Stickman Warfare: A játék

2024.11.27 01:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: [1]   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Stick convert  (Megtekintve 9169 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
elbandii
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Dátum: 2010.08.03 15:47 »

Sziasztok.
A StickConverter nem működik nekem. Kiírja hogy loading, de nem csinál semmit. Így nem tok betenni a modomba semmit. ez eléggé idegesítő.
Naplózva

<<== katt ide. Hülyeségre vagy éhes? Tucc ennél jobbat?
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 456


Torchwood Team Member


« Válasz #1 Dátum: 2010.08.03 15:53 »

Letextúráztad a konvertálni kívánt modellt? Ha igen, akkor meg lehet, h rejtett éleket/oldalakat hoztál létre véletlenül.
Naplózva


,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester Vigyorog
,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit Vigyorog" xDDD By: cakko
elbandii
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Válasz #2 Dátum: 2010.08.03 16:31 »

persze hogy le texteltem dzsidzsi. az élekkel lehet valami:) kösz a vélaszt
Naplózva

<<== katt ide. Hülyeségre vagy éhes? Tucc ennél jobbat?
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 456


Torchwood Team Member


« Válasz #3 Dátum: 2010.08.03 17:30 »

Vagy az is lehet baj, h abban a mappában, ahonnan betallóztad a konvertálni kívánt modellt, nincs/enek ott a felhasznált textúra/rák.
Naplózva


,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester Vigyorog
,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit Vigyorog" xDDD By: cakko
zerocool.
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 607



« Válasz #4 Dátum: 2010.08.03 18:49 »

Nekem is ez a gáz...
De én úgy oldottam meg, hogy letöltöttem a stick tools-t és abba van stick convert és az mükszik Mosolyog
Naplózva

Helló! Én szabó áron vagyok 13 éves és kistokajban lakom. A múltkor felborúltam 1 gokártal ezért most tiszta seb vagyok.
goofre
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


« Válasz #5 Dátum: 2010.08.03 19:48 »

én is úgy használom.és nekem textúra nélkül konvertál
Naplózva


"Ne lopd el, mert nincs időm újat csinálni!" By:Nyolcvan
Reboяn
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98

MadaéstársaNyóctéhánégy ropigyártó KFT NagyKövet


« Válasz #6 Dátum: 2010.08.03 20:12 »

Csak textúrával konvertál, és azért is lehet lassú, mert sok poli a modell.
Naplózva


Lebron /Zyzu/         Re(born) /Kolta/
elbandii
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Válasz #7 Dátum: 2010.08.05 16:02 »

oké. sikerült, dzsi elmondásai alapján. na akkor most hogyan tovább?
Naplózva

<<== katt ide. Hülyeségre vagy éhes? Tucc ennél jobbat?
Reboяn
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98

MadaéstársaNyóctéhánégy ropigyártó KFT NagyKövet


« Válasz #8 Dátum: 2010.08.05 20:23 »

Ha megkaptad a konvertált modellt, akkor pakold be őket datába, írd be map.ini-be a kordináltákat, és ott lesz a játékban a modelled. De SticTool-al egyszerübben megtudod csinálni. Kacsint
Naplózva


Lebron /Zyzu/         Re(born) /Kolta/
elbandii
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Válasz #9 Dátum: 2010.08.06 15:30 »

oké megvan. már csak 1 szépséghibája van a dolognak:( azt írja ki InitGeometry error
Naplózva

<<== katt ide. Hülyeségre vagy éhes? Tucc ennél jobbat?
AnonimMc
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


« Válasz #10 Dátum: 2010.08.15 22:29 »

Valamiért nem csinált kd1 és wp1 fájlt ez miért van???
Naplózva

(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #11 Dátum: 2010.08.15 22:32 »

Nem tudta lekonvertálni, rossz formátum, nincs textúrázva teljesen, hiányzik valami a konverterből (dll).
Naplózva

AnonimMc
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


« Válasz #12 Dátum: 2010.08.15 22:41 »

Adott .x fájlt lm fájlt és .sm0 fájlt akkor mit nem tudott lekonvertálni?
Teljesen textúrázva van Wingsbe .3ds formátumba importáltam (vagy mit csináltam) és a konverter nem adta ki a .wp1 és .kd1 fájlt és mellette van a .dll fájl.Akkor mi a hiba?
Naplózva

(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #13 Dátum: 2010.08.15 23:05 »

Este van, hülye vagyok. De wp1 és kd1 file-t nem is fog adni. Azt a játék generálja le. Az egyik (wp1) a botokért felel a másik (kd1) pedig a szilárdság. Tehát azt csak úgy kapod meg, ha berakod a modellt a játékba.
Naplózva

goofre
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


« Válasz #14 Dátum: 2010.08.16 09:02 »

szerintem itt a map.ini-ben lesz a gond.

mondok egy példát:
[kikoto]
scalex=6.00
scaley=6.00
zone=Industrial District
terrain=dont
pos=-299.09 10.61 -9.04

[nafta]
scalex=5.00
scaley=5.00
zone=Industrial District
pos=-355.66 16.18 110.32

Ez NEM JÓ!A helyt nem szabad kihagyni, mert akkor hozza ki a geometry errort

Ez a jó:
[kikoto]
scalex=6.00
scaley=6.00
zone=Industrial District
terrain=dont
pos=-299.09 10.61 -9.04
[nafta]
scalex=5.00
scaley=5.00
zone=Industrial District
pos=-355.66 16.18 110.32
Naplózva


"Ne lopd el, mert nincs időm újat csinálni!" By:Nyolcvan
Oldalak: [1]   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.