Stickman Warfare: A játék

2024.04.29 18:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 88   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Homokozó (az első modod ide írd)  (Megtekintve 1005039 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Betonkezű MaRc600
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 309



« Válasz #150 Dátum: 2010.06.15 12:38 »

Én mada után lettem 3-2  nem tom xD de egyik igen Vigyorog!
kb 6.-5. lettél mert az első 3 az Én maresz meg gres
Ki sem vitte hagyd már Kacsint
De kivittem!Ugy h nincs igazad.
Naplózva
-MH- Zaknod
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 297


Szájkaratetanonc


« Válasz #151 Dátum: 2010.06.15 13:48 »

Ötletek:
  • Ne minden egy színű legyen, mert ez csak színes, nem is textúra. Legyen benne fa, rozsdás vas, beton meg ami még van.
  • Ha lehet akkor a nagyobb kockákat húzd le a földig, hogy ne csak lógjanak a nagy semmiben.
  • Itt össze vissza van extrude-olva minden lap. Nincsenek formák. Jó látszik mi meik elemből van, de pl lehetne olyan, hogy fa gerendán sétálsz. Meg fa kockákon ugrálsz.
  • Kell 2 bunker? Lehet. De könyörgöm, kicsit messzebb a kezdéstől. Akármelyikből ugrottam ki az 1. akadályon át is jutottam. Jah és bele lógnak a földbe.
  • Ne csak így össze-vissza pakolássz kockákat, bunkereket. Az egyik kicsit kisebb is. Legyen valami rendszer.
  • Itt nem jutottam el a végéig, de ez nem feltétlenül neked szól, mert ennek az előző változatában úgy ahogy meg volt csinálva, de a cél-t dolgozzátok ki valahogy, zászló, felirat, dobogó stb.
Ennyi jutott most eszembe. Mosolyog
Egy ilyen mod is lehet igényes, szép munka.
1.Igen,a textúrán javítani fogok.
2.De szerintem jó ez így hogy az egész egyre följebb megy.
3.Szép,tiszta formák?Igaz.Lehetne.
4.Minimum 2 bunker kell...És én nem nevezném "akadálynak" az első kockára való felsétálást...A földbe lógás meg bugolás ellen van.
5.Igaz,nem nyújt olyan szép összlátványt mint a bsc(És nem is olyan jó),de...Eddig még senki se szólt ezért.Nem is igazán értem téged miért zavar.
6.Dobogó és felirat van.Ha gondolod rakok neked zászlót is Vigyorog .
Naplózva


"Minden kill honorable. Aki chatel vagy hátat fordít, magára vessen." \Bolint99\
Guild Wars 2 magyar hírblog|Guild Wars 2|Gang Garrison 2|Sumo Paint|SuperCrateBox
aka Blue Chicken
(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #152 Dátum: 2010.06.15 14:53 »

2. Nem úgy gondoltam, csak, hogy egy kicsit realisztikusabb legyen vagy hogy kell írni.
4. Oké.
5. Engem sem zavar. Csak eszembe jutott. Vigyorog
6. mondtam, hogy nem sikerült még kivinni. Vagyis akkor még nem. És nem láttam. A tied korrekt. Vigyorog
Naplózva

podma
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #153 Dátum: 2010.06.16 08:16 »

Na én csináltam 1 épület szerűt nem a legjobb de nem is olyannak akartam xD na nekem a sticman converter nem működik tud valaki segíteni?
Naplózva
IMortal
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 265


Fuck and you


« Válasz #154 Dátum: 2010.06.16 10:57 »

Textúrázva van?
Naplózva

"Korrektnek lenni rég nem divat..." Deniz - Divat nem divat
Rudi
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965


Karma: ∞


WWW
« Válasz #155 Dátum: 2010.06.16 11:00 »

Van a videosmarton egy érthető videó (legalább van már egy ), bemutatja a stickconvert használatát. Méghozzá: http://videosmart.hu/video/haz-berakasa-a-stickman-warfare-cimu-jatekba
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.16 11:13 írta Rudi » Naplózva

.¤˙R&R˙¤. Chester
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Válasz #156 Dátum: 2010.06.16 20:17 »

Csao  Mosolyog
Ne fikázd..első modom  Puszi






EDIT báj Mark575: Nem fikázom, de legközelebb használj width="szám"-ot az [ img] tagben, mert a képek szétnyomták a fórumot. Köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.16 20:21 írta -MH- Mark575 » Naplózva

(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #157 Dátum: 2010.06.16 20:20 »

Azt a biciklit te modellezted? Amm nekem tetszik.
Rakd be ingame!!! Mosolyog
Naplózva

Betonkezű MaRc600
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 309



« Válasz #158 Dátum: 2010.06.16 20:33 »

Ches nagyon jó lett ez am úgy, biciklipálya akar lenni mer szntem igen Vigyorog vagy vmi más?
Ez csak ilyen furi kérdés volt. Mosolyog
Naplózva
Nesh01
Vendég
« Válasz #159 Dátum: 2010.06.16 20:39 »

Ezt mivel csináltad? És mennyi idő alatt? 
Naplózva
[-Gres-]
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132

Grescsi + Gres a kemper =világvége xD


« Válasz #160 Dátum: 2010.06.16 20:44 »

Ches ez az 1.modelled?Hát ez nagyon szép lett.Mivel csinálltad?Ha wingsel én 8év alatt nemtudnék ilyet xD
Naplózva


Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #161 Dátum: 2010.06.16 20:51 »

SketchUp-ban csinálta, szerintem két kattintással. Amúgy ezeket ne postold ide, mert ennek semmi köze a modokhoz.
Naplózva

   
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #162 Dátum: 2010.06.16 22:35 »

Csao  Mosolyog
Ne fikázd..első modom  Puszi

Én fikázom. 1.) Nem mod, MODELL. 2.) SketchUp-hoz rengeteg letölthető van alapból, nem gyanúsítgatok, de gyanús.

Ches nagyon jó lett ez am úgy, biciklipálya akar lenni mer szntem igen Vigyorog vagy vmi más?

Ez egy elbaltázott half pipe, mivel a pipe-nak csak a negyede van meg kb.

Ches ez az 1.modelled?Hát ez nagyon szép lett.Mivel csinálltad?Ha wingsel én 8év alatt nemtudnék ilyet xD

Hidd csak el, Wings-ben sem tart tovább egy óránál, és akkor már nagyon avatatlan emberhez viszonyítottam.

Egyébként ... Félretéve minden ellenséges tekintetet a SketchUp iránt ... Maga a modell is elég problémás. A papírvékony falakkal nem lehet mit kezdeni, esztétikátlan és irreális, ezen kívül pedig nem látszódik a valódi geometriája a modellnek, mivel csak kevés helyen rajzolódnak ki az edge-ek. Ajánlom, hogy használj valami normális modellező programot, a SketchUp-ot pedig hagyd meg annak, aki látványtervezéssel és házakkal foglalkozik, más területen nem lehet sokat elérni vele, a játékfejlesztés pedig (a pocsék import-export miatt főleg) távol áll a programtól (elbaltázott lapok, élek, illeszkedések más programokhoz képest, máshogy tárolják a geometriát).
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

.¤˙R&R˙¤. Chester
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Válasz #163 Dátum: 2010.06.17 09:33 »

kösszépen..
nincs megszabva, hogy mivel szerkesztett modellt/modot lehet ide feltölteni -.-
na ennyit erről,több hozzászólást tőlem ne várjatok
Naplózva

sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #164 Dátum: 2010.06.17 10:06 »

kösszépen..
nincs megszabva, hogy mivel szerkesztett modellt/modot lehet ide feltölteni -.-
na ennyit erről,több hozzászólást tőlem ne várjatok

Nem megsértődni kell, hanem orvosolni a problémákat, amiket a tőled tapasztaltabbak írnak. Nekem teljesen mindegy, milyen programmal dolgozol, de megmondtam, alapvetően ellenségesen állok a SketchUp-hoz, mivel komolyabb 3D munkára nem épp a legmegfelelőbb.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 88   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.027 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.