Stickman Warfare: A játék

2024.11.30 07:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Milyen a MOD?
Ász
Elmegy
Pocsék
Pfuj
***** sz*r

Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Island Mod - [WIP]  (Megtekintve 127681 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
BigB
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



WWW
« Válasz #105 Dátum: 2010.12.13 22:17 »

A pálya-lesüllyesztést hogy lehet megoldani?Tervezek egy modot és jól jönne ,mert nem akarom egy modellből.
Naplózva

-Anyuuu ,bevan kapcsolva a szobámba' a TÉVÉ micsináljak veleeee?He?!
-Óccsad el!
-De ne vízzel!
Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #106 Dátum: 2010.12.13 23:45 »

hát nézd meg a mostani pályán a híd alatt mitől mély a víz...
Naplózva


Adam Hector
BigB
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



WWW
« Válasz #107 Dátum: 2010.12.15 16:52 »

Megnéztem, de az a baj, hogy csak a medert lehet mozgatni...A vizet nem
Naplózva

-Anyuuu ,bevan kapcsolva a szobámba' a TÉVÉ micsináljak veleeee?He?!
-Óccsad el!
-De ne vízzel!
(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #108 Dátum: 2010.12.15 17:04 »

A víz egy adott magasság (illetve mélység)-nél van. A homok úgyszint. A murva egy adott lejtésszögtől. Ha egyik sem akkor fű. A vizet pedig mélyre rakott modellek idézik elő. Azok a kövek a híd alatt. Azok miatt olyan a víz, amilyen. Ha te is mélyre raksz pár dolgot akkor ott is víz lesz. Vizet ide-oda mozgatni nem lehet.
Naplózva

Alex
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108


Mr.Wheatley


« Válasz #109 Dátum: 2010.12.19 23:45 »

Hát igen elégé furcsa lenne ha a vizet mozgatni lehetne?! He
Hector háza pedig nagyon jól sikerült Joeblack hajóját bele raktad banán?
mert az nagyon jó lett.
De összegezve így is jó az egész.

Naplózva

[-Gres-]
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132

Grescsi + Gres a kemper =világvége xD


« Válasz #110 Dátum: 2010.12.22 16:48 »

Tiszta jó a mod szerintem lehetnének benne ilyen totemoszlopok is:D
 am Banán honnan kell letölteni azta minecraftot?Vigyorog
Naplózva


-D- Banán
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2411


Nózúm sznájper mászter. "Rambanááán"


WWW
« Válasz #111 Dátum: 2010.12.22 17:57 »

Amíg ismét lesz kedvem dolgozni ezen, addig zárom a topikot.
Naplózva

-D- Banán
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2411


Nózúm sznájper mászter. "Rambanááán"


WWW
« Válasz #112 Dátum: 2010.12.25 11:41 »

Itt az én karácsonyi ajándékom nektek: http://data.hu/get/3323131/StickmanISLAND.rar
Egyelőre még van rajta mit dolgozni, de azthiszem elérte a minimum szintet, hogy kiadhassam.
Naplózva

-FP- Chim
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


A társam ^^ xD


« Válasz #113 Dátum: 2010.12.25 12:03 »

Ez szép ajándék banán egész jó lett csak szegényes egy kicsit a terület. Lehetne még berakni majd
pár dolgot. Nekem tetszik amikor a törött hajóban spawnolás. Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Gyümi
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105


« Válasz #114 Dátum: 2010.12.25 13:25 »

Jó ajándék bani nagyon jól elvoltunk bujócska stb..Vigyorog
Naplózva
-ELIT- Sheffield
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 363


Népszerűség: {[(ctg³β)*(sin²α+cos²α)²]*∞}²


« Válasz #115 Dátum: 2010.12.25 15:04 »

Tetszik ez a mod. Nagyon szép és jó munkát végeztél !! Grat
Naplózva


Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #116 Dátum: 2010.12.25 17:14 »

Látszik hogy még alfa Vigyorog egy tonna texúrahiba, és üres a sziget. Még mindig azt mondom, hogy a szigetnek a földből kéne lennie nem modellből. A vulkán más dolog mivel barlang is van benne, az jó. Egyátalán nem neház megcsinálni egy kör alakú szigete, csórd ki omodból a lapito nevű modelt, és a szélességét méretezd bazi nagyra. Ezután a osztd a szigete 4-5-6-7-8 részre amin az erdő egy külön objektum. Így sztem sokkal jobb lenne; a talaj sokkal jobb lenne. Hogy legyen pillanatnyi feature: tegyél sok easter egget!
Naplózva


Adam Hector
(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #117 Dátum: 2010.12.25 17:57 »

A sziget úszik a vízen. Zavart Tényleg jobb lenne, ha nem modelleznéd hanem csak alakítanád a játékot. Kevesebb bug lenne, és szerintem sokkal jobban is nézne ki. A homok-fű átfedés is kicsit ronda. Kicsit lehet, hogy szöszmötölősebb, ha szigetet emelsz és nem modellezel de sokkal szebben is nézne ki. Nem is lebegne. Tudom, be kell rakni több modellt, de akkor is jobb lenne.
Naplózva

Alex
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108


Mr.Wheatley


« Válasz #118 Dátum: 2010.12.25 18:29 »

Ma letöltöttem és mászkáltam egy pár percet
de egy kérdés miért pont ugyan ott van ahol a bsc7?
Egyébként tetszett főleg az a ház amit Hector csinált.
A vulkánban is tetszett az alagút
de szerintem a csónakban a bunkert rakd a föld alá!
Naplózva

ChupaChupsBoy
Vendég
« Válasz #119 Dátum: 2010.12.25 19:02 »

Nem rossz.Sőt elég jó alap ahoz,hogy olyan legyen mint az OMod.
Nem tudom mien újitások lesznek benne,de jó lenne ha lenne. Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.