Admin
|
|
« Válasz #360 Dátum: 2010.07.29 15:05 » |
|
FONTOS
A szilárdsági adatok nem konkrétan a szilárdságot tárolják el a modellre. Legalábbis nem úgy, ahogy gondoljátok.
Azt tárolja el minden pontra, hogy melyik polyk vannak hozzá közel (ID-re, persze), és amikor a játékban azon a ponton vagy, az engine csak ezeket a polykat nézi meg, hogy ütközöl-e velük. Tehát ha összekeverednek az IDk, teljesen kiszámíthatatlanná válik, mert távoli polykat néz meg, a közelieket meg nem, stb. Ugyanezért van, hogy ha utólag raksz hozzá valamit a modellhez, az majdnem biztos, hogy nem lesz szilárd.
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
Hector
|
|
« Válasz #361 Dátum: 2010.07.29 16:39 » |
|
Akkor igazából nem jó kamu szilárdságot csinálni vele, ha sikerül az mák. Nekem nem volt sokszor mákom.
|
|
|
Naplózva
|
Adam Hector
|
|
|
-D- Banán
|
|
« Válasz #362 Dátum: 2010.07.29 16:49 » |
|
Tehát ezért nem sikerült a 4. bscbe 'meglepit' csinálnom...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hector
|
|
« Válasz #363 Dátum: 2010.07.29 17:22 » |
|
Ezért kellett a KP eredeti ötletét feladnom.
|
|
|
Naplózva
|
Adam Hector
|
|
|
-ELIT- Sheffield
Megszállott fórumozó
Nem elérhető
Hozzászólások: 363
Népszerűség: {[(ctg³β)*(sin²α+cos²α)²]*∞}²
|
|
« Válasz #364 Dátum: 2010.07.30 10:38 » |
|
Lenne egy problémám stickconverterrel. "Nem csinálja a dolgát." Szóval miután már be kéne fejeznie a konvertálást, kiír egy hibaüzenetet. http://imagerz.com/QEJHCUtvAwJSUl5NGQVQ
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
(-PRO-) GamehunteR
|
|
« Válasz #365 Dátum: 2010.07.30 11:16 » |
|
Nekem ilyet akkor szokott írni amikor valami nincs textúrázva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Morzan
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
|
|
« Válasz #366 Dátum: 2010.07.30 20:40 » |
|
nekem is. nincs letextúrázva. az első modellemnél is ezt írta.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
[TIM] cakko
|
|
« Válasz #367 Dátum: 2010.08.07 13:36 » |
|
Megkérném gulykot hogy ne szemetelje tele a MODok fórum részt! Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bubendek
Teljesértékű Tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
"oopsz"
|
|
« Válasz #368 Dátum: 2010.08.07 16:58 » |
|
A sticmanból kitöröltem a datát és beraktam egy másik modot.(nem akarom elmondani melyiket) Visszacsinálni hogy kell hogy megint az eredeti sticman-nel tudjak játszani?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
[TIM] cakko
|
|
« Válasz #369 Dátum: 2010.08.07 17:03 » |
|
Ha abban a mappában van egy Stickman Installer akkor csak megnyitod és installálod. Ha nincs letöltöd berakod abba a mappába és az előzőt folytatod. Arra figyelj hogy a neve ugyan az legyen, mert csak akkor írja felül. De igazából letöltöd újra a stickmant és máshova installálod akkor mindkettő mappa meglesz, így gyorsabban tudsz váltani .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
-MH- Mark575
|
|
« Válasz #370 Dátum: 2010.08.16 15:48 » |
|
Mark, életképtelen topik, minek a figyelmeztetés? Törlés.
Megvolt. Csak bírom, hogy sose a "lényeget" olvassák el az emberek...
|
|
|
Naplózva
|
"...a jogot fenntartjuk a random törlésekre." (Admin) [15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza
|
|
|
AnonimMc
Veterán tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 103
|
|
« Válasz #371 Dátum: 2010.08.21 13:59 » |
|
Hogy kell .kd1 fájlt csinálni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
-MH- Mark575
|
|
« Válasz #372 Dátum: 2010.08.21 14:05 » |
|
A játék magától generálja.
|
|
|
Naplózva
|
"...a jogot fenntartjuk a random törlésekre." (Admin) [15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza
|
|
|
goofre
|
|
« Válasz #373 Dátum: 2010.08.21 14:19 » |
|
Hogy lehet azt megcsinálni, hogy a stickman-en belül magyarosítani?Pl. az Omod-ban is a connect-helyett stunt van.
|
|
|
Naplózva
|
"Ne lopd el, mert nincs időm újat csinálni!" By:Nyolcvan
|
|
|
(-PRO-) GamehunteR
|
|
« Válasz #374 Dátum: 2010.08.21 16:15 » |
|
A stickman.exe file-t kell átírogatni notepaddal.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|