De átmegy, csak a törzsön és a vastag ágakon nem.
Már csináltam bokrokat, meg utat is. lehet lassan nyitok neki külön topicot.
Külön csináltál neki kd1-et? Mert ha nem, akkor érdemes lenne, lehet kevesebb RAM-ot enne meg, több fa férne. Egyszerűen csak csinálni kell egy 4szög alaprajzú hasábot, amivel legenerálod a szilárdságot, és akkor át lehet menni az olyan részeken, amiket egyébként szilárdként generálna le. Remélem érthető. Lépcsőt is így lenne érdemes, és más magasabb polygonszámú dolgokat. Ha jól emlékszem, mikor beszéltem erről Alex-el, azt mondta, érdemes lowpoly szilárdsági modelleket csinálni, kevesebbet eszik, csak hát ugye duplamunka ... Viszont érdemes lenne, ha tényleg sokkal alacsonyabb lesz az erőforrásigénye. Remélem érthető voltam. Így érdemes csinálni ugye fű és bokor modellt is (bár erről már ha jól tudom, tudtál, üres szilárdsági fájlok, ugyebár), szóval majd fánál is ez lenne a jó megoldás.