-D- Banán
|
|
« Válasz #60 Dátum: 2009.11.16 23:37 » |
|
Nah, most mindent megcsinálok, de a modell láthatatlan. Ez lehet attól, hogy nem raktam rá textúrát?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Oli
|
|
« Válasz #61 Dátum: 2009.11.16 23:49 » |
|
Így van,nekem is láthatatlan(én se raktam rá textúrát mondjuk...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
sadypisten
|
|
« Válasz #63 Dátum: 2009.11.17 07:52 » |
|
No, nekem sikerült elérni, hogy normálisan, textúrástól be tudjak rakni modellt. Este majd postolok képeket. Vagy nem, ha addig másnak is összejön
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.
|
|
|
-D- Banán
|
|
« Válasz #64 Dátum: 2009.11.17 11:34 » |
|
Igen, nekem is sikerült. Már találtam is egy jó helyet a raktáramnak. Majd lehet rakok fel én is képeket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #65 Dátum: 2009.11.18 18:09 » |
|
Új, kis javításokkal ellátott verziót raktam fel FTPre: /misc/stickconvert.rarIgazából az egyetlen javítás, hogy most már nem lesz néhol túl világos vagy sötét a lapok széle. EDIT: 18:17-kor megint tettem fel újat, ami javítja a textúra-elérési-út-gondot (relatívvé alakítja) EDIT2: 22:51-kor is raktam fel újat, mert az előző hibás volt
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.18 23:51 írta Admin »
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
Molni-hun
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Válasz #66 Dátum: 2009.11.19 17:39 » |
|
Kérdésem lenne. A wings3d-ben kocsit tervezek, de a kerék helyét nem tudom bemélyíteni mert a .Scale Axis.-nál eltűnik a kurzor, pedig 1 ponthoz kéne igazítani. (Ha érthetetlenül fogalmaztam akkor Google videói közt wings 3d tourtials-nál. van a kocsiról 1 vidi.) Kösz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Oli
|
|
« Válasz #67 Dátum: 2009.11.19 17:41 » |
|
Lol...Minden művelet közben eltűnik a kurzor,sőt,a forgatásnál is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Molni-hun
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Válasz #68 Dátum: 2009.11.19 17:46 » |
|
De miért?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sadypisten
|
|
« Válasz #69 Dátum: 2009.11.19 18:45 » |
|
Mert így van megírva a program, és olyankor nincs semmi szükség a kurzorra.
Scale axis pedig nem egy ponthoz igazításra való ... Pláne, hogy méretezést ponthoz nem is tudsz igazítani. Asszem erről majd írnom kell tutorialt ... A lényeg, hogy ponthoz akkor tudsz méretezni, amikor jobb egérgombbal kattogsz az adott műveletre. Ilyenkor megadhatsz egy középpontot, amihez a műveletet végzi. Ilyenkor az adott pont lesz a mozgatási/forgatási/méretezési középpont.
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.
|
|
|
Molni-hun
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Válasz #70 Dátum: 2009.11.19 20:40 » |
|
OK és kösz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sadypisten
|
|
« Válasz #71 Dátum: 2009.11.22 12:35 » |
|
Mivel Alex mondhatni megfeledkezett róla, postolom én, hogy immáron van normális, működő konverter. Szedjétek le, amit ő linkelt, abban pedig írjátok felül a megfelelő fájlt (nem nehéz kitalálni, melyiket) ezzel a fájllal: http://dl.dropbox.com/u/2640043/StickConvert.exeSok sikert a modoláshoz!
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #72 Dátum: 2009.11.22 15:42 » |
|
ÉS immáron fentvan a hivatalos oldalon is, most hogy Sady szólt, hogy elfelejtettem oda felrakni... stickman.hu/misc/stickconvert.rarMeg mostmár tényleg relatív elérési utat csinál az abszolútból. (tehát nem az lesz, hogy Could not load texture: data\C:\Alex cuccai\Pornó és egyéb\Nem pornó\Wings\textúrák\legüberrebb textúra valaha.jpg)
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
Dani x
Rendszeres látogató
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
|
|
« Válasz #73 Dátum: 2009.11.22 16:17 » |
|
nem tudok behelyezni semmit nem megy !!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 902
Error 404 - Title not Found
|
|
« Válasz #74 Dátum: 2009.11.22 17:26 » |
|
ADMIN: Elolvastad az Olvassel-t?!
Van rajta textúra? Ha nem, tegyél rá. Ha igen, töltsd le az új verziót. A modell .3ds formátumban a textúrákkal együtt a data/ mappában figyel? Ha nem, tedd be oda. Ha igen, töltsd le az új verziót. Átírtad az Ojjektumok.ini fájlt? Ha nem, írd át. Ha igen, akkor pedig töröld a .sm0 fájlt, amit csinált a konverter. Átkonvertáltad a fájlt? Ha nem, első három pont. Ha igen, töltsd le az új verziót. Megvártad amíg legenerálja a játék a .kd1, és .wp1 fájlokat? Ha nem, várj türelmesen. Ha igen, töltsd le az új verziót.
(Igen, direkt emeltem ki, és mondtam el szájbarágósan. Legalább nem születik egy csomó "éééés ezt hogykell?" hozzászólás)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.22 22:52 írta Admin »
|
Naplózva
|
|
|
|
|