Egyelőre még ne dolgozzon senki, tervek kellenének.
Respawn: úgy gondoltam, hogy két vége lesz a pályának, de valójában több respawn hely lesz elszórva ezeken a végeken, hogy ne legyen annyira unalmas.
Én elsőnek valami TDM pályára gondoltam, respawn helyekkel a pálya két végén (sajnos nem lehet megoldani, hogy a tech és gun külön respawnoljon, szóval vegyesen lesz).
Méretben szerintem 2-3X akkora kéne, mint outland, azon kényelmesen el lehetne csatázni. Szerintem az lesz, hogy egyelőre csak elnagyolt, szögletes valamiket rakok le, azzal beállítjuk a pályát, a stíluson aztán lehet gondolkodni (mivel valami hosszúkásra gondoltam, ezért egy utca jó ötlet lenne)
Mi lenne, ha esetleg lenne egy felügyelő. Mindjárt elmondom, hogy miért: Egy respawn hely lenne, és két teleport nagy feliratokkal, hogy gun/tech, egyik az egyik csapaté, a másik a másiké. Mikor megjelennek az emberek és nem mentek át egyik teleporton sem, nem lőhetnek (egyáltalán nem!) és ezért kell a felügyelő, hogy vigyázzon arra, hogy senki se lőjön a respawn-helyen.
Így még a térfélcsere is megoldódna.
Ez is egy jó megoldás, de mindenki csalna. Akkor már inkább legyen feltüntetve, hogy a pálya melyik részére visz. Felügyelő sem kell amúgy, egyszerűen szent hely lenne a modell, és akkor nem lehet ott lőni.
Viszont az elején nem akarom bonyolítani, szóval az első megoldás lesz egyelőre.
Unalmas ez a szabályos, kerek forma, és túl sok a fedetlen tér. Az utca ilyen szempontból lenne jó, mert be vagy védve, és megtanulhatod, hogy például a sarkokon kell vigyázni, mert ott láthatnak. Itt mindenhova kéne nézni egyszerre, arról nem is beszélve, hogy esélytelen egyszerre 5-6 ellenségre lőni.
Szóval egyelőre tervezzen, rajzoljon mindenki, aki segíteni akar, a jó ötletek kellenek. Ahogy JEL mondta, 2-3 külön útvonal kell a két végpont között, meg lehet középen egy nagyobb, nyílt terület is.