Stickman Warfare: A játék

2024.11.23 00:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7]   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Első próbálkozások  (Megtekintve 101448 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #90 Dátum: 2011.04.24 22:24 »

GIF képet bármelyik feltöltő képes feltölteni, ha nem tévedek. A megnyitásához sem kell semmi extra.
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
szepakos01 and szepakos
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54



WWW
« Válasz #91 Dátum: 2011.04.25 07:56 »

Az igez de nem játsza le az animot.
Naplózva

kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #92 Dátum: 2011.04.25 10:43 »

És nekünk nem is kell animáció, bár amúgy ez nem igen, mert le tudja, de min1.
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Steen
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #93 Dátum: 2011.05.09 17:04 »

Sziasztok!

Remélem jó helyre rakom az eddigi munkáimat Vigyorog

Amit tudok:
3D Studio Max-al modellezni(BlackLongju Metin2 Privát szervert fejlesztem a modellezési tudásommal Mosolyog )
PhotoShop cs5-el logót,design stb..

Nah szóval ezeket értem el a tudásommal:

http://forum.blacklongju.com/showthread.php?t=67

http://forum.blacklongju.com/showthread.php?t=89   Aki pedig nem hinné el hogy én vagyok azon a  fórumon,nyugottan írjon rám Mosolyog

És még néhány:

http://kepfeltoltes.hu/110414/10_5564_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://noob.hu/2011/05/09/logobl.gif

http://noob.hu/2011/05/09/StickmanWarfareLogoCreatedBySteen.jpg

És még sok egyéb dolgot készítettem már el.

A minoking-re(ami fehér) arra már csak textúrát kell rakni Mosolyog

És most még ezt a Stickman Warfare-t ami elnyerte a tetszésemet,szeretném fejleszteni tudásom szerint Mosolyog

Most szinte egy csomó fájl-t meg másítok kicserélek sajátra Stickman-ba Vigyorog

Üdv.: Steen
_________________________________________________ _____________________________________

Hmmm... a wp1,sm0,kd1 ezeket a fájlokat még nem nagyon ismerem. A dll fájlokba meg semmi érdekes nincs.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.09 18:41 írta Steen » Naplózva
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #94 Dátum: 2011.05.09 20:10 »

Üdv a fórumon! Mosolyog
Modolással kapcsolatban olvasd át ezt: http://worldofoli.tumblr.com/post/1563716951/epuletek-berakasa-stickmanbe
Naplózva

   
Steen
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #95 Dátum: 2011.05.09 20:37 »

Köszi Vigyorog Így már elég sok újdonságot berakok saját ízlésem szerint Mosolyog

A fegyvereket is így kell kb?

Meg a méret is aggaszt,mert be raktam a sapikat és azok enyhén szólva kicsi volt.És nem akarom hogy a római épületecském be terítse az egész pályát Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.09 21:13 írta Steen » Naplózva
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #96 Dátum: 2011.05.09 21:03 »

Igen, csak más formátumba, egyetlen textúra lehet rajta (a név is adott), és azonos méretűnek (vagy legalább arányúnak) kell lennie a modellnek, mint a fegyver.
Naplózva

   
Steen
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #97 Dátum: 2011.05.09 21:31 »

Öm...Nekem ez a konvertálás kicsit sokáig tart...Már több mint 15 perce..Még mindig tart Mosolyog
Véletlenül nem lehet hogy azért mert én 3ds max-al készítettem el?
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.09 22:09 írta Steen » Naplózva
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #98 Dátum: 2011.05.11 18:44 »

Lehet, nem tudom. Próbáld ki Wings3D-vel (ingyenes, egyszerű program, és tud .3ds-t importálni).
Naplózva

   
totalyidiot
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39

The 'Brümbrüm'


WWW
« Válasz #99 Dátum: 2011.05.11 18:47 »

Szerintem a ránézésre 10-20k polival lesz baj (ha azt a kaput akarod betenni).
Naplózva

Steen
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #100 Dátum: 2011.05.12 16:23 »

Amit be akarok rakni azon csak 4object van.
Naplózva
totalyidiot
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39

The 'Brümbrüm'


WWW
« Válasz #101 Dátum: 2011.05.12 21:04 »

Az objetekkel nincs semmi baj de ha sok a poli azaz polygon ami a lapot jelenti a játék ki fog fagyni vagy a konverter lesz nagyon lassú.Vagy ha nem indul a konverter sehogy se nézd meg hogy fel vannak-e háromszögelve a lapok!
Naplózva

Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7]   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.027 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.