Stickman Warfare: A játék

2024.11.27 02:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Érdemes megcsinálni?
Mindenféleképpen
Ja, jól jönne
Nem is tudom szerintem nem olyan fontos
Á oli sz*r az ötlet

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: sm_cw  (Megtekintve 92134 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
-|H.S.P.C.|- Dani
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1072

Cheesewhale


« Válasz #45 Dátum: 2010.12.27 11:43 »

Katakombák?
Naplózva


"Minek nektek Űrhajó Event? Itt a Dani event!Nyolcszázszor ritkább hogy online vagyok..."
fradi
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 709


Green Eagle


WWW
« Válasz #46 Dátum: 2010.12.27 12:03 »

Ez tényleg király,de kicsit több akadály kéne szerintem.Amúgy nagyon tetszik,főleg ha meg lesz oldva hogy külön legyen a gun és tech respawn hely.
Naplózva



Minek nekem ellenség,ha ilyen barátaim vannak mint Stofi??
Dr.KamikazEE
Vendég
« Válasz #47 Dátum: 2010.12.27 12:26 »

Fentről nézve tiszt olyan mint egy fűkasza  Mosolyog
Egyébként már valaki próbálkozott a Paintball puskával ?
EDIT:banán lehetne belerakni bokrokat vagy valami ilyesmit is.
Naplózva
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #48 Dátum: 2010.12.27 13:28 »

Egy pár apróság:

Jel ötletét korábban nem olvastam, de szerintem (bár a CODUO kimaradt) egy hosszú, völgyes pálya remekül kialakítható lenne, és rettenetesen hangulatosra is meg lehetne csinálni. De ehhez tényleg kell az, hogy Akex megoldja a külön bunkereket is. Remekül lehetne játszani a magasságok alakításával. Ki lehetne alakítani egy folyót (a mostani csatornához hasonlóan), simán megoldhatók az övező hegységek is, a kavicson úgy sem nagyon lehet közlekedni, a hegyoldalt terrain=dont-al végig lehetne pakolni fenyőkkel, a folyón vezethetne át pár híd, hangulatos és békés (vagy romos) kisvárosi övezet is kialakítható lenne (nem kell túlzásba vinni, 1-2 nagyobb épület, max 4-5 parasztház, lehetőleg hasonló stílusban), a városon kívülre temetőt (erről mindjárt többet), az erdős-fás részre sziklákat, erdészházat, magaslest. Gyönyörű és hangulatos lenne, meseszépen kialakítható, nem túl nagy, és rettenetesen feelinges. Szerintem erre is szükség van egy CW maphoz, hogy népszerű legyen, nem pusztán arra, hogy játszható. A völgy két végét valamilyen módont (láthatatlan 1px méretű transzparens png-vel ellátott óriási fal) le lehetne zárni, és akkor nem is nagyon tudna senki zavarni. Ejj, ha valaki megcsinálja, még tán SMWF-ezni is fogok *.*

Oli ötlete, a szabályos, gyáras dolog szerintem unalmas. Gyárból most is van egy raklapnyi (pakold őket egy helyre, rakd körbe bunkerrel, kész a CW modod), szóval én nem szívesen tolnám már megint az unalomig ismert, lehangoló gyári környezetben. Oké, nem sokat játszom, de ettől még ez a véleményem.

Jöttek itt erdős paintball pálya jellegű ötletek (most az idióta fegyveres ötlettől eltekintve). Szerintem ez is legalább olyan hangulatosan megoldható lenne, mint a völgyes pálya. Csak laposban.

Jöttek itt templomos-síros-temetős ötletek. Nem rossz, de önmagában unalmas (lásd fent). Nincs igaza Olinak abban, hogy unalmas lenne, de nem csak sírok kellenek - kápolna, kút, fák, domborzat, terrain=dont kerítés, nagyobb kripták, és rettenetesen pörgős akció is összejöhet. De önmagában lehet tényleg picit unalmas lenne.

Viszont kölykök, elfeledkeztek egy hatalmas lehetőségről, amit Alex apátok kezetekbe adott. Teleportok! Csinálhattok egy sima Quake jellegű pályát is, össze-vissza teleportálgatással, platformokkal, rettenetesen pörgős, kempermentes akcióval! Azt hiszem a teleport láthatóságát be lehet állítani, egyszerűen nullára kell venni, a megfelelő helyeken elhelyezni őket, alájuk valami szép textúrát, ami jelöli, hogy itt teleport van, vagy meghagyhatjátok a visibility-t, és csinálhattok hozzá valami szép emelvényt, mint amilyen a Warcraft3-ban is volt a teleportoknál. Bár egy ilyen moddal, akármennyire is szeretem a Quake-et, nem túl sokat játszanék, egyszerűen nem hiszem, hogy ez SMWF-ben hangulatosan kivitelezhető lenne. Ahhoz sok olyasmi kéne, ami ebben a játékban nincs, de a Q3-ban megvolt.

A teleportokhoz viszont még egy apróság. Simán kivitelezhetőek lennének száz százalékosan fedett helyszínek, nézzétek csak meg Hector kápolnáját (katedrális? ... töknyolc), vagy össze lehetne hozni "két szintes" pályákat is ennek köszönhetően. Csatornarendszer, kripták, vagy bármi más elvetemült ötlet, ami a terep alá kéne, hogy kerüljön, de a játék hiányosságai miatt oda nem rakható (értsd, nem lehet lépcsőn föld alá vezető cuccot csinálni, de így "odafake-elhető").

Engedjétek el a fantáziátokat, nagyon beszűkült mostanában az ötlettáratok, és továbbra is a (számomra legalábbis) már kicsit unalmas gyáras-ipari környezetet akarnátok erőltetni, vagy a százszor lerágott temető ötlettel álltok elő. Ötlet szintjén Jel-é tetszett legjobban (lelki szemeim előtt lepergő hangulati képek miatt), és lehetőséget is abban látom a legtöbbet, csak ehhez még picit tényleg fejlődnie kell a játéknak.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

JELackland
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 855


великая отечественная война


« Válasz #49 Dátum: 2010.12.27 13:32 »

Oli! Még mielőtt aquapark ötletek is felmerülnének az agyvizek mélyeiről vizipisztollyal, vízágyúval, tűzoltó- és locsolókocsival; be kellene határolnod pontosan, hogy miről lehet szó konkrétan, mert az ötletek kicsit elszabadultak.
Figyelmedbe ajánlanám az Omaha ötletet, amit kicsiben - egy cw-pálya erejéig - meg lehetne valósítani! (később természetesen egész pályás lehetne. Most elsődlegesen pályaalap, egy-két bunker, lövészárok, tüzelőállás (ágyú nem lényeges), házikó és növényzet lenne szükséges. A templom - sírkerttel - a háttérben lenne a számlálók részére a sérthetetlenséget biztosító hely. A csapatok részere a kezdési pont a hajók és a bunkerek lennének, újraéledési pontokként szintén, hátrébb egy-két városi ponttal az "ejtőernyősök" számára.
Ha a drótkerítést már bírná a játék, akkor álcahálót is lehetne berakni a pályára.

Bár Sapi közben írt, de ha már végignyomkodtam, küldöm.
Naplózva

Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #50 Dátum: 2010.12.27 13:57 »

Nekem egy marsi környezett jutott nemrég eszembe. Azért jó, mert nagyon  könnyen meg leht csinálni feelingesre: kicseréljük a füvet marskőzetre, és kész Vigyorog , mert a tech fegyverek teljesen beleillenek egy sci-fi mars környezetbe, már csak egy tonna új épület kéne és kész. J meg hangok kicsrélése meg egy két apróság pl. bokrok elszedése, csak gázmaszkos fejfedők. Nem értem miért nincs ötletetek, csak keresgélni kell valamit, és ihlete kapsz és kész (vagy csak nálam van így?).
Naplózva


Adam Hector
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #51 Dátum: 2010.12.27 14:10 »

Na pont az ilyen hozzászólásokra van szükségem, mert még én sem tudom, hogy mi lesz. Eddig mindegyik tetszik Mosolyog
Naplózva

   
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #52 Dátum: 2010.12.27 14:46 »

Nekem egy marsi környezett jutott nemrég eszembe. Azért jó, mert nagyon  könnyen meg leht csinálni feelingesre: kicseréljük a füvet marskőzetre, és kész Vigyorog , mert a tech fegyverek teljesen beleillenek egy sci-fi mars környezetbe, már csak egy tonna új épület kéne és kész. J meg hangok kicsrélése meg egy két apróság pl. bokrok elszedése, csak gázmaszkos fejfedők. Nem értem miért nincs ötletetek, csak keresgélni kell valamit, és ihlete kapsz és kész (vagy csak nálam van így?).

Ezzel nekem annyi problémám van, hogy már a total conversion felé halad, de most csak egy egyszerű CW mapról volt szó. De az ötlet tényleg jó, csak ez most valahogy nem ide passzol Kacsint
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

Qas
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Válasz #53 Dátum: 2010.12.28 13:57 »

A külön respawn hely talán megoldható úgy ha eredetileg egy fegyvermentes helyre teszitek be a játékosokat ahol van 2 teleport az egyikhez gun a másikhoz pedig tech van írva a falra és a pálya két végére tennének ki. Így mindenki a csapatának megfelelő teleportba menne.
Remélem nem hülyeség.
Naplózva
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #54 Dátum: 2010.12.28 14:06 »

Ezzel mindenki csalna.
Viszont beszéltem Alex-el, és mondta, hogy nem nagy meló megcsinálni a tech-gun spawn-t, szóval mégis inkább ilyen legyen. Dani amúgy már rajzolt egy jót, nekem tetszik.
Naplózva

   
Mand.
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


Mandi Family Member ^^


« Válasz #55 Dátum: 2010.12.28 14:08 »

Tényleg jó ötlet. És ezt lehet hogy már írták, de háborús kellékek is lehetnének (pl. roncs hummer & antigrav, roncs épületek stb.).
Naplózva

Dr.KamikazEE
Vendég
« Válasz #56 Dátum: 2010.12.28 14:11 »

Lehetne olyan helyszín, mint a Gengszter utcákba,hogy a  kocsik az út közepén oldalra borítva szöges drótok stb.,nos mit szóltok ?
Naplózva
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #57 Dátum: 2010.12.28 14:25 »

Lehetne olyan helyszín, mint a Gengszter utcákba,hogy a  kocsik az út közepén oldalra borítva szöges drótok stb.,nos mit szóltok ?

Hogy csináld meg. Ha van időd, belefér, és annál több mindent bele lehet pakolni. Szóval csak hajrá. Ötletelni könnyű, de a tényleges munkára csak kevesen vannak. Pedig arra nagyobb szükség van, mint ötletekre.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

JELackland
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 855


великая отечественная война


« Válasz #58 Dátum: 2010.12.28 14:30 »

Dani amúgy már rajzolt egy jót, nekem tetszik.
Egy látványtervet még dobhatnátok róla. Alaprajzot elnézve húsdaráló jellege van.
Naplózva

Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #59 Dátum: 2010.12.28 15:14 »

az a baj az ilyen kicsi mapokkal, h. nehéz őket balancolni.
Naplózva


Adam Hector
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.