(-PRO-) JoeBlack
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1125 Dátum: 2011.03.23 21:14 » |
|
Szerintem nyomj egy Deletet és kezd újra ,átgondoltan az alapoktól. És nézegess képeket rajzolgass és törekedj e realizmusra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
potion
Teljesértékű Tag
![*](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/star.gif)
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
ingame name: Camper576 (klánomból lépek)
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1126 Dátum: 2011.03.23 21:16 » |
|
képekről én se bizti h letölteném de magas a játék az jó hidd el próbáld ki utána nyugodtan kritizálhatod ![Kacsint](http://old.stickman.hu/forum/Smileys/default/wink.gif) Egyépként mi az a realizmus? ![](http://old.stickman.hu/forum/Smileys/default/undecided.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
potion
Teljesértékű Tag
![*](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/star.gif)
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
ingame name: Camper576 (klánomból lépek)
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1127 Dátum: 2011.03.23 21:25 » |
|
COOL nagyon jó! nekem tetszik. Finomíts rajta azt pipa de eddig nagyon jó ![Kacsint](http://old.stickman.hu/forum/Smileys/default/wink.gif) (ki van rajtam kívül a homokozóba?)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.24 00:40 írta kléni »
|
Naplózva
|
|
|
|
Andris
Vendég
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1128 Dátum: 2011.03.23 21:43 » |
|
Sztem furi. De megnézem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
potion
Teljesértékű Tag
![*](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/star.gif)
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
ingame name: Camper576 (klánomból lépek)
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1129 Dátum: 2011.03.23 21:46 » |
|
köszi sok sikert hozzá ![Vigyorog](http://old.stickman.hu/forum/Smileys/default/grin.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csékmaha
Rendszeres látogató
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1130 Dátum: 2011.03.24 12:38 » |
|
Ne mondd azt, hogy te rá tudsz nézni. Kérlek ne. Csak az én kedvemért. Nagyon hálás leszek immár másodszor ma. De hogy tanulj is valamit: A hídnak a tartó kötele vagy hogy hívják nem merev (hehe, megtanultam ![](http://old.stickman.hu/forum/Smileys/default/tongue.gif) ), másodszor kell egy valami, amire ki vannak kötve, ezt általában egy nagyobb pillérrel vagy mi az szokták megoldani. (Google biztos mutat róla képet, ha pl rákeresel az Erzsébet hídra). Másodszor a textúra "kicsit" nagy, és ilyen fajtával nem szoktak hidat építeni. Harmadszor túl messze van a két rész egymástól, leengedve szépen belesnének az autók a vízbe. És az az izé ott jobb oldalt. Ha használod a keresőt, meg fogod találni, hogy pont az OModba csinált valaki totál ugyanilyen "csúszdát", és vélhetően azt is, hogy miért lett elutasítva (össze vissza pattogna a játékban). Az a kis cső vezeték tökéletes lesz oda, vélhetően ha nem borul fel nem tud annyira felgyorsulni a kocsi, hogy át tudjon ugratni. Szép színű, de valahogy mégsem jó. Lájkolom, hogy megtaláltad ezt az alap wings formát, de attól még értelmesebb lehetne a kivitelezés, főleg ha az OModba tervezted, ami nem ilyen jellegű mod, hanem sokkal fejlettebb (mellesleg nem tudom, ekkora híd hol férhetne el, bár egy ideje már nem jártam arra). Ezeket nem azért mondtam, mert nekem nem tetszik, ezek tények, amiket ki kell javítanod. Adok egy büntipontot jó? Hát igen ![Mosolyog](http://old.stickman.hu/forum/Smileys/default/smiley.gif) szerintem nem feltétlenül kell a modnak teljesen valós építészet szerint összeálnia ![](http://old.stickman.hu/forum/Smileys/default/rolleyes.gif)
|
|
|
Naplózva
|
Le spanwoltam utraól by PIZZADOX Vigyázzatok csék egy kemper állat by krisz4002
|
|
|
kléni
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1131 Dátum: 2011.03.24 15:57 » |
|
A valóság szintje az alap, amit meg kell ütni. Ha megvan, jöhet a fantázia, mert akkor vélhetően már van annyi tapasztalatod, hogy a fantáziának ne legyen pocsék a megvalósítása.
|
|
|
Naplózva
|
[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
|
|
|
Andris
Vendég
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1132 Dátum: 2011.03.24 16:15 » |
|
Kléni bácsi romosítottam a Hidat és a Textúra is változott. De nem tudod mért van az, amit leírtam EDITbe a Kérdezz - Felelek be?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csékmaha
Rendszeres látogató
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1133 Dátum: 2011.03.24 17:55 » |
|
A valóság szintje az alap, amit meg kell ütni. Ha megvan, jöhet a fantázia, mert akkor vélhetően már van annyi tapasztalatod, hogy a fantáziának ne legyen pocsék a megvalósítása.
Hát valójában én is erre céloztam csak pocsékul fogalmaztam meg
|
|
|
Naplózva
|
Le spanwoltam utraól by PIZZADOX Vigyázzatok csék egy kemper állat by krisz4002
|
|
|
potion
Teljesértékű Tag
![*](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/star.gif)
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
ingame name: Camper576 (klánomból lépek)
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1134 Dátum: 2011.03.24 18:26 » |
|
Kléninek van igaza most mer lehet h valóságban nem jó de ha a játékba se (mert pattogna az autó) akk az egész rosz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Andris
Vendég
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1135 Dátum: 2011.03.24 18:44 » |
|
Erre ennyit ..........................
De új hír: Kész van a híd. Tesztelni szeretném, de megáll a betöltés 38%-nál, ez mért van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
potion
Teljesértékű Tag
![*](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/star.gif)
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
ingame name: Camper576 (klánomból lépek)
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1136 Dátum: 2011.03.24 18:50 » |
|
Mert roszul tetted fel először is 3ds fájlba ( file-export-3d studio ) és akk lementi mellé a textúrát akk convertáld stickvonverterrel és a textúrát meg azokat amiket kiadott tedd be és a modellt tegyed be sticktoolba ( másolod a wins fájlt másolás és sticktoolnál modell hozáadása) és kész is masjd töltsd fel ![Kacsint](http://old.stickman.hu/forum/Smileys/default/wink.gif) de ezt úgy könyebben meg tudod nézni innen: http://worldofoli.tumblr.com/post/1563716951/epuletek-berakasa-stickmanbe meg onnan is meg tudod nézni h beírod google keresésbe hogy épület berakása stickmanba és ott videotalálatok is vannak. Na sok sikert bocs a duple hszért
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mand.
1337 tag
![*](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/star.gif) ![*](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/star.gif)
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Mandi Family Member ^^
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1137 Dátum: 2011.03.24 18:51 » |
|
Csakmertmértne. Potion, kérlek, hagyd mán abba a dupla hsz-eléseket... Andris, nem hallottál még a log.txt-ről? ![](http://old.stickman.hu/forum/Smileys/default/rolleyes.gif) Potion, sztem Andris jobban érti... Nemhinném, hogy ez a problémája.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Andris
Vendég
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1138 Dátum: 2011.03.24 18:55 » |
|
Nem ez volt de azért köszi Potion. A Log.txt-ről meg hallottam és ilyenkor egy pár sor kell ugye? Akk itt van az egész: Stickman Warfare v2.0.8 (00000000). Log file. --------------------------------------- Game started at:2011.03.24.17:54:28 Loading lang file (LANGID=14) DirectSound and DirectInput Initialized Max indices:FFFFFF...Using 16 bit indices Direct3D Initialized Loading menu Loaded menu Loaded stickmen Loaded weapons Loaded object 'bunker4' Loaded object 'kikoto' Loaded object 'steelworks' Loaded object 'raktar' Loaded object 'nafta' Loaded object 'gyar1' Loaded object 'haz3' Loaded object 'radio2' Loaded object 'almacomp1' Loaded object 'almacomp2' Loaded object 'romhaz1' Loaded object 'romhaz2' Loaded object 'banker' Loaded object 'fuggo' Loaded object 'pantheon' Loaded object 'mayan' Loaded object 'maya_a3' Loaded object 'maya_b3' Loaded object 'stickportal' Loaded object 'towerF' Loaded object 'techkomplex' Loaded object 'towerV' Loaded object 'kbsz' Loaded object 'meder' Could not load texture:data\copy_of_.bmp Error loading object 'M' Game ended at:2011.03.24.17:54:49
Ennyi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mand.
1337 tag
![*](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/star.gif) ![*](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/star.gif)
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Mandi Family Member ^^
|
![](http://old.stickman.hu/forum/Themes/blackrain/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1139 Dátum: 2011.03.24 18:57 » |
|
Nézd csak azt hogy Could not load texture:data\copy_of_.bmp! Magyarul hiányzik a copy_of_bmp textúra, ami a datába kéne. Szerezd be. Alatta mi is van? Error loading object 'M' Az M objektumról hiányzik a datába való copy_of_.bmp képfájl. Pótold, és jó lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|