Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
Nem elérhető
Hozzászólások: 456
Torchwood Team Member
|
|
« Válasz #255 Dátum: 2010.04.09 15:11 » |
|
Igen de ,,bu,, néven van? Mert a játék azt töltené be: Could not load texture:data\/Documents and Settings/kk/Asztal/Stickman/data/bu
|
|
|
Naplózva
|
,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester ,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit " xDDD By: cakko
|
|
|
POD
|
|
« Válasz #256 Dátum: 2010.04.24 11:09 » |
|
Van egy kis problémám. Ha fit-re állítom 00:00-ás y koordinátával, v anélkül, ez lesz, nem simul a talajhoz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
(-PRO-) GamehunteR
|
|
« Válasz #257 Dátum: 2010.04.24 11:38 » |
|
Fűcsomókat külön helyezd el. da mész ahol lennie kell és /coords vagy valami hasonló parancs és ki írja a koordinátákat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MeekE
Teljesértékű Tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Sztereoszuptikus Javaládé
|
|
« Válasz #258 Dátum: 2010.04.24 13:56 » |
|
Helló! ultrakezdő modoló vagyok.Letöltöttem a "The Big Stick Challenge"-et. Ki tömörítetem, de itt megállt a tudomány. Megköszönném ha valaki tudna segíteni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
-MH- Zaknod
1337 tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 297
Szájkaratetanonc
|
|
« Válasz #259 Dátum: 2010.04.24 14:10 » |
|
indítsd el a stickman.exet...ráadásul ez nem modolás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
(-PRO-) GamehunteR
|
|
« Válasz #260 Dátum: 2010.04.24 14:34 » |
|
De modolás mert Bani modját akarja berakni. Nemtudom hogyan tömörítette. De szerintem van mellette egy stickman file is. Azt indítsd el. Ha nem akkor.. .. akkor a kitömörített fájlokat cseréld ki a te általad letöltött normál stickman fájlokkal.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Oli
|
|
« Válasz #261 Dátum: 2010.04.27 17:30 » |
|
Felraktam a letöltéses topicba a fegyverek oldalnézeti képét, amit csináltam. Fent van PNG-ben, SVG-ben, és AI-ban (igen, vektorgrafikus).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
green
|
|
« Válasz #262 Dátum: 2010.04.27 21:53 » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.14 20:14 írta green »
|
Naplózva
|
|
|
|
Oli
|
|
« Válasz #263 Dátum: 2010.04.27 22:15 » |
|
Kösz, csak el ne felejtsem holnap frissíteni őket
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
-MH- Zaknod
1337 tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 297
Szájkaratetanonc
|
|
« Válasz #264 Dátum: 2010.04.28 17:14 » |
|
Hogy kell a domborzatot,meg ezeket a csúszós,kavicsos felületeket modolni? (igen,jól gondoltátok,egy bazinagy csúszdához kéne )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kléni
|
|
« Válasz #265 Dátum: 2010.04.28 17:28 » |
|
Fogysz egy valamilyen épületet, és felviszed az űrön túlra y tengelyen.
|
|
|
Naplózva
|
[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
|
|
|
Ádám
|
|
« Válasz #266 Dátum: 2010.04.28 17:44 » |
|
A domborzaton sehogy nem tudsz változtatni, de egy modell segítségével készíthetsz emelkedőt, lejtőt, sík területet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
POD
|
|
« Válasz #267 Dátum: 2010.04.28 18:33 » |
|
Ha nem akarod hogy a modell látszódjon, bevonod átlátszó textúrával, és elbaszod a szilárdságát. Az árnyékkal nem lehet mit kezdeni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hector
|
|
« Válasz #268 Dátum: 2010.05.15 19:01 » |
|
ajánlom a földfele néző lapot
|
|
|
Naplózva
|
Adam Hector
|
|
|
Gyümi
Veterán tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
|
|
« Válasz #269 Dátum: 2010.05.17 11:49 » |
|
Én aszt szeretném kérdezni hogy hogy lehet épületeket betenni a játékba.Olvastam a modder sarokon hogy hogy kel jolvan le exportáltam 3d be utána elindítottam a stickonvertet és betettem kiadott 1 ablakot utána eltűnt és bejött valami error és ezt írta:Acces violation at address 0040827d in module 'StickConvert.exe'. Read of address 00000000 és rányomtam hogy ok és vártam 10 percet de semmit se csinált kiírta loading.x és így volt 10 percig és nem lett semmi most mit tegyek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|