Gamehunter, és mindenkinek....
Ha egy, a datában meglévő textúra skint akartok retusáli, átrajzolni, bármit csinálsz, fontos hogy a képet konvertáld konvertáld át .bmp-be, vagy .png-be. Mert az eredeti skinek .jpg-be vannak, és a jpg tömörített formátum, ami minden benne lévő változás után tovább tömörít => Romlik a kép minősége. Sok mentés után meg már nagyon ronda. Ezzel ellentétben a .bmp/.png minőségromlás nlkül, ahogy a rajzolóprogramban hagytuk, úgy menti el, eredeti minőségben, tömörítés nélkül, tehát figyeljetk erre, meg arra is figyeljetek, hogy mindig maradjon az eredeti mérete a textúrának (256x256; 512x512)
Ha meg új skinbe kezdtek bele, akkor mindig .bmp/.png formátumban csináljátok, és ha kész akkor (lehetőleg NE paitnban) GIMP-ben, Paint Shop Pro-ban, stb... átkonvertálod .jpg-be, és felülírod a felülirni kivánt fegyver textúra skinre.
UI.: Gimpben ha .jpg-be konvertálsz, lehet állítani egy húzogató a minőséget. Mivel nem weblapra szánt képket csinálunk, ezért nyugodtan toljátok 100-ra
Hmm, ez jó, bemáslom a tutorialba...