Stickman Warfare: A játék

2024.11.26 21:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Szerinted melyik funkció a LEGFONTOSABB, aminek mindenképpen szerepelnie kell az új StickTool-ban?
Teleportok
Kommentek
Épületek színes jelölése
Választható háttérkép
Játékbeli koordináták beolvasása (/coords)
A játék modell-fájlainak buherálása
Többnyelvűség
Minimapok kimentése és betöltése a játékba
Azok a még titkos dolgok, amiket az új Stickman tartogat
NYAN NYAN NYAN (avagy nekem tök mindegy, csak szeretek össze-vissza kattintgatni)
Sok modell egyszerre való elhelyezése (Ecsetek)

Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 20   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: [WIP] StickTool v1.0 - Közvélemény-kutatás  (Megtekintve 267723 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Mr. Smith
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128

Mr.Dr.Gen.Sir.Stb.


« Válasz #15 Dátum: 2009.12.19 16:25 »

Tekintve, hogy pacalban tolod a témát
Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

WHY DO WE
KILL PEOPLE,
WHO KILL PEOPLE
TO SHOW PEOPLE,
THAT KILLING PEOPLE IS WRONG?
bulint1
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


WWW
« Válasz #16 Dátum: 2009.12.19 17:17 »

marha jó sok szerencsét a fejlesztéséhez
Naplózva

Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #17 Dátum: 2009.12.19 22:14 »

exportáltam két mappot, viszonylag érthető formában:
http://stickman.hu/junk/maps.zip

Felfelé van a +X tengely, az a biztos, meg hogy 1 vagy 2 pixel egy játékbeli egység. A hg fájl a magasságokat tartalmazza, stick egységben mérve.

De mondom, ha kell a magassággenerátor pas, azt is feldobom.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #18 Dátum: 2009.12.20 20:51 »

Akkor dobd fel, majd megpróbálom felhasználni azt is.
Naplózva

KeTC |-||_| P
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65

Paradicsomszószmaster


« Válasz #19 Dátum: 2009.12.22 10:06 »

pacalban tolod a témát

XD megéheztemxD
Naplózva

Én vagyok a ketchup a szenyádon, vigyázz mert kicsurgok!
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #20 Dátum: 2009.12.22 12:28 »

Alex, nem akarod a konverter forráskódját odaadni HelloTibinek? Jobban mutatna a StickTool(s)-ban, meg hát lenne még mit finomítani rajta Vigyorog
Naplózva

   
-[H.G]-Tyson
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



« Válasz #21 Dátum: 2009.12.22 15:56 »

bocsi az off-ért de én is kipróbáltam és nekem 23 % beakad a játék megtudhatnám hogy miért?
Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #22 Dátum: 2009.12.22 16:09 »

Valamit elrontottál vele, nem a StickTool hibája.
Naplózva

   
-[H.G]-Tyson
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



« Válasz #23 Dátum: 2009.12.22 16:13 »

feljönnél msn re most
am nem csináltam semmit csak az épületeket rakosgattam át
Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #24 Dátum: 2009.12.22 16:16 »

Most nem, és nincs is kedvem ilyen távsegítséghez. Telepítsd újra a sticket, és kezdd elölről a modolást.
Naplózva

   
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #25 Dátum: 2009.12.22 17:54 »

bocsi az off-ért de én is kipróbáltam és nekem 23 % beakad a játék megtudhatnám hogy miért?

Ha a modellnek a nevét vagy a skálázását módosítod, akkor a pályaszerkesztő automatikusan törli a hozzá tartozó KD1 és WP1 fájlokat, úgyhogy lehet hogy az újragenerálásuk miatt fagyott be a játék. Próbálj meg várni egy kicsit a játékra, had szöszmötöljön (max 1-2 perc), ha utána sem működik, akkor nem tudom mi a baj.
Naplózva

-[H.G]-Tyson
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



« Válasz #26 Dátum: 2009.12.23 11:34 »

renben meg próbálom remélem jó lesz  Mosolyog
Naplózva

TimeMaster
Felfüggesztett
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127


WWW
« Válasz #27 Dátum: 2009.12.23 16:59 »

Hát a pascalhoz kell is ,mert probálom én is ki sajátitani ,de ez nekem bonyolult mármint
ha elirok valamit a programban akkor nem engedi futatni a progit amit csináltam
,de egyéb gondok is vanak ezen kivűl nekem.Mosolyog
Naplózva

|/|432_|0664|_4|245?
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #28 Dátum: 2009.12.23 22:01 »

Új verzió!
Benne van már az épületek hozzáadása, törlése és a zoomolás is.  Vigyorog


« Utoljára szerkesztve: 2009.12.28 11:22 írta HelloTibi » Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #29 Dátum: 2009.12.23 22:11 »

Tetszik Mosolyog Tényleg lesz benne forgatás is? Amúgy kicsit érdekes, hogy bal felső sarokba nagyít, és jobb alsóba kicsinyít.
Naplózva

   
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 20   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.