Stickman Warfare: A játék

2024.11.23 04:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 44   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Általános  (Megtekintve 659585 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #150 Dátum: 2010.01.08 17:05 »

Csak pár napra. A régi elavult már, de ahogy láthatod, most bemásoltam a magazonból az eddigi részeket, és majd a többi számot is be fogom.
Naplózva

   
SL Zotee *.*
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 350

-.-


« Válasz #151 Dátum: 2010.01.09 13:30 »

Azt csináltam,hogy egy modelt,letextúráztam,.3ds-be mentetttem.
Stick konverterrel le konvertáltam.
Kaptam ezeket:
kocs1.x
kocs1.3ds
kocs1.sm0
kocs1lm.bmp
 és még kettő textúra képet...
Elinditottam és:
iniGeotremay error....
Mi lehet?
Aztán rakott egy .kd1-es fájlt is.
Jah:
és még objektumok.inibe is betettem:
Kód:
[kocs1]
scalex=1.00
scaley=1.00
zone=Pálya 1
pos=-211.03 33.01 -173.74
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.09 13:33 írta green » Naplózva

StickLows
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #152 Dátum: 2010.01.09 13:33 »

Van a játék főkönyvtárában egy log.txt, annak a vége felé leírja, mi a probléma. Ilyen esetben általában hiányzó textúrára tippelnék, hacsak nem töröltél valamilyen objektumot, amit aztán az ojjektumok.ini-ben bennefelejtettél.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

Ádám
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 484


Bilux láver (L)


« Válasz #153 Dátum: 2010.01.09 13:34 »

Vagy egyáltalán bele se írtad a modell adatait az ojjektumok.ini-be.
Naplózva
SL Zotee *.*
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 350

-.-


« Válasz #154 Dátum: 2010.01.09 13:35 »

höh,mi a fenének hiányzik a víz textúrája?
Stickman Warfare v1.0.2. Log file.
Kód:
---------------------------------------
Game started at:2010.01.09.12:34:16
DirectSound and DirectInput Initialized
Max indices:FFFE...Using 16 bit indices
Direct3D Initialized
Loading menu
Loaded menu
Loaded stickmen
Loaded weapons
Loaded object 'bunker4'
Loaded object 'raktar'
Loaded object 'kikoto'
Loaded object 'nafta'
Loaded object 'gyar1'
Loaded object 'haz3'
Loaded object 'radio2'
Loaded object 'almacomp1'
Loaded object 'almacomp2'
Loaded object 'romhaz1'
Loaded object 'romhaz2'
Loaded object 'banker'
Loaded object 'fuggo'
Loaded object 'pantheon'
Loaded object 'mayan'
Loaded object 'maya_a3'
Loaded object 'maya_b3'
Loaded object 'stickportal'
Loaded object 'towerF'
Loaded object 'techkomplex'
Loaded object 'towerV'
Loaded object 'fenyo'
Loaded object 'meder'
Loaded object 'kocs1'
Loaded object 'BG1'
Loaded objects
Ojjektum renderer:lightmaps...more lightmaps...even more lightmaps...lm texture...
imposters...
2...
read...
VBuffer...IBuffer...locking...decls...Success.
Loaded objectrenderer
Loaded ground textures
Could not load texture:data\water2.jpg
Game ended at:2010.01.09.12:35:37
Vagyis miért nem tölti be?
Naplózva

StickLows
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #155 Dátum: 2010.01.09 13:37 »

Could not load texture:data\water2.jpg

No látod, jó kérdés ... Nézd meg, ha ott van, akkor a hiba az ön készülékében keresendő, ha nincs, akkor véletlenül törölted. Egyszerűen csak pótolni kell Kacsint
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

SL Zotee *.*
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 350

-.-


« Válasz #156 Dátum: 2010.01.09 13:38 »

AZ én gépemben hiba?
most kaptam
Am tényleg ott van
Naplózva

StickLows
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #157 Dátum: 2010.01.09 14:19 »

Biztos, hogy datán belül van a textúra? És biztos, hogy water2.jpg, és nem water2.png, vagy valami más formátum?
Naplózva

   
láng láger
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


Na aki beszó' annak szó' a kép.


« Válasz #158 Dátum: 2010.01.11 13:56 »

lenne néhány kérdésem:
hogy kell textúrát rakni egy modelre?
Naplózva

Ádám
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 484


Bilux láver (L)


« Válasz #159 Dátum: 2010.01.11 13:58 »

http://gulyasbeni.freeblog.hu/archives/2009/05/10/Wings_3D_-_Texturazas_tutorial/

Textúrázási tutorial Gulyástól.
Naplózva
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #160 Dátum: 2010.01.14 14:27 »

Az effects.fx lényegében programozás, szóval annak ajánlom aki ért hozzá. Aki csak értékeket basztat meg benne, az sem gáz, de kevésbé értelmes Vigyorog
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #161 Dátum: 2010.01.14 16:55 »

Üdv! Mosolyog

Dawer  Vok  és  Kérni szeretnék  segítséget  hogyan  tudok modolni mert itt nem  nagyon  van leírva értelmesen esetleg egy  rövid videó-t össze  dobni  lehetne ?  kérhetném ?   


Köszi  fiuk elöre is  Pááááá Vigyorog  x'D Vigyorog
Itt vannak leírások a modolásról, folyamatosan bővül.
Naplózva

   
KeTC |-||_| P
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65

Paradicsomszószmaster


« Válasz #162 Dátum: 2010.01.15 20:38 »

Module sticconvert.exe 000000000........... vmi ilyesmit ír ki és nem tudom konvertálni, pedig mindenmás konvertálása ment mint állat
Naplózva

Én vagyok a ketchup a szenyádon, vigyázz mert kicsurgok!
Blackman
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169

Bmaaan


WWW
« Válasz #163 Dátum: 2010.01.15 22:19 »

Akkor valószínűen hiányzik valahonnan a textúra, vagy felesleges van az outliner ablakban.
Naplózva

Rudi
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965


Karma: ∞


WWW
« Válasz #164 Dátum: 2010.01.15 22:21 »

POMolt textúrát hogy lehet készíteni?
Naplózva

Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 44   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.029 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.