Stickman Warfare: A játék

2024.11.23 18:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 88   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Homokozó (az első modod ide írd)  (Megtekintve 1112603 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #1005 Dátum: 2011.03.07 17:55 »

The Ratyi Stickman Race átrakva ide, főleg, hogy Andris is kérte Mosolyog
Naplózva

   
[TIM] cakko
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1308


The Big Stick Challenge 3-4 győztes


« Válasz #1006 Dátum: 2011.03.07 19:41 »

Hol vannak ilyenkor a moderátorok? (Pisti
Pisti biztos örülne neki . Amúgy nekem tökre tetszik ez a pálya Vigyorog.
Naplózva


"Légből kapott ölései vannak Vigyorog" by 8th4   "Nem véletlen, hogy a cakko név a kocka betűiből áll Vigyorog." by aron
Andris
Vendég
« Válasz #1007 Dátum: 2011.03.07 19:42 »

Ratyi a neve  Kacsint Kacsint Kacsint
Naplózva
(-PRO-) JoeBlack
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


Joe, kárhozatos bálványimádó pápista! by:JEL úr


« Válasz #1008 Dátum: 2011.03.07 20:23 »

Dragon te inkább fogd be a pofád kis szádat.
És örvendezz ,hogy még nem bannolták a fajzatod.
Nekem minden elismerésem ,igaz ,hogy MODolásilag semmi ,de viszont hatalmas munka így összerakni a Mayákat. Mosolyog
Naplózva

[Mortals] Kecsappp
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


NYANNYANNYAN


« Válasz #1009 Dátum: 2011.03.07 20:23 »

Ratyi
homok

Pontosan jellemzi a versenyt.
Naplózva

Andris
Vendég
« Válasz #1010 Dátum: 2011.03.07 20:47 »

Dragon te inkább fogd be a pofád kis szádat.
És örvendezz ,hogy még nem bannolták a fajzatod.
Nekem minden elismerésem ,igaz ,hogy MODolásilag semmi ,de viszont hatalmas munka így összerakni a Mayákat. Mosolyog


Nagyon szépen köszönöm Mosolyog És modolásilag tnyényleg semmi de szarakodtam vele elég sokat.

Most egy nagyon nagy dobáson dolgozok és remélem bejön majd Mosolyog
Naplózva
Andris
Vendég
« Válasz #1011 Dátum: 2011.03.07 20:51 »

Hol vannak ilyenkor a moderátorok? (Pisti
Pisti biztos örülne neki . Amúgy nekem tökre tetszik ez a pálya Vigyorog.

És neked is köszi Cakko
Naplózva
-TDT- MassaSami
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 326


Tankcsapda 'n' Linkin Park forever.


« Válasz #1012 Dátum: 2011.03.08 15:21 »

Bocsi andris de nekem ez nem nagyon tetszik.Egesz palya a piramisbol all.Nem mintha en jobbat tudnek csinalni.

Edit:De azert a klanbazis kafa lett.
Naplózva

Nem erdekel senki,semmi hagyjatok beken enni......
Andris
Vendég
« Válasz #1013 Dátum: 2011.03.08 15:32 »

Köszi a KB-s részt. ŐŐŐŐ a piramis....Nos az téll nem a legjobb. Nem tudom mi mást rakjak oda ezek helyett hogy ne menjetek ki a pályáról.

Jöhetnek az ötletek Mosolyog

Andris
Naplózva
-TDT- MassaSami
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 326


Tankcsapda 'n' Linkin Park forever.


« Válasz #1014 Dátum: 2011.03.08 15:35 »

Pl valami drot kerites?
Vagy kisebb dombok,ugratok.Persze az ugatot ugy gondolom ha kimesz akkor ,vissza is tudj jonni.
Naplózva

Nem erdekel senki,semmi hagyjatok beken enni......
Andris
Vendég
« Válasz #1015 Dátum: 2011.03.08 15:40 »

Tök jó ötlet Mosolyog Megnézem aztán jövök vissza.
Naplózva
goofre
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


« Válasz #1016 Dátum: 2011.03.09 08:09 »

hát ez nekem csak annyiból áll, hogy a map.ini-t átbabráltad, esetleg egy teleportot.
ha egy akadály pályát akarsz csinálni, ne maya templommal kezd, ha pedig sima versenypálya, akkor is inkább modellezz.
az ötlet jó bár ez a sok maya gyomorforgató ahogy egymásba csúsznak az egyes darabok.
Naplózva


"Ne lopd el, mert nincs időm újat csinálni!" By:Nyolcvan
Mand.
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


Mandi Family Member ^^


« Válasz #1017 Dátum: 2011.03.09 14:28 »

hát ez nekem csak annyiból áll, hogy a map.ini-t átbabráltad, esetleg egy teleportot.
ha egy akadály pályát akarsz csinálni, ne maya templommal kezd, ha pedig sima versenypálya, akkor is inkább modellezz.
az ötlet jó bár ez a sok maya gyomorforgató ahogy egymásba csúsznak az egyes darabok.

Ehhez még hozzátoldanám, hogy kár azokért a lyukakért a mayák alatt. Ugyan földhözállóvá raktad őket, de sok egymáson = nagy lyuk alattuk.
Naplózva

Andris
Vendég
« Válasz #1018 Dátum: 2011.03.09 14:29 »

Semmit nem írtam át a map.ini-ben hanem StickTool-lal csináltam ez egészet.
Naplózva
Mand.
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


Mandi Family Member ^^


« Válasz #1019 Dátum: 2011.03.09 14:35 »

Többé kevésbé ugyanaz. Nézd meg a map.inijét. Azon belül a piramist. Látod mennyi van belőle. Amit StickTool-ban csinálsz, az ott lesz a map.iniben is  Puszi
Naplózva

Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 88   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.03 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.