre valami nagy torony ahova nehéz felmenni. Szép nagy feljárókkal. És legfelül a checkpoint. A szabályok már más tészta.


Cím: Re: sm_cw
Írta: ChupaChupsBoy - 2010.12.23 22:04
Szerintem egyen hasonló CS 1.6-hoz.Végül is ugyanaz a lényeg a kettőben,2 csapat egymás ellen! ;)
UI: Ezaz utcás ötlet nagyon tetszik....(Többit Privátban.)


Cím: Re: sm_cw
Írta: JELackland - 2010.12.23 22:32
Kb. 350x350-es alappálya kellene. Lehetne benne lövész-, futóárok is, és több növényzet.
Utcás bulihoz ajánlanám a cod uo Rajna-völgyi mp pályáját, csak inkább romokat kellene behelyezni, mint "sértetlen" épületeket (úgysem a beltéri harcok dominálnak), illetve három irányban lehessen szabadon előre haladni (a cod uo-ban a domb miatt kissé nehézkes, így csak az utca és a folyópart szabad).


Cím: Re: sm_cw
Írta: stukker01 - 2010.12.23 22:58
Én elsőnek valami TDM pályára gondoltam, respawn helyekkel a pálya két végén (sajnos nem lehet megoldani, hogy a tech és gun külön respawnoljon, szóval vegyesen lesz).
Méretben szerintem 2-3X akkora kéne, mint outland, azon kényelmesen el lehetne csatázni. Szerintem az lesz, hogy egyelőre csak elnagyolt, szögletes valamiket rakok le, azzal beállítjuk a pályát, a stíluson aztán lehet gondolkodni (mivel valami hosszúkásra gondoltam, ezért egy utca jó ötlet lenne)

Mi lenne, ha esetleg lenne egy felügyelő. Mindjárt elmondom, hogy miért: Egy respawn hely lenne, és két teleport nagy feliratokkal, hogy gun/tech, egyik az egyik csapaté, a másik a másiké. Mikor megjelennek az emberek és nem mentek át egyik teleporton sem, nem lőhetnek (egyáltalán nem!) és ezért kell a felügyelő, hogy vigyázzon arra, hogy senki se lőjön a respawn-helyen.
Így még a térfélcsere is megoldódna. :D


Cím: Re: sm_cw
Írta: -|H.S.P.C.|- Sensui - 2010.12.23 23:10
Az én elképzelésem:
http://img714.imageshack.us/img714/3142/15478931.jpg (http://img714.imageshack.us/img714/3142/15478931.jpg)
/még nincs kész | rohadt sok poly szal nem a játékba lesz =)/


Cím: Re: sm_cw
Írta: Dr.KamikazEE - 2010.12.23 23:12
Az én elképzelésem:
http://img714.imageshack.us/img714/3142/15478931.jpg (http://img714.imageshack.us/img714/3142/15478931.jpg)
/még nincs kész | rohadt sok poly szal nem a játékba lesz =)/
Jó lett grat ::)
Majd holnap elkezdem a munkát rajta mert most gépen vagyok és csak laptopon mükszikk nekem a wings
EDIT: Lenne hozzá 1 ötletem Gondolom már látatok arénát ahol koncertek vagy stb szokott lenni és ehhez hasonlót ehetne az arénába készíteni nos mit szóltok
EDIT: Megvan a 200 hsz ^^


Cím: Re: sm_cw
Írta: Oli - 2010.12.23 23:48
Egyelőre még ne dolgozzon senki, tervek kellenének.
Respawn: úgy gondoltam, hogy két vége lesz a pályának, de valójában több respawn hely lesz elszórva ezeken a végeken, hogy ne legyen annyira unalmas.
Én elsőnek valami TDM pályára gondoltam, respawn helyekkel a pálya két végén (sajnos nem lehet megoldani, hogy a tech és gun külön respawnoljon, szóval vegyesen lesz).
Méretben szerintem 2-3X akkora kéne, mint outland, azon kényelmesen el lehetne csatázni. Szerintem az lesz, hogy egyelőre csak elnagyolt, szögletes valamiket rakok le, azzal beállítjuk a pályát, a stíluson aztán lehet gondolkodni (mivel valami hosszúkásra gondoltam, ezért egy utca jó ötlet lenne)
Mi lenne, ha esetleg lenne egy felügyelő. Mindjárt elmondom, hogy miért: Egy respawn hely lenne, és két teleport nagy feliratokkal, hogy gun/tech, egyik az egyik csapaté, a másik a másiké. Mikor megjelennek az emberek és nem mentek át egyik teleporton sem, nem lőhetnek (egyáltalán nem!) és ezért kell a felügyelő, hogy vigyázzon arra, hogy senki se lőjön a respawn-helyen.
Így még a térfélcsere is megoldódna. :D
Ez is egy jó megoldás, de mindenki csalna. Akkor már inkább legyen feltüntetve, hogy a pálya melyik részére visz. Felügyelő sem kell amúgy, egyszerűen szent hely lenne a modell, és akkor nem lehet ott lőni.
Viszont az elején nem akarom bonyolítani, szóval az első megoldás lesz egyelőre.
Az én elképzelésem:
http://img714.imageshack.us/img714/3142/15478931.jpg (http://img714.imageshack.us/img714/3142/15478931.jpg)
/még nincs kész | rohadt sok poly szal nem a játékba lesz =)/
Unalmas ez a szabályos, kerek forma, és túl sok a fedetlen tér. Az utca ilyen szempontból lenne jó, mert be vagy védve, és megtanulhatod, hogy például a sarkokon kell vigyázni, mert ott láthatnak. Itt mindenhova kéne nézni egyszerre, arról nem is beszélve, hogy esélytelen egyszerre 5-6 ellenségre lőni.
Szóval egyelőre tervezzen, rajzoljon mindenki, aki segíteni akar, a jó ötletek kellenek. Ahogy JEL mondta, 2-3 külön útvonal kell a két végpont között, meg lehet középen egy nagyobb, nyílt terület is.


Cím: Re: sm_cw
Írta: sadypisten - 2010.12.24 01:37
Olibaba, nézz már rá erre a topikra: http://stickman.hu/forum/index.php?topic=2411.0

Igen, kölykök, Elit fórum, ti nem látjátok. Akkor sem ugrált érte senki, bár pár kész modellem már van. Oké, tény, csak az Elitben hirdettem meg a dolgot, de azon a társaságon kívül legfeljebb Hector olyan, akinek a modellezési tudására lehet számítani ilyenben. De azért tessék, egy kis ízelítő abból, amit én összeraktam annó:

http://dl.dropbox.com/u/2640043/011_ModArena/004_Temple/Prev04.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2640043/011_ModArena/004_Temple/Prev05.jpg

Van még más is ezen kívül, de én annak idején ezt gondoltam központi épületnek, köré pedig egy kisvárost akartam felépíteni. Csak hát nem lett belőle sokminden ...


Cím: Re: sm_cw
Írta: Dr.KamikazEE - 2010.12.24 09:14
Szerintem ez jó csak ez olyan templomos mint a COD 2-be :D a Textúra az nagyon tetszik ::)


Cím: Re: sm_cw
Írta: Hector - 2010.12.24 10:53
Ami azt illeti van egy 70% körüli CW modom. Régen azt képzeltem: minden klánnal lesz egy saját mapja amin CW-zik. És mi leszünk az elsők!

egy két screenshot: http://img818.imageshack.us/g/stickmanwarfare20101224.jpg/


Cím: Re: sm_cw
Írta: zerocool. - 2010.12.24 11:12
Hector, ehez nem adnál egy letöltő linket? :)
Nagyon jóó:)


Cím: Re: sm_cw
Írta: ChupaChupsBoy - 2010.12.24 12:02
Szerintem is.Hector nagyon tehetséges vagy!
Amúgy lehetne a neve az hogy Stickman Warfare Clan War Edition. ;D


Cím: Re: sm_cw
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.12.25 03:22
Sady ötletét felhasználva lehetne csinálni egy jö kis terepet.Romos templom teli búvóhelyekkel ,sírok és egy kripta mit a teleportos módszerrel meg lehetne oldani. :)


Cím: Re: sm_cw
Írta: -FP- Chim - 2010.12.25 09:53
Ami azt illeti van egy 70% körüli CW modom. Régen azt képzeltem: minden klánnal lesz egy saját mapja amin CW-zik. És mi leszünk az elsők!

egy két screenshot: http://img818.imageshack.us/g/stickmanwarfare20101224.jpg/
Szerintem ez nagyon szép lett. Ha benne lenne a játékban egyesek rá se ismernének a stickman re.
Nagyon jól kidolgozod. Oo


Cím: Re: sm_cw
Írta: Big.Sün - 2010.12.25 17:53
5-let
Kéne egy arénát csinálni vagy ha ez nem jó 5 let akkor-
Paintball pályát mindneféle kidőlt fákkal bunkikkal stb egyenlőre ennyi az 5 let. :)


Cím: Re: sm_cw
Írta: Dr.KamikazEE - 2010.12.25 17:58
5-let
Kéne egy arénát csinálni vagy ha ez nem jó 5 let akkor-
Paintball pályát mindneféle kidőlt fákkal bunkikkal stb egyenlőre ennyi az 5 let. :)
Hm ez jó ötlet szerintem ::)
És ahhoz mit szólnátok ha fegyverek helyett Paintball puskák lennének.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Nesh. - 2010.12.25 18:01
Hamár paintball akkor a festéknyomokat a falakon,földön lehetne hagyni. Meg új fegyvert is bekellene programozni. Vagy egyszerüen m4 helyére egy paintball puska, ami ezerrel lövi a rendes golyót?xĐ


Cím: Re: sm_cw
Írta: Alex - 2010.12.25 18:27
Hát nem is tudom paintball puska?
Egyébként Hectornak az a B13-as övezete kafa!


Cím: Re: sm_cw
Írta: Oli - 2010.12.26 10:42
Azon gondolkodtam, hogy mégse egy hosszú pálya kéne. Mivel nincsenek még külön tech/gun spawnhelyek, bármikor előfordulhatna, hogy mész előre, majd mögötted újjáéled egy ellenség, és leszed. Nem lenne jó folyamatosan hátra is nézni.
Ezért arra gondoltam, hogy egy szabályos alakú pálya kéne, több spawnhellyel, nem csak a széleken. Ehhez szerintem egy gyártelep stílusú valami illene, sok fedezékkel, néhány megmászható dologgal a kemperek miatt.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Dr.KamikazEE - 2010.12.26 12:01
Hát nem is tudom paintball puska?
Egyébként Hectornak az a B13-as övezete kafa!
Már ez az én ötletem volt luxus lenne vissza olvasni ? -.-


Cím: Re: sm_cw
Írta: -|H.S.P.C.|- Dani - 2010.12.26 13:59
Alex állítása szerint meg fogja csinálni viszonylag hamar. Mire elkészül valószínűleg már lesz.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Oli - 2010.12.26 14:38
Ilyenben én nem bízom. Később még lehet csinálni több pályát, akár olyan hosszút is, csapatonkénti spawnhellyel.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Gabi - 2010.12.26 14:44
 Mint paintball-ban


Cím: Re: sm_cw
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.12.26 20:15
Gyerekek ,szeméttelepet kell csinálni teli roncsokkal és szemét dünékkel. :)


Cím: Re: sm_cw
Írta: Oli - 2010.12.26 20:40
Ja, gondoltam már rá :D UT2004-ben van egy ilyen pálya, a szeméthegyek között kis alagutakkal, meg középen egy kör alakú valami, alatta a nagy üresség...
Egyetlen gond, hogy rohadt sok polyból állna a pálya, és én lowpolynak akarom ezt a modot, hogy cw-zni mindenki tudjon, és senki ne fogja a szaggatásra :P


Cím: Re: sm_cw
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.12.26 23:32
Igazad van! Akkor a temető vagy az utca kéne.
Szerintem a temető még mindig egy ideális ötlet :Buckás helyen ,sok sír :(http://kephost.hu/image-F0AB_4D17B37C.jpg) (Ezt most dobtam össze
példának 32 polly és 20ra lelhet faragni.[azt a két vonalat nem engedi eltüntetni])
Akkor még egy szép kriptát is lehetne csinálni ,meg persze egy templomot (Van egy egész szép félig kész ,bár nem ebben a stílusban) és egy pár fenyőfa elszórva.
Szerintem egész jó lenne és az egész 1500-2000 pollyból kijönne ami elszórva nem olyan vészes. :)


Cím: Re: sm_cw
Írta: -MH- Mark575 - 2010.12.26 23:45
http://imagerz.com/QFdCVF0GUAA (http://imagerz.com/QFdCVF0GUAA)

http://imagerz.com/QFdCVF0GV1Y (http://imagerz.com/QFdCVF0GV1Y)

Ha már a síroknál tartunk. Talán még megvannak a modellfájlok, ha kell, akkor megpróbálom előkaparni.


Cím: Re: sm_cw
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.12.26 23:53
Nem rossz Mark és még abból is bőven lehet faragni.Igazából szerintem elég egy 10 pollys kereszt is vagy egy 6 pollys sima sír szépen letextúrázva.
De először legyen meg a végleges ötlet és aztán gondolkodjunk a megvalósításán ,azaz Oli jóvá hagyására várunk. :)


Cím: Re: sm_cw
Írta: -|H.S.P.C.|- Dani - 2010.12.27 01:36
Polly az egy női név. Polygon pedig sokszög. Éééérteeem?


Cím: Re: sm_cw
Írta: Oli - 2010.12.27 09:36
A temetővel az a gond, hogy nincs rendes fedezék. A sírok is csak pont arra jók, hogy ne tudd eltalálni az ellenséget, mert félig kitakarja, vagy felrobban rajta a lövedék. Meg elég unalmas is lenne.


Cím: Re: sm_cw
Írta: -D- Banán - 2010.12.27 10:27
Régebben csináltam egy aréna modot, de túl gyér lett, hogy feltegyem. Így néz ki:
(http://noob.hu/2010/12/27/full.jpg)(http://noob.hu/2010/12/27/fel.jpg)

Talán kicsit megbuherálom ha lesznek külön bunkerek. :D


Cím: Re: sm_cw
Írta: -|H.S.P.C.|- Dani - 2010.12.27 11:43
Katakombák?


Cím: Re: sm_cw
Írta: fradi - 2010.12.27 12:03
Ez tényleg király,de kicsit több akadály kéne szerintem.Amúgy nagyon tetszik,főleg ha meg lesz oldva hogy külön legyen a gun és tech respawn hely.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Dr.KamikazEE - 2010.12.27 12:26
Fentről nézve tiszt olyan mint egy fűkasza  :)
Egyébként már valaki próbálkozott a Paintball puskával ?
EDIT:banán lehetne belerakni bokrokat vagy valami ilyesmit is.


Cím: Re: sm_cw
Írta: sadypisten - 2010.12.27 13:28
Egy pár apróság:

Jel ötletét korábban nem olvastam, de szerintem (bár a CODUO kimaradt) egy hosszú, völgyes pálya remekül kialakítható lenne, és rettenetesen hangulatosra is meg lehetne csinálni. De ehhez tényleg kell az, hogy Akex megoldja a külön bunkereket is. Remekül lehetne játszani a magasságok alakításával. Ki lehetne alakítani egy folyót (a mostani csatornához hasonlóan), simán megoldhatók az övező hegységek is, a kavicson úgy sem nagyon lehet közlekedni, a hegyoldalt terrain=dont-al végig lehetne pakolni fenyőkkel, a folyón vezethetne át pár híd, hangulatos és békés (vagy romos) kisvárosi övezet is kialakítható lenne (nem kell túlzásba vinni, 1-2 nagyobb épület, max 4-5 parasztház, lehetőleg hasonló stílusban), a városon kívülre temetőt (erről mindjárt többet), az erdős-fás részre sziklákat, erdészházat, magaslest. Gyönyörű és hangulatos lenne, meseszépen kialakítható, nem túl nagy, és rettenetesen feelinges. Szerintem erre is szükség van egy CW maphoz, hogy népszerű legyen, nem pusztán arra, hogy játszható. A völgy két végét valamilyen módont (láthatatlan 1px méretű transzparens png-vel ellátott óriási fal) le lehetne zárni, és akkor nem is nagyon tudna senki zavarni. Ejj, ha valaki megcsinálja, még tán SMWF-ezni is fogok *.*

Oli ötlete, a szabályos, gyáras dolog szerintem unalmas. Gyárból most is van egy raklapnyi (pakold őket egy helyre, rakd körbe bunkerrel, kész a CW modod), szóval én nem szívesen tolnám már megint az unalomig ismert, lehangoló gyári környezetben. Oké, nem sokat játszom, de ettől még ez a véleményem.

Jöttek itt erdős paintball pálya jellegű ötletek (most az idióta fegyveres ötlettől eltekintve). Szerintem ez is legalább olyan hangulatosan megoldható lenne, mint a völgyes pálya. Csak laposban.

Jöttek itt templomos-síros-temetős ötletek. Nem rossz, de önmagában unalmas (lásd fent). Nincs igaza Olinak abban, hogy unalmas lenne, de nem csak sírok kellenek - kápolna, kút, fák, domborzat, terrain=dont kerítés, nagyobb kripták, és rettenetesen pörgős akció is összejöhet. De önmagában lehet tényleg picit unalmas lenne.

Viszont kölykök, elfeledkeztek egy hatalmas lehetőségről, amit Alex apátok kezetekbe adott. Teleportok! Csinálhattok egy sima Quake jellegű pályát is, össze-vissza teleportálgatással, platformokkal, rettenetesen pörgős, kempermentes akcióval! Azt hiszem a teleport láthatóságát be lehet állítani, egyszerűen nullára kell venni, a megfelelő helyeken elhelyezni őket, alájuk valami szép textúrát, ami jelöli, hogy itt teleport van, vagy meghagyhatjátok a visibility-t, és csinálhattok hozzá valami szép emelvényt, mint amilyen a Warcraft3-ban is volt a teleportoknál. Bár egy ilyen moddal, akármennyire is szeretem a Quake-et, nem túl sokat játszanék, egyszerűen nem hiszem, hogy ez SMWF-ben hangulatosan kivitelezhető lenne. Ahhoz sok olyasmi kéne, ami ebben a játékban nincs, de a Q3-ban megvolt.

A teleportokhoz viszont még egy apróság. Simán kivitelezhetőek lennének száz százalékosan fedett helyszínek, nézzétek csak meg Hector kápolnáját (katedrális? ... töknyolc), vagy össze lehetne hozni "két szintes" pályákat is ennek köszönhetően. Csatornarendszer (http://dl.dropbox.com/u/2640043/012_Mod/000_Prev/Stickman%20Warfare%202010.07.13.%2022-41-30.jpg), kripták, vagy bármi más elvetemült ötlet, ami a terep alá kéne, hogy kerüljön, de a játék hiányosságai miatt oda nem rakható (értsd, nem lehet lépcsőn föld alá vezető cuccot csinálni, de így "odafake-elhető").

Engedjétek el a fantáziátokat, nagyon beszűkült mostanában az ötlettáratok, és továbbra is a (számomra legalábbis) már kicsit unalmas gyáras-ipari környezetet akarnátok erőltetni, vagy a százszor lerágott temető ötlettel álltok elő. Ötlet szintjén Jel-é tetszett legjobban (lelki szemeim előtt lepergő hangulati képek miatt), és lehetőséget is abban látom a legtöbbet, csak ehhez még picit tényleg fejlődnie kell a játéknak.


Cím: Re: sm_cw
Írta: JELackland - 2010.12.27 13:32
Oli! Még mielőtt aquapark ötletek is felmerülnének az agyvizek mélyeiről vizipisztollyal, vízágyúval, tűzoltó- és locsolókocsival; be kellene határolnod pontosan, hogy miről lehet szó konkrétan, mert az ötletek kicsit elszabadultak.
Figyelmedbe ajánlanám az Omaha ötletet, amit kicsiben - egy cw-pálya erejéig - meg lehetne valósítani! (később természetesen egész pályás lehetne. Most elsődlegesen pályaalap, egy-két bunker, lövészárok, tüzelőállás (ágyú nem lényeges), házikó és növényzet lenne szükséges. A templom - sírkerttel - a háttérben lenne a számlálók részére a sérthetetlenséget biztosító hely. A csapatok részere a kezdési pont a hajók és a bunkerek lennének, újraéledési pontokként szintén, hátrébb egy-két városi ponttal az "ejtőernyősök" számára.
Ha a drótkerítést már bírná a játék, akkor álcahálót is lehetne berakni a pályára.

Bár Sapi közben írt, de ha már végignyomkodtam, küldöm.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Hector - 2010.12.27 13:57
Nekem egy marsi környezett jutott nemrég eszembe. Azért jó, mert nagyon  könnyen meg leht csinálni feelingesre: kicseréljük a füvet marskőzetre, és kész :D , mert a tech fegyverek teljesen beleillenek egy sci-fi mars környezetbe, már csak egy tonna új épület kéne és kész. J meg hangok kicsrélése meg egy két apróság pl. bokrok elszedése, csak gázmaszkos fejfedők. Nem értem miért nincs ötletetek, csak keresgélni kell valamit, és ihlete kapsz és kész (vagy csak nálam van így?).


Cím: Re: sm_cw
Írta: Oli - 2010.12.27 14:10
Na pont az ilyen hozzászólásokra van szükségem, mert még én sem tudom, hogy mi lesz. Eddig mindegyik tetszik :)


Cím: Re: sm_cw
Írta: sadypisten - 2010.12.27 14:46
Nekem egy marsi környezett jutott nemrég eszembe. Azért jó, mert nagyon  könnyen meg leht csinálni feelingesre: kicseréljük a füvet marskőzetre, és kész :D , mert a tech fegyverek teljesen beleillenek egy sci-fi mars környezetbe, már csak egy tonna új épület kéne és kész. J meg hangok kicsrélése meg egy két apróság pl. bokrok elszedése, csak gázmaszkos fejfedők. Nem értem miért nincs ötletetek, csak keresgélni kell valamit, és ihlete kapsz és kész (vagy csak nálam van így?).

Ezzel nekem annyi problémám van, hogy már a total conversion felé halad, de most csak egy egyszerű CW mapról volt szó. De az ötlet tényleg jó, csak ez most valahogy nem ide passzol ;)


Cím: Re: sm_cw
Írta: Qas - 2010.12.28 13:57
A külön respawn hely talán megoldható úgy ha eredetileg egy fegyvermentes helyre teszitek be a játékosokat ahol van 2 teleport az egyikhez gun a másikhoz pedig tech van írva a falra és a pálya két végére tennének ki. Így mindenki a csapatának megfelelő teleportba menne.
Remélem nem hülyeség.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Oli - 2010.12.28 14:06
Ezzel mindenki csalna.
Viszont beszéltem Alex-el, és mondta, hogy nem nagy meló megcsinálni a tech-gun spawn-t, szóval mégis inkább ilyen legyen. Dani amúgy már rajzolt (http://dl.dropbox.com/u/3675691/cw.png) egy jót, nekem tetszik.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Mand. - 2010.12.28 14:08
Tényleg jó ötlet. És ezt lehet hogy már írták, de háborús kellékek is lehetnének (pl. roncs hummer & antigrav, roncs épületek stb.).


Cím: Re: sm_cw
Írta: Dr.KamikazEE - 2010.12.28 14:11
Lehetne olyan helyszín, mint a Gengszter utcákba,hogy a  kocsik az út közepén oldalra borítva szöges drótok stb.,nos mit szóltok ?


Cím: Re: sm_cw
Írta: sadypisten - 2010.12.28 14:25
Lehetne olyan helyszín, mint a Gengszter utcákba,hogy a  kocsik az út közepén oldalra borítva szöges drótok stb.,nos mit szóltok ?

Hogy csináld meg. Ha van időd, belefér, és annál több mindent bele lehet pakolni. Szóval csak hajrá. Ötletelni könnyű, de a tényleges munkára csak kevesen vannak. Pedig arra nagyobb szükség van, mint ötletekre.


Cím: Re: sm_cw
Írta: JELackland - 2010.12.28 14:30
Dani amúgy már rajzolt (http://dl.dropbox.com/u/3675691/cw.png) egy jót, nekem tetszik.
Egy látványtervet még dobhatnátok róla. Alaprajzot elnézve húsdaráló jellege van.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Hector - 2010.12.28 15:14
az a baj az ilyen kicsi mapokkal, h. nehéz őket balancolni.


Cím: Re: sm_cw
Írta: -|H.S.P.C.|- Dani - 2010.12.28 15:21
A map nem pici(nek van tervezve), magán a főutcán az átjutás az elejétől a végéig kb 5 perc stick sebességgel, odafigyelve. ;)


Cím: Re: sm_cw
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2010.12.28 17:03
Szerintem nem rossz. :) És szívesen segítek benne.
Amúgy az a zöld paca egy erdős rész akar lenni?

Ha drót keritést akartok akkor csak egy ügyes gimp-esre van szükségetek aki megrajzolja és akkor már csak 1 lapot kell vele letextúrázni.


Cím: Re: sm_cw
Írta: -D- Banán - 2010.12.28 17:07
Kicsit átvariáltam a TDM Arénám:
http://imagerz.com/QEIUWUtvAwMEVFtPGAVR
http://imagerz.com/QEIUWUtvAwMEVFtPQAVR
http://imagerz.com/QEIUWUtvAwMEVFtPQwVR

Letöltés:
http://data.hu/get/3335569/StickmanARENA.rar


Cím: Re: sm_cw
Írta: Hector - 2010.12.28 17:14
igazából meg lehetne oldani azt is, hogy ezzel nyomjuk: valaki áll a teleportnál és nézi nem-e csalnak. Ha az egyik csapat csal: az veszt :D Én is dobok össze egy stílusos arénát!


Cím: Re: sm_cw
Írta: Dr.KamikazEE - 2010.12.28 17:20
Jó lett Banán csak még lehetne bele rakni bokrokat vagy fedezékeket.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Big.Sün - 2010.12.28 19:57
Banán kibővíthetnéd kidőlt fákkal aztán bunkerek fa szinüek föld ien szürkés lehetne stb  pl senki sem lenne fen a pályán akkor pár ien célzótábla fellehetne tenni bunkikra h addig is lehetne gyakorolni stb


Cím: Re: sm_cw
Írta: potion - 2010.12.28 20:12
Ha lehet én szívesen MODELLEZEK egy ilyen pályát textúra nélkül ha klell.


Cím: Re: sm_cw
Írta: ChupaChupsBoy - 2010.12.28 23:21
Kicsit átvariáltam a TDM Arénám:
http://imagerz.com/QEIUWUtvAwMEVFtPGAVR
http://imagerz.com/QEIUWUtvAwMEVFtPQAVR
http://imagerz.com/QEIUWUtvAwMEVFtPQwVR

Letöltés:
http://data.hu/get/3335569/StickmanARENA.rar
Ez gyönyörű.Kicsit még nővényesiteni kéne a pályát és kész.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Hector - 2010.12.29 10:05
Tudom h. nem a látvány a fontos, de mégis. Olyan grafiaki/díszlet beli javulás kéne mint a CS1.6 és a CSS között, csak osztve kettővel ;)


Cím: Re: sm_cw
Írta: sadypisten - 2010.12.29 13:38
A technika meg van hozzá. Tudsz bumpot csinálni minden textúrához, jól kell megcsinálni és meg is lesz. Oké, a specular még nincs meg, de talán az is elkészül valamikor, bár az már a mostani dolgokra is kihatással lesz. Ami az ilyen mértékű javuláshoz kell sokkal inkább a modellezői kreativitás, mert eddig kb csak a kocka mellé pakolt téglalap dominált, ettől kéne tudni elrogaszkodni. Csak az elrugaszkodáshoz szükség van modellezési ismeretre, ami a topik olvasói közül rajtad, Olin és rajtam kívül nem sokaknak van meg. Vagy nagyon letagadják, vagy tényleg nem értenek hozzá.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Gabi - 2010.12.29 18:31
Ja kéne mondjuk pl Fa pályára mondjuk igaz nem nagyon illik de valami ilyesmi fedezék kéne még bele sztem


Cím: Re: sm_cw
Írta: ChupaChupsBoy - 2010.12.30 11:30
 szerintem a cwk-hez nem jó ötlet a Modder realm. ??? Azzal múltkor is volt probléma hogy valaki cw-közben zavartésgondolom ez nem hiányzik senkinek.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Hector - 2010.12.30 12:14
A nagy probléma az hogy egyszerre png textúrát meg bumpmapot nem lehet tenni, mert ha magsra állítjuk a grafikkát akkor látszik a bump, de elcsesződik a png, ahol átláttszó oda már a fövet meg vizet meg eget tesz be egyből, leszarja mi van még mögötte. Persze kreatívnak lenni szabad :)


Cím: Re: sm_cw
Írta: Oli - 2010.12.30 14:08
szerintem a cwk-hez nem jó ötlet a Modder realm. ??? Azzal múltkor is volt probléma hogy valaki cw-közben zavartésgondolom ez nem hiányzik senkinek.
Az új verzióban mod szerint fog külön realm-re rakni, szóval ebből nem lesz gond.


Cím: Re: sm_cw
Írta: ChupaChupsBoy - 2010.12.30 14:27
szerintem a cwk-hez nem jó ötlet a Modder realm. ??? Azzal múltkor is volt probléma hogy valaki cw-közben zavartésgondolom ez nem hiányzik senkinek.
Az új verzióban mod szerint fog külön realm-re rakni, szóval ebből nem lesz gond.
Szóval ez úgy fog működni,hogy minden mod kap egy külön kódot?
EDIT:(OFF/100.HSZ/OFF)


Cím: Re: sm_cw
Írta: kléni - 2010.12.30 14:29
Tudtommal ha a realmon mindenki ugyanazt a modot használja, akkor lehet majd ölni.


Cím: Re: sm_cw
Írta: stukker01 - 2010.12.30 19:38
Tudtommal ha a realmon mindenki ugyanazt a modot használja, akkor lehet majd ölni.

Félreértések elkerülése végett hozzátenném (mivel ezt olvastam valamikor), hogy ezek az ölések nem érnek majd pontot. Nem kapsz érte killt...


Cím: Re: sm_cw
Írta: Hector - 2010.12.31 16:02
az lenne fain, ha admin megcsinálná, hogy külön számolná a killeket minden modban.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Morzan - 2011.01.01 19:48
Hú! Vagy félóráig olvastam az egészet!
Sadypisten ötlete jó, de ha teleportolással két gond van.
1. Teleportolás után 3 mp-ig halhatatlan vagy. Igaz lehet izgi lenne a dolog de senki se tudna ölni...
2. Mostanában Pityuli szeróján ha teleportolsz mindenki eltűnik és azután csak várhatod míg valaki megjelenik fél perc után.
Szóval az ötlet jó de nem lenne életképes.


Cím: Re: sm_cw
Írta: -|H.S.P.C.|- Dani - 2011.01.02 13:31
Okosnak akarsz tűnni azzal, hogy félkövérrel írod a betűket, de fogalmak tisztasága a fejedben nulla?


Cím: Re: sm_cw
Írta: sadypisten - 2011.01.02 13:35
Hú! Vagy félóráig olvastam az egészet!
Sadypisten ötlete jó, de ha teleportolással két gond van.
1. Teleportolás után 3 mp-ig halhatatlan vagy. Igaz lehet izgi lenne a dolog de senki se tudna ölni...
2. Mostanában Pityuli szeróján ha teleportolsz mindenki eltűnik és azután csak várhatod míg valaki megjelenik fél perc után.
Szóval az ötlet jó de nem lenne életképes.

Először is szüntesd meg az aláírásod. Vagy valamelyik adminisztrátor fogja. Másodsoron kb 3 ötlettel jöttem. Ezek közül egybe tudtál belekötni. Harmadszor pedig ez a probléma nem áll fenn mindenkinél, lehet jó lenne szétnézned a házad táján főleg az internetkapcsolatod miatt.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Morzan - 2011.01.02 14:37
Hú! Vagy félóráig olvastam az egészet!
Sadypisten ötlete jó, de ha teleportolással két gond van.
1. Teleportolás után 3 mp-ig halhatatlan vagy. Igaz lehet izgi lenne a dolog de senki se tudna ölni...
2. Mostanában Pityuli szeróján ha teleportolsz mindenki eltűnik és azután csak várhatod míg valaki megjelenik fél perc után.
Szóval az ötlet jó de nem lenne életképes.

Először is szüntesd meg az aláírásod. Vagy valamelyik adminisztrátor fogja. Másodsoron kb 3 ötlettel jöttem. Ezek közül egybe tudtál belekötni. Harmadszor pedig ez a probléma nem áll fenn mindenkinél, lehet jó lenne szétnézned a házad táján főleg az internetkapcsolatod miatt.

Először is miért szüntessem meg az aláírásomat? Igen 3 ötlettel jöttél ebben teljesen igazad van még abban is, hogy egybe tudtam belekötni. De a netkapcsolatomat miért kritizálod? 60 megabit/s le 15megabit/s fel. Szóval nem a legroasszabb.
Okosnak akarsz tűnni azzal, hogy félkövérrel írod a betűket, de fogalmak tisztasága a fejedben nulla?
Nem akarok okosna tűnni és nem nulla a fejemben a fogalmak jelentése.


Cím: Re: sm_cw
Írta: sadypisten - 2011.01.02 14:48
Attól, hogy 60/15-ös a neted (amilyet magyar szolgáltató asszem nem is árul), még lehet pocsék. Teljesen mindegy a sebesség, ha nem tud valamilyen okból kifolyólag összeszinkronizálni a szerverrel és a többi játékossal ... De ez már el lett mondva, és ne ezt a témát offold szarrá, ha megkérhetlek.

Az aláírásod meg azért szüntesd meg, mert semmilyen animált dolgot nem szeretünk benne, zavaró, epilepsziát okoz, és mellesleg az animált aláírás még tilos is (emiatt IS lett pl a berakható képek mérete lekorlátozva). Szóval légy szíves.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Morzan - 2011.01.02 15:15
Okok kiszedem. De amúgy az UPC árul ilyet. Mondjuk a részleteket nemtom mert apám fizeti.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Hehe88888[Danana006] - 2011.01.03 15:44
Hát elég sokba kerülhet :P kb 20000 havonta??Vagy több?És am nézd meg a tűzfaladat...


Cím: Re: sm_cw
Írta: Morzan - 2011.01.03 16:10
Annyiba nem. Mert apám fizeti ő meg a tipikus spórolós ember. Tűzfal: Windows Tűzfal
Fenn van a NOD32 csak lejárt a próbaidő.  :D


Cím: Re: sm_cw
Írta: JELackland - 2011.01.03 16:16
Te ellenben olyan vagy, mint a jó kocsmáros, aki vastagon méri a habot: bőkezűen szórod az offokat (a troll haveroddal egyetemben) a cw-mapról szóló meglátásaid helyett.

Dani! Mekkora az általad tervezet pálya alapterülete?


Cím: Re: sm_cw
Írta: haha123 - 2011.01.03 18:34
jó az ötlet  de lehetne [akkora marha vagyok, hogy az oLYant oJannak írtam] is ,hogy két klán lét frontvonal egyméssal szemben és őrtornyok mint két védmürendzer.

                       .                                      .
                       .                                      .
                       .                                      .
                       .                                      .
                       --                                  --
                          *                               *
                       --*                               *--   
                      .                                       .
                      .                                       .


Cím: Re: sm_cw
Írta: Frg/10 - 2011.01.03 20:56
/off
ez mehetne fórum aranyköpésekbe


Cím: Re: sm_cw
Írta: -|H.S.P.C.|- Dani - 2011.01.03 21:03
Te ellenben olyan vagy, mint a jó kocsmáros, aki vastagon méri a habot: bőkezűen szórod az offokat (a troll haveroddal egyetemben) a cw-mapról szóló meglátásaid helyett.

Dani! Mekkora az általad tervezet pálya alapterülete?
~600m^2


Cím: Re: sm_cw
Írta: JELackland - 2011.01.03 21:08
Te ellenben olyan vagy, mint a jó kocsmáros, aki vastagon méri a habot: bőkezűen szórod az offokat (a troll haveroddal egyetemben) a cw-mapról szóló meglátásaid helyett.

Dani! Mekkora az általad tervezet pálya alapterülete?
~600m^2
Az annyi, mint 20x30. az nem kicsi? Azt egy láda sör után is lefutom. Tegyük át a témát az újság blogba, hogy a "talpasok" ne csámcsogjanak rajta.


Cím: Re: sm_cw
Írta: sadypisten - 2011.01.03 21:21
Had élvezkedjen a plebs is. Egyébként Dányel simán csak nem tud számolni. 200x300-nak akart az indulni, szóval inkább 60000m2. Szóval inkább 6ha. ;)


Cím: Re: sm_cw
Írta: (-PRO-) JoeBlack - 2011.01.15 16:48
Elkezdtem egy saját MOD-ot készíteni ,de még csak modellezgetek ,hohy kb. mi lenne jó bele.
Csináltam egy kerítés részletet és amikor kész lett arra gondoltam ,hogy milyen jól menne ehhez a MOD-hoz.(külvárosba)
Jó búvókely ,de viszont lehet látni az ellenséget.
(http://kephost.hu/image-1C79_4D31B2C4.jpg)
Csak ötlet képpen. :)


Cím: Re: sm_cw
Írta: sadypisten - 2011.01.15 16:51
No, ez most egész jó lett. De egy tipp. Kerítést (és ehhez hasonló dolgokat) érdemes elemenként megcsinálni (jobban szólva csak egy elemet), amit aztán duplikálsz kellő mennyiségben, és csak a lezáró, különleges (szétrobbantott, kidőlt, átvágott, stb) részeket kell külön kimodellezni. De amúgy ja. Tényleg tetszetős (ugye, mennyit számít a normális textúra?!)


Cím: Re: sm_cw
Írta: Fodi - 2011.02.28 22:19
lehet, hogy hülyeség amit mondok , de a külön lenne 2 db mod, az egyikgun a másik tech mindenki azt indítja tölti le amivel emnni akar
nah mindegy szal ha hosszukas a pálya akkor  mindenkinek 1 db spawnja va, gunnak ebben technek a másik végében, így nem lehetne megoldani a külön spawnt? és ha többen játszanak akk "elvileg " teljesen más a plya de gyakorlatban ugyanaz de attol még ölik egymást


Cím: Re: sm_cw
Írta: [TIM] cakko - 2011.02.28 23:16
Ha most jól értelmeztem, az első ötletedet még nem mondták, de a többit igen. De amúgy hogy gondoltad azt a 2 modost? Mert arra vannak a bunkerek.


Cím: Re: sm_cw
Írta: Oli - 2011.03.01 10:17
Gondolom úgy, hogy a két játék szinte teljesen megegyezik, csak a bunkerek máshol vannak, és így a két csapat máshol spawnolna. Jó ötlet, csak macerás lenne játszani. Inkább várunk akkor már a tech/gun spawnhelyekre.