| 
			| 
					
						| Admin | 
								|  | « Válasz #360 Dátum: 2010.07.29 15:05 » |  | 
 
 FONTOS
 A szilárdsági adatok nem konkrétan a szilárdságot tárolják el a modellre. Legalábbis nem úgy, ahogy gondoljátok.
 
 Azt tárolja el minden pontra, hogy melyik polyk vannak hozzá közel (ID-re, persze), és amikor a játékban azon a ponton vagy, az engine csak ezeket a polykat nézi meg, hogy ütközöl-e velük. Tehát ha összekeverednek az IDk, teljesen kiszámíthatatlanná válik, mert távoli polykat néz meg, a közelieket meg nem, stb. Ugyanezért van, hogy ha utólag raksz hozzá valamit a modellhez, az majdnem biztos, hogy nem lesz szilárd.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
   "Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán) |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Hector | 
								|  | « Válasz #361 Dátum: 2010.07.29 16:39 » |  | 
 
 Akkor igazából nem jó kamu szilárdságot csinálni vele, ha sikerül az mák. Nekem nem volt sokszor mákom. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
  Adam Hector |  |  | 
	| 
			| 
					
						| -D- Banán | 
								|  | « Válasz #362 Dátum: 2010.07.29 16:49 » |  | 
 
 Tehát ezért nem sikerült a 4. bscbe 'meglepit' csinálnom... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Hector | 
								|  | « Válasz #363 Dátum: 2010.07.29 17:22 » |  | 
 
 Ezért kellett a KP eredeti ötletét feladnom. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
  Adam Hector |  |  | 
	| 
			| 
					
						| -ELIT- Sheffield 
								Megszállott fórumozó      Nem elérhető 
								Hozzászólások: 363
								
								 
								Népszerűség: {[(ctg³β)*(sin²α+cos²α)²]*∞}²
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #364 Dátum: 2010.07.30 10:38 » |  | 
 
 Lenne egy problémám stickconverterrel. "Nem csinálja a dolgát." Szóval miután már be kéne fejeznie a konvertálást, kiír egy hibaüzenetet.http://imagerz.com/QEJHCUtvAwJSUl5NGQVQ |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| (-PRO-) GamehunteR | 
								|  | « Válasz #365 Dátum: 2010.07.30 11:16 » |  | 
 
 Nekem ilyet akkor szokott írni amikor valami nincs textúrázva.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Morzan 
								Új    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 22
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #366 Dátum: 2010.07.30 20:40 » |  | 
 
 nekem is. nincs letextúrázva. az első modellemnél is ezt írta. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| [TIM] cakko | 
								|  | « Válasz #367 Dátum: 2010.08.07 13:36 » |  | 
 
 Megkérném gulykot hogy ne szemetelje tele a MODok fórum részt! Köszönöm |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bubendek 
								Teljesértékű Tag     Nem elérhető 
								Hozzászólások: 94
								 
								"oopsz"
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #368 Dátum: 2010.08.07 16:58 » |  | 
 
 A sticmanból kitöröltem a datát és beraktam egy másik modot.(nem akarom elmondani melyiket)Visszacsinálni hogy kell hogy megint az eredeti sticman-nel tudjak játszani?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| [TIM] cakko | 
								|  | « Válasz #369 Dátum: 2010.08.07 17:03 » |  | 
 
 Ha abban a mappában van egy Stickman Installer akkor csak megnyitod és installálod. Ha nincs letöltöd berakod abba a mappába és az előzőt folytatod. Arra figyelj hogy a neve ugyan az legyen, mert csak akkor írja felül. De igazából letöltöd újra a stickmant és máshova installálod akkor mindkettő mappa meglesz, így gyorsabban tudsz váltani   . |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| -MH- Mark575 | 
								|  | « Válasz #370 Dátum: 2010.08.16 15:48 » |  | 
 
 Mark, életképtelen topik, minek a figyelmeztetés? Törlés.
 Megvolt. Csak bírom, hogy sose a "lényeget" olvassák el az emberek... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
    "...a jogot fenntartjuk a random törlésekre." (Admin) [15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza |  |  | 
	| 
			| 
					
						| AnonimMc 
								Veterán tag     Nem elérhető 
								Hozzászólások: 103
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #371 Dátum: 2010.08.21 13:59 » |  | 
 
 Hogy kell .kd1 fájlt csinálni? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| -MH- Mark575 | 
								|  | « Válasz #372 Dátum: 2010.08.21 14:05 » |  | 
 
 A játék magától generálja. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
    "...a jogot fenntartjuk a random törlésekre." (Admin) [15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza |  |  | 
	| 
			| 
					
						| goofre | 
								|  | « Válasz #373 Dátum: 2010.08.21 14:19 » |  | 
 
 Hogy lehet azt megcsinálni, hogy a stickman-en belül magyarosítani?Pl. az Omod-ban is a connect-helyett stunt van. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
  "Ne lopd el, mert nincs időm újat csinálni!" By:Nyolcvan |  |  | 
	| 
			| 
					
						| (-PRO-) GamehunteR | 
								|  | « Válasz #374 Dátum: 2010.08.21 16:15 » |  | 
 
 A stickman.exe file-t kell átírogatni notepaddal. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	|  |