Stickman Warfare: A játék

2024.11.27 01:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 44   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Általános  (Megtekintve 660442 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
gergo-0304
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #225 Dátum: 2010.02.16 15:41 »

kösszi dzsidzsi már csak azt kéne megnéznem hogy rakok textúrát
Naplózva
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 456


Torchwood Team Member


« Válasz #226 Dátum: 2010.02.16 16:34 »

Itt megtalálod goulash textúrázási tutorialját--->  http://www.goulash.extra.hu/wings.ppt
Ez 1 powerpointos fájl, letöltöd, végigcsinálod, kiexportálod a modellt .3ds-be, majd stickconvert, végül berakod a data mappába a textúrát, az átkonvertált fájlokat, szerkeszted az ojjektumok.ini-t és meg is vagy. Ja, a powerpointosba kocka helyett a te modelled legyen!
am nincsmit  Mosolyog Mosolyog Mosolyog


EDIT: Lentre: mégegyszer nincsmit Kacsint Kacsint
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.16 16:48 írta xDxD@>- Dzsidzsi -<@xDxD » Naplózva


,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester Vigyorog
,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit Vigyorog" xDDD By: cakko
gergo-0304
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #227 Dátum: 2010.02.16 16:46 »

ez nekem egy kicsit csájna de megcsinom thx a csegitséget
Naplózva
gergo-0304
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #228 Dátum: 2010.02.16 17:04 »

ja és hol találom az outlinert?
Naplózva
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #229 Dátum: 2010.02.16 17:24 »

http://stickman.hu/magazin/StickMagazin3.pdf

Ajánlom figyelmedbe a többi lapszámot is, általában az utolsó cikként szerepel a modellezési tutor, a StickPlus menüpont alatt eléred.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

gergo-0304
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #230 Dátum: 2010.02.16 20:19 »

oks elolvastam mindet és textúráztam is de vártam másfél két órát és még mindig nem konvertálta de nem írta ki legalább a piros szöveget
Naplózva
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 456


Torchwood Team Member


« Válasz #231 Dátum: 2010.02.16 20:44 »

.3ds-be exportáltad ki a textúrázott modellt?
Naplózva


,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester Vigyorog
,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit Vigyorog" xDDD By: cakko
gergo-0304
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #232 Dátum: 2010.02.17 17:25 »

igen
Naplózva
Ádám
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 484


Bilux láver (L)


« Válasz #233 Dátum: 2010.02.19 19:55 »

http://elekdm.atw.hu/newpage.html

Itt vannak a modjaim, ide is fogom pakolni őket, ha valaki keresné (Igaz, az utóbbi 1 hónapban, amikor törlődve volt a topic, senki se kereste, de nem gond).

Frissítettem őket a mostani verzióhoz, akinek van kedve töltsön.
Naplózva
(-PRO-) Kungfus.
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836


Skater


« Válasz #234 Dátum: 2010.02.19 20:10 »

A sniper harcore-al ugye lehet ölni?
Naplózva

Aki sokat izzad edzésen, az kevesebbet vérzik a harcban!
Ádám
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 484


Bilux láver (L)


« Válasz #235 Dátum: 2010.02.19 20:11 »

Lehet vele ölni, igen.
Naplózva
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #236 Dátum: 2010.02.24 17:12 »

Nos, mint tudjuk, a modok általában teleszemetelik a data mappa nagy részét, és a stick újratelepítése nélkül alig tudunk megszabadulni tőlük. Amennyiben csak épületeket pakolunk be, hasznunkra válhat a mod mappa. Itt egy kis tutorial a használatához:
1. Csináljunk egy mappát a data mappán belül, lehetőleg rövid névvel (max 128 karakter, bár ez eléggé betartható).
2. Pakoljuk bele az épületeinket, amik remélhetőleg már le vannak generálva.
3. Ugyanebbe a mappába tegyük bele az ÖSSZES modolásra felhasznált textúrát (mág az is kell, amit a játék alapból használ).
4. Az ojjektumok.ini fájlt hagyjuk a helyén, és írjuk bele a megszokott módon épületünket, egy kis változtatással: az első sorban, a [] jelek között van ugyebár az épület modelljének neve. Na, ez elég biggyesszünk oda a kreált mappánk nevét, és egy visszafelé mutató perjelet (alt gr+Q).

A játék zökkenőmentesen fog futni, mi pedig megspórolunk legalább 12 megabájtot a merevlemezen.
Naplózva


Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #237 Dátum: 2010.03.08 00:56 »

Működik a
/coords Cumó izé
kiírja logba, hogy Coords (Cumó izé) x,y,z, vertikális és horizontális szög. (bár ez utóbbi csak nekem kell Vigyorog)
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #238 Dátum: 2010.03.15 14:33 »

Nekem is volt ezzel problémám, majd rájöttem, h azért, mert a jármű skinek a hídhoz is kellenek, és ha módosítod, akkor a hídon is. És az épületmodnak veszi a game  ....
Loool! És tényleg, lehet hogy ezért Vigyorog

Bocs srácok, ezt elszúrtam :]

Szóval a megoldás egyébként igen egyszerű. A játék csak, teszem azt a hummer.x-et keresi alapvetően, tehát ennek fontos, hogy megegyezzen a neve. Ellenben a textúra elérési útvonala (mármint a fájlneve) lehet bármi, csak akkor azt kell tartalmaznia a hummer.x-nek is. Szóval írjátok át hummer.jpg-ről valamire a .x-ben, vagy Wings-ből úgy konvertáljátok ki, hogy más legyen a textúranév, és meg is van oldva. De ismét elnézést, nem gondoltam erre, mikor a játék könyvtárából egy az egyben kiemeltem a járműtextúrákat :]

Itt is bocs. De azért legyen meg ez a HSZ, ne menjen később a sírás :]
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

[M] Kecsappp
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376


WWW
« Válasz #239 Dátum: 2010.03.16 16:02 »

Megköszönném annak, aki hiba nélkül megcsinálja ezt: http://addat.hu/62cd0636/ketchchalll1.3ds.html

A textúra: beton.jpg .
Naplózva

Az élet szar játék és a grafikája is szar.
"Te még egy lyukban is meglátod a spartát" by Firzen
Cappy- by kolta
"homokvér"- by Dark General
Kázmér- by Nesh
Kecsappp Michael Jacksonnal a McDonald's-ben már nem tudom mikor békésen fosott.
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 44   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.033 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.