-D- Banán
|
|
« Válasz #45 Dátum: 2010.11.14 21:00 » |
|
Az én hibám lehet, hogy nem mondtam, de csak ilyen összetákolt lakóalkalmatosságok kellenek. Amilyeneket egy túlélő is tud csinálni.
Én 1 bambuszos pálma leveles kis tákolmányra gondoltam .Előtte egy kicsi tűz.És ilyenből 3-4 egymás mellett. Ja és lehet ,hogy a kö textúrára rányomok 1-2 barlang rajzot néhol jól mutatna a barlangokban. Ami fából van, és puszta kézzel, max kövekkel építhető az jöhet. Barlangrajz csak akkor ha csinálsz hozzá barlangot, vagy 1 128*128as általam felhasznált barlagtextúrára teszed rá, és majd én kirakom. Tábortüzet fogok csinálni én is, de ha falucskát akarsz (bennszülöttek höhö) akkor jöhet máglya és totem is. Belekezdtem egy faházba, egyelőre félész. Faház jöhet? Ha puszta kézzel felépíthető...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Oli
|
|
« Válasz #46 Dátum: 2010.11.14 21:22 » |
|
Banán mondom, formázd meg inkább a talajt, ne akard lemodellezni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sadypisten
|
|
« Válasz #47 Dátum: 2010.11.14 21:24 » |
|
Ha nem, hát nem ...
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.
|
|
|
-D- Banán
|
|
« Válasz #48 Dátum: 2010.11.14 21:26 » |
|
Banán mondom, formázd meg inkább a talajt, ne akard lemodellezni.
Direkt így csinálom. Sokkal egyszerűbb amúgy szerintem. Ha nem, hát nem ...
Ezt mire mondod? <.<
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
-MH- Mark575
|
|
« Válasz #49 Dátum: 2010.11.14 21:29 » |
|
Ha szeretnéd, felajánlom ehhez a modhoz a régen készített (egyébként tök béna) hajómodellem, ha még emlékszel rá. Ma este, amennyiben szeretnéd ebbe a modba, fel is textúrázom. Máskülönben nem fáradozok vele ... Edit: http://dl.dropbox.com/u/2640043/1.JPG Rá gondoltam. Természetesen csak mint tereptárgy, messze a parttól. Túl közeli objektumként leakasztaná a nagy poligonsűrűség miatt a játékot (kb 20k poly).
|
|
|
Naplózva
|
"...a jogot fenntartjuk a random törlésekre." (Admin) [15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza
|
|
|
-D- Banán
|
|
« Válasz #50 Dátum: 2010.11.14 22:02 » |
|
Eh, nem láttam azt a hszt sry. Mind1, ha egy 13k polis erdő (azóta kivettem) úgy akasztotta hogy1fpsem volt, akkor egy 20ks hajó tán meg is ölné. Azért thx. EDIT: Egy kép a sziget mostani kinézetével:
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.14 22:09 írta -D- Banán »
|
Naplózva
|
|
|
|
sadypisten
|
|
« Válasz #51 Dátum: 2010.11.14 22:31 » |
|
Az a csónak nagyon ormótlan (közeli kép alapján). Egyébként a homok-fű, és a kő-fű találkozásánál alakíts ki egy poligonnyi széles területet. Ez lehetőleg legyen egyforma nagy, mondjuk 1 egység széles (minden pontján - ez elég macerés, de nem kivitelezhetetlen). Ide csinász mondjuk PhotoShop-al átmenetes textúrát, a megfelelő méretben. Innen kezdve már szerintem magadtól is rájössz. Ha nem, írj rám MSN-en vagy Skype-on (utóbbi, légyszíves), és részletesen elmagyarázom.
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.
|
|
|
-D- Banán
|
|
« Válasz #52 Dátum: 2010.11.14 22:35 » |
|
Az a csónak nagyon ormótlan (közeli kép alapján). Egyébként a homok-fű, és a kő-fű találkozásánál alakíts ki egy poligonnyi széles területet. Ez lehetőleg legyen egyforma nagy, mondjuk 1 egység széles (minden pontján - ez elég macerés, de nem kivitelezhetetlen). Ide csinász mondjuk PhotoShop-al átmenetes textúrát, a megfelelő méretben. Innen kezdve már szerintem magadtól is rájössz. Ha nem, írj rám MSN-en vagy Skype-on (utóbbi, légyszíves), és részletesen elmagyarázom.
A csónakon még fogok dolgozni akkor. Az átmeneteken pedig én is hasonlóra gondoltam, meg is csinálom ha a nagyobb dolgok megvannak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sadypisten
|
|
« Válasz #53 Dátum: 2010.11.14 22:55 » |
|
Szerintem elég nagy dolog ... Egyébként jobb, ha most megcsinálod, mielőtt minden nyavaja rajta lenne, és nagyon szöszölni kéne az ilyesmivel.
Egyébként nem tudom, milyen géped van, de a 12k polis erdő akadása nekem gyanús, hogy a terep miatt van. Nagyon nagy a poligonsűrűség, mivel mindent modellel akarsz megcsinálni. Szerintem higgy Olinak, jobban jársz (meg az engine is), ha a terepet próbálod meg faragni. Ebben kérj tőle segítséget, szerintem fog tudni adni.
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.
|
|
|
|
Dragon123
1337 tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
Cheesewhale
|
|
« Válasz #55 Dátum: 2010.11.16 10:05 » |
|
hogy állsz a kőfejekkel? (olyan kicsi a sziget a képen ) hol tartotok? (joe?) jó lenne már kipróbálni ezt a "minőségi" izét egyépként lesz benne barlang?
|
|
|
Naplózva
|
Kérsz egy head shotot a lábadra? by:én Egy világ omlott össze benned? Építsd újra! Grig,grigor,drag,drog,dragi,dragcsíí <3,dragon,keksz,kekszi.
|
|
|
Hector
|
|
« Válasz #56 Dátum: 2010.11.16 10:33 » |
|
Az a csónak nagyon ormótlan (közeli kép alapján). Egyébként a homok-fű, és a kő-fű találkozásánál alakíts ki egy poligonnyi széles területet. Ez lehetőleg legyen egyforma nagy, mondjuk 1 egység széles (minden pontján - ez elég macerés, de nem kivitelezhetetlen). Ide csinász mondjuk PhotoShop-al átmenetes textúrát, a megfelelő méretben. Innen kezdve már szerintem magadtól is rájössz. Ha nem, írj rám MSN-en vagy Skype-on (utóbbi, légyszíves), és részletesen elmagyarázom.
Kéne egy kis multitexture cucc a játékba! Legalább decalokat lehessen tenni.
|
|
|
Naplózva
|
Adam Hector
|
|
|
sadypisten
|
|
« Válasz #57 Dátum: 2010.11.16 11:49 » |
|
Az a csónak nagyon ormótlan (közeli kép alapján). Egyébként a homok-fű, és a kő-fű találkozásánál alakíts ki egy poligonnyi széles területet. Ez lehetőleg legyen egyforma nagy, mondjuk 1 egység széles (minden pontján - ez elég macerés, de nem kivitelezhetetlen). Ide csinász mondjuk PhotoShop-al átmenetes textúrát, a megfelelő méretben. Innen kezdve már szerintem magadtól is rájössz. Ha nem, írj rám MSN-en vagy Skype-on (utóbbi, légyszíves), és részletesen elmagyarázom.
Kéne egy kis multitexture cucc a játékba! Legalább decalokat lehessen tenni. Vagy használj óriási méretű textúrákat. PS-ben megfestheted és egyben ráhúzhatod. Igazából itt a legjobb megoldás az lenne, amit más játékokban is használnal. De azt megint csak generált terepekhez lehet alkalmazni, vagy legalábbis nem elkülönített modellként. Gondolok én itt arra, hogy az ember heightmappal megad egy terepet, ebből leképzi a megfelelő programmal (Max tud például tud ugye egy megfelelő felbontású plane-re displace módosítót tenni) a terepet, és a színátmenethez már shaderként hozzárendeli a megfelelő textúrákat. A különféle tájképgenerátorok is kb így dolgoznak, lásd például a VUE-t. De ez a technológia Alex perlin noise alapú szigete miatt teljesen el van lehetetlenítve.
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.
|
|
|
Hector
|
|
« Válasz #58 Dátum: 2010.11.16 19:56 » |
|
Az a csónak nagyon ormótlan (közeli kép alapján). Egyébként a homok-fű, és a kő-fű találkozásánál alakíts ki egy poligonnyi széles területet. Ez lehetőleg legyen egyforma nagy, mondjuk 1 egység széles (minden pontján - ez elég macerés, de nem kivitelezhetetlen). Ide csinász mondjuk PhotoShop-al átmenetes textúrát, a megfelelő méretben. Innen kezdve már szerintem magadtól is rájössz. Ha nem, írj rám MSN-en vagy Skype-on (utóbbi, légyszíves), és részletesen elmagyarázom.
Kéne egy kis multitexture cucc a játékba! Legalább decalokat lehessen tenni. Vagy használj óriási méretű textúrákat. PS-ben megfestheted és egyben ráhúzhatod. Igazából itt a legjobb megoldás az lenne, amit más játékokban is használnal. De azt megint csak generált terepekhez lehet alkalmazni, vagy legalábbis nem elkülönített modellként. Gondolok én itt arra, hogy az ember heightmappal megad egy terepet, ebből leképzi a megfelelő programmal (Max tud például tud ugye egy megfelelő felbontású plane-re displace módosítót tenni) a terepet, és a színátmenethez már shaderként hozzárendeli a megfelelő textúrákat. A különféle tájképgenerátorok is kb így dolgoznak, lásd például a VUE-t. De ez a technológia Alex perlin noise alapú szigete miatt teljesen el van lehetetlenítve. A blender is tud effélét, dőt ha már így csinálod, akkor már a fényeket is lődd be és rendereld az egész cuccot a textúrára, és akkor az lm fájl lehet 64*64 is és szürke. És a fény is valszeg sokkal jobb lesz.
|
|
|
Naplózva
|
Adam Hector
|
|
|
sadypisten
|
|
« Válasz #59 Dátum: 2010.11.16 20:19 » |
|
Jogos. Viszont továbbra sem sok értelmét látom a sziget kimodellezésének, bugos lesz, és rettenetesen romlani fog a polygonsűrűség miatt a sebesség is.
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.
|
|
|
|