Egy ötlet:
A map.ini-ben jó lenne, ha lenne egy olyan lehetőség, amivel meg lehetne szabni hogy az egyes bunkerekbe csak Gun vagy Tech játékosok éledjenek újra. Ez azért lenne jó, mert ha valaki a modjából ki akarja tiltani az egyik csapatot, vagy elkerített szobát akar csinálni a spawnkillerek ellen (amiből egy teleport visz ki a harctérre). Még akár egy frontvonalat is ki lehetne vele alakítani.
Pl.:
[techbunker]
scalex=3.00
scaley=2.00
zone=Bunker
special=bunker_tech
pos=13.00 37.00 42.00
[gunbunker]
scalex=3.00
scaley=2.00
zone=Bunker
special=bunker_gun
pos=42.00 13.00 37.00
Igaz, hogy ilyenkor ugyanabból a modellből kettőnek kell lennie a Stickman könyvtárban ha az ember azt akarja, hogy ugyanolyanok legyenek a bunkerek. De lehetne vele csapatonként különböző bunkereket is készíteni.
Alapértelmezetten meg
special=bunker lehetne, ami a mostani séma (Gun/Tech ugyanazokban a bunkerekben). Ezekkel a
special beszúrásokkal azt is meg lehetne szüntetni, hogy a map.ini első modellje kötelezően a bunker legyen. Magyarul a bunker(eke)t akár a lista legvégére is be lehetne szúrni.
A játéknak ilyenkor induláskor még meg kellene vizsgálni hogy a
special mezőkben a
bunker értékkel egyidejűleg egy másik modellnél nem-e fordul elő
bunker_gun vagy
bunker_tech. Ilyenkor hibát kellene jeleznie hogy nem tudja pontosan eldönteni hogy a játékosokat hova helyezze el majd. Meg ha csak
bunker_gun vagy
bunker_tech van jelen, akkor meg azért kellene hibát jeleznie hogy az egyik csapat el lett felejtve. Ha meg a három közül semelyik sem fordul elő, akkor meg azért.