Stickman Warfare: A játék

2024.11.27 00:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 44   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Általános  (Megtekintve 660385 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #360 Dátum: 2010.07.29 15:05 »

FONTOS

A szilárdsági adatok nem konkrétan a szilárdságot tárolják el a modellre. Legalábbis nem úgy, ahogy gondoljátok.

Azt tárolja el minden pontra, hogy melyik polyk vannak hozzá közel (ID-re, persze), és amikor a játékban azon a ponton vagy, az engine csak ezeket a polykat nézi meg, hogy ütközöl-e velük. Tehát ha összekeverednek az IDk, teljesen kiszámíthatatlanná válik, mert távoli polykat néz meg, a közelieket meg nem, stb. Ugyanezért van, hogy ha utólag raksz hozzá valamit a modellhez, az majdnem biztos, hogy nem lesz szilárd.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #361 Dátum: 2010.07.29 16:39 »

Akkor igazából nem jó kamu szilárdságot csinálni vele, ha sikerül az mák. Nekem nem volt sokszor mákom.
Naplózva


Adam Hector
-D- Banán
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2411


Nózúm sznájper mászter. "Rambanááán"


WWW
« Válasz #362 Dátum: 2010.07.29 16:49 »

Tehát ezért nem sikerült a 4. bscbe 'meglepit' csinálnom...
Naplózva

Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #363 Dátum: 2010.07.29 17:22 »

Ezért kellett a KP eredeti ötletét feladnom.
Naplózva


Adam Hector
-ELIT- Sheffield
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 363


Népszerűség: {[(ctg³β)*(sin²α+cos²α)²]*∞}²


« Válasz #364 Dátum: 2010.07.30 10:38 »

Lenne egy problémám stickconverterrel. "Nem csinálja a dolgát." Szóval miután már be kéne fejeznie a konvertálást, kiír egy hibaüzenetet.
http://imagerz.com/QEJHCUtvAwJSUl5NGQVQ
Naplózva


(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #365 Dátum: 2010.07.30 11:16 »

Nekem ilyet akkor szokott írni amikor valami nincs textúrázva.
Naplózva

Morzan
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Válasz #366 Dátum: 2010.07.30 20:40 »

nekem is. nincs letextúrázva. az első modellemnél is ezt írta.
Naplózva


[TIM] cakko
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1308


The Big Stick Challenge 3-4 győztes


« Válasz #367 Dátum: 2010.08.07 13:36 »

Megkérném gulykot hogy ne szemetelje tele a MODok fórum részt! Köszönöm
Naplózva


"Légből kapott ölései vannak Vigyorog" by 8th4   "Nem véletlen, hogy a cakko név a kocka betűiből áll Vigyorog." by aron
bubendek
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94

"oopsz"


« Válasz #368 Dátum: 2010.08.07 16:58 »

A sticmanból kitöröltem a datát és beraktam egy másik modot.(nem akarom elmondani melyiket)
Visszacsinálni hogy kell hogy megint az eredeti sticman-nel tudjak játszani?
Naplózva

<br /><br />Az élet akkor jó ha használják!<br />http://www.youtube.com/watch?v=NUTGr5t3MoY
[TIM] cakko
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1308


The Big Stick Challenge 3-4 győztes


« Válasz #369 Dátum: 2010.08.07 17:03 »

Ha abban a mappában van egy Stickman Installer akkor csak megnyitod és installálod. Ha nincs letöltöd berakod abba a mappába és az előzőt folytatod. Arra figyelj hogy a neve ugyan az legyen, mert csak akkor írja felül.
De igazából letöltöd újra a stickmant és máshova installálod akkor mindkettő mappa meglesz, így gyorsabban tudsz váltani Mosolyog.
Naplózva


"Légből kapott ölései vannak Vigyorog" by 8th4   "Nem véletlen, hogy a cakko név a kocka betűiből áll Vigyorog." by aron
-MH- Mark575
575pO.oWeRmAyBe
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2057


Az 575 mindenhol ott van...


WWW
« Válasz #370 Dátum: 2010.08.16 15:48 »

Mark, életképtelen topik, minek a figyelmeztetés? Törlés.

Megvolt. Csak bírom, hogy sose a "lényeget" olvassák el az emberek...
Naplózva

  
"...a jogot fenntartjuk a random törlésekre." (Admin)
Idézet
[15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza
AnonimMc
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


« Válasz #371 Dátum: 2010.08.21 13:59 »

Hogy kell .kd1 fájlt csinálni?
Naplózva

-MH- Mark575
575pO.oWeRmAyBe
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2057


Az 575 mindenhol ott van...


WWW
« Válasz #372 Dátum: 2010.08.21 14:05 »

A játék magától generálja.
Naplózva

  
"...a jogot fenntartjuk a random törlésekre." (Admin)
Idézet
[15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza
goofre
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


« Válasz #373 Dátum: 2010.08.21 14:19 »

Hogy lehet azt megcsinálni, hogy a stickman-en belül magyarosítani?Pl. az Omod-ban is a connect-helyett stunt van.
Naplózva


"Ne lopd el, mert nincs időm újat csinálni!" By:Nyolcvan
(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #374 Dátum: 2010.08.21 16:15 »

A stickman.exe file-t kell átírogatni notepaddal.
Naplózva

Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 44   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.