Stickman Warfare: A játék

2024.03.01 23:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 44   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Általános  (Megtekintve 592344 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Tomi
Gőzmozdony
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3411

Lieutenant of 13th Legion


« Válasz #90 Dátum: 2009.12.08 21:06 »

Edit:
Eltüntettem a linket >< Jelentkezzen aki segít nekem, és tüntessetek velem a winfos jegyzettömbje miatt.

Kiszedtem a linket, este akartam megnézni lehet-e vele ölni, ha lehetett volna akkor alapba itt se hagyom Tibi hsz-ét, de így érdekes lesz..
Naplózva

FÓRUM SZABÁLYZAT! OLVASD EL! Nem ismerete nem mentesít by tetra


A szó elszáll, az írást meg törli a moderátor
Nesquick - Törölj még egyet és fogd rá a Tomira! Kacsint
Gunner
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200



« Válasz #91 Dátum: 2009.12.09 12:30 »

Linket akarunk
Naplózva

Idézetet írta: JELackland
imádlak gunner
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #92 Dátum: 2009.12.12 18:19 »

Örülök hogy ezt nem nekemkellett megcsinálnom Vigyorog

(bár nekem vana legjobb Editorom: a játékban beállítom az admin módot, aztán ahova lövök, épület terem Vigyorog)

Kell nagyfelbontású térkép (1024x1024)?

Jól jönne egy nagyobb felbontású kép meg egy heightmap-is. Az a cmap2.raw-os kép egy kicsit túl kicsi, meg jó lenne ha az épületek magasságát is be tudnám valahogy lőni.

Akit érdekel, itt egy nagyon félkész verzió. Épületeket nem lehet vele még hozzáadni, de átrendezgetésre már képes. Be kell pakolni a Stickman.exe mellé és lehet is használni.
http://wantismo.extra.hu/StickTool.zip
Tibi! Most, használat közben derül csak ki, milyen fasza kis program Viszont azt a zoom funkciót nem tudnád megcsinálni a térképre? :S Ja, és még egy ötlet: Ha módosítod az épület scale-jét, akkor kérdezzen rá, hogy a kd1-et, és a wp1-et nem akarod-e törölni (esetleg két pipa a módosítás alatt).
Naplózva

   
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #93 Dátum: 2009.12.12 18:40 »

Épületeket nem lehet vele még hozzáadni

Asszem majd még később akarom csak letöltein
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #94 Dátum: 2009.12.15 00:43 »

Közérdekű! (Még ha dupla is.)

Alex két apróságra hívta fel a figyelmem.

1.) cmap.raw
Ha ezt a fájlt törli az ember, a kd1 fájlokhoz hasonlóan újragenerálja a játék, azzal a különbséggel, hogy ez a minimap-ért felelős. Szóval ha valaki modol, csak törli a fájlt és következő játéknál már az általa készített térkép lesz jobb felül kicsiben.
Cmap.raw és cmap2.raw egyaránt törölhető.
2.) lght.bmp
No, ez már érdekesebb jószág. Akárhogy is keresitek a Data mappában, nem fogjátok megtalálni. Ez egy kamu textúra. Arra való, hogy ha az adott modellen belül az ember ráhúzza egy testre textúra helyett, ez a játékban nem fog megjelenni, ellenben szépen fog világítani a lght.bmp textúrával ellátott test minden vertexe. Hogy ez mért jó? Befolyásolja a lightmap-ot, így a teljesen zárt, eredetileg abszolút sötét belső terek bevilágíthatóak. Elég csak Banán komplexumára gondolni, tök sötét belül, mivel nincs alkalmazva benne ez a textúra, ellenben ott van a stickportal, amiben ez a megoldás van alkalmazva a portál előtt, így bevilágítja a teljes teret. Viszont óvatosan vele, sokáig is eltarthat a lightmap generálása, ha túl sok vertex alkot egy-egy modellt!
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.15 01:30 írta sadypisten » Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

bence113
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Válasz #95 Dátum: 2009.12.15 16:45 »

beraktam a játékba egy lebegő hegyet de mindig elrontja mert az legalsó lapokat felemeli a magasba (kb olyan magasra mint amilyen mélyen kellene lennie a modell tetejétől nézve)
valami ötlet?
Naplózva


ATI Radeon HD 4870  512MB
Intel Core2 Duo CPU E7400 2.80 GHz
2.00GB RAM
Le:14Mbit/s Fel:1Mbit/s

ne kattints ide!
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #96 Dátum: 2009.12.15 16:56 »

terrain=dont az ini-be.
Naplózva

   
bence113
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Válasz #97 Dátum: 2009.12.15 17:02 »

az ott van, és nem lehet modell hiba sem mert ha átalakítottam akkor is azt csinálta
a méretekkel és az elhelyezéssel is próbálkoztam de semmi
Naplózva


ATI Radeon HD 4870  512MB
Intel Core2 Duo CPU E7400 2.80 GHz
2.00GB RAM
Le:14Mbit/s Fel:1Mbit/s

ne kattints ide!
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #98 Dátum: 2009.12.15 17:03 »

scaley nincs elrontva? Amúgy meg egy frissen telepített verzióba is próbáld belerakni.
Naplózva

   
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #99 Dátum: 2009.12.15 17:05 »

Ha jól értelmezem itt nem a heggyel, hanem a modellel van a gond. Nézd meg Wings-ben, exportáld és generáld újra, hátha valami a metódus közben romlott el. Előfordul egyébként, nekem is volt már rá példa, hogy szétcsúszott az exportált modell.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

bence113
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Válasz #100 Dátum: 2009.12.17 17:02 »

megoldottam, a modell túl alacsonyan volt a wingsben
Naplózva


ATI Radeon HD 4870  512MB
Intel Core2 Duo CPU E7400 2.80 GHz
2.00GB RAM
Le:14Mbit/s Fel:1Mbit/s

ne kattints ide!
KeTC |-||_| P
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65

Paradicsomszószmaster


« Válasz #101 Dátum: 2009.12.17 18:09 »

Hello!

Az van hogy nekemm nem mükszik a konverter, és nem konvertálja az egyik épületemet.
Miérrt van ez?
És hogy lehetne máshogy megoldani?
Naplózva

Én vagyok a ketchup a szenyádon, vigyázz mert kicsurgok!
green
Grafikus
Téma moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 380



« Válasz #102 Dátum: 2009.12.17 20:15 »

Sajnos ebben én nem tudok segíteni.   De remélem a rutinos használól elmondják mi leeht a baj  Mosolyog.
Am ez POD hummer skinjénél volt, gondoltam átteszem ide. (gyengébbek kedvéért, ez nem az előző kérdésre adott válasz  )

Mert nem Paint-ben kell csinálni a skin-eket. Próbáld meg a Paint.NET-et, vagy a Gimp-et. Ha fizetős kedvedben vagy, akkor Adobe Photoshop.
A Pinttel is lehet szép skineket, rajzokat készíteni, nem tudom miért, ezt az 'alap' progit mindenki leszólja (egy kis reklám) csak meg kell nézni, hogy POD miket tud vele alkotni  Kacsint.

Ha kicsit tovább akartok lépni a painten, javaslom a PhotoFiltre nevű programot, aminek ingyenes verziója is van. A Paint.NET-et én még nem próbáltam (ennek oka, hogy a régi gépemen nem futott, most pedíg nincs rá szükségem), de a hallottak alapján jó kis program az is. No meg a Photoshop, PaintShop Pro (ez nekem személy szerint tetszik, egyszerű használni, és talán minden hasznos funkció benne is van), GIMP amik már komolyabbak (ezt a legutóbbit én nem szeretem, nagyon nehéz megtanulni, mi hogyan van benne).

Ha valaki viszont kedveli a vektorgrafikát, annak ajánlom az én nagy kedvencemet, az Inkscape-et. Elég egyszerű, 1-2 gyakorlás óra után áttekinthetővé válik az egész, az kezelőfelülettől kezdve, az objektumokon át, a transzformációkig. Előnye az ilyen típusú programoknak (a neve is mutatja), hogy nem pixelekben 'gondolkozik' (bocsánat a kifejezésért. Talán ennek a megértésére a legegyszerűbb példa: ha rajzolsz egy kört paintben, és ránagyítasz, látod ahogyan a kört alkoto pixelek is egyre nagyobbak lesznek, ez a vektorgrafikában nem figyelhető meg - magyarázásban nem vagyok jó). Kis fantáziával, nagyon szép rajzokat lehet vele készíteni.  Kacsint

Konkrétan a skin készítéshez viszont (a leírtak terjedelmével ellentétben) nem az Inkscape a legjobb, ha csak egy programmal akarunk dolgozni. Én ha textúrát készítek, minimum 3 programot használok (lol lehet mert béna vok  Vigyorog). Ha feliratozni akarunk (úgy látom, itt a fórumon a hsz-ek alapján, sokan kedvelik ezt), olyan programot válasszunk, amiben lehetséges a szöveget is módosítani (ilyen funkció a fentebb említett komolyabb programokban van is).

Remélem mindenkinek kielégítő ez a kis leírás. A StickMagazinban szerintem megjelenik majd erről szóló cikk is, olvasgassátok.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.18 15:00 írta green » Naplózva
KeTC |-||_| P
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65

Paradicsomszószmaster


« Válasz #103 Dátum: 2009.12.18 22:03 »

Am még akk sem indul ha .bmp t teszek textúrának :S
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.18 22:44 írta green » Naplózva

Én vagyok a ketchup a szenyádon, vigyázz mert kicsurgok!
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #104 Dátum: 2009.12.18 22:05 »

Akkor ott valamit te szúrtál el. A játék minden épkézláb képformátumot támogat textúraként.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 44   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.022 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.