elbandii
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
|
|
« Dátum: 2010.08.03 15:47 » |
|
Sziasztok. A StickConverter nem működik nekem. Kiírja hogy loading, de nem csinál semmit. Így nem tok betenni a modomba semmit. ez eléggé idegesítő.
|
|
|
Naplózva
|
<<== katt ide. Hülyeségre vagy éhes? Tucc ennél jobbat?
|
|
|
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
Nem elérhető
Hozzászólások: 456
Torchwood Team Member
|
|
« Válasz #1 Dátum: 2010.08.03 15:53 » |
|
Letextúráztad a konvertálni kívánt modellt? Ha igen, akkor meg lehet, h rejtett éleket/oldalakat hoztál létre véletlenül.
|
|
|
Naplózva
|
,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester ,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit " xDDD By: cakko
|
|
|
elbandii
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
|
|
« Válasz #2 Dátum: 2010.08.03 16:31 » |
|
persze hogy le texteltem dzsidzsi. az élekkel lehet valami:) kösz a vélaszt
|
|
|
Naplózva
|
<<== katt ide. Hülyeségre vagy éhes? Tucc ennél jobbat?
|
|
|
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
Nem elérhető
Hozzászólások: 456
Torchwood Team Member
|
|
« Válasz #3 Dátum: 2010.08.03 17:30 » |
|
Vagy az is lehet baj, h abban a mappában, ahonnan betallóztad a konvertálni kívánt modellt, nincs/enek ott a felhasznált textúra/rák.
|
|
|
Naplózva
|
,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester ,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit " xDDD By: cakko
|
|
|
zerocool.
|
|
« Válasz #4 Dátum: 2010.08.03 18:49 » |
|
Nekem is ez a gáz... De én úgy oldottam meg, hogy letöltöttem a stick tools-t és abba van stick convert és az mükszik
|
|
|
Naplózva
|
Helló! Én szabó áron vagyok 13 éves és kistokajban lakom. A múltkor felborúltam 1 gokártal ezért most tiszta seb vagyok.
|
|
|
goofre
|
|
« Válasz #5 Dátum: 2010.08.03 19:48 » |
|
én is úgy használom.és nekem textúra nélkül konvertál
|
|
|
Naplózva
|
"Ne lopd el, mert nincs időm újat csinálni!" By:Nyolcvan
|
|
|
Reboяn
Teljesértékű Tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
MadaéstársaNyóctéhánégy ropigyártó KFT NagyKövet
|
|
« Válasz #6 Dátum: 2010.08.03 20:12 » |
|
Csak textúrával konvertál, és azért is lehet lassú, mert sok poli a modell.
|
|
|
Naplózva
|
Lebron /Zyzu/ Re(born) /Kolta/
|
|
|
elbandii
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
|
|
« Válasz #7 Dátum: 2010.08.05 16:02 » |
|
oké. sikerült, dzsi elmondásai alapján. na akkor most hogyan tovább?
|
|
|
Naplózva
|
<<== katt ide. Hülyeségre vagy éhes? Tucc ennél jobbat?
|
|
|
Reboяn
Teljesértékű Tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
MadaéstársaNyóctéhánégy ropigyártó KFT NagyKövet
|
|
« Válasz #8 Dátum: 2010.08.05 20:23 » |
|
Ha megkaptad a konvertált modellt, akkor pakold be őket datába, írd be map.ini-be a kordináltákat, és ott lesz a játékban a modelled. De SticTool-al egyszerübben megtudod csinálni.
|
|
|
Naplózva
|
Lebron /Zyzu/ Re(born) /Kolta/
|
|
|
elbandii
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
|
|
« Válasz #9 Dátum: 2010.08.06 15:30 » |
|
oké megvan. már csak 1 szépséghibája van a dolognak:( azt írja ki InitGeometry error
|
|
|
Naplózva
|
<<== katt ide. Hülyeségre vagy éhes? Tucc ennél jobbat?
|
|
|
AnonimMc
Veterán tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 103
|
|
« Válasz #10 Dátum: 2010.08.15 22:29 » |
|
Valamiért nem csinált kd1 és wp1 fájlt ez miért van???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
(-PRO-) GamehunteR
|
|
« Válasz #11 Dátum: 2010.08.15 22:32 » |
|
Nem tudta lekonvertálni, rossz formátum, nincs textúrázva teljesen, hiányzik valami a konverterből (dll).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AnonimMc
Veterán tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 103
|
|
« Válasz #12 Dátum: 2010.08.15 22:41 » |
|
Adott .x fájlt lm fájlt és .sm0 fájlt akkor mit nem tudott lekonvertálni? Teljesen textúrázva van Wingsbe .3ds formátumba importáltam (vagy mit csináltam) és a konverter nem adta ki a .wp1 és .kd1 fájlt és mellette van a .dll fájl.Akkor mi a hiba?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
(-PRO-) GamehunteR
|
|
« Válasz #13 Dátum: 2010.08.15 23:05 » |
|
Este van, hülye vagyok. De wp1 és kd1 file-t nem is fog adni. Azt a játék generálja le. Az egyik (wp1) a botokért felel a másik (kd1) pedig a szilárdság. Tehát azt csak úgy kapod meg, ha berakod a modellt a játékba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
goofre
|
|
« Válasz #14 Dátum: 2010.08.16 09:02 » |
|
szerintem itt a map.ini-ben lesz a gond.
mondok egy példát: [kikoto] scalex=6.00 scaley=6.00 zone=Industrial District terrain=dont pos=-299.09 10.61 -9.04
[nafta] scalex=5.00 scaley=5.00 zone=Industrial District pos=-355.66 16.18 110.32
Ez NEM JÓ!A helyt nem szabad kihagyni, mert akkor hozza ki a geometry errort
Ez a jó: [kikoto] scalex=6.00 scaley=6.00 zone=Industrial District terrain=dont pos=-299.09 10.61 -9.04 [nafta] scalex=5.00 scaley=5.00 zone=Industrial District pos=-355.66 16.18 110.32
|
|
|
Naplózva
|
"Ne lopd el, mert nincs időm újat csinálni!" By:Nyolcvan
|
|
|
|