Stickman Warfare: A játék

2024.11.04 12:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 44   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Általános  (Megtekintve 656266 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
-D- Banán
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2411


Nózúm sznájper mászter. "Rambanááán"


WWW
« Válasz #120 Dátum: 2009.12.24 18:38 »

Mondom minden úgy van ahogy szoktam.
Naplózva

bence113
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Válasz #121 Dátum: 2009.12.24 19:27 »

a legkönnyebb módja hogy megnézd van e textúra nélküli lap:
jobb kitt a default textúrára, ott select, és ha kiírja a sarokban hogy valamit kijelölt akkor van

amúgy 3ds ből nekem jobb konvertálni
Naplózva


ATI Radeon HD 4870  512MB
Intel Core2 Duo CPU E7400 2.80 GHz
2.00GB RAM
Le:14Mbit/s Fel:1Mbit/s

ne kattints ide!
green
Grafikus
Téma moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 380



« Válasz #122 Dátum: 2010.01.03 13:22 »

Nekem is gondjaim vannak a konverterrel  .
A legújabb verzióját tölöttem le, és mindent megcsináltam, amit itt javasoltok.
Ott kezdődik, hogy .3ds-ből nem tudok konvertálni:

conv3ds.exe - A komponens nem található
 "Az alkalmazást nem sikerült elindítani, mert d3drm.dll nem található. Az alkalmazás újratelepítése megoldhaatja a problémát."
 conv3ds.ece működése leállt > Program bezárása
(nekem egyáltalán nincs a gépemen d3drm.dll, kerestem)
Miután ez a képernyő megjelent, eddig nem csinált semmit. Most odaraktam mellé a .x-et is, és így megcsinálja a .sm0-t és a .bmp-t.
Ekkor megint megjelenik egy ablak.

Programkompatibilitási segéd
 "Látogasson el a Microsoft webhelyére... Ehhez a programhoz szükséges a d3drm.dll, amely ebben a Windows verzióban már nem szerepel.
  > Megoldás keresése az interneten
 "Nem található megoldás erre: Ismeretlen program..."
Ez után leáll a konverter.

Mivel azt mondta, hogy "a Windows ebben a verziójában már nem szerepel", gondoltam letöltöm. Megtettem, beraktam a system mappába, és ekkor már a .3ds-el sem volt gondja, viszont 76%-nál megáll, nem válaszol és leáll.

Szóval erre kéne megoldás. Ameddíg sikerült elszenvednem magam, az az, hogy a .bmp és a .sm0 fájlok megvannak. A tobbit nem csinálja meg. Remélem érthető, ahogy elmondtam, és van rá megoldás.
Naplózva
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #123 Dátum: 2010.01.03 13:24 »

http://dl.dropbox.com/u/2640043/009_Mod/000_Converter/StickConvert.exe

Használd ezt. Stabil, fut és működik.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

green
Grafikus
Téma moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 380



« Válasz #124 Dátum: 2010.01.03 13:32 »

Kösz  Mosolyog. Így már nem áll le egyik konvertálás sem, és még a d3drm.dll is bentvan.  Vigyorog (most próbálkozom vele először... bocsássátok meg az értetlenkedésemet)

És végül nekem is sikerült végre modellt beraknom:
http://stickmanpss.extra.hu/stuntmod.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.03 13:48 írta green » Naplózva
Dani x
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


« Válasz #125 Dátum: 2010.01.03 15:25 »

NEM MEGY!!!
Egyszerűen nem! megpróbáltam (textúrázott) kockával is, de nem!
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.03 16:27 írta green » Naplózva
green
Grafikus
Téma moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 380



« Válasz #126 Dátum: 2010.01.03 16:29 »

Kidob valamilyen hibaüzenetet? Megáll a konvertálás? Mi vele a baj, azon kívül hogy nem megy?
Szerintem töltsd le a legújabb verziót, meg amit Sady linkelt, és olvass vissza kicsit (kb odáig, ahol először volt belinkelve a konverter), hátha az említett problémák közül van neked is  Kacsint.
Naplózva
Dani x
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


« Válasz #127 Dátum: 2010.01.03 18:26 »

leáll a betöltés! de mindent jól csinálok
Naplózva
green
Grafikus
Téma moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 380



« Válasz #128 Dátum: 2010.01.04 19:29 »

Nekem, mióta tudom használni, csak az volt gond, hogy ha beraktam egy modellt, utána módosítottam, és be akartam újra rakni, és bent voltak az előző modell fájljai is, akkor megállt a konverter. Nézd meg, hátha neked is ez a gond  Kacsint (ha még nem sikerült megoldani).
Aki csinált már átlátszó textúrás modot: Az miért lehet nekem, hogy beraktam egy kb 30%-os png textúrát, de a játékban nem jelent meg?
Naplózva
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #129 Dátum: 2010.01.04 19:31 »

Mert nem támogatja a játék az ilyen átmenetes átlátszóságot. Valami vagy átlátszó teljesen, vagy nem.
Naplózva

   
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #130 Dátum: 2010.01.06 21:07 »


Stickman modolás új generációja Kacsint
Naplózva

   
Croissont
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35

Pék


« Válasz #131 Dátum: 2010.01.06 21:19 »

Bocsika, én a modoláshoz Hülye vagyok, elmagyaráznád, hogy miért?
Naplózva

Merve merek merve merni merni!

Te tetted e tettetett tettet, te tettetett tettek tettese, te!


Kép by Kolta
green
Grafikus
Téma moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 380



« Válasz #132 Dátum: 2010.01.06 21:26 »

Szerintem azért, mert normálisan tükröződik...
Naplózva
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #133 Dátum: 2010.01.06 21:47 »

Így van Persze ez sem tökéletes, fele képernyőn látszik csak xD Amúgy effects.fx-ben lehet ezeket állítani. Találtam azóta egy csomó értelmetlen dolgot benne, mint a víz színének állítása, tükröződés torzítása, POM torzítása.
Naplózva

   
-D- Banán
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2411


Nózúm sznájper mászter. "Rambanááán"


WWW
« Válasz #134 Dátum: 2010.01.07 10:00 »

http://kleni.extra.hu/stickman/effects.fx Beszívott MOD >.<

200%-os MoitonBlur
Zöld víz
Egyes textúrák követik a mozgásod, és elmosódnak
Az m82 zoomjánál van egy feketés karika
Kicsit világosabb a kép
Naplózva

Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 44   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.029 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.