Már beszéltünk a dologról MSN-en régebben
Én továbbra is egy ilyen lebegő platformos pályát csinálnék (levegőben a bunkerekkel természetesen), de ez az erdős pálya sem rossz ötlet.
Én inkább realisztikusabbra venném a dolgot, már amennyire ez a játék határain belül megoldható. Ezért is raktam le első körben ilyesmiket, és továbbra is ebben a stílusban szeretném folytatni, természetesen a kicsit cyberpunk tech párjával egyetemben. Igen, cyberpunk, mint ahogy Alex ezt annak idején elképzelte. Most inkább sci-fi a tech oldal, szeretnék olyan jellegű épületeket, amik valamennyire jövőbeli, de lepusztult, összetákolt hatást keltenek. Olyan Rise of Legends-es Vinci stílusra gondoltam, a dűledező gyárkéményekkel, kilátszó bronzos fém részekkel. Ha Alex megcsinálja a betervezett specular mapokat is, akkor az brutális látvány lenne
én benne lennék, most úgy is tele van az agyam ötlet részletekkel, amiket szívesen kipróbálnék, csak lenne már kész az átlátszó textúra a játékban
Igen, az átlátszó textúra okozhat még gondot, mivel egyelőre nincs. Ezért is csupasz még a fa, és ezért is nincs még drótkerítés, pedig az lett volna a következő dolog, amit beraktam volna. Viszont szívesen veszek bármilyen jellegű segítséget.
Szeretnék az általam felvázolt témánál maradni, ezért írtam, hogy egy irányított, célzott projekt lenne, nem pedig olyan, mint a mostani SMWF, hogy aki minőségi modellt csinál, teljesen mindegy, milyen stíusban, annak esélye van a bekerülésbe. Szóval? Ötleteket, kommenteket, és tényleges jelenkezőket várnék, akik azt mondják, hogy csinálják is, amit kitalálunk!
Azt tudom vállalni, hogy a modelleket a játékba konvertálgatom, megvannak hozzá az erőforrásaim, így főleg tényleg arra lenne szükségem, hogy stílusos, az alapötlethez passzoló modellek szülessenek. Az általam felvázolt 'világon' belül. Bár ezen még dolgozom, egyelőre főleg tényleg a realisztikus Gun stílust erőltetném, a többit majd utána