[TIM] cakko
|
|
« Válasz #30 Dátum: 2010.05.23 00:05 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ricsi12alma
Veterán tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
|
|
« Válasz #31 Dátum: 2010.05.23 00:06 » |
|
Mi lenne ha: Ilyen falról pattogós min-ici-pici buggal lehetne egy szinttel feljebb jutni? (vagy csak neki a falnak és vissza a másik szinten)
|
|
|
Naplózva
|
Imperare sibi maximum imperium est. /Önmagán uralkodni a legnagyobb uralkodás./
|
|
|
Betonkezű MaRc600
|
|
« Válasz #32 Dátum: 2010.05.23 08:10 » |
|
Kb a pálya negyedénél tartok. Egyébként cakko, nézd meg alul a kanyarban a peremet. (ő már tudja, miért rossz ez >:Đ ) Ne-ne-neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee . Bármit csak azt ne . http://www.youtube.com/watch?v=a1Y73sPHKxwBanán ez irtó vicces xD, LOL tu-tu-tuuuuuuu.És a hörcsög vagy mókus vagymi rádnéz xĐ.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.23 08:15 írta MaRc600 »
|
Naplózva
|
|
|
|
-D- Banán
|
|
« Válasz #33 Dátum: 2010.05.23 08:45 » |
|
Van hasonló, és függőleges fallal kivitelezhetetlen lenne. Mondta, hogy modell+teszt ingame.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
(-PRO-) GamehunteR
|
|
« Válasz #34 Dátum: 2010.05.23 08:56 » |
|
Cseles labirintus? Nagyon nagy.. és pl lehetnének láthatatlan falak, és falak amelyeken át lehet menni. Ezt szilárdsággal lehetne megoldani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
КιsRévαy
Teljesértékű Tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Alkesz.
|
|
« Válasz #35 Dátum: 2010.05.23 10:10 » |
|
/--| / | _/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ |__\____
/\ | Itt épp, hogy át lehessen ugrani...
Ilyen rész is lehetne...
Kis módosítással lerajzoltam. Pl. Bőrmajom ötletéhez kapcsolnám, hogy ahova beugrasz ott egy teleport áttesz erre, vagy ilyesmi.
|
|
|
Naplózva
|
Visszatért
|
|
|
sadypisten
|
|
« Válasz #36 Dátum: 2010.05.23 10:19 » |
|
Hehe ... Ez tetszik. Igaz teleportnak lehet állítani, hogy ne látszódjon? Nagy poén lenne véres tüskék felé zuhanás után respawnolni. Serious Sam RuleZ! :]
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.
|
|
|
КιsRévαy
Teljesértékű Tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Alkesz.
|
|
« Válasz #37 Dátum: 2010.05.23 10:32 » |
|
Hehe ... Ez tetszik. Igaz teleportnak lehet állítani, hogy ne látszódjon? Nagy poén lenne véres tüskék felé zuhanás után respawnolni. Serious Sam RuleZ! :]
map.ini-ben radius visible
|
|
|
Naplózva
|
Visszatért
|
|
|
aron65
1337 tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 281
A BSC 2 és a Stickman bújócska győztese
|
|
« Válasz #38 Dátum: 2010.05.23 10:35 » |
|
A "kanyarban a peremek"-nek én sem nagyon örülök, úgy fogalmaznék a nehézségéről, hogy ha ezt végigviszem, a 3 csukott szemmel is menni fog, a 2 pedig csukott szemmel és csak futva.
|
|
|
Naplózva
|
Tanuld meg a szakkifejezéseket:1. Cheaterek és hackerek nincsenek, csak laggerek. 2. Akit lelősz, az noob. 3. Aki téged lelő, az láma. 4. Aki beszól, az low. "aron nem pro, hanem aron" /by Tiger "aron nem jófej, hanem aron" /by Zyzu
|
|
|
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 902
Error 404 - Title not Found
|
|
« Válasz #39 Dátum: 2010.05.23 10:43 » |
|
Hehe ... Ez tetszik. Igaz teleportnak lehet állítani, hogy ne látszódjon? Nagy poén lenne véres tüskék felé zuhanás után respawnolni. Serious Sam RuleZ! :]
map.ini-ben radius visible A radius-al nem kell semmit se csinálni, de visible=0
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ricsi12alma
Veterán tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
|
|
« Válasz #40 Dátum: 2010.05.23 11:40 » |
|
Ez nekem valamiért kivitelezhetetlennek tűnik, de ha meg lehet csinálni, akkor még jobban szemétkedős lesz ez a Big Stick Challenge
|
|
|
Naplózva
|
Imperare sibi maximum imperium est. /Önmagán uralkodni a legnagyobb uralkodás./
|
|
|
aron65
1337 tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 281
A BSC 2 és a Stickman bújócska győztese
|
|
« Válasz #41 Dátum: 2010.05.23 11:58 » |
|
Te még nem tudod, eddig mennyire szemétkedős... ×D.
|
|
|
Naplózva
|
Tanuld meg a szakkifejezéseket:1. Cheaterek és hackerek nincsenek, csak laggerek. 2. Akit lelősz, az noob. 3. Aki téged lelő, az láma. 4. Aki beszól, az low. "aron nem pro, hanem aron" /by Tiger "aron nem jófej, hanem aron" /by Zyzu
|
|
|
[TIM] cakko
|
|
« Válasz #42 Dátum: 2010.05.23 12:24 » |
|
A "kanyarban a peremek"-nek én sem nagyon örülök, úgy fogalmaznék a nehézségéről, hogy ha ezt végigviszem, a 3 csukott szemmel is menni fog, a 2 pedig csukott szemmel és csak futva.
Mennyire saccolsz hány hétig fog ez tartani ? Én 3 hetet mondok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
[M] Kecsappp
|
|
« Válasz #43 Dátum: 2010.05.23 12:39 » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.23 13:06 írta -FirePower- Kecsappp »
|
Naplózva
|
Az élet szar játék és a grafikája is szar. "Te még egy lyukban is meglátod a spartát" by Firzen Cappy- by kolta "homokvér"- by Dark General Kázmér- by Nesh Kecsappp Michael Jacksonnal a McDonald's-ben már nem tudom mikor békésen fosott.
|
|
|
aron65
1337 tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 281
A BSC 2 és a Stickman bújócska győztese
|
|
« Válasz #44 Dátum: 2010.05.23 16:03 » |
|
3 hét az reális, addigra valaki (én) csak begyakorolja eléggé a kanyarokat. (azért nem csak azok lesznek nehezek szerintem)
|
|
|
Naplózva
|
Tanuld meg a szakkifejezéseket:1. Cheaterek és hackerek nincsenek, csak laggerek. 2. Akit lelősz, az noob. 3. Aki téged lelő, az láma. 4. Aki beszól, az low. "aron nem pro, hanem aron" /by Tiger "aron nem jófej, hanem aron" /by Zyzu
|
|
|
|