kléni
|
|
« Válasz #195 Dátum: 2010.01.20 23:22 » |
|
Az MPG lövedékét most lehet valahogy változtatni?
|
|
|
Naplózva
|
[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
|
|
|
Bőrmajom
|
|
« Válasz #196 Dátum: 2010.01.20 23:35 » |
|
A színét a datában.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
POD
|
|
« Válasz #197 Dátum: 2010.01.21 20:52 » |
|
Alex, megtudnád csinálni hogy a játék támogassa az átmenetes átlátszóságot?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radva
|
|
« Válasz #198 Dátum: 2010.01.21 21:24 » |
|
Az tényleg jó lenne, én is olyan lépcsőt akartam csinálni ami félig átlátszó csak...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha feldobva tanulsz, feldobva vizsgázol, és feldobva vesznek fel!"
|
|
|
|
TOM.TOM
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Válasz #200 Dátum: 2010.01.24 11:18 » |
|
Az igen green...valahogy csináld meg...és nem benned van a hiba
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Oli
|
|
« Válasz #201 Dátum: 2010.01.24 11:40 » |
|
Nem benned van a hiba, ez valami programozási hiba, hogy mi van az előtérben, meg mi a háttérben Bani is tapasztalt már ilyet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sadypisten
|
|
« Válasz #202 Dátum: 2010.01.24 11:52 » |
|
Á-á. Tévedés.
Ez attól van, hogy legjobbra van húzva a grafika. Ilyenkor automatikusan számolna POM-al is a játék, a png textúráknál is, emiatt nem rendereli, ami mögötte van. Én is találkoztam vele, aztán kérdeztem rá Alex-nél, ő magyarázta el. Várható egy textures.ini, amiben állítható, melyik textúránál rendereljen a játék akkor is, ha maxra van húzva, és még POM is van ráerőltetve.
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.
|
|
|
-MH- Zaknod
1337 tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 297
Szájkaratetanonc
|
|
« Válasz #203 Dátum: 2010.01.24 18:47 » |
|
InitGeometry error?Oli leírása szerint beraktam a saját kis modellem,de 38%nál megakadt és InitGeometry errorral zaklatott...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Oli
|
|
« Válasz #204 Dátum: 2010.01.24 18:57 » |
|
Ott (asszem) a modellel van a gond. Próbálj meg egy Cleanup-ot a modellen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
-MH- Zaknod
1337 tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 297
Szájkaratetanonc
|
|
« Válasz #205 Dátum: 2010.01.25 16:51 » |
|
Megcsináltam 1 új modellel,de ugyanaz :S
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rudi
|
|
« Válasz #206 Dátum: 2010.01.25 20:13 » |
|
Van rajta textúra? Beépítetted az ojjektumok.ini-be? Átkonvertáltad StickConverterrel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
-MH- Zaknod
1337 tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 297
Szájkaratetanonc
|
|
« Válasz #207 Dátum: 2010.01.28 21:24 » |
|
igen,igen,igen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 902
Error 404 - Title not Found
|
|
« Válasz #208 Dátum: 2010.01.28 22:35 » |
|
Nézd meg a log fájlt. Az utolsó dolgot, amit kiír, keresd meg az ojjektumok.ini-ben/a data mappában, és utána lesz a hiba közvetlenül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kléni
|
|
« Válasz #209 Dátum: 2010.02.03 21:34 » |
|
Mi lenne, ha bevezetnénk egy szabályt, hogy nem lehet minőség alatti modoknak témát nyitni? annak nyitnánk egy "gyakorló" nevű témát, oda lehet rakni minden vackot, meg azok a témák, amik olyanok, ezzel lenne egyesitve (összevonva). Igen, mostmár nagyon idegesít, hogy darabszámra gyártja mindneki a rosznál rosszabb modjait, és ráfogja hogy nincs kész, vagy kezdő, és akkor senki nem szólhat hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
|
|
|
|