alexmodder
Vendég
|
 |
« Válasz #195 Dátum: 2010.07.23 19:41 » |
|
jééé csak nem a hegylakó van háttérben ?  A torony 5lett jó! valami tehetséged van hozzá szóval az épületed kicsi? egyszerű a megoldás meny a map.ini -re keresd meg az épületed adataid! és ahol azt látod hogy pl scalex=2.00 scaley=2.00 azt kezd el írni 3.00 megnézed a játékba ha még kicsi 4.00 érted! csak így tovább! 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Adamikus
Rendszeres látogató
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
 |
« Válasz #196 Dátum: 2010.07.23 20:26 » |
|
...szóval az épületed kicsi?
Na ez hogy jött ki neked ? Mondta, hogy megvan fordítva, nem kicsi.
|
|
|
Naplózva
|
 +------------------------------+ | Ha kivágod ezt a kupont, | | vehetsz egy új monitort ! | +-------------------------------+
|
|
|
Maresz
1337 tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Sün!
|
 |
« Válasz #197 Dátum: 2010.07.23 20:29 » |
|
És az hogy jött ki hogy megvan forditva? Ahogy elnézem nincs... Szerintem jól van ez, csak az aljárol azt a hegyes izét tüntesd el és akk a földön lesz a torony! 
|
|
|
Naplózva
|
0.o
|
|
|
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 456
Torchwood Team Member
|
 |
« Válasz #198 Dátum: 2010.07.23 22:44 » |
|
Ha jól látom, akkor az a csúcsos izá alul egy extrude parancs mínusz értékkel, vagyis nem kiemeltél ( ,,növesztettél,, rajta ), hanem lefelé csináltad. Ha nem így van, és tévedek, akkor meg a Wings-ben kijelölöd a modellt, rákattolsz a rotate parancsra, nyomsz egy tabot, és beírod, h 180, majd nyomsz egy entert, és kész. 
|
|
|
Naplózva
|
 ,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester  ,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit  " xDDD By: cakko
|
|
|
Maresz
1337 tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Sün!
|
 |
« Válasz #199 Dátum: 2010.07.23 23:21 » |
|
Szerintem csupán annyi a gond, hogy a torony belselyébe akart csinálni egy mélyedést, csak továbbhúzta, így az kilóg a torony alján! Javits ki ha tévedek 
|
|
|
Naplózva
|
0.o
|
|
|
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 456
Torchwood Team Member
|
 |
« Válasz #200 Dátum: 2010.07.24 00:03 » |
|
Ugyanezt írtam, csak bonyolultabban 
|
|
|
Naplózva
|
 ,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester  ,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit  " xDDD By: cakko
|
|
|
Maresz
1337 tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Sün!
|
 |
« Válasz #201 Dátum: 2010.07.24 00:21 » |
|
Okok, csak leirtam egyszerübben, mer kicsit nehéz megérteni 
|
|
|
Naplózva
|
0.o
|
|
|
Hector
|
 |
« Válasz #202 Dátum: 2010.07.24 06:43 » |
|
Szeritem arra a bugra gondol ami nekem is volt vagy 2x. Átalakítom a modelt sm0-ba, és a fél model, kifordul. Mintha a fele vertexeknek az egyik koordinátája -1xeződött volna. Nem tom mitől van, azt a modelt én abba is hegytam, szóval csinálj mást, az jó lesz. Nekem is az életemben 2x fordult elő!
|
|
|
Naplózva
|
 Adam Hector
|
|
|
sadypisten
|
 |
« Válasz #203 Dátum: 2010.07.24 11:00 » |
|
Egy valamit nem értek. Egy textúrázatlan modellt miért kell rögtön ingame pakolni? Pláne ilyen kijelentéssel, hogy "első modell". Az ilyesmivel nem kell még dicsekedni, pláne hogy igazából semmi extra nincs az egészben. Nem a kedved akarom elvenni, de ezt kár volt a játékba betenni, az ilyesminek megvan a maga alfóruma, de még ott is ferde szemmel néznének sokan az ilyen jellegű próbálkozásokra. Uff, én beszéltem.
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel. 
|
|
|
Morzan
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
|
 |
« Válasz #204 Dátum: 2010.07.25 15:29 » |
|
na az ötleket kipróbálom és igen hegylakó mod van a háttérben  a toronyban egyébként nincs mélyedés. De kitaláltam egy történetet a SkyCity modnak! Itt van: A pálcikaemberkék túl sok veszteséget szenvedtek el ezért úgy döntöttek, hogy megbékélnek. Minden fegyverüket a tengerbe dobták és együtt fejlesztettek és építkeztek a gunok és a techek. Néhány hónap múlva annyira beépítették a szigetüket, hogy már csak egy nagy füves terület maradt meg. Ekkor úgydöntöttek, hogy felfelé kezdenek építkezni. El is kezdték. 2 hónap múlva készen állt az egész égi városrészük. Ezidő alatt feltalálták a pálcikaemberkék a búvárruhát. Néhány hét eltelt és elloptak egy búvárruhát. Azonnal nyomozni kezdtek, mert akkor még nagyon drága volt egy búvárruha. A gunok megkérték arra a techeseket, hogy közösen kapják el a rablót és közösen öljék meg a saját fegyverükkel. Így beindult újra a fegyvergyártás de még mindig béke volt. A rabló egyszer beugrott a tengerbe és a sok fegyver közül csak egy mpg működött. Azt megragadva felemelkedett és leölt néhány gunost ugyanis a rabló teches volt. Azóta megy újra a harc a sziget uralásáért. Itt a vége fuss el véle! Remélem tetszett! Kommenteket várok!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
-MH- Zaknod
1337 tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 297
Szájkaratetanonc
|
 |
« Válasz #205 Dátum: 2010.07.25 17:05 » |
|
Igen,és ez miért kellet a modokhoz?Ez mitől mod?Igen ez egy nemlétező modnak a története akar lenni,ok.És mégis az üldözős jelenetet pl hogy akarod megvalósítani modban?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
[FC] Ferikegh
Rendszeres látogató
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
 |
« Válasz #206 Dátum: 2010.07.26 14:47 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
µ~'*_:µ€³²³@||
|
|
|
(-PRO-) Kungfus.
|
 |
« Válasz #207 Dátum: 2010.07.26 14:48 » |
|
1, Paintes, 2, Sztem rakj be ingame képet, 3, sztem ennek ne nyiss topicot mert felesleges.
|
|
|
Naplózva
|
Aki sokat izzad edzésen, az kevesebbet vérzik a harcban!
|
|
|
Oli
|
 |
« Válasz #208 Dátum: 2010.07.26 15:00 » |
|
Átraktam ide az F1 hummert, mert ennek felesleges külön topic.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
(-PRO-) GamehunteR
|
 |
« Válasz #209 Dátum: 2010.07.26 15:41 » |
|
1, Paintes, 2, Sztem rakj be ingame képet, 3, sztem ennek ne nyiss topicot mert felesleges.
Painttel is lehet nagyon szép textúrákat csinálni. Ingame kép jó ötlet. Amúgy nem próbáltam ki de sztem ronda. Festékszóróval van átszínezve, +2 kép beillesztés. Többet kellene dolgozni rajta, igénytelen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|